Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 4. 9h:12' EZ A 1114. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD 1115. játékheted kezdete: máj. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 32 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 2. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 3. KP: vv 182 71 72 | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 5. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb vállát. (8 támadással 98 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (7 támadással 162 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 hófehér nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (8 támadással 530 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a vortexmágus testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 5 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [183,31] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 53 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (7 támadással 166 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és 2 sáfránypor. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 101, gyógyulás: 4, összesen: -97 ÉP}
ve 176 20 | megveszed a 176. tárgyat 20 |
ea 166 100 | eladod a 166. tárgyat 100 |
ea 272 25 | eladod a 272. tárgyat 25 |
ea 37 100 | eladod a 37. tárgyat 100 |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (8 támadással 191 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és egy kék orchidea. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [184,33] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy erődítményt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 201-240.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 79 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP]. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 81, gyógyulás: 4, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [184,34] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex testét. (8 támadással 188 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 69, gyógyulás: 20, összesen: -49 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (8 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 17, gyógyulás: 10, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [184,36] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 171-180.} Itt csata lesz.
A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (7 támadással 182 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 29 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 hófehér nyílvessző. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Mágusölővel végigvagdosod az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 69 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 238, gyógyulás: 18, összesen: -220 ÉP}
(Továbbmész...) [183,37] Síkság, továbbra is csak síkság.
be 193 | bemész a 193. titkos labirintusba |
lm 25 | mozogsz 25 |
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 26 | mozogsz 26 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 27 | mozogsz 27 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
ov 1 | óvatosságod: 1 |
lm 36 | mozogsz 36 |
v 6 2 | elmormolod a 6. varázslatot |
lm 39 39 | mozogsz 39 39 |
lm 41 41 | mozogsz 41 41 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az iszapfaló bal vállát. (8 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az iszapfaló testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az iszapfaló testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 26 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csápjaival az iszapfaló csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Mágusölővel súrolod az iszapfaló testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az iszapfaló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csápjaival az iszapfaló csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 238, gyógyulás: 43, összesen: -195 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (8 támadással 192 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 61 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 hófehér nyílvessző. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor ragyás testét. (7 támadással 501 életpontot sebezve.) Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 570 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 63, gyógyulás: 4, összesen: -59 ÉP}
kt 312 3 | elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger nyakát. (8 támadással 87 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magger testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a magger testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 37, gyógyulás: 13, összesen: -24 ÉP}
im | imádkozol |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: vv 3 460 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot |
STUKILÖVEDÉK (414. TÁRGY) A stukilövedék elkészítése hasonló a rézgolyóéhoz: egy kőkalapácsra, egy olvasztókemencére, egy rézdarabra és 2 TVP-re van szükséged. A különbség csak annyi, hogy a stukilövedéket henger alakúra kell formálnod, és a végén kell egy nyílás, amelybe a kovafű reszeléket öntöd. A kovafű reszeléket nem kell külön gyűjtened, feltesszük, hogy mindig van valamennyi nálad, automatikusan. Ezenkívül a stukilövedék elkészítésekor MINDENKOR szükséges, hogy a moa stuki a birtokodban legyen: ha ugyanis a lövedéket nem pont akkorára csinálod, mint a "tartóka", a stukilövedéket nem tudod kilőni. A stukilövedék sebzése 2D6+3. Arra, hogy a harc után ismét lehet használni, nem túl nagy az esély. |
ISZAPFALÓ (667. SZÖRNY) Az iszapfalók hosszú és vastag csápokkal rendelkező, buta lények. Legalábbis a hiedelmek szerint. Manapság már nem sok létezik belőlük, talán csupán egy tucatnyian. Ott érzik legjobban magukat, ahol senki nem jár, így a város alatti csatornarendszert egyfajta búvóhelyként használják, hiszen itt biztosan nem találkozhatnak a civilizált társadalom megannyi vadászával. Hangos cuppanással közlekednek, ahogy csápjaikat a csatorna oldalára tapasztják, majd hirtelen mozdulatokkal előre lendítik vézna testüket. Harc közben részben ugyanezt a technikát követik, a lendület az erősségük, valamint az, hogy a csatorna bűzétől mocskos csápjuk szinte mindent keresztül tud roppantani. |
Erő: | 55 (68) | Szint: | 30 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 27 (46) | Támadás: | 60 (63) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 27 (37) | Védekezés: | 79 (85) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 155/156 év |
Egészség: | 24 (32) | Életpont: | 583/508 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 25 (50) | Varázspont: | 948/190 | Pénz: | 5097 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 50/28 | Pszi pont: | 158/175 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/3 | ökölvívás: | 21/83 (+14%) | szúrófegyverek: | 20/68 |
vágófegyverek: | 25/30 (+7%) | ütőfegyverek: | 23/58 | lőfegyverek: | 32/21 (+6%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mágusölő (#422) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -29.); hófehér nyílvessző (#1921) (30 -); hófehér nyílvessző (#1921) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
185,37 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/81 | 2. nyomkövetés: | 66/95 (+18%) | 3. mászás: | 13/41 (-200%) |
4. csapdakészítés: | 27/41 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 13/61 (+24%) | 6. gyógyítás: | 33/82 (+12%) |
7. titkosírás: | 6/88 | 8. felderítés: | 23/47 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 15/18 |
10. teológia: | 58/79 (+23%) | 11. taumaturgia: | 60/81 (+30%) | 12. szerencsejáték: | 7/35 |
13. versengés: | 19/45 (+18%) | 14. harcművészetek: | 6/42 | 15. zene: | 24/18 (+12%) |
16. szörnyismeret: | 4/68 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 15/40 (+12%) | 20. bányászat: | 30/46 | 21. úszás: | 18/10 |
22. főzés: | 10/91 | 23. csapatmunka: | 3/34 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223), oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), királyi őrjáratos (#7006), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem 2 (#188) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szintszívó (#96) | jégcsóva (#41) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda borzalmas megfertőzése a természetnek a pszi ősemelentál? Végezz eggyel! |
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1510 TU szükséges.) |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
24 | aranytű (#272) | 4 | bunthar bőr (#733) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
82 | drótszőr (#37) | 1 | extra takarmány (#1360) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
5 | kaja (#2) | 4 | spiritusz (#170) | 96 | ugh méreg (#166) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
450 | arany (#50) | 9 | borkonyó bibe (#312) | 1 | halcsont (#390) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
18 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vortex talizmán (#812) | 1 | xirnox szív (#213) |
182 | 183 | 184 | 185 | 186 | |
30 | |
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|