277. forduló, 279. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 25. 7h:22'
EZ A 296. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD
297. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

SELINE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,28] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] Varázserőd regenerálódik. (+200 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+123 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy quwarg királynő nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. Kritikus ütés! (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg királynő fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 7, gyógyulás: 34, összesen: +27 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 432.]

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 430.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 428.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 423.]

* 2. KP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Szupersebesen mormolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 408.]
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [20 pontot használtál fel, van még 388.]

* 3. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 383.]

* 4. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 381.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 379.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 377.]

* 5. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 356.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 355.]

* 6. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 353.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 351.]
Beizzik a turbómágia. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 7. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 349.]

* 8. KP: v 6 9999 0 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 9. KP: vv 53 120 0 elmormolod az 53. varázslatot a 120. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 342.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 340.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 290.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[192,28] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csápos otagi. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 224 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 142 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! {KCC:} Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 39 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 24 életpontot vesztettél. {KCC:} Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. {KCC:} A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 39 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 30 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 340, gyógyulás: 25, összesen: -315 ÉP}

Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [191,28] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősdentor. Itt csata lesz.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 212 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 62 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 5 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 151, gyógyulás: 120, összesen: -31 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.)
Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. [27 pontot használtál fel, van még 263.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 19 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 20 bordacsontot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +28 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregfelhő. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Látogass meg birodalmamban! [30 pontot használtál fel, van még 233.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[190,29] Még mindig füves síkságon vagy. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősdentor került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 211 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az ősdentor testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 5 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 159, gyógyulás: 120, összesen: -39 ÉP}

Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [189,30] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg parafenomén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel felnyársalod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 41 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 51, gyógyulás: 45, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [188,31] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 324 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (8 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1093, sebződés: 13, gyógyulás: 143, összesen: +130 ÉP}

Utad során felfedezel egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Összefutsz Bartyos. Tharr áldozópapja. Egy agori szegecscsizmát, egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mind. tűzopálját, egy moa harci nadrágot, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Thargodan amulettet, egy trix amulettet, egy trix fiolát, egy trix harci totemet, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy domináns morf trófea, egy Morghatal A'ton trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
{Gondolatolvasás: ft 9097; ft 9089; ft 9095; ft 9098; ft 9099;} Mélyen a szemébe nézel, és lassan végighúzod a nyelvedet a felső ajkadon. A srác nem látszik izgatottnak.
[71 pontot használtál fel, van még 162.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

187 188 189 190 191 192 193 194
27
28
29
30
31
32
(188,31) woorgard (#231), térkapu (#452), vaskohó (#155), Leah oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 45. jellempróba, 255. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely, Bartyos (5330. kalandozó)
(189,30) gumifa (#38), 25. jellempróba, oltár, quwarg parafenomén (#248)
(190,29) szopógödör (#177), oltár, 40. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ősdentor (#282)
(191,28) ősdentor (#282), Leah rúnaköve, 41. jellempróba, Leah oltár
(192,28) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), szopógödör (#177), csápos otagi (#395)
(193,28) quwarg királynő (#153)

[364,61] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ében sárkány közeledik. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 508 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 82 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ében sárkány óriási karmát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (93 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében sárkány bal hátsó lábát. (8 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod az ében sárkány bal szárnyát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Az ében sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Az ében sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű, 2 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 56 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 23 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1403, sebződés: 527, gyógyulás: 242, összesen: -285 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Találsz egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Látsz egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Nyugatra egy ősvortex van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
[-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 147.]

v 198 308 62 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

363 364 365
60
61
62
(364,61) ében sárkány (#327), térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), mocsári penke (#148)

[308,62] Tovább lépkedsz a dögletes bűzű mocsárban. A cuppogó vízben néhol sötét teremtmények moccannak. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy zombi mester! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zombi mester testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zombi mester karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 9, gyógyulás: 64, összesen: +55 ÉP}

