Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 4. 15h:10' EZ A 299. JÁTÉKHETED, 281. FORDULÓD 300. játékheted kezdete: dec. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2914 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető bal karját. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető testét. Kritikus ütés! (3 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kicsit megvagdalod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó. 1597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
ef 21 | energia fejlesztése 21 |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a láplidérc sáros testét. Kritikus ütés! (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a láplidérc testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A láplidérc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A láplidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [109,9] Dombos vidékre érkeztél. Találsz egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,9] Még mindig dombos terepen vagy. Észreveszel egy kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a sullár hatalmas testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sullár bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [106,9] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion bébi. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 43 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az ekharion bébi pufók lábszárát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Mancsával az ekharion bébi végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki az ekharion bébi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [105,9] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [103,9] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy márványtornyot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Elteszed a látcsövet.
h 165 | használod a 165. tárgyat |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a proteinfecske testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 madártollat. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,7] Még mindig füves síkságon vagy.
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
h 233 200 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
Erő: | 38 (43) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 44 (50) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 34 (36) | Védekezés: | 50 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 36 (38) | Életpont: | 350/252 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 35 (39) | Varázspont: | 885/577 | Pénz: | 1149 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 192/234 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 62 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/27 (+3%) | szúrófegyverek: | 20/28 (+6%) | vágófegyverek: | 23/85 (+1%) |
ütőfegyverek: | 17/72 | lőfegyverek: | 27/32 (+2%) | dobófegyverek: | *19/102 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (300%) << varkaudar szablya (#516) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -11.); tüske (#22) (12 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/36 | 2. nyomkövetés: | 61/86 (+41%) | 3. mászás: | 9/37 (+21%) |
4. csapdakészítés: | 19/67 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/106 | 6. gyógyítás: | 54/77 |
7. titkosírás: | 8/99 | 8. felderítés: | 17/97 | 9. szörnyidomítás: | 10/30 |
10. teológia: | 43/28 (+12%) | 11. taumaturgia: | 33/46 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 3/43 (+11%) |
13. versengés: | 14/2 (+8%) | 14. harcművészetek: | 21/30 | 15. zene: | 53/71 (+55%) |
16. szörnyismeret: | 29/30 (+34%) | 17. pszi: | 23/25 (+3%) | 18. zárnyitás: | 9/17 |
19. vadászat: | 16/55 | 20. bányászat: | 27/51 (+39%) | 21. főzés: | 13/41 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 5444. karakternek |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 8 TVP-ért |
mászol max. 28 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
kí koncentráció (#69) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | izomernyesztés (#33) | >> | pattanóböde (#145) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | semlegesek (#989) | banshee-sikoly (#373) | >> | jók (#990) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
51 | arany (#50) | 4 | kaja (#2) | 11 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kavadu iszák (#25) | 3 | madártoll (#112) | |||
2 | óndarab (#85) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
10 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | víz (#27) |