277. forduló, 279. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 20. 17h:18'
EZ A 486. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD
487. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,95] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 párducszemet. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+264 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+208 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku csapásvezető nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 81 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető bal lábát. (6 támadással 54 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a ryuku csapásvezető, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 554 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 12, gyógyulás: 10, összesen: -2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 463.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 461.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 459.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy éber kakukk varázslat! Kakukk! Kakukk! IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 4. KP: vv 188 182 28 elmormolod a 188. varázslatot a 182. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 457.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 455.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

* 5. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

* 6. KP: kf 1120 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1120. tárgyat
A nyakadba akasztod a csillogó nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

* 7. KP: vv 156 120 12 elmormolod a 156. varázslatot a 120. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 450.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 448.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 446.]

tno 6 5 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 825 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 444.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 424.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

ek 273 1 7 t. energia kisütése: 273 1 7
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, 7 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

ek 273 2 7 t. energia kisütése: 273 2 7
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, 7 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 421.]

vv 53 elmormolod az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 419.]

v 82 765 elmormolod a 82. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a szörnyészlelés varázslatot! Elhatározod, hogy a következő szörnyet próbálod meg érzékelni a varázslat segítségével: ryuku futárbérenc. [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 414.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 409.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 399.]

tv 32 33 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 33. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

fku 1 felt. kutatás 1
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

fkt 700 3 felt. készítesz a 700. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

le 816 leveszed/lerakod a 816. tárgyat
Leveszed a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

kf 687 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

d 816 1 eldobod a 816. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 halálhozó karkötőjét. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

hu 56 hulladék: 56
Hulladékgyűjtés törölve: mákrózsa virág. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[159,48] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dr. Dragon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba bal oldalát. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 23 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával végigvagdosod a korinthai amőba testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 3 996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 136, gyógyulás: 40, összesen: -96 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Vérfürdető magszim, 2 Illúziópalota, 1 Kaszabolósáska. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 3 Vérfürdető magszim, 2 Illúziópalota. Ez full! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 2 Mákrózsa főzet, 2 A bajnok manifesztációja, 1 Garokk. Ez csak két pár! Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Mákrózsa főzet, 2 Temető, 1 Sötét motyogó. Ez két pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 1 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 3 Mákrózsa főzet, 2 Temető. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 2 Szerencsejáték, 2 Illúziópalota, 1 Orbitális mackósajt. Ez csak két pár! Nyertél. 3. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Aranyeső, 2 Szerencsejáték, 1 Influenza. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Aranyeső, 2 Szerencsejáték, 1 Orzag bilincse. Semmi változás. Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 3 Garokk, 1 Ellenvarázslat, 1 Orzag bilincse. Ez terc! Vesztettél. 916 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 87 aranyad, ami most már az övé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő éjkornis mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 91 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éjkornis fekete testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az éjkornis bal első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 3 fekete gyöngy és 2 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 62, gyógyulás: 17, összesen: -45 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 370.]

jlk 3024 jelszó kimondása 3024
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 541 tapasztalati pontot kaptál.

12 13 31 29 28
7 38 39
14
15 30 27
40
6 34
16 18
35
3 33 37
17 19 36
1 2 4
26
5 20
32
41
24
11 21
9 22 23 25 43 42
8 10
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 85. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 365.]

v 198 148 54 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

158 159 160
47
48
49
(159,48) mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), barátság szent tüze (#484), korinthai amőba (#420), éjkornis (#228)

[148,54] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy hordóagyú mameluk orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[-100 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 355.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel. Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 335.]

fku 150 felt. kutatás 150
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

m 4 3 5 mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra
[148,55] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku csapásvezető nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Kitátod a szádat, és lehelsz. 102 életpontot sebeztél. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 136 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű. 1 554 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [149,56] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy óriáspók!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriáspók egyik lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az óriáspók testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 29 aranyat. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 8, gyógyulás: 20, összesen: +12 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [148,57] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat egyik lábát. (6 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
861 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál jobb oldalát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1301, sebződés: 12, gyógyulás: 30, összesen: +18 ÉP}

[59 pontot használtál fel, van még 276.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[147,58] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár szőrös kezét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel megütöd a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (71 életpontot vesztettél) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 97, gyógyulás: 12, összesen: -85 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő kronokukac mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac jobb oldalát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod a kronokukac testét. (6 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a kronokukac testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 10, gyógyulás: 12, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [147,59] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (6 támadással 94 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (6 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 7, gyógyulás: 11, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [146,60] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy ryuku futárbérenc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc jobb vállát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ryuku kesztyű (ld. enc.). 1 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 20, gyógyulás: 13, összesen: -7 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 242.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[145,61] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tímárkunyhót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 tűzfényt. 408 tapasztalati pontot kaptál. [14 pontot használtál fel, van még 228.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[144,62] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [144,63] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Látsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Steven McCar lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy szent tölgyfát. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 191.]

