277. forduló, 279. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 12. 15h:01'
EZ A 800. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD
801. játékheted kezdete: aug. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,116] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+57 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+68 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 445.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 440.]

* 3. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy széljárás varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [1 pontot használtál fel, van még 439.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 418.]
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-6 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 408.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 403.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 403.]

hh 1534 1253 használod az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor megcsapod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 21 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 aranytűt. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 362.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +43 max. életerő, +43 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 356.]

ek 116 60 1139 t. energia kisütése: 116 60 1139
Sámán gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

hu 329 1735 516 hulladék: 329 1735 516
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontpálcát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Brod buzogányát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

hu 187 295 160 hulladék: 187 295 160
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett vasnyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz elit csatavértet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

hu 114 651 hulladék: 114 651
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kaktusztüskét. El is dobod a birtokodban levő 25 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rinóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

kb 329 1735 999 kiveszel a bankból a 329. tárgyat (1735 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 19 csontpálcát. Kiveszel a bank széfjéből 1 Brod buzogányát. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

kb 129 15 kiveszel a bankból a 129. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 sallank nyilat. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 356.]

kf 111 129 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 129. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként sallank nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

bb 135 1113 108 beraksz a bankba a 135. tárgyat (1113 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 49 gyöngymangót. Beraksz a bank széfjébe 2 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 1 nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(106,116) quwarg nagymester (#214)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 3 bumerángot 12 aranyért, 20 csontpálcát 300 aranyért, 1 elit csatavértet 30 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 1 kék orchideát 4 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 2 kis vaspajzsot 32 aranyért, 5 mérg. ubuk tüskét 10 aranyért, 3 mérgezett vasnyilat 24 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 1 nagy aranykulcsot 24 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 1 rinóbőrt 5 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 5 ubuk tüskét 5 aranyért, 4 ugh mérget 8 aranyért, 2 varkaudar lándzsát 10 aranyért, 2 varkaudar szablyát 40 aranyért, 1 vassisakot 18 aranyért, 1 Brod buzogányát 50 aranyért.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű mutáns nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Megpillantod a megtestesült csodát, életed értelmét, az igazi nagy őt. Szellő könnyedségű mozdulatai elbűvölnek, érzéki illata körülölel, kacér pillantására gyorsabban kezd verni a szíved. Egyetlen gondolatod, hogy megajándékozhasd ezt a kedves mutáns lányt. Kutatni kezdesz a zsákodban, ám mire visszafordulsz, látod, hogy ő nyomtalanul eltűnt. Elmédben azonban fékeveszetten rohan pár szó: "Anathera Tsung vagyok kedves lovag!" Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Anathera Tsung. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz egy barna, göndör hajú, zöld szemű árnymanó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy sárga erőövet és egy szürke bőrkesztyűt visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gubanc Gréti. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 25 kaktusztüskét. Erőd TF-elődött.
[-50 varázspont.] [85 pontot használtál fel, van még 271.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[73,59] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Felfedeztél egy fény szentélyét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,58] Továbbmész a város utcáján.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A cirkuszi kitűző látványa megteszi hatását. Nem is akadékoskodik tovább.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 117 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor keményen megütöd a vortexmágus bal lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 119 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 3140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 236, gyógyulás: 0, összesen: -236 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +300 életerő.)
Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 251.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Már van rajtad széljárás varázslat, gyorsan el is felejted, hogy ilyet akartál, hiszen nincs értelme ezzel odaállni az Ördögi Kör bérmágusai elé.
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 75 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! Hirtelen megszáll egy érzés, hogy valami gonosz dolgot cselekedtél. Az Ördögi Körön belül folyó szentségtelen rituálék a te tisztaságod is beszennyezték. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 246.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[106,116] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardfogú fülemüle közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,117] A terep továbbra is ritka erdő.

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,118] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy szőrlajhár. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrlajhár bal hátsó lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a szőrlajhár bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. [18 pontot használtál fel, van még 228.]

ek 503 102 101 t. energia kisütése: 503 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(106,116) quwarg nagymester (#214), kardfogú fülemüle (#146), Chara-din monolitja (#534)
(106,118) szőrlajhár (#141)

[102,101] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök jobb első lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok készül a lemészárlásodra.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 148 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával eltalálod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 170, gyógyulás: 0, összesen: -170 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 orgyilkos tőr, 2 sallank nyíl, egy bakkura csizma, egy rézpáncél, 8 mérg. ubuk tüske, 2 nyu-shuriken és egy sámán gyógykenőcs. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +210 életerő.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Donna d'Raonnal. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy aranyozott klipszet, egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Odébbállsz.
[-1 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 188.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 183.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 153.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[106,118] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [105,118] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku gárdista került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [104,118] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Mély Grum került az utadba. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mély Grum jobb karját. Kritikus ütés! (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Mély Grum testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 51 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a Mély Grum testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Mély Grum újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vasalt bunkó. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 1621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy halálmadár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a halálmadár jobb lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 135.]

m 8 8 3 mozogsz északra, északra, délkeletre
[104,117] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,116] Síkság, továbbra is csak síkság.

