Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. okt. 27. 12h:02' EZ A 354. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD 355. játékheted kezdete: nov. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 5. KP: | használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
be 624 328 5 | bemész a 624. épületbe |
im | imádkozol |
m 8 2 1 | mozogsz északra, keletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy fénypajzs varázslatot. [+1% teo] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 248 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr bal lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a krathan pallost a másikra rohansz. Krathan pallossal párszor kilyukasztod az ében hadúr testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével megvagdalod az ében hadúr testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ében hadúr testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [369,68] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy méregelementál. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregelementál fejét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Krathan pallossal néhányszor megcsapod a méregelementál testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a méregelementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A méregelementál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A méregelementál meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [370,67] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy árnylord. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord bal lábát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Krathan pallossal kegyetlenül összevagdalod az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod az árnylord testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod az árnylord testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az árnylord fénytelen testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}
hh 1225 563 305 | használod az 1225. tárgyat az 563. tárgyat a 305. tárgyat |
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fénypajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 264 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a káoszbajnok testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Krathan pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszbajnok bal lábát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod a káoszbajnok testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Krathan pallossal párszor kilyukasztod a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a káoszbajnok jobb vállát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}
(Továbbmész...) [371,66] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Csak egy lélekelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 132 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a krathan pallost a másikra ugrasz. Krathan pallossal megvagdalod a lélekelementál testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod a lélekelementál anyagtalan testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 42 életpontot vesztettél. Krathan pallossal megvagdalod a lélekelementál jobb karját. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a lélekelementál jobb oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Karmait végighúzza a lélekelementál a bal oldaladon. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 42 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 426, gyógyulás: 0, összesen: -426 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fénypajzs varázslatot. [+3% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a krathan pallost a másikra ugrasz. Krathan pallossal párszor kilyukasztod a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével megvagdalod a káoszbajnok állatpofáját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Krathan pallossal párszor kilyukasztod a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével megvagdalod a káoszbajnok testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [373,69] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy árnylord. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 272 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord jobb lábát. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a krathan pallost a másikra támadsz. Krathan pallossal néhányszor megcsapod az árnylord bal karját. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az árnylord bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal néhányszor megcsapod az árnylord bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az árnylord bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
(Továbbmész...) [372,70] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
ek 503 365 64 | t. energia kisütése: 503 365 64 |
[365,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél.
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 2 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért |
MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így. Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.) |
FELTÁMADÁS (168. VARÁZSLAT) Istenedtől kapott hatalmadnál fogva, többé nem kell Leah árnyvilágától tartanod. Ha ezt a varázslatot elmondod, inaktívan lapul mindaddig, amíg egy halálos kimenetelű csatát nem vívsz. Ekkor azonban, ahelyett, hogy a holtak világába lépne szellemed, vagy akár deus ex machinát kellene használnod, szellemedet visszarántja a tested, és újra élni fogsz, életpontod pedig a maximális lehetséges 75%-kára kerül. A varázslatot nem tudod automatikusan újítani, ha egyszer használtad - a halállal nem lehet játszadozni, mint egy pók mérgével, újra ki kell adnod a V 168 parancsot, ami 5 TVP-be és 50 VP-be kerül. |
Erő: | 33 (41) | Szint: | 30 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 37 (43) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 34 (47) | Védekezés: | 88 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 8/9 év |
Egészség: | 34 (40) | Életpont: | 567/425 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 42 (59) | Varázspont: | 1364/1138 | Pénz: | 5947 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 30/6 | Pszi pont: | 210/148 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/38 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 32/85 (+9%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | *28/100 |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/55 | 2. nyomkövetés: | 46/35 (+4%) | 3. mászás: | 9/31 |
4. csapdakészítés: | 21/92 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/80 | 6. gyógyítás: | 53/88 |
7. titkosírás: | 4/74 | 8. felderítés: | 25/13 | 9. szörnyidomítás: | 8/61 |
10. teológia: | 52/9 (+7%) | 11. taumaturgia: | 106/37 (+10%) | 12. versengés: | 13/3 |
13. harcművészetek: | 1/58 | 14. szkanderozás: | 1/49 | 15. zene: | 11/50 |
16. szörnyismeret: | 7/65 | 17. pszi: | *28/100 | 18. zárnyitás: | 1/97 |
19. vadászat: | 3/86 | 20. bányászat: | 18/5 | 21. úszás: | 11/82 |
22. csapatmunka: | 2/39 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 4 | szent jogar (#150) | |||
8 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
57 | arany (#50) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | 21 | kaja (#2) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) |