[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+5% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 137.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! Erőd TF-elődött. [309,63] Egy kisebb településhez érkeztél. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek. Hirtelen egy kalandozót pillantasz meg, amint épp kilép a Thargodan mágustorony ajtaján. Természetesen illúzió fedi az alakját, ahogyan a tiédet is. Mikor észrevesz, hosszan vizslat téged, végül határozottan megindul feléd. Vajon mit akarhat?
- Kalandozó vagy Ghalláról - ezt sokkal inkább állítja, mint kérdezi. - Egy versenyt szervezek a hozzád hasonló, kemény kalandozóknak, érdekel a dolog? - kérdi, te pedig elgondolkodsz: vajon mitől olyan furcsa ez a figura? Hogy nem mutatkozott be? Hisz ez elég gyakran előfordul. Hogy nem látsz át az illúzióján? Biztos, valami általad ismeretlen Közös Tudat tagja.
- Miről van szó? Mondjad gyorsan, mert sietek - játszod meg az igen elfoglaltat.
- Egy xh'redqen hasonulót kell becserkészni. Max. ötfős csoportokat versenyeztetek. A nevezési díj fejenként 500 ghallai arany. A hasonuló a mélysivatagban él, és csak nagyon ritkán hagyja el azt, de én történetesen tudom, hogy hol tanyázik egy - mondja, aztán pontosan elmagyarázza, hogyan találhatsz oda, a sivatag közepén álló kátránygödörhöz, ahová a hasonuló néha megmártózni jár. - Nevezni a helyszínen lehet - mondja, aztán halk pukkanással egyszerűen eltűnik!
Gyanús! Nagyon gyanús! De azért megfontolandó ajánlat. (13. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 159, délre 54 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.

Egy megkínzott behemót óriási karmához hasonlatos, groteszk képződmény nyúlik ki a kiégett földből. A torony körül mágikus szikrák pattognak, nyilván egy nagyhatalmú Thargodan mágus lakik itt. (675. épület.)

(Továbbmész...) [309,64] Továbbmész a város utcáján. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.

A nyomorúságos Thargodan település fölé fenyegető óriásként emelkedik egy óriási fellegvár, tömérdek ébenfekete toronnyal, groteszk karmokkal, megannyi halálcsapdával, förtelmesen fortyogó katlannal, bugyogó lávapatakkal. Ez bizony a Borzalom Fellegvára, a sötét erők központja. (672. épület.)
[12 pontot használtál fel, van még 125.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít.
- Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába?
Mélyen meghajolsz - bár te nem látsz semmit, nyilván az ajtónálló jól lát - és így szólsz:
- Személyesen szeretném életemet és szolgálatomat felajánlani a Hercegnek! - a vörös szempár résnyire szűkül, ahogy méreget téged. Rettegsz, hogy átlát esetleg az illúziódon, de nem! Pár pillanat múlva csak annyit mond:
- Kövess!
Botorkálsz az iszonyatos sötétségben, lépcsőn fel, lépcsőn le, többször elesel egy-egy gödörben, hiába fogod a falat. Sokszor sikamlós, iszonytató dolgokat tapintasz, néha vérfagyasztó bődülések hatolnak el hozzád a távolból. No igen, ha a Fellegvár börtöneibe vagy kínzókamráiba kerülnél, tested csak néhány pillanatig tartana, amíg túlvilági cellatársaid széttépik, de lelkedet az örökkévalóságig kínoznák a sötét tudományokban jártas Thargodanok. Töprengésedből ajtó nyikordulása riaszt fel. Úgy tűnik, megérkeztetek! A termet, ahová belépsz, áldozati tüzek lángja világítja meg, mindegyik fölött számodra ismeretlen teremtmények megnyúzott, megcsonkított tetemét sütik. A terem közepén, óriási, koponyákból épített trónon egy gigantikus méretű Thargodan ül, mellette még egy ongóliant is eltörpülne. Kísérőd, egy zöld pikkelyes, gyíkszerű Thargodan, valamit mond a Hercegnek, aztán annak egy intésére, mélyen meghajolva kihátrál az ajtón. Letérdelsz, kellő távolságra a tróntól. Igyekszel úgy megszólalni, hogy a hangod ne remegjen, de valahogy képtelenségnek tartod, hogy egy ilyen félisteni hatalmú teremtmény ne látna át az álcádon. Az ébenfekete testű lény bőrén a természetfölötti izmok saját táncukat járják, ahogy felemelkedik a trónból, és lassan körbejár téged. Nem mersz felnézni. A Herceg ekkor megszólal.
- Szóval egy újabb szolga? Szolgálni akarsz? És mit akarsz cserébe? - szíved a torkodban dobog - az álca kitartott!
- Sötét Föld Nagyura, Thargodanok hercege, pusztán a védelemért, a biztonságért akarlak szolgálni, amiben a közeledben részem lesz.
- Haha! Egy hozzád hasonló pondró sehol sincs biztonságban. Nézd csak - ezzel a tűz fölött sülő testekre mutat - ha rossz kedvem van, te is ott végezheted. De most szerencséd van, nem téplek darabokra! Inkább egy feladatot bízok rád, amelyet ha teljesítesz, megérdemled, hogy élj még egy rövid ideig. Először is látni szeretném, igazi Thargodan vagy-e. - összerázkódsz a gondolatra, hogy az álca mégsem ér semmit. - mutasd be, tényleg élvezed a pusztítást, hozz két tucat mópat tetemet!
Fellélegzel. Ez egyszerűbb, mint gondoltad! Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 120.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[308,65] Folytatod sétádat a házak közt.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ahogy könyvtár monumentális épületegyüttesének közelébe érsz, egy ősöreg Thargodan mágust veszel észre. Ez még a kisebbik baj, de ő is észrevesz téged. Gyorsan végignézel magadon, és próbálsz megnyugodni. Semmi gond, született Notermanthinak látszol.
- Hé, te ott! Ide, hozzám! - üvölti feléd rém. Nem kétséges, hogy neked szólt, ezért játszod a szereped, és közelebb ügetsz hozzá.
- Rendelkezz velem - hajtasz fejet, ahogy rémségéknél illik. A mágus megvetően néz rád. Látszik, hogy a Thargodanok hierarchiájában valahol legalul foglalsz helyet. Legalábbis látszólag. A mágus nem is méltat egy-két mondatnál többre:
- Erősnek látszol. Tekintélyes az aurád, egy szolgáéhoz képest. Nagy megtiszteltetésben lesz részed. Elpusztulhatsz értem. Holnap megjelensz a huszonkettes számú dimenziórésnél. Ha tudsz, hozz magaddal még több szolgát. Pihenten gyere! Most pedig takarodj!
- Értettem - hebeged, miközben azon tűnődsz, hogy egyetlen csapásoddal hogyan tudnád szétvágni a rém fejét.
- Nagyuram! Bocsásd meg a tudatlanságomat, de pontosan hol van a huszonkettes dimenziórés? - kérded, mikor már épp hátat fordítana neked.
- Ostoba szolga! Innen 48 mérföldre keletre, és 18 mérföldre északra lesz a gyülekező. Meg ne próbálj elkésni! - üvölti, és azzal faképnél hagy. (50. többszemélyes kaland, 120 TVP szükséges hozzá, innen keletre 48, északra 18 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. A Borzalom Fellegvárának árnyékában egy szerényebb méretű, de nem kevésbé félelmetes építményt pillantasz meg. A bejárat előtt négy Zinthurg strázsál, ami már önmagában is igen figyelemreméltó tény, hiszen a Thargodanonk nem félnek az illetéktelen behatolóktól. Közelebb somfordálsz, hogy körbeszaglássz egy kicsit. Váratlanul két hatalmas termetű taalru herceg jelenik meg az ajtóban. Tetőtől talpig páncélba öltöztek, még sosem láttál ilyet ezelőtt. Ahogy jobban megnézed őket, rájössz, hogy mitől tűnt olyan hihetetlennek az egész. Azok a páncélok szakasztott olyanok, mintha telakitból, a tleikan kovácsok által használt, titokzatos fémből készültek volna! De hiszen ez lehetetlen! Valami nagy-nagy titok lappang ekörül az épület körül. (768. épület.)

