280. forduló, 282. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 14. 15h:00'
EZ A 800. JÁTÉKHETED, 281. FORDULÓD
801. játékheted kezdete: aug. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,117] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, ő az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtől sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.
Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+116 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 453.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 448.]

* 3. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy varázsszem varázslat. [1 pontot használtál fel, van még 447.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 426.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 422.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 417.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 417.]

hh 1534 1253 használod az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 52 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 5 quwarg tojást. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 376.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 370.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[104,117] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy törpemammut nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy burástya királynő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a burástya királynő bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a burástya királynő testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a burástya királynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A burástya királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,118] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy trikornis közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Utad során felfedezel egy ork kunyhót. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 335.]

m 6 mozogsz nyugatra
[101,118] Tovább barangolsz a fák között. Ez Valik erdeje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Északra tart.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 325.]

be 1215 10 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő árnymanó kölyök, miközben ádázul rág valamit a szájában, bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
9 mérföld megtétele után (ritka erdőben): van itt egy Chara-din monolitja; 12 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): néhány sullárt pillantasz meg, a karaván megtámadását fontolgatják, de végül inkább nem teszik.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [20 pontot használtál fel, van még 305.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(101,118) északra tartó szekérkaraván (#1215)
(102,118) trikornis (#104), ork kunyhó (#1683)
(103,117) burástya királynő (#759), Leah rúnaköve
(104,117) törpemammut (#115), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534)
(105,117) a 126. labirintus bejárata, quwarg nagymester (#214)

[101,108] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Látsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy tavacska van. Délnyugatra egy tündöklő szobor van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[0 pontot használtál fel, van még 305.]

m 6 mozogsz nyugatra
[100,108] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy szekérkaravánt. Északra tart. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 295.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő nyurga elf fickó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
3 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy vaskohó; 6 mérföld zötykölődés után (alacsony hegységben): van itt egy világítótorony, egy vaskohó, egy művészi porolit; 9 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy vaskohó; 18 mérföld zötykölődés után (sűrű erdőben): egy eltévedt ongóliant megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; van itt egy tündöklő szobor, egy művészi porolit, egy barátság szent tüze; 21 mérföldre az indulási helytől (dombságon): egy mélységi grittang támad a karavánra, szerencsére erre ezek az emberek is fel vannak készülve, és elzavarják a bestiát; van itt egy vaskohó, egy olvasztókemence; 24 mérföld megtétele után (alacsony hegységben): van itt egy vaskohó; 27 mérföld zötykölődés után (hegyszirtek között): egy vadtroll támad a karavánra, szerencsére erre ezek az emberek is fel vannak készülve, és elzavarják a bestiát; van itt egy világítótorony, egy Chara-din monolitja, egy művészi porolit; 30 mérföld zötykölődés után (hegyszirtek között): néhány vadtrollt pillantasz meg, a karaván megtámadását fontolgatják, de végül inkább nem teszik; 39 mérföld zötykölődés után (alacsony hegységben): van itt egy világítótorony, egy művészi porolit; 42 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy művészi porolit, egy vaskohó, egy Chara-din monolitja.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 265.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,108) quwarg harcos (#201), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, északra tartó szekérkaraván (#1215)
(101,108) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely

[100,93] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[0 pontot használtál fel, van még 265.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,93) Sheran oltár, érclelőhely

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 255.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vark. nekromanta

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 25 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 100 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a vark. nekromanta testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló bal lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 210.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +300 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 6 1 1 mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,93] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,92] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,91] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 106 pontot kell rákölteni.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vízionár. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vízionár bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A vízionár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz valamit: 1 göcsörtös bunkó. Elteszed. [30 pontot használtál fel, van még 180.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,93) Sheran oltár, érclelőhely
(102,91) nekrofun (#173), oltár, vízionárok (#66), manaelementál (#290)

[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 3 bakkura csizmát 33 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 varkaudar páncélt 10 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 170.]