szk 765 778 230 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 230. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 190.]

kb 733 10 kiveszel a bankból a 733. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 bunthar bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

kt 734 1 elkészíted a 734. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bunthar zsákot. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 150.]

bb 248 329 beraksz a bankba a 248. tárgyat (329 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 pszi követ. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

kt 207 5 elkészíted a 207. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 ovimon-bogyót. Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 145.]

h 1602 2 26 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 26 kaja beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 13 pirkitet kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 142.]

ef 30 525 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: vv 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: le 1120 0 0 leveszed/lerakod az 1120. tárgyat
Leveszed a csillogó nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 6. BP: kf 253 812 309 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 812. tárggyal a 309. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 16, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 419 pontot. A következő körben tehát 416 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉJKORNIS (228. SZÖRNY)
Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják.

ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY)
A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 278. fordulód.

Erő: 28 (40) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 182 cm
IQ: 31 (52) Támadás: 45 (47) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 29 (34) Védekezés: 63 (68) Menekülés: 30 % Életkor: 43/45 év
Egészség: 31 (35) Életpont: 427/427 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (39) Varázspont: 778/341 Pénz: 4396 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 77/32 Pszi pont: 361/315 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3136 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 208 TP-t kaptál. Jelenleg 2 677 881 TP-d van. A következő szinthez még 322 119 TP szükséges. Trófeáid: kék rakolits, magnetikus praglonc, vezérfarkas. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10381 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 10 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/37 ökölvívás: 28/28 (+6%) szúrófegyverek: 21/60
vágófegyverek: 30/35 (+3%) ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 29/79 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vashegyű nyíl (#176) max. 6 db (14 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -16.); vashegyű nyíl (#176) max. 6 db (17 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
144,63 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 193,95
Legfeljebb 78 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56, 88, 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 197 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/41 (+24%) 2. nyomkövetés: 82/79 (+20%) 3. mászás: 12/59 (+6%)
4. csapdakészítés: 28/28 (+7%) 5. csapdaészlelés: 11/68 6. gyógyítás: 36/5
7. titkosírás: 9/50 (+25%) 8. felderítés: 24/83 (+49%) 9. szörnyidomítás: 18/42
10. teológia: 31/4 (+19%) 11. taumaturgia: 28/26 (+13%) 12. szerencsejáték: 4/71 (+12%)
13. versengés: 19/4 (+18%) 14. zene: 17/10 15. szörnyismeret: 47/64 (+37%)
16. pszi: 61/17 (+3%) 17. zárnyitás: 21/49 18. vadászat: 23/12
19. vitalitás: 1/11 20. bányászat: 31/14 21. úszás: 4/3
22. főzés: 19/2 (+11%) 23. csapatmunka: 7/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot, csak egyszer), párducbőr övtáskát (#1117) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), Rahn ékkövet (#701) (max. 1 darabot, csak egyszer), elf tekercset (#683) (max. 1 darabot, csak egyszer), csontamulettet (#711) (max. 1 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104), vörös rakolits (#356), liumbe (#349), massza (#217), trikornis herceg (#261), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 7 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3) esszenciavédelem 2 (#188)
Symulf rúnája (#182) varázspáncél (#156) nagyobb agypajzs (#120) erőpajzs I (#12)
óriáserő (#53) méregsemlegesítés (#14) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Zinthurg (#180)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212)
izomernyesztés (#33) >> kék rakolits (#754) izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> ryuku csapásvezető (#778)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> káoszteknőc (#235) gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) varázsvédelem (#34) >> Dögvész (#7495)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) varázsvédelem (#34) >> bányarém (#7083)
varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +16 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! (teljesítve)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1253 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 Krogan buzogánya (#1561)
1 ryuku buzogány (#696) 1 varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
$1 cápaölő tőr ($480) 1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
17 nyílvessző (#108) 9 * vashegyű nyíl (#176)
Páncélok
1 Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4)
1 csillogó nyakék (#1120) $1 ezüst nyaklánc ($117) 8 gólem talizmán (#811)
5 halálhozó talizmán (#813) 1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * nekrofun medál (#253)
1 ritualista amulett (#708) 1 * varkaudar fétis (#1826) 3 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * virág szimbólum (#143) 3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 * arany papi karkötő ($309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 mentát karkötő (#1551)