(Továbbmész...) [308,66] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy lávatavat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy árnylord került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 166 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az árnylord testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az árnylord fejét. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd az árnylord testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az árnylord belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 5 993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 60, gyógyulás: 102, összesen: +42 ÉP}

A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Ráismersz a lényre. Egy csapat mópat fatty. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a mópat fatty fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mópat fatty bal oldalát. (8 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a mópat fatty testét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (20 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty jobb vállát. (8 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megbökdösöd a mópat fatty fejét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 mópat tetemet. (ld. enc.) 18 821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+1393 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2080, sebződés: 161, gyógyulás: 431, összesen: +270 ÉP}


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 108.]

m 4 mozogsz délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

ef 20 534 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 277 keresed a 277. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy jégelementált. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 6. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 6, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a bölcs szilmill. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 419 pontot. A következő körben tehát 417 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatására az ellenfél sebződik, illetve csökken a támadása hárommal. A sebződés és a támadás csökkenés is nő egészen 40-es pai erőig, ahol 40D3-ban és -11 támadásban maxolódik. A megdobott mentődobás felezi sebzést, és semlegesíti a támadáscsökkentő hatást. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg.

ÉBEN SÁRKÁNY (327. SZÖRNY)
A mocsarak mélyén élő, savat lehelő ében sárkányoknak ezen világon és bármely külső létsíkon az isteneken kívül csak egyetlen igazi ellenfele akad: a többi sárkány. Ez a hegynyi méretű, csupa fog és karom monstrum farkának egyetlen csapásával még egy óriást is a földre tud küldeni, de ha lusta mozogni, csak kitátja száját, és savval borítja be áldozatát. A többnyire a mocsár mélyén szunyókáló ében sárkány több száz éves élete alatt jócskán kitanulta a mágia mesterségét is, hiába érzed tehát, hogy képes vagy fizikailag szembeszállni vele, készülj fel egy mágikus párviadalra is.

