Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 7. 9h:14' EZ A 583. JÁTÉKHETED, 281. FORDULÓD 584. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 215 4 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 178. varázslatot a 188. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat |
jlk 3118 | jelszó kimondása 3118 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 399.]
ff 626 | felt. fegyverváltás: 626 |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
vv 165 182 224 | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 710 213 138 | bemész a 710. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+46 varázspont). 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
ve 21 1 | megveszed a 21. tárgyat 1 |
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
flh 1 22 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal |
fkt 22 50 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (50 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Marokra fogva a sárkánytőrt ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel jól megszúrod a norpadolótika testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a norpadolótika testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+46 varázspont). 2195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 32, gyógyulás: 25, összesen: -7 ÉP}
ek 395 | t. energia kisütése: 395 |
v 198 199 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,112] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar fejét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Varázserőd töltődik (+46 varázspont). 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 20, gyógyulás: 26, összesen: +6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. Jól harcoltál! (+46 varázspont.) 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 33, gyógyulás: 28, összesen: -5 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök fejét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+46 varázspont). 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 9, gyógyulás: 28, összesen: +19 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre rohansz. Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A borzalmas varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+2 varázspont). 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 8, gyógyulás: 27, összesen: +19 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre rohansz. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). T'vadar tőrével teljesen átszúrod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 33, gyógyulás: 25, összesen: -8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar jobb karját. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a nőstény varkaudar nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2756 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 26, gyógyulás: 64, összesen: +38 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr testét. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 arany. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 28, gyógyulás: 47, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
(Továbbmész...) [201,115] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (6 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre rohansz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 2, gyógyulás: 29, összesen: +27 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Marokra fogva a sárkánytőrt a másikra ugrasz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 48, gyógyulás: 15, összesen: -33 ÉP}
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [202,117] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Hárításod megcsúszik, a borzalmas varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 7, gyógyulás: 28, összesen: +21 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal vállát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb lábát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 21 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 36, gyógyulás: 29, összesen: -7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal karját. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 8, gyógyulás: 19, összesen: +11 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal karját. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (34 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (186,106)-> 22 arany, -2 ÉP]. 2785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 68, gyógyulás: 44, összesen: -24 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vark. kardtáncos jobb lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Kavargó pengefalként zúdul rád a vark. kardtáncos. (4 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. kardtáncos kardot tartó kezét. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a vark. kardtáncos jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Gyilkos csapásokat oszt a vark. kardtáncos fegyverével. (4 támadástól 169 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7862 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1428, sebződés: 329, gyógyulás: 141, összesen: -188 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy varkaudar hadúr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 46.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 4 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt a másikra ugrasz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 38, gyógyulás: 50, összesen: +12 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán jobb lábát. (6 támadással 119 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Meglengetve a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 35, gyógyulás: 37, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Észreveszel egy manilla-fát. Találsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra. {támadása: 42.}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Megmarkolva a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 27, gyógyulás: 47, összesen: +20 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A borzalmas varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 7, gyógyulás: 60, összesen: +53 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan a másikra támadsz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1606 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 9, gyógyulás: 51, összesen: +42 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 12, gyógyulás: 58, összesen: +46 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Marokra fogva a sárkánytőrt a másikra rontasz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 28, gyógyulás: 48, összesen: +20 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar bal oldalát. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2756 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 7, gyógyulás: 39, összesen: +32 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragdgólem testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem bal karját. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 459 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 5944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 598, gyógyulás: 9, összesen: -589 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar vajákos ragyás arcát. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 50 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (mivel tompítás van rajtad.) A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 44 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a varkaudar vajákos testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a varkaudar vajákos bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (tompítás védelmez.) Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 44 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5098 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+1468 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1059, sebződés: 212, gyógyulás: 190, összesen: -22 ÉP}
ef 23 501 | energia fejlesztése 23 |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 215 3 |
* 2. BP: | keresed a 230. szörnyet a 160. szörnyet a 255. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
Erő: | 36 (54) | Szint: | 32 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 46 (49) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 34 (36) | Védekezés: | 61 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 8/34 év |
Egészség: | 34 (39) | Életpont: | 617/614 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 40 (50) | Varázspont: | 1480/1416 | Pénz: | 4200 arany | Kép. pont: | 38 |
Tudatpont: | 28/25 | Pszi pont: | 187/34 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/68 | ökölvívás: | *20/100 | szúrófegyverek: | *37/100 (+19%) |
vágófegyverek: | 17/55 | ütőfegyverek: | 10/65 | lőfegyverek: | 28/17 (+17%) |
dobófegyverek: | 28/63 |
Feltételes fegyverváltás: sárkánytőr (#626) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/71 | 2. nyomkövetés: | 92/66 (+54%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 17/93 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 24/35 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/80 |
7. gyógyítás: | 16/34 | 8. titkosírás: | 4/94 (+23%) | 9. felderítés: | 28/39 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 9/55 | 11. teológia: | 86/53 (+65%) | 12. taumaturgia: | 72/83 (+40%) |
13. szerencsejáték: | 5/33 | 14. versengés: | 17/44 (+8%) | 15. harcművészetek: | 14/17 |
16. zene: | 4/32 | 17. szörnyismeret: | 44/56 | 18. pszi: | 24/92 (+18%) |
19. zárnyitás: | 1/46 | 20. vadászat: | 4/81 | 21. vitalitás: | 1/20 |
22. bányászat: | 27/0 (+17%) | 23. úszás: | 5/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), vércápa sámán (#281), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 15 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | a lélek védelme (#57) |
esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | izomernyesztés (#33) | >> | 25. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | |
háló (#186) | >> | vark. kardtáncos (#693) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 23 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 239 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
149 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | fúvócső (#20) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
2 | kristályfolyadék (#449) | 2 | mocsári penke (#148) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 7 | spiritusz (#170) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | |||
2 | tünde nyíl (#554) | 46 | tüske (#22) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |