338. forduló, Fehér Holló összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 15. 15h:22'
EZ A 791. JÁTÉKHETED, 281. FORDULÓD
792. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 7458 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1754
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 13

FEHÉR HOLLÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,17] koordinátán.
Nyugtalanul alszol, érzed a szűnni nem akaró mocorgást a hasadban. Rettenetesen félsz, hogy mi lesz a következménye, álmodban forgolódsz és nyögdécselsz. Ám hirtelen különös érzés önt el, s megjelenik előtted egy érett, szép nagy mórigyümölcs képe. Bár mindig is utáltad mikor mamád ebből főzött gyógyteát, most ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy beleharapj. Mikor felébredsz, el is határozod, hogy keresel egyet.
Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+71 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)

ba 157 nem támadod a 157. szörnyet
BA 157 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

ftv felt. tám/véd. varázslat
Összes feltételes támadó/védekező varázslás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

ff 28 126 felt. fegyverváltás: 28 126
Felt. fegyverváltás: << ököl << bronzpenge. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

dd 19 eldobod a 19. tárgyat
Elhajítasz 20 kerek követ. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Átkutatod a környéket. A keresés eredménnyel járt! Megvizsgálod, milyen tárgyakat találtál: 7 kerek kő. Elteszed őket. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [40 pontot használtál fel, van még 416.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[124,16] Fák, mindenütt csak fák.

Észreveszel egy korongfát. [15 pontot használtál fel, van még 401.]

kt 80 1 elkészíted a 80. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad mászókarom, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy lapkorongot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 401.]

m 1 mozogsz északkeletre
[125,15] Fák, mindenütt csak fák. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy burástya királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a burástya királynő jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a burástya királynő bal oldalát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal eltalálod a burástya királynő bordás mellkasát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 30, gyógyulás: 27, összesen: -3 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 386.]

kt 68 5 elkészíted a 68. tárgyat (5 darabot)
Sajnos nincs nálad szárnyas hernyó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kék orchideát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 386.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[125,14] Tovább barangolsz a fák között. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!

Látsz egy kék orchideacserjét. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,13] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tyrannoszaurusz rex. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [124,12] A terep továbbra is ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Látsz egy kék orchideacserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy tyrannoszaurusz rex. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[45 pontot használtál fel, van még 341.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[124,11] Még mindig az erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tyrannoszaurusz rex. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Észreveszel egy manilla-fát. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő velociraptor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a velociraptor testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a velociraptor testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A velociraptor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a velociraptor bal lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a velociraptor fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. (ld. enc.) 1344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 96, gyógyulás: 55, összesen: -41 ÉP}


(Továbbmész...) [124,10] Tovább barangolsz a fák között. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy korongfát. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy burástya királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a burástya királynő bal oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal eltalálod a burástya királynő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A burástya királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 25, gyógyulás: 26, összesen: +1 ÉP}


(Továbbmész...) [124,9] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. 13 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trikornis fehér hátát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal megdöföd a trikornis nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szarvaival a trikornis megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Patájával a trikornis kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 20, gyógyulás: 26, összesen: +6 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy burástya királynő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a burástya királynő nyakát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal eltalálod a burástya királynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A burástya királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 37, gyógyulás: 29, összesen: -8 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 296.]

m 8 mozogsz északra
[124,8] Még mindig az erdőben vagy.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... A fiú, aki eddig kísért, egy gnómhoz vezet. Ő arról érdeklődik, tudod-e, hogy az elmúlt napok időjárásából következően a holnapi nap folyamán mire lehet számítani. Bemérgesedsz, hogy ilyen agyament dolgot kellett kérdeznie, de ez nem segít, így sem tudod a választ. 483 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a mocsári penke. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 5 igazgy. fülbevaló, 1 vaskulcs, 15 kerek kő, 2 rakolits por, 4 gyöngymangó.

[45 pontot használtál fel, van még 251.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 115 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 171.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 131.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 91.]

szk 157 keresed a 157. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy purifikátort. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 91.]
Nagyon gyorsan vizet kéne találnod, ha nem akarsz szomjan pusztulni. (-5 életerő.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. 4 kaját töm magába a törpemammut. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 91 pontod maradt, ebből a következő körre 91 pontot vihetsz át. Kapsz még 422 pontot. A következő körben tehát 513 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY)
Őrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélők Földjén megépítette a mesés őslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elővigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földről is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütő pedig a lehetséges leggyengébb választás.

RAPTOR KAROM (281. TÁRGY)
Miután leölted a velociraptort, veszély nélkül kimetszheted borotvaéles karmait. De hogy pontosan mire tudod használni majd... Ez még a jövő tudományos felfedezése.

KARAKTERLAP

Fehér Holló, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah tanítványa vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 281. fordulód.

Erő: 38 (42) Szint: 21 Merészség: 6/1 Magasság: 157 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 148/148 év
Egészség: 40 Életpont: 308/162 Jellem: gonosz (188) Tul. pont: 5
Szerencse: 27 Varázspont: 322/96 Pénz: 5492 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/2 EFejl: 21
Eddig összesen 1322 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 5161 TP-t kaptál. Jelenleg 654102 TP-d van. A következő szinthez még 145898 TP szükséges. Trófeáid: sarki óriásteknős, Ciang Csí, lábascet. A 267. fordulódban 357 arany került a bankszámládra. 431 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/52 szúrófegyverek: 27/27 (+4%) vágófegyverek: 4/18
ütőfegyverek: 10/62 lőfegyverek: 22/93 (+3%) dobófegyverek: 5/60

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/9 (+30%) 2. nyomkövetés: 82/65 3. lopás: 4/87
4. mászás: 4/45 5. csapdakészítés: 11/76 6. csapdaészlelés: 2/59
7. gyógyítás: 66/7 8. titkosírás: 12/41 9. felderítés: 14/20 (+40%)
10. szörnyidomítás: 12/14 11. teológia: 22/52 (+7%) 12. taumaturgia: 25/48
13. versengés: 7/23 (+24%) 14. zene: 5/3 15. szörnyismeret: 19/64
16. zárnyitás: 1/35 17. vadászat: 68/38 18. bányászat: 20/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
fabontó szójer (#71), kneopatikus mollusk (#209), manifesztátor (#124), elf (#2), Szeretet Vándorai (#9138), kardfogú fülemüle (#146), őrjáratozó katona (#274), nyuhaj karbin (#110), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
Sheran óvó keze (298)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 236 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2371.

Összsúly: 224.76 kg Megterheltség: 197%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 kaja (#2) 13 kerek kő (#19)
1 mocsári penke (#148) 1 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 9 mákrózsa virág (#56) 1 raptor karom (#281)
1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,9) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), trikornisok (#104), burástya királynő (#759)
(124,10) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), burástya királynő (#759)
(124,11) tyrannoszaurusz rex (#160), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), velociraptor (#161)
(124,12) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), tündöklő szobor (#1587), tyrannoszaurusz rex (#160)
(124,16) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(125,13) tyrannoszaurusz rex (#160)
(125,14) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(125,15) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), burástya királynő (#759)

Üzenet küldése a karakternek