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [105,117] Továbbra is síkságon vagy.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy agyfröccsentő hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [28 pontot használtál fel, van még 107.]

be 126 bemész a 126. titkos labirintusba
Nem is kell sokáig kutakodnod a bozótosban, az egyik tüskés növény szétágazó gyökereit felhajtva találsz egy csapóajtót. Jól el volt rejtve, de hát neked óriási a mázlifaktorod. Felhajtod a csapóajtót, és szemedet erőltetve a mélységbe kémlelsz. Semmi fényt nem látsz odabent. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egy ugrással a földalatti szintre érkezel. A padló kemény, és most hogy fényben is meg tudod vizsgálni, szabályos kockalapokból kirakott, matt felületű. Egy lágyan zümmögő padlótól mennyezetig érő doboz áll közvetlenül melletted, melyen jobb oldalt két gombot találsz. Egy lefelé, és egy felfelé mutató nyíl van rajtuk. Mivel azt tanultad szüleidtől, a labirintusokban minden gombot meg kell nyomni, megnyomod egyiket. Rövid ideig semmi. Aztán hangos szisszenés kíséretében szétnyílik a doboz fala, hogy alaposabban szemügyre vehesd üreges belsejét. Üres. Ijedten hőkölsz hátra, amikor a doboz magától, gombnyomástól függetlenül visszacsomagolja magát. Hát fura egy szerkezet az biztos, amilyet még sosem láttál előtte. De hát ideje továbbindulni, előre a délre vezető folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 102.]

kpcs kapcsoló
Oké, mostantól nem húzgálod meg automatikusan a kapcsolókat. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 905 2 900 mozogsz 905 2 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Miközben lépésben haladsz előre a félhomályos folyosón, csodálkozva meredsz az idegen kultúra kezenyomaira, ami mindenütt ott van: a különös, halvány fényt árasztó, mennyezetbe süllyesztett lámpákon és a csúcsára állított szögletes, komor színekkel komor hangulatot teremtő téglalap alakú faldíszeken is. [2. PONT] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-124 varázspont).
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon!
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 91.]

kpcs 1 kapcsoló 1
Oké, mostantól automatikusan meghúzol minden kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

lm 27 28 26 mozogsz 27 28 26
Elhűlten haladsz a kortalan falak között, melyeken túlságosan is szögletes minták sorakoznak végig. [16. PONT]
Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT]
Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT]
Négyzet alapú oszlopok között haladsz végig. Mindig, amikor elhaladsz két oszlop között, az oszlopon furcsa fény villan fel szemmagasságban. Furcsállod kicsit a dolgot, de mivel folytatása nem következik, nem veszel róla tudomást. [13. PONT]
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah inkvizítora. Egy borostyán függőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Rangja: inkvizítori szolga. Fegyverzetét egy renegát törpe trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Otthagyod a másik kalandozót.
A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 moa üveggömb (ld. enc.). Felpakolsz. Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 35 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó jelent átmeneti akadályt. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-30 életpont). Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. Ámélkodva lépsz be a következő terembe. A középen álló hosszú asztalt teljes egészében tekergő üvegedények és üvegcsövek borítják. Itt-ott pompázatos színű folyadékok lötyögnek bennük. [27. PONT] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs és 4 tolmokov-koktél. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve kapcs. azonosítás. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.)
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT]
A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtót látsz. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-28 életpont). Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. A következő szobát indás növények uralják. A mennyezetről különös lila és vörös fény világítja meg őket, a levegő pedig igen párás és meleg. Gyorsan átvágod magad a dzsumbujon. [29. PONT] Hirtelen megszáll az érzés, hogy pszionikusan töltött területre érkeztél. Valami kőlapra léphettél, és aktiválhattál valamit, mert hirtelen hömpölygő és fojtogató pszi áradat ölel körbe, és teljesen kiszipolyoz belülről. Bambán, bárgyú mosollyal képeden veszed tudomásul, hogy valami összezavarodott a fejedben. Mostantól feltételes varázslathasználatod a következőképpen módosult: tűzeső -> varkaudar hadúr, villámcsapás -> szutykos remák.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés).
Belépsz az északra nyíló szobába. A padlón mozaikábrákra bukkansz, melyek moákat ábrázolnak, amint különös szerkezeteken lovagolnak. [28. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 moa jádekő (ld. enc.). Felpakolsz. Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 39 lépésre nyugatra és 3 lépésre délre megsemmisített valamit.}
A következő szobát indás növények uralják. A mennyezetről különös lila és vörös fény világítja meg őket, a levegő pedig igen párás és meleg. Gyorsan átvágod magad a dzsumbujon. [29. PONT]
A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT]
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [90 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 30 24 23 mozogsz 30 24 23
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 21 25 21 mozogsz 21 25 21
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 23 505 energia fejlesztése 23
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 135. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-43 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 2, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a szőrös azuka. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 419 pontot. A következő körben tehát 417 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL)
Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY)
Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy.

