Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 1. 12h:03' EZ A 790. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD 791. játékheted kezdete: jún. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3936 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 138 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 72 64 | elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
* 3. KP: v 15 133 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: hh 507 1100 1618 | használod az 507. tárgyat az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat |
* 6. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
vps 25 | VP spórolása: 25 |
v 198 169 8 | elmormolod a 198. varázslatot |
214 | 215 | 216 | |
19 | |
|
|
20 | |
|
|
21 | |
|
|
[169,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A víz fölött sirályok köröznek. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
168 | 169 | 170 | |
7 | |
|
|
8 | |
|
|
9 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
be 710 126 220 | bemész a 710. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor császár testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal végigvagdosod a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 140 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Varkaudar che-karddal végigvagdosod a purifikátor császár jobb oldalát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal épp hogy eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 208, gyógyulás: 41, összesen: -167 ÉP}
vv 185 165 | elmormolod a 185. varázslatot a 165. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 6 7 8 | mozogsz 6 7 8 |
Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az opati polip testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Marokra fogva a rövid kardot a másikra támadsz. {CSTT:} Rövid karddal alaposan megvágod az opati polip testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kacagó szépia testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a kacagó szépia dzsuvás testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A kacagó szépia csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 457 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
Megmarkolva a rövid kardot a másikra rontasz. {CSTT:} Rövid karddal végigmetszed a moszatrája testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Megmarkolva a rövid kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Rövid karddal alaposan megvágod a moszatrája testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Rövid karddal kilukasztod az elektromos angolna testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
lm 12 14 16 | mozogsz 12 14 16 |
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a diuretikus kráken testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A diuretikus kráken állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a hínárevő piranha testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal végigmetszed a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Rövid karddal alaposan megvágod az elektromos angolna testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal alaposan megvágod az elektromos angolna testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
lm 18 20 26 | mozogsz 18 20 26 |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az étkezési homár testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az étkezési homár ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal felnyársalod a moszatrája farkát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod a mélység fattya förtelmes plazmáját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
lm 34 33 33 | mozogsz 34 33 33 |
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken egyik csápját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca jobb első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
545 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}
vpf 25 | VP elővétele: 25 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hidra nyálkás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (52 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 6 borkonyó bibe, dözmöng szív, 5 gyöngymangó, 4 kaja, huhogó bibe, acélpengőke. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hidra testét. (7 támadással 397 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a hidra testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 4 vizet.) 3 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 134, gyógyulás: 17, összesen: -117 ÉP}
(Továbbmész...) [171,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. A víz fölött sirályok köröznek. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy pordémon lábát masszírozza. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hidra közeledik. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a hidra bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hidra jobb vállát. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal megvagdalod a hidra testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 8 vizet.) 3 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 157, gyógyulás: 25, összesen: -132 ÉP}
(Továbbmész...) [172,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hidra került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 2d9+20.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hidra bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a hidra testét. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal kissé megkarcolod a hidra testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 9 vizet.) 3 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 145, gyógyulás: 24, összesen: -121 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel bal vállát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal felnyitod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 27, gyógyulás: 5, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [174,9] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [175,9] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
im | imádkozol |
ef 14 527 | energia fejlesztése 14 |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
OPATI POLIP (195. SZÖRNY) Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent. |
POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY) Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!) |
MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY) Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság! |
ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY) Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről. |
ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY) Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni. |
MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY) A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá. |
RAMIT KŐ (226. TÁRGY) Ez egy furcsa, ezüstösen csillogó kőzetfajta. Közelebbről megvizsgálva, a felületén hajszálvékony, fekete vonalakat veszel észre, amelyek körbefutják az egész követ. A ramit könnyen morzsolható, felülete kissé szivacsos tapintású. Vajon mire lehet jó? |
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY) Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9. |
TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY) A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra. |
HIDRA (780. SZÖRNY) Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé. |
OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT) Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.) |
Erő: | 47 (58) | Szint: | 32 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 28 (36) | Támadás: | 38 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 30 (36) | Védekezés: | 48 (54) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 88/150 év |
Egészség: | 27 (35) | Életpont: | 557/539 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (40) | Varázspont: | 1013/13 | Pénz: | 1356 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 78/0 | Pszi pont: | 168/406 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/16 (+136%) | ökölvívás: | 17/26 | vágófegyverek: | 43/65 (+1%) |
ütőfegyverek: | 1/52 | lőfegyverek: | *21/100 | dobófegyverek: | 34/83 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
175,9 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 227 |
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 937 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 107/33 (+84%) | 2. nyomkövetés: | 51/64 (+5%) | 3. mászás: | 20/61 |
4. csapdakészítés: | 34/46 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 8/6 (+6%) | 6. gyógyítás: | 58/34 |
7. titkosírás: | 7/53 (-1400%) | 8. felderítés: | 23/36 (+18%) | 9. szörnyidomítás: | 14/87 |
10. teológia: | 42/27 (+10%) | 11. taumaturgia: | 53/53 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 7/37 |
13. versengés: | 16/32 | 14. harcművészetek: | 11/31 | 15. zene: | 6/57 |
16. szörnyismeret: | 35/54 | 17. pszi: | 21/30 (+3%) | 18. zárnyitás: | 10/73 |
19. vadászat: | 5/89 (+2%) | 20. vitalitás: | 3/99 | 21. bányászat: | 30/61 |
22. testépítés: | 15/88 | 23. úszás: | 8/63 | 24. főzés: | 19/58 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), varkaudar che-pap (#704), óriásmassza (#840) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), kronotapír (#286), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252), semlegesek (#989), jók (#990), ismeretlen (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | halálkapu (#126) | hatalomvarázs (#220) |
vízlélegzés (#185) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | lángcsóva (#31) | >> | Dögvész (#7495) | |
lángcsóva (#31) | >> | Thargodan csontváz (#297) | lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fehér glóbusz (#47) | >> | Dögvész (#7495) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | drakolich (#760) | hhaar burka (#32) | >> | mocsárivérc (#7143) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81, 88, 91, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 175, 189, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 8, 14, 16, 18, 26, 30, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 607 (limit: 680), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55695. |
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 107 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 593 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
8 | gyöngymangó (#135) | 1 | huhogó bibe (#332) | 2 | rákfatty váladék (#333) | |||
2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
546 | arany (#50) | 11 | drótszőr (#37) | 1 | galachmit (#310) | |||
6 | halcsont (#390) | 17 | isteni könnycsepp (#260) | 14 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 29 | polip szívóka (#391) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | rájabőr (#404) | 4 | ramit kő (#226) | 1 | szigony (#389) | |||
5 | tudás gyöngye (#522) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | |
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|