276. forduló, 278. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. okt. 15. 12h:29'
EZ A 352. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD
353. játékheted kezdete: okt. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [362,66] koordinátán.
Ostorcsapásként ér az elmédben felbukkanó gondolat: Lázadni az Örökkévalók ellen? Elpusztítani azt, ki ily tökéletest tudott alkotni?
Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, ő az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtől sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+81 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+244 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 516.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 514.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 512.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 510.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 508.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 506.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 506.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 506.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

* 5. KP: használod a 150. tárgyat az 1546. tárgyat a 34. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+290 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 503.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 501.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [9 pontot használtál fel, van még 492.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 492.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 492.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 7. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 492.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [+5% teo] [2 pontot használtál fel, van még 490.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 490.]

hu 264 122 201 hulladék: 264 122 201
Hulladék, ezért nem gyűjtesz remák szivet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dözmöng szivet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyíkfüvet. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

hh 150 305 504 használod a 150. tárgyat a 305. tárgyat az 504. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 489.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: dözmöng szív (310,64)-> (3 ap), gyíkfű (310,64)-> (1 ap), kék orchidea (310,64)-> (4 ap), láncing (310,64)-> (50 ap), pondróvér (310,64)-> (24 ap), remák szív (310,64)-> (24 ap), összesen 106 arany, 12 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 483.]

kf 1641 kézbeveszed/felveszed az 1641. tárgyat
Hátasodra teríted a kentaurusz szőttest. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[363,66] A terep változik: ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ősquwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 366 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a krathan pallost ellenfeledre rohansz. Krathan pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősquwarg testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod az ősquwarg bal hátsó lábát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}

Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gunymák anyó lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [364,65] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy lidérckirály közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rontasz. Krathan pallossal kegyetlenül összevagdalod a lidérckirály testét. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) Krathan pallossal párszor kilyukasztod a lidérckirály csuklyáját. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [365,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. Észreveszel egy lovagi tábort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy félig kész tutajt. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő áldott okerón nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 392 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Megmarkolva a krathan pallost ellenfeledre rontasz. Krathan pallossal néhányszor megcsapod az áldott okerón jobb első lábát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 468.]

be 624 619 3 bemész a 624. épületbe
Kedvesen integetve, besétálsz a hevenyészve felállított sátrak közé. A tábor vezetője, Sir Rasolphius előzékenyen fogad, udvariasan hellyel kínál, és megkérdezi, miben állhat a rendelkezésedre. Átadsz a lovagnak 3 lélekesszenciát. Sir Rasolphius felnyit egy ládát, kivesz belőle 1 szent jogart, és átadja neked. Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 463.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
[-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 443.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+216 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 441.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[364,63] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy káoszbajnok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 346 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a krathan pallost a másikra rontasz. Krathan pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszbajnok jobb oldalát. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Krathan pallossal többször mélyen végigmetszed a káoszbajnok állatpofáját. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}

Látsz egy gyilkos csalánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rhiannon. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [363,63] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Genius Mátra egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ében halálhajcsár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+2% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Krathan pallossal többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Krathan pallossal néhányszor megcsapod az ében halálhajcsár bal lábát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [362,62] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy sziklaskorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 368 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Találsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 426.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+160 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 424.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[361,63] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Ahogy a Thargodanok feléd fordulnak, kissé elbizonytalanodsz, de most már nincs visszaút. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 347 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 25 arany és 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 21 arany, -2 ÉP]. 3780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és 12 arany. Egy lidérckirály jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre támadsz. Krathan pallossal többször mélyen végigmetszed a lidérckirály bal oldalát. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) Krathan pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidérckirály jobb karját. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tud Ákos előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy káoszbajnok közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 370 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a krathan pallost ellenfeledre rohansz. Krathan pallossal többször mélyen végigmetszed a káoszbajnok testét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Krathan pallossal párszor kilyukasztod a káoszbajnok állatpofáját. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [360,63] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Tone Zangief vigyorog kajánul.


(Továbbmész...) [359,64] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sziklaskorpió. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 419 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Madigan vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [75 pontot használtál fel, van még 349.]

m 6 mozogsz nyugatra
[358,64] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Steven McCar orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Találsz egy morgud hagymatövet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. [5 pontot használtál fel, van még 344.]

ek 503 365 64 t. energia kisütése: 503 365 64
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(358,64) nekrofun (#173), oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), érclelőhely
(359,64) sziklaskorpiók (#339), Raia oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(360,63) művészi porolit (#720)
(361,63) Notermanthi (#257), lidérckirály (#316), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293)
(362,62) sziklaskorpiók (#339), Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely
(363,63) oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(363,66) ősquwarg (#300), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Raia oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(364,63) káoszbajnok (#293), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(364,65) lidérckirály (#316)
(365,64) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), Fairlight oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), áldott okerón (#336)

[365,64] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Észreveszel egy lovagi tábort. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy félig kész tutajt. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gort Grán előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 329.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 319.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 309.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 299.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 289.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 279.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 269.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 259.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 249.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 246.]

* 4. BP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 204.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 194.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 8, 9.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 194 pontod maradt, ebből a következő körre 194 pontot vihetsz át. Kapsz még 418 pontot. A következő körben tehát 612 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 277. fordulód.

Erő: 33 (41) Szint: 29 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 37 (43) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 31 (44) Védekezés: 102 Menekülés: 15 % Életkor: 7/8 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 551/313 Jellem: jó (725) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (59) Varázspont: 1327/451 Pénz: 10486 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 210/164 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2136 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15613 TP-t kaptál. Jelenleg 2968558 TP-d van. A következő szinthez még 31442 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, tollaskígyó, Thargodan légiós. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 7577 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/38 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 32/42 (+7%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 28/95 (+6%)
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/33 2. nyomkövetés: 45/50 (+34%) 3. mászás: 9/31
4. csapdakészítés: 21/62 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/80 6. gyógyítás: 53/88
7. titkosírás: 4/74 8. felderítés: 25/13 (+7%) 9. szörnyidomítás: 8/61
10. teológia: 51/72 (+11%) 11. taumaturgia: 105/67 (+18%) 12. versengés: 13/3
13. harcművészetek: 1/58 14. szkanderozás: 1/49 15. zene: 11/50
16. szörnyismeret: 7/65 17. pszi: 28/93 (+18%) 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 3/86 20. bányászat: 16/51 (+44%) 21. úszás: 11/82
22. csapatmunka: 2/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 15 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 229 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dözmöng szív (#122) 1 gyíkfű (#201) 1 jégszilánk (#1128)
7 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 1 láncing (#222)
3 lélekesszencia (#619) 6 pondróvér (#1232) 2 remák szív (#264)
2 szent jogar (#150) 2 tükör (#43) 1 varázskő (#305)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
241 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 aranypikkely (#415)
2 borkonyó bibe (#312) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 44 mákrózsa virág (#56)


Üzenet küldése a karakternek