278. forduló, 280. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. júl. 24. 9h:16'
EZ A 733. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD
734. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826
ingyenf: 7

YORO OKIYI KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 6 tigroszlán fogat (1 arany).
A táborozás 4. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah inkvizítora. Egy arany karperecet, egy borostyán függőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Rangja: inkvizítori szolga. Felszerelését egy renegát törpe trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 nagy vaspajzsot (20 arany), 1 denevér szimbólumot (1 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 fáklyát (17 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szürke bőrkesztyűt (30 arany).
A 10. napon egy hófehér, göndör hajú, teljesen vak kobudera férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
Whai Ling, amikor összefutottatok, adott neked 98 vizet. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+178 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+154 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 825. hetének nyerőszámai: 24, 23, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy mocsárivérc nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Fejszét küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 fejsze. Alaposan megsorozod a mocsárivérc jobb oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel megcsapod a mocsárivérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a mocsárivérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a mocsárivérc csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Csápjaival a mocsárivérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A mocsárivérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 mocsárivércszem. 2228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 639.]

* 1. KP: energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 590.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 590.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 585.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 580.]

* 5. KP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 570.]

cir 27 vándorcirkusz látogatása 27
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 565.]

kf 656 3 kézbeveszed/felveszed a 656. tárgyat (őrzöd)
Már nem őrzöd annyira a ryuku kesztyűt, de nagyon őrzöd a liumbe bimbót. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

bb 510 65 1113 beraksz a bankba az 510. tárgyat (65 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ostromlétrát. Beraksz a bank széfjébe 2 szöges páncélt. Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

v 22 187 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérgezett vasnyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vashegyű nyíl, 1 ugh méreg. [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 560.]

flh 3 176 felt. lőfegyver haszn. 3 a 176. tárggyal
Ok, FLH 3 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[92,64] Füves síkságra érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Északra fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány nyakát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,65] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Hideg borzongás fut rajtad végig, amikor egy nagy, fekete test bukkan fel a közeledben a vízből, de aztán alámerül. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy lápi hajlékot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [94,66] Füves síkságra érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 536.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[95,67] Síkság, továbbra is csak síkság. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északra látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kérődző etra. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kérődző etra bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kérődző etra fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,68] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardfogú fülemüle közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Psycho Marvinnal. Fairlight eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Fairlight köpenyét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy sarki óriásteknős trófea és egy lábascet trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított spagulár. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [97,69] A terep továbbra is ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Abdul egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy szent tölgyfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lajhárlord. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lajhárlord testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lajhárlord szőrcsomós testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a lajhárlord jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sámánkunyhó (767. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Találkozol egy hófehér, copfos hajú, égszínkék szemű ember férfival. Bőre mélykék színű. Hatalmas varázslónak látszik. Jéghideg bizsergés lesz úrrá rajtad, mikor a közeledbe ér. Megismered. Ő a demokratikusan megválasztott dik... vezetője a Jégmágusok Szövetségének: Berogurgi Titusz! Ura Jégnek és Fagynak, Északi Szeleknek és a Kegyetlen hóviharoknak. Jobb lesz vele vigyázni. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[24 pontot használtál fel, van még 512.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
[631 tapasztalati pontot kaptál.] - Elhoztad, amit kértem, ideje hogy én is betartsam, amit ígértem. Elmondom, amit az ereklyékről tudhatok. Több titkos helyen is őriznek tárgyakat, amelyek talán Khórtól valóak, de ebben nem lehetek biztos. De tégy próbát, elárulom, hol találod az egyik rejteket. Messze innen, a föld mélyén van egy alagútrendszer, de a bejáratát itt a közelben is meglelheted, egy teleportkaput keress, azon át bejuthatsz.

26 25 24
9
6 20 21
19
3
8 1 23
4
22
7 5 2
10 13 14 15
11 12 16 17 18
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 189. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, északra 3 mérföldre található.

Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[98,69] Fák, mindenütt csak fák.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [99,68] Az erdőt síkság váltja fel. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Tharr templom van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [100,69] Továbbra is síkságon vagy.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Felfedeztél egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranyláncot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy csodabazár van. Nyugatra egy Tharr templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 455.]

m 1 mozogsz északkeletre
[101,68] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját.

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 447.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 304 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 444.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(92,64) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), uzbányok (#102)
(93,63) mocsárivércok (#7143)
(93,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670)
(94,66) Tharr oltár
(95,67) Chara-din monolitja (#534), kérődző etra (#368)
(96,68) kardfogú fülemüle (#146), Fairlight rúnaköve, Psycho Marvin (5213. kalandozó)
(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), lajhárlord (#757), Berogurgi Titusz (2735. kalandozó)
(100,69) márványtorony (#175), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nyuhaj karbin (#110)
(101,68) a 189. labirintus bejárata, Sheran oltár, 25. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 434.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vörös rakolits

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (tüskepajzs védelmez.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Te 15 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Méregfoggal megbököd a vörös rakolits egyik karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 13, gyógyulás: 15, összesen: +2 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Fejszét hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 fejsze. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal gyengén megszurkálod a varkaudar iszákos bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 399.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 384.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 344.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 120 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 304.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 264.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 224.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 184.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 181.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 171.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 131.]

* 5. BP: használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Képességeit 10 víz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 10 kerek követ kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 128.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 24, 19.
Kimerített a gyorsvágta. (-4 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 128 pontod maradt, ebből a következő körre 128 pontot vihetsz át. Kapsz még 420 pontot. A következő körben tehát 548 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 279. fordulód.

Erő: 35 (45) Szint: 21 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 56 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 410/155 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (44) Varázspont: 382/8 Pénz: 4548 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 53/39 Pszi pont: 105/59 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1883 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9194 TP-t kaptál. Jelenleg 702924 TP-d van. A következő szinthez még 97076 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, qwarg rohamosztagos, varkaudar iszákos. A 267. fordulódban 9378 arany került a bankszámládra. 9940 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/94 (+9%) szúrófegyverek: 20/86 (+3%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 17/52 (+18%) dobófegyverek: 21/30 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); vashegyű nyíl (#176) (3 -15.); fejsze (#1240) (16 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); fejsze (#1240) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 59/30 (+36%) 3. mászás: 11/48 (+8%)
4. csapdakészítés: 20/73 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/18 6. gyógyítás: 34/92
7. titkosírás: 6/34 8. felderítés: 8/19 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 23/94 (+9%) 11. taumaturgia: 14/73 (+24%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 3/47 14. harcművészetek: 28/6 15. zene: 13/46
16. szörnyismeret: 20/62 (+25%) 17. pszi: 13/60 (+20%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 9/49 20. bányászat: 30/96 21. főzés: 6/94 (+16%)
22. csapatmunka: 2/19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974) tűzeső (#61) >> adószedő (#234)
vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 72 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 csontkés (#11) 1 * méregfog (#1553)
3 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 2 mandibulakasza (#127) 1 raptor szablya (#482)
3 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329)
Lőfegyverek
2 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 kerek kő (#19) 8 mérg. ubuk tüske (#137)
36 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nyílvessző (#108) 10 sallank nyíl (#129)
1 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 fejsze (#1240) 8 nyu-shuriken (#157) 2 tolmokov-koktél (#351)
3 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159) 2 nagy vaspajzs (#161) 4 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 bronzpáncél (#90) 1 gromak páncél (#270) 1 rézpáncél (#71)
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 3 vas fejpánt (#408)
11 vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) 9 szürke bőrkesztyű (#271)
1 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
3 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * topáz erényöv (#731)
Csizmák
1 + alligátorbőr cipő (#662) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
$1 aranylánc ($191) 1 denevér szimbólum (#140) 1 * griff nyakék (#1579)
2 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
1 ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
$2 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [benne 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 12]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
62 uzbány csőr (#169) [bennük 710 csepp ugh méreg (#166), fér még: 34]
5 vizestömlő (#3) [bennük 82 korty víz (#27), fér még: 18]
3 zöld üveg (#82) [bennük 37 csepp ragasztó (#83), fér még: 23]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 7 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313)
1 hibátlan gyémánt (#680) 1 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
2 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 olló (#335) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 Sheran cserepe (#1271) 2 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
5 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 varázskorsó (#1546) 21 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 42 álompor (#396) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
1 cru formázó minta (#300) 4 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122)
1 elkarog szőr (#665) 1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
3 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41) 6 grifftojás (#179)
$1 gyíkfű ($201) 30 gyöngymangó (#135) 18 ilkin érc (#232)
2 jegesmedve bunda (#1067) 10 kaktusztüske (#114) $1 karbin plazma ($199)
1 kazmár gyökér (#205) 19 kék orchidea (#68) 9 kvazár (#244)
4 lajhár csont (#236) 1 + liumbe bimbó (#656) 73 madártoll (#112)
16 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa burát (#384)
1 moa obszidián (#380) $1 mocsári penke ($148) 1 óndarab (#85)
160 pirkit (#153) 7 pular kristály (#239) 1 rájabőr (#404)
2 rakolits por (#669) 3 ramit kő (#226) 1 rinóbőr (#651)
2 smirglilevél (#29) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfagor agyar (#677)
1 teknőcteknő (#416) 6 tigroszlán fog (#63) 17 vasérc (#152)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 194.40 kg Megterheltség: 135%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 98 kaja (#2) 91 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
78 óndarab (#85) $3 orgyilkos tőr ($225) 1 ostromlétra (#510)
85 rézdarab (#70) 30 spiritusz (#170) 8 szöges páncél (#65)
$26 varkaudar csont ($1113) 7 vasalt bunkó (#181) 6 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 fejsze (#1240) 3 kaja (#2) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
1 mocsárivércszem (#1758) 1 ostromlétra (#510) 1 pirkit (#153)
3 spiritusz (#170) 2 szöges páncél (#65) 1 varkaudar csont (#1113)
18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranylánc (#191) 2 fülemüle agyar (#267)
1 gyíkfű (#201) 1 karbin plazma (#199) 10 kerek kő (#19)
2 lajhár csont (#236) 6 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 rakolits por (#669) 1 sötét tekercs (#535) 1 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), varkaudar behemót (#189), vörös rakolits (#356), varkaudar iszákos (#688)

Üzenet küldése a karakternek