MOA ÜVEGGÖMB (383. TÁRGY)
Vajon mit keres ez a látszólag értéktelen (bár gyönyörűen csiszolt) Moa üveggömböcske a drága Moa ékszerek sorában?

KAPCSOLÓ AZONOSÍTÁS (276. PSZI KÉPESSÉG)
Sokat bosszankodtál már amiatt, hogy ha kapcsolóra bukkansz egy labirintusban, még nem tudod, melyik irányba is kellene továbbindulnod? Nos, a kapcsoló azonosítás pszi képességgel minden ilyen cselekedet előtt kiterjeszted tudatod, hogy letapogathasd a környező falak és egyéb objektumok elhelyezkedését. Így a kapcsoló használatakor bekövetkező változásokat a mentál síkon rögtön észlelheted is. A pszi képesség használata automatikus, és nem kerül pszi pontba. A kapcsolók megnyomásakor, karok meghúzásakor röviden összefoglalva megtudod, mi is történt, na meg azt is, hogy pontosan hány lépésre a helytől, ahol most állsz. (A labirintustérkép egy mezője 3 lépésnek számít.)

MOA JÁDEKŐ (382. TÁRGY)
A jáde egy féldrágakő, amelynek megmunkálásához igazán csak az ősi mesterek értettek. Ez a miniatűr mestermű egy parányi szobrot ábrázol, minden bizonnyal egy régi, Moa isten.

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia püspöke vagy. Papi hited: 205. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 278. fordulód.

Erő: 28 (41) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 35 (56) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 24/26 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 435/368 Jellem: jó (532) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 611/0 Pénz: 49888 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 23/22 Pszi pont: 198/140 EFejl: 30
Eddig összesen 1888 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12345 TP-t kaptál. Jelenleg 1105875 TP-d van. A következő szinthez még 94125 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar iszákos, varkaudar hadúr. A 261. fordulódban 41303 arany került a bankszámládra. 42748 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/17 szúrófegyverek: 3/22 vágófegyverek: 3/96
ütőfegyverek: 28/41 (+5%) lőfegyverek: 24/35 (+5%) dobófegyverek: 2/25

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/73 2. nyomkövetés: 67/45 (+36%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 11/76 5. csapdakészítés: 18/3 (+5%) 6. csapdaészlelés: 5/2 (+15%)
7. gyógyítás: 51/29 8. titkosírás: 2/33 9. felderítés: 21/68 (+13%)
10. szörnyidomítás: 6/69 11. teológia: 30/11 (+12%) 12. taumaturgia: 23/75 (+5%)
13. szerencsejáték: 1/55 14. versengés: 9/44 (+7%) 15. zene: 18/33
16. szörnyismeret: 21/4 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 3/60
19. vadászat: 19/49 20. bányászat: 30/30 21. csapatmunka: 5/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> varkaudar hadúr (#270) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában .

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 191 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 93 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2716.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bumeráng (#249) 1 csontpálca (#329) 1 elit csatavért (#295)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 fekete gyöngy (#99) 44 gyöngymangó (#135)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 kis vaspajzs (#159) 3 mérgezett vasnyíl (#187)
1 mocsári penke (#148) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyílvessző (#108) 1 rinóbőr (#651) 1 rövid íj (#107)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 tükör (#43) 5 ubuk tüske (#131)
4 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar lándzsa (#224)
2 varkaudar szablya (#516) 1 vassisak (#160) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
600 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272)
1 csillezsályalevél (#1253) 2 fülemüle agyar (#267) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 lajhár csont (#236)
2 madártoll (#112) 3 mérg. ubuk tüske (#137) 1 moa jádekő (#382)
1 moa üveggömb (#383) 2 nyu-shuriken (#157) 4 orgyilkos tőr (#225)
1 rézpáncél (#71) 16 sallank nyíl (#129) 4 tolmokov-koktél (#351)
1 vasalt bunkó (#181) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(104,116) oltár, 33. jellempróba
(104,117) Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), 49. jellempróba
(104,118) Mély Grum (#7122), halálmadár (#351)
(105,117) a 126. labirintus bejárata, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), egy alakváltó férfi
(105,118) ryuku gárdista (#360)
(106,118) szőrlajhár (#141)

Üzenet küldése a karakternek