Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 14. 9h:21' EZ A 741. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD 742. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 ingyenf: 4 |
* 1. KP: | energia fejlesztése 7 |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 73. pszi képességet |
a 179 1152 1 | átadod a 179. tárgyat az 1152. kalandozónak (1 darabot) |
kb 225 3 | kiveszel a bankból a 225. tárgyat (3 darabot) |
bb 92 94 | beraksz a bankba a 92. tárgyat (94 darabot) |
ek 143 | t. energia kisütése: 143 |
kno 14 | képesség-növelés 14 |
ek 7 8 31 | t. energia kisütése: 7 8 31 |
fvh 23 | felt. varázslat haszn. 23 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
flh 998 351 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal |
ftv 61 221 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 221. szörnyet |
ftv 61 974 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 974. szörnyet |
ek 116 36 1139 | t. energia kisütése: 116 36 1139 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits bal lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megérinted a vörös rakolits testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből fejszét dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 fejsze. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar jobb karját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megkarcolod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc és egy fekete gyöngy. 2123 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Teli erőből fejszét dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 fejsze. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló jobb karját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megérinted a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2375 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1269 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, fejszét ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 fejsze. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1856 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Te 5 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Fejszét hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 fejsze. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Te 14 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal megérinted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. 2123 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 19, gyógyulás: 14, összesen: -5 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 189 | bemész a 189. titkos labirintusba |
lm 14 905 16 | mozogsz 14 905 16 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 900 14 905 | mozogsz 900 14 905 |
lm 15 17 | mozogsz 15 17 |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 82 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 900 15 905 | mozogsz 900 15 905 |
lm 18 900 1 | mozogsz 18 900 1 |
kf 1528 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat |
m 7 5 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [99,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Tharr templomot. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [98,69] A síkságot ritka erdő váltja fel.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó egyik csápját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 379 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 146 | keresed a 146. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. BP: | használod az 1602. tárgyat |
VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY) A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség. |
MÁGIKUS TÁMADÁS Hosszú ideje problémát jelent a kizárólag ezüstfegyverekkel ill. mágikus úton sebezhető lények legyőzése a harcművészek számára. Most azonban sikerült kifejlesztened egy olyan kí-képességet, amellyel ütéseid erejét kí-energiával átfolyatva, sebet tudsz ejteni a párhuzamosan több síkon létező lényeken is. Az ütés átvitelekor még így is vész el energia, tehát ilyen lényekkel való ökölharc esetén kapsz ütésenként -4 sebzést. A mágikus támadás alkalmazása mindig automatikus, további kí képességet is használhatsz mellette. A képességet csak akkor nem fogod használni mágikus lények ellen, ha valamilyen varázslat vagy hatás amúgy is lehetővé teszi e lények megsebzését. |
MESTERI SZÖRNYISMERET Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsőként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig az SZK kiadásakori állapot számít, ha a következő köröd elejéig megváltozik a mező típusa, amin éppen táborozol, attól még a korábban kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint működik. |
Erő: | 35 (45) | Szint: | 21 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (36) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 54 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/34 év |
Egészség: | 25 (29) | Életpont: | 410/378 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 36 (42) | Varázspont: | 388/76 | Pénz: | 4857 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 53/2 | Pszi pont: | 115/11 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 25/9 (+9%) | szúrófegyverek: | 20/96 (+4%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 18/9 (+12%) | dobófegyverek: | 21/50 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); vashegyű nyíl (#176) (3 -15.); fejsze (#1240) (16 -); fejsze (#1240) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/9 | 2. nyomkövetés: | 59/50 (+16%) | 3. mászás: | 11/48 |