1 * ryuku karvédő (#687)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
11 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 99]
16 fűszertartó (#210) [bennük 16 csepp sáfránypor (#211), fér még: 64]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
9 kavadu iszák (#25) [bennük 85 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5]
1 mágusszelence (#1076) [benne 8 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 2]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
32 sullár hólyag (#168) [bennük 73 csepp spiritusz (#170), fér még: 567]
2 szent kehely (#257) [bennük 2 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 18]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
33 uzbány csőr (#169) [bennük 52 csepp ugh méreg (#166), fér még: 344]
6 vizestömlő (#3) [bennük 69 korty víz (#27), fér még: 51]
11 zöld üveg (#82) [bennük 85 csepp ragasztó (#83), fér még: 135]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő ládikó (#504) 6 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687) 1 bőrkantár (#1125)
2 bunthar zsák (#734) 1 bűvészpálca (#1639) 7 cirkuszi pergamen (#1233)
6 + deus ex machina (#1) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 7 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894)
35 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680) 1 kis mágneses bigyó (#1266)
1 kisebb teleportkő (#1633) 1 koboldkorona (#1629) 5 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 2 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666) 1 moa antigrav (#2204)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 + nyílcsapda (#243) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 olló (#335) 32 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 18 sámán gyógykenőcs (#1139)
2 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234) 1 teremtés zsákja (#818)
1 trikornis fókusz (#2169) 1 tudati fétis (#1151) 1 tűzfény (#686)
10 varázskő (#305) 1 viharmadár totem (#1260) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 13 borkonyó bibe (#312) 1 csigakagyló (#1131)
1 csillezsályalevél (#1253) 14 csuklyavirág (#133) 1 dentor bőr (#551)
1 din formázó minta (#301) 11 dözmöng szív (#122) 99 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 3 etra hályog (#712) 7 ezüstdarab (#326)
28 fekete gyöngy (#99) $1 fémrúd ($104) 2 fokhagyma (#403)
$6 főnixtoll ($563) 1 gnóm csont (#706) 131 gyöngymangó (#135)
16 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 1 karbin plazma (#199)
5 kazmár gyökér (#205) 1 kobudera csont (#705) 14 kőszem (#304)
6 kvazár (#244) $1 lapkorong ($80) $1 lapockacsont ($33)
9 liumbe hajtás (#655) 1 lótuszvirág (#447) 25 madártoll (#112)
3 óndarab (#85) $2 ormánygőte csont ($21) 5 ovimon-bogyó (#207)
7 párducbőr (#1066) 4 párducszem (#1073) 18 pirkit (#153)
1 praglonc hártya (#215) 9 púderkő (#119) 42 quwarg tojás (#360)
7 rakolits por (#669) 9 ramit kő (#226) 27 + remák szív (#264)
25 rézdarab (#70) 7 rozmárfog (#1069) 6 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 1 smirglilevél (#29) 16 szárnyas hernyó (#69)
1 teknősesszencia (#702) 6 titanit (#1412) 1 troll csont (#704)
4 ulkor gyöngy (#1072) $1 vapár ág ($110) 4 varányszem (#30)
17 vasérc (#152) 11 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 178.80 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 216 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (19 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20)
8 alligátorbőr (#661) 1 csatabárd (#555) 3 csontpálca (#329)
10 extra takarmány (#1360) 1 féregbél (#1071) 378 kaja (#2)
26 karbin plazma (#199) 3 kis ónixkulcs (#1110) 6 manakristály (#500)
1 Morgan kristálya (#659) 28 mutáns csont (#331) 1 próbakő (#1664)
3 pszi kő (#248) 23 purifikátor háj (#269) 1 reflexélesítő (#1407)
120 sáfránypor (#211) 97 sallank karom (#128) 3 tudás gyöngye (#522)
48 varkaudar pálinka (#1137)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
258 kaja (#2) 130 mákrózsa virág (#56) 4 gyöngymangó (#135)
110 vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
27 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 2 gyöngymangó (#135)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 isteni könnycsepp (#260) 29 kaja (#2)
1 pszi kő (#248) 1 quwarg tojás (#360) 5 rakolits por (#669)
1 sáfránykristály (#675) 1 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170)
1 szulfin (#676) 1 vashegyű nyíl (#176) 17 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranytű (#272) 1 bunthar zsák (#734) 1 drótszőr (#37)
3 fekete gyöngy (#99) 1 karbin plazma (#199) 5 ovimon-bogyó (#207)
1 párducszem (#1073) 13 pirkit (#153) 1 ryuku kesztyű (#690)
1 sáfránypor (#211) 1 tűzfény (#686) 11 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

143 144 145 146 147 148 149 150
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
(144,62) quwarg királynők (#153), művészi porolit (#720), Leah oltár
(144,63) mínosz-kúp (#178), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720), Leah oltár, szent tölgyfa (#393)
(145,61) oltár, tímárkunyhó (#684), szent tölgyfa (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(146,60) élőholt tigris (#766), oltár, ryuku futárbérenc (#765)
(147,58) bávatag golombár (#165), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), kronokukac (#285)
(147,59) quwarg harcosok (#201), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(148,54) bűbájlidérc (#761), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), mínosz-kúp (#178), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 38. jellempróba, barátság szent tüze (#484)
(148,55) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, ryuku csapásvezető (#778)
(148,57) arató csattanatok (#144), Sheran oltár, 30. jellempróba, manaelementál (#290)
(149,56) márványtorony (#175), 44. jellempróba, Tharr oltár, nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303), manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek