277. forduló, 279. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. okt. 17. 15h:14'
EZ A 352. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD
353. játékheted kezdete: okt. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű troll férfival. Fekete a bőre. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy felleggyűrűt, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór maszkját, egy Korrissh sisakját, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy quwarg nyakpántot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy Folrang trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kronus Magnum. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 2. napon találkozol Anna Bellával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr lényével eggyé olvadt entitás. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Korrissh sisakját, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló jádekövét, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy tl'urlang vadász trófea és egy csáp entitás trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Anna Bellát kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia kisebb avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy cirkuszi kitűzőt, egy dalebg.kristályvértet, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy örökkévaló holdkőjét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy drótszőrű mópat trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy trikornis! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fear'A Wee. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+5 életpont.)
A 2. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy balkezes gyűrűt, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy mentát karkötőt, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku kalózkendőt, egy teriadan karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rd'alv lélektipró trófea és egy Nateilena úrnő trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Málhásállata egy sivatagi doareg. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Mentális auráját felismered, ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sudár Virág. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Anna Bella, amikor összefutottatok, adott neked 35 gyógykenőcsöt, 2 íjászkencét és egy nitmák pengét (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Reggelizés közben tekinteted a vérvörös rózsára téved. Egy pillanatra megáll a szádban a falat: milyen lehet, ha nem élvezheted az ételt, mert tested éhét csak vérrel csillapíthatnád? A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+140 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+722 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+107 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 942. hetének nyerőszámai: 21, 5, 9. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 84 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
271 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 622.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 620.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 618.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 616.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 612.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 5. KP: használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+93 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 609.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 607.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [9 pontot használtál fel, van még 598.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 598.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 598.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 598.]

* 7. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 598.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 596.]

be 624 616 3 bemész a 624. épületbe
Kedvesen integetve, besétálsz a hevenyészve felállított sátrak közé. A tábor vezetője, Sir Rasolphius előzékenyen fogad, udvariasan hellyel kínál, és megkérdezi, miben állhat a rendelkezésedre. Átadsz a lovagnak 3 rémplazmát. Sir Rasolphius felnyit egy ládát, kivesz belőle 2 szent jogart, és átadja neked. Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 591.]

kf 837 2 kézbeveszed/felveszed a 837. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a ryuku menetpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a nitmák pengét. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

bb 836 1 beraksz a bankba a 836. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Sshreakza amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

bb 500 1 beraksz a bankba az 500. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

kb 2 30 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 kaját. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 591.]

dd 56 112 1622 eldobod az 56. tárgyat a 112. tárgyat az 1622. tárgyat
Hiába próbálsz az átkozott tárgytól megszabadulni, mindig visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 591.]
[0 pontot használtál fel, van még 591.]

h 563 használod az 563. tárgyat
Előkotorsz a zsebedből egy álomvirág-magot, és a földbe nyomod. Rögtön csírázni kezd, tudati pátyolgatásodnak köszönhetően! Elhasználtál egy főnixtollat (-2 TU). [10 pontot használtál fel, van még 581.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[358,64] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lidércóriás. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás bal lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a krathan pallost a másikra rontasz. Krathan pallossal végigvagdosod a lidércóriás bal lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a lidércóriás testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A lidércóriás leken néhány pofont. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Krathan pallossal néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a lidércóriás testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a lidércóriás megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 246, gyógyulás: 0, összesen: -246 ÉP}

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Steven McCar lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy morgud hagymatövet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Találsz egy törpe bányát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [358,63] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy lávatavat. (ld. enc.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tone Zangief orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy Raia angyala közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.


(Továbbmész...) [358,62] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy árnylord közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord testét. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a krathan pallost ellenfeledre ugrasz. Krathan pallossal kegyetlenül összevagdalod az árnylord bal lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod az árnylord fénytelen testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az árnylord a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal kegyetlenül összevagdalod az árnylord testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod az árnylord jobb karját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +99 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még 566.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[359,62] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tone Zangief előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy porkupac mögé bújsz. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy halálelementál közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [360,63] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Thargodan zsoldos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 386 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a krathan pallost ellenfeledre rontasz. Krathan pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan zsoldos bal karját. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével végigvagdosod a Thargodan zsoldos izmos testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal kissé megkarcolod a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a Thargodan zsoldos fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tone Zangief formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?

(Továbbmész...) [361,62] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült ében hadúr. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 389 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr páncélozott testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a krathan pallost ellenfeledre rohansz. Krathan pallossal megvagdalod az ében hadúr jobb vállát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével megvagdalod az ében hadúr fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +80 életerő.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tone Zangief orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... [15 pontot használtál fel, van még 551.]

m 8 6 7 mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra
[361,61] Félig kiégett területen vagy. A halott pusztaság gyászát itt már jóval gyakrabban törik meg kisebb bokrok, zöld növények. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Tone Zangief vigyorog kajánul. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy porkupac mögé bújsz. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy halálelementál közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.


(Továbbmész...) [360,61] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat Chara-din fattya lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 342 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a krathan pallost a másikra támadsz. Krathan pallossal párszor kilyukasztod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősvortexet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [359,60] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 536.]

m 8 mozogsz északra
[359,59] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy lidérckirály. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály bal karját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a krathan pallost ellenfeledre támadsz. Krathan pallossal megvagdalod a lidérckirály jobb oldalát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod a lidérckirály jobb karját. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Krathan pallossal megvagdalod a lidérckirály testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nitmák pengével néhányszor megcsapod a lidérckirály jobb lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +92 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 531.]

ek 503 365 64 t. energia kisütése: 503 365 64
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(358,62) árnylord (#342)
(358,63) lávató (#595), művészi porolit (#720), Raia angyala (#333)
(358,64) lidércóriás (#401), nekrofun (#173), oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), érclelőhely
(359,59) lidérckirály (#316)
(359,60) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(359,62) művészi porolit (#720), halálelementálok (#279)
(360,61) Chara-din fattya (#236), ősvortex (#587), Chara-din monolitja (#534)
(360,63) Thargodan zsoldos (#310), művészi porolit (#720)
(361,61) művészi porolit (#720), halálelementálok (#279)
(361,62) ében hadúr (#294), művészi porolit (#720)

[365,64] A terep változik: ismét síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy lovagi tábort. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész tutajt. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gort Grán hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Fear'A Weevel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia kisebb avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy cirkuszi kitűzőt, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy optiri agysisakot, egy örökkévaló holdkőjét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy drótszőrű mópat trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+7 életpont.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 526.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 516.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 506.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 496.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 486.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 476.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 466.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 456.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [10 pontot használtál fel, van még 446.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 443.]

* 4. BP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 373.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 143 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 333.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 103 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 293.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 253.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 3 13 fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 13, 26.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 419 pontot. A következő körben tehát 619 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NITMÁK PENGE (837. TÁRGY)
Némelyik nitmák lord pengekarját megáldotta a legendás Utrohog, az ezer éve élő nitmák sámán. Ha legyőzöd a nitmák lordot, vizsgáld meg pengekarmát - ha elektromos szikrák futnak rajta végig, hihetetlenül szerencsés vagy! A pengét óvatosan lemetszve, mesés vágófegyverhez juthatsz. Csak akkor használhatod, ha elegendően magas a vágófegyver szakértelmed (legalább 25. szintű), de ekkor akár a bal kezedbe is foghatod. A fegyver technikai adatai: 4D7+3 sebzés és +4 támadás. Időnként Villámsújtás varázslatot lőhetsz vele ellenfeledre.

LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY)
A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 278. fordulód.

Erő: 33 (41) Szint: 29 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 37 (43) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 31 (44) Védekezés: 93 Menekülés: 15 % Életkor: 7/8 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 552/181 Jellem: jó (741) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (59) Varázspont: 1324/773 Pénz: 10615 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 210/171 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2139 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13874 TP-t kaptál. Jelenleg 2982432 TP-d van. A következő szinthez még 17568 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, tollaskígyó, Thargodan légiós. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 7605 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/38 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 32/51 (+9%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: *28/100 (+5%)
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/33 2. nyomkövetés: 45/59 (+9%) 3. mászás: 9/31
4. csapdakészítés: 21/68 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/80 6. gyógyítás: 53/88
7. titkosírás: 4/74 8. felderítés: 25/13 9. szörnyidomítás: 8/61
10. teológia: 51/82 (+10%) 11. taumaturgia: 105/77 (+10%) 12. versengés: 13/3
13. harcművészetek: 1/58 14. szkanderozás: 1/49 15. zene: 11/50
16. szörnyismeret: 7/65 17. pszi: *28/100 (+7%) 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 3/86 20. bányászat: 16/62 (+11%) 21. úszás: 11/82
22. csapatmunka: 2/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 5 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 183 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 főnixtoll (#563) 3 gyógykenőcs (#313) 1 jégszilánk (#1128)
61 madártoll (#112) 108 mákrózsa virág (#56) 1 manakristály (#500)
3 rémplazma (#616) 1 Sshreakza amulettje (#836) 2 tükör (#43)
5 vashegyű nyíl (#176) 3 víz (#27) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
129 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
25 kaja (#2)


Üzenet küldése a karakternek