4. csapdakészítés: | 20/89 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 11/98 (+5%) | 6. gyógyítás: | 35/26 |
7. titkosírás: | 6/34 | 8. felderítés: | 40/2 (+1405%) | 9. szörnyidomítás: | 6/10 |
10. teológia: | 24/5 (+1%) | 11. taumaturgia: | 15/8 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 3/94 (+10%) |
13. versengés: | 4/11 (+32%) | 14. harcművészetek: | 29/6 (+100%) | 15. zene: | 13/46 |
16. szörnyismeret: | 21/2 (+20%) | 17. pszi: | 14/45 (+20%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 9/69 (+10%) | 20. bányászat: | 30/96 | 21. főzés: | 7/34 (+12%) |
22. csapatmunka: | 2/19 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 93 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 178 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | csontkés (#11) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
$3 | orgyilkos tőr ($225) | 3 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 2 | mandibulakasza (#127) | |||
3 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | csontpálca (#329) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
2 | * | hosszú íj (#111) | 1 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 8 | mérg. ubuk tüske (#137) | 36 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 10 | sallank nyíl (#129) | 1 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | fejsze (#1240) | 8 | nyu-shuriken (#157) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | |||
3 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | 2 | nagy vaspajzs (#161) | 4 | rákpajzs (#98) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | bronzpáncél (#90) | 1 | gromak páncél (#270) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 3 | vas fejpánt (#408) | ||
12 | vassisak (#160) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 9 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
1 | * | tankány karom (#237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
3 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | topáz erényöv (#731) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | + | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | |||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | muzsikus füles (#1657) | ||||||
Nyakláncok | ||||||||
$1 | aranylánc ($191) | 1 | denevér szimbólum (#140) | $1 | ezüst nyaklánc ($117) | |||
1 | * | griff nyakék (#1579) | $1 | gyöngysor ($192) | 2 | * | halálhozó talizmán (#813) | |
1 | * | nap szimbólum (#141) | ||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | ónix masszavadító (#438) | |
1 | ryuku karvédő (#687) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||||
Gyűrűk | ||||||||
$2 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 19] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
60 | uzbány csőr (#169) | [bennük 710 csepp ugh méreg (#166), fér még: 10] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 47 korty víz (#27), fér még: 53] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 37 csepp ragasztó (#83), fér még: 23] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 7 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
3 | furulya (#233) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hibátlan gyémánt (#680) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 2 | kristálygömb (#265) | |||
17 | krónika (#1725) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | ||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | szeksztáns (#32) | 5 | szent jogar (#150) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 7 | varkaudar látógömb (#1107) | 21 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 42 | álompor (#396) | 2 | árnyéksár (#61) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | cru formázó minta (#300) | 4 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | $1 | fekete gyöngy ($99) | 1 | fémrúd (#104) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 1 | grákóbőr (#41) | 2 | grifftojás (#179) | |||
30 | gyöngymangó (#135) | 16 | ilkin érc (#232) | 2 | jegesmedve bunda (#1067) | |||
10 | kaktusztüske (#114) | $1 | karbin plazma ($199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
19 | kék orchidea (#68) | 9 | kvazár (#244) | 1 | + | liumbe bimbó (#656) | ||
73 | madártoll (#112) | 22 | mákrózsa virág (#56) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | moa obszidián (#380) | $2 | mocsári penke ($148) | 1 | óndarab (#85) | |||
158 | pirkit (#153) | 7 | pular kristály (#239) | 1 | rájabőr (#404) | |||
3 | rakolits por (#669) | 5 | ramit kő (#226) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
2 | smirglilevél (#29) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | teknőcteknő (#416) | 6 | tigroszlán fog (#63) | $3 | varkaudar csont ($1113) | |||
17 | vasérc (#152) | 3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 199.61 kg | Megterheltség: 138% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 133 | amniosz (#203) | 93 | kaja (#2) | 94 | kötél (#92) | 91 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 78 | óndarab (#85) | 1 | ostromlétra (#510) | 85 | rézdarab (#70) | 47 | spiritusz (#170) | 8 | szöges páncél (#65) | $26 | varkaudar csont ($1113) | 7 | vasalt bunkó (#181) | 6 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | grifftojás (#179) | 1 | kaja (#2) | 94 | kötél (#92) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
932 | arany (#50) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | huhogó bibe (#332) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rakolits por (#669) | |||
2 | varkaudar csont (#1113) |