ÁRNYLORD (342. SZÖRNY)
A Sötét Föld poklában az árnyak megtelnek gonoszsággal, és lassan megelevenednek, megszülve a megtestesedett iszony teremtményeit. Bár nem élőholtak, hiszen sosem éltek, kevés kötöttségük van az anyagi világgal ezeknek a szellemszerű, mágikus lényeknek. Egyetlen céljuk, hogy egyre hatalmasabbak legyenek, és ezt más, hatalmas lények elpusztításával és életenergiájuk megsemmisítésével érhetik el. Az árnylordokat kizárólag mágikus ütőfegyver sebezheti meg, más mágikus fegyverek kevés segítséget nyújtanak egyszerre, hiszen bárhol is sebzed meg a lényt, a keletkezett seb azonnal összeforr, kivéve, ha egyetlen jól irányzott ütéssel szétrobbantod a teljes entitást.

MÓPAT FATTY CSORDA (317. SZÖRNY)
Az életükért rettegő mópatok általában békésen rejtőzködnek bolyuk mélyén. Néha azonban egy-egy, a Thargodanok kínzásába, a végtelen fájdalomba beleőrült csapat elszabadul, és se látva, se hallva vágtat végig a Sötét Föld kiégett pusztáin. Ilyenkor bizony nem ajánlatos senkinek és semminek a saját életével sem törődő, csak őrülten pusztító hordának az útjába állni.

MÓPAT TETEM (584. TÁRGY)
Nna, ezt most megcsináltad! Most mit fogsz kezdeni ezzel a döglött mópattal? Máris nagyon büdös, pedig a tetem még nem indult oszlásnak. Szabadulj meg tőle mielőbb!

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 94. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 278. fordulód.

Erő: 46 (61) Szint: 45 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 39 (71) Támadás: 73 (77) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 39 (51) Védekezés: 80 (89) Menekülés: 30 % Életkor: 37/189 év
Egészség: 40 (62) Életpont: 1312/1784 Jellem: gonosz (204) Tul. pont: 0
Szerencse: 47 (67) Varázspont: 1852/1392 Pénz: 39184 arany Kép. pont: 42
Tudatpont: 90/31 Pszi pont: 252/466 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 3
Eddig összesen 4851 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 70 143 TP-t kaptál. Jelenleg 12 852 680 TP-d van. A következő szinthez még 947 320 TP szükséges. Trófeáid: elfajzott enkala, selyemszárnyas, triklem drakolder. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2636 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/28 ökölvívás: 27/4 szúrófegyverek: 44/5 (+5%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 37/7 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
308,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/7 2. nyomkövetés: 44/13 3. mászás: 20/66
4. csapdakészítés: 38/71 (+9%) 5. csapdaészlelés: 16/36 6. gyógyítás: 58/70
7. titkosírás: 3/4 8. felderítés: 24/31 9. szörnyidomítás: 15/85
10. teológia: 83/23 (+37%) 11. taumaturgia: 123/62 (+34%) 12. szerencsejáték: 4/19
13. versengés: 19/45 14. harcművészetek: 23/16 15. zene: 57/50 (+25%)
16. szörnyismeret: 18/10 (+37%) 17. pszi: 33/3 (+5%) 18. zárnyitás: 16/16
19. vadászat: 23/63 20. vitalitás: 3/43 21. bányászat: 35/29 (+3%)
22. úszás: 12/51 23. főzés: 11/40

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
udvarolsz az 5330. karakternek
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 105 TVP-ért
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660), vérkeszeg (#407)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (181,5,1) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (72,0) áldomás (#6) (9990,0)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
Techiulan aurája (#261) erőpajzs I (#12) esszenciavédelem 2 (#188) óriáserő (#53)
nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> fagybehemót (#660)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
bölcs szilmill (#343) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Látogass meg birodalmamban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. árnytündér szentély (694): többek közt 957. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 7, 11, 13, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 50, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1794 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 111 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2918 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 bordacsont (#16) 3 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 manakristály (#500) 1 sallank karom (#128) 1 vas dobónyíl (#189)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
242 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 kék orchidea (#68) 3 mópat tetem (#584)
3 rézdarab (#70) 6 sárkánypikkely (#292) 1 sötét ital (#284)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

307 308 309 310
61
62
63
64
65
66
67
(308,62) zombi mesterek (#251)
(308,65) Thargodan könyvtár (#768), nekrofun (#173), 50. többszemélyes kaland
(308,66) árnylordok (#342), mópat fatty (#317)
(309,63) Thargodan mágustorony (#675), 13. többszemélyes kaland
(309,64) a Borzalom Fellegvára (#672)

Üzenet küldése a karakternek