ve 30 150 megveszed a 30. tárgyat 150
Vásároltál 150 varányszemet. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

ve 74 10 megveszed a 74. tárgyat 10
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 csontkulcsot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 2 7 7 mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[102,91] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy vérfürdető magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 57 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim elhibázza az ütést csápjával. A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 106 pontot kell rákölteni.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [101,90] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Tiszteletet látsz megcsillanni a szemében, amikor a kitűzőre téved a pillantása. Természetesen ingyen bemehetsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a korinthai amőba testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 18 életpontot vesztettél. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Aritma ostorával csak érinted a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +189 életerő.)
Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [100,89] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kaffogó hebrencs lehet. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a kaffogó hebrencs bal első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kérődző etra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a kérődző etra testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 859 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [54 pontot használtál fel, van még 116.]

ek 503 102 101 t. energia kisütése: 503 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,89) kaffogó hebrencsek (#88), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, 30. jellempróba, kérődző etra (#368)
(101,90) grok-képződmény (#149), Dornodon oltár, bundás csirmáz (#93), korinthai amőba (#420)
(102,91) nekrofun (#173), oltár, vízionárok (#66), manaelementál (#290), vérfürdető magszim (#148), ryuku gárdista (#360)

[102,101] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről.

Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a varkaudar fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 34 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Már képtelenség meghátrálni! Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót jobb vállát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bakkura csizma, egy vassisak, 4 mérg. ubuk tüske, egy díszes rézpajzs, egy rézpáncél, egy mérg. vas dobónyíl és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz Fehér Hollóval. Fairlight hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy Métely páncélját, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku sisakot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-1 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 66.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

ef 23 505 energia fejlesztése 23
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 31.]

in 4787 759 1266 leírod a 4787. kalandozónak a 759. szörnyet az 1266. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy burástya királynő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kis mágneses bigyót. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

in 4787 903 1697 leírod a 4787. kalandozónak a 903. szörnyet az 1697. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy szőrös azuka. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) boszorkánykendőt. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

in 4787 960 1262 leírod a 4787. kalandozónak a 960. szörnyet az 1262. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Mallon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Halatir kalapját. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 28.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 135. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 4. BP: használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 5 gyöngymangó beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 10 spirituszt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 25.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 csillezsályalevelet. A szervezetedet méreg pusztítja (-26 életerő.) Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 15, 13.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a szőrös azuka. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 422 pontot. A következő körben tehát 447 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia püspöke vagy. Papi hited: 205. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 281. fordulód.

Erő: 28 (41) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 35 (56) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 25/29 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 435/384 Jellem: jó (538) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 611/63 Pénz: 50398 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 23/0 Pszi pont: 198/298 EFejl: 30
Eddig összesen 1925 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19611 TP-t kaptál. Jelenleg 1141013 TP-d van. A következő szinthez még 58987 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar iszákos, varkaudar hadúr. A 261. fordulódban 41303 arany került a bankszámládra. 42748 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/17 szúrófegyverek: 3/22 vágófegyverek: 3/96
ütőfegyverek: 28/52 (+7%) lőfegyverek: 24/54 (+12%) dobófegyverek: 2/25

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/73 2. nyomkövetés: 68/57 (+56%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 11/78 (+2%) 5. csapdakészítés: 18/18 (+5%) 6. csapdaészlelés: 5/17
7. gyógyítás: 51/29 8. titkosírás: 2/33 9. felderítés: 22/6 (-496%)
10. szörnyidomítás: 6/69 11. teológia: 30/41 (+10%) 12. taumaturgia: 23/94 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/55 14. versengés: 9/58 (+7%) 15. zene: 18/33
16. szörnyismeret: 21/22 (+18%) 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 3/60
19. vadászat: 19/49 20. bányászat: 30/35 (+3%) 21. csapatmunka: 5/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
jók (#990) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), bakkura (#52), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) varázsszem (#184) erőpajzs III (#127)
fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> varkaudar hadúr (#270) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában .

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 214 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 57 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2716.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzpenge (#126)
1 csontpálca (#329) 1 ezüsttőr (#322) 1 fekete gyöngy (#99)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 mocsári penke (#148) 1 nyu-shuriken (#157)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szöges páncél (#65) 1 tükör (#43)
1 varázskő (#305) 1 varkaudar páncél (#294) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
162 arany (#50) 1 csontkulcs (#74) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 hebrencs állkapocs (#130) 11 kaja (#2) 6 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 mutáns csont (#331) 6 quwarg tojás (#360) 1 rézpáncél (#71)
10 spiritusz (#170) 150 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vassisak (#160) 2 vízionár szem (#102)


Üzenet küldése a karakternek