Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 24. 12h:05' EZ A 1215. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD 1216. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal alaposan megvágod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 5. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 6. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 7. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 8. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 88 10 | elmormolod a 88. varázslatot |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
t 159 | támadod a 159. szörnyet |
dd 159 57 | eldobod a 159. tárgyat az 57. tárgyat |
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
ek 6 2298 | t. energia kisütése: 6 2298 |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath egyik karját. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 75, gyógyulás: 7, összesen: -68 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb oldalát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Chara-din fattya bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya bal oldalát. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A 4 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 75, gyógyulás: 16, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [193,24] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szutykos remák került az utadba. {max. életpontja: 131-155.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a szutykos remák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 TU.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [192,24] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét. {támadása: 38.}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csatabárddal megvágod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a Mnebolath testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő és egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 69, gyógyulás: 6, összesen: -63 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 37 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan jobb oldalát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csatabárddal megvágod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken, egy gyöngymangó, egy vas dobónyíl, egy aranytű, egy ezüst gyűrű és 3 fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 112, gyógyulás: 13, összesen: -99 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 63 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú poshadt hasát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 mutáns csontot. **) 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [194,25] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy mocsári féreg. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 4d9+18.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 407 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [195,25] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy pordémon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Jajgatva kúszol-mászol ki, rettegve az átoktól. Ami persze fogott rajtad... [-100 TP.] Balszerencsédet átkozod, majd továbbállsz.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő! {támadása: 22.}
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő jobb oldalát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a quwarg királynő fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 99 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg ősmágus fejét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 99 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 198, gyógyulás: 0, összesen: -198 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 417 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 402 életpontot sebeztél. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [197,24] Továbbra is síkságon vagy.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal felnyitod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Végleg elfelejtetted varázsital főzése nevű varázslatodat. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya fejét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Csatabárddal végigvagdosod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A 3 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zinthurg egyik karját. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a Zinthurg fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 12 életpontot vesztettél. A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 42, gyógyulás: 7, összesen: -35 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Nyögsz, ahogy a pszi sugarak meggyengítik elmédet. (-29908 TP.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
szk 184 31 17 | keresed a 184. szörnyet a 31. szörnyet a 17. szörnyet |
h 238 40 | használod a 238. tárgyat |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
ef 10 521 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
ŐSDENTOR (282. SZÖRNY) Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető. |
KVAZÁR PAJZS (296. TÁRGY) A kvazár pajzs igen hatékony védelmet jelent, 9-el növeli meg a védettségedet. A bökkenő csak az, hogy elkészítését szakemberre kell bíznod. A kovácsolást a megfelelő helyen a KT 296 paranccsal rendelheted meg, 60 TVP-ért. Az elkészítés a formát meghatározó Cru formázó minta mellett hat kvazárt igényel. |
MOCSÁRI FÉREG (775. SZÖRNY) A mocsári féreg csökevényes lábai egyaránt szolgálnak uszonyokként, amikor a láp mélyén való közlekedésről van szó. Maga az állat rózsaszín bőrű, szelvényes testű undormány, pont olyan, mint amilyenek a férgek általában. Olyan hirtelen bukkan elő a földből, hogy szinte már a meglepetés erejével megnyeri a soron következő csatát közted és közte. Ha mégsem, majd a féreg bűze elkábít. De ha ez sem jön be számára, minden bizonnyal te keveredsz ki a csatából győztesen. |
ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY) Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket. |
Erő: | 32 (40) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 20 (24) | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 28 (30) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 71/71 év |
Egészség: | 32 (34) | Életpont: | 454/174 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (1) | Varázspont: | 328/161 | Pénz: | 2298 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 45/4 | Pszi pont: | 140/101 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/53 | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 17/22 |
vágófegyverek: | 29/87 (+21%) | ütőfegyverek: | 24/92 (+4%) | lőfegyverek: | 12/32 |
dobófegyverek: | 26/35 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (17 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
198,25 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 198 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/26 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 59/14 (-96%) | 3. mászás: | 17/13 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 21/5 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 11/19 | 6. gyógyítás: | 34/7 |
7. titkosírás: | 13/83 | 8. felderítés: | 23/75 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 9/98 |
10. teológia: | 27/89 (+27%) | 11. taumaturgia: | 30/27 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 1/91 |
13. versengés: | 7/42 | 14. harcművészetek: | 3/29 | 15. zene: | 14/30 (+44%) |
16. szörnyismeret: | 42/87 (+33%) | 17. pszi: | 18/27 (+11%) | 18. zárnyitás: | 6/39 |
19. vadászat: | 15/96 | 20. bányászat: | 35/98 | 21. úszás: | 11/18 |
22. főzés: | 10/85 | 23. csapatmunka: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | Techiulan aurája (#261) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), agykorbács (#97), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 43, 47. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 17 (limit: 335), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1700. |
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 90 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 641 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyógykenőcs (#313) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 4 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 20 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
23 | arany (#50) | 3 | áldott kő (#642) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
2 | aranytű (#272) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bumeráng (#249) | |||
2 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 1 | kvazár pajzs (#296) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 5 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) |
191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | |
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|