276. forduló, 278. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 1. 9h:28'
EZ A 790. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD
791. játékheted kezdete: jún. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [225,72] koordinátán.
Rókákba Beleordító, amikor összefutottatok, adott neked 3 halcsontot. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+3 tvp ). Az aranytermő erszény 72 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+75 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.)

* 1. KP: vv 71 138 26 elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 425.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 423.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 421.]

* 2. KP: vv 19 72 64 elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 419.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 417.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 415.]

* 3. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 410.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 400.]

* 5. KP: hh 507 1100 1618 használod az 507. tárgyat az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [1 pontot használtál fel, van még 399.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 398.]
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 389.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 947 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 387.]

vi 7 3 30 viselkedésed: 7 3 30
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

vv 14 182 165 elmormolod a 14. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Fürgén varázsolsz! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 385.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 383.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 381.]

kf 441 820 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 381.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

ek 7 7 14 t. energia kisütése: 7 7 14
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+14 titkosírás.) [-14 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 381.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:

[5 pontot használtál fel, van még 376.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd! Méretei kolosszálisak, félelmet keltőek! {támadása: 70.}

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled ősi hurrikán varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriásmassza testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-38 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (145 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az óriásmassza testét. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal súrolod az óriásmassza jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az óriásmassza a bal válladat. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mocsok! Míg a csapás kivédésével voltál elfoglalva, kicsórt egy lélekesszenciát a hátizsákodból! Az óriásmassza többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Már ott a kezében kedvenc tárgyad, egy era formázó minta! Az álnok kígyó ellopta, amikor egy pillanatra másra figyeltél. Az óriásmassza csáprágójával feltépi a torkodat. (3 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 34 aranyad.
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 497, gyógyulás: 52, összesen: -445 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [50 pontot használtál fel, van még 326.]
Megmentett a halálkapu (+432 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 326.]
[0 pontot használtál fel, van még 326.]

v 198 223 25 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

224 225 226
71
72
73
(225,72) óriásmassza (#840)

[223,25] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy északi tűzsárkány. {védettsége: 81 szúró, 81 vágó, 81 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nagyobb phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 316.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.

[5 pontot használtál fel, van még 311.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. A fenébe, ez most nem megy! Talán ha több időt szánsz rá, sikerül, de most valahogy nincs erre türelmed. [40 pontot használtál fel, van még 271.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[224,24] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy púpos zsokarg. (ld. enc.) {max. életpontja: 682-801.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos zsokarg bamba pofáját. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal megvagdalod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Beléd öklel a púpos zsokarg! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Varkaudar che-karddal megvagdalod a púpos zsokarg bamba pofáját. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal kissé megkarcolod a púpos zsokarg fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A púpos zsokarg agyarát szívedbe döfi. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 877, sebződés: 561, gyógyulás: 112, összesen: -449 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [5 pontot használtál fel, van még 266.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+281 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

222 223 224 225
23
24
25
26
(223,25) északi tűzsárkány (#219), nagyobb phua-kúp (#1410)
(224,24) púpos zsokarg (#451)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[223,25] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nagyobb phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 262.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:

[5 pontot használtál fel, van még 257.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. Óriási, ekkorát még sosem láttál! {védettsége: 43 szúró, 43 vágó, 63 ütő ellen.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 95 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriásmassza jobb oldalát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az óriásmassza testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal megcsapod az óriásmassza testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az óriásmassza csőrével. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmait felemelve, az óriásmassza meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 305 életpontot vesztettél. Az óriásmassza átharapja a torkodat! (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-12 védettség). Az óriásmassza csőrét tövig a torkodba vájja. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-18 TVP). Az óriásmassza csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 530, gyógyulás: 26, összesen: -504 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [50 pontot használtál fel, van még 189.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+304 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

222 223 224
24
25
26
(223,25) északi tűzsárkány (#219), nagyobb phua-kúp (#1410), óriásmassza (#840)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[222,26] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sérült dögbűzös liliom közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {védettsége: 69 szúró, 69 vágó, 170 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögbűzös liliom testét. (7 támadással 416 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 250 életpontot sebeztél. Rövid karddal néhányszor megcsapod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Csápok csapnak le rád minden irányból! (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner mammut zombi trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes dögbűzös liliom trófeát. 5 009 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 879, sebződés: 223, gyógyulás: 43, összesen: -180 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy bámulatos zombi. {védettsége: 1 szúró, 1 vágó, 1 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Teleeszed magad. (-3 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 183.]
[0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[221,25] Füves síkságra érkeztél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy ősi rúnatorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy krathan csontváz volt. {egyik sebzési módja: 3x 10d16+15.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy lidércóriás ijesztett meg. (ld. enc.) {max. életpontja: 951-1050.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [220,24] Szűnni nem akar a zöld síkság. Innen keletre kezdődnek az Esthar Császárság ma pusztán romos, lakatlan területei. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy pengekarú nitmák. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy rothadó tetem. {egyik sebzési módja: 2x 8d21+120.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősi rúnatornyot. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [219,23] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy szutykos remák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a szutykos remák fejét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal felnyitod a szutykos remák testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 TU.) A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 26, gyógyulás: 5, összesen: -21 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bolyongó lidérc. {max. életpontja: 341-360.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 168.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[218,22] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy kronotapír. {támadása: 60.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt ősmágus. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Utad során felfedezel egy óriás liánt. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [217,21] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szánalmas pondró közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szánalmas pondró testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szánalmas pondró jobb oldalát. (7 támadással 243 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal kissé megkarcolod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 37 életpontot vesztettél. A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. 4 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 999, sebződés: 309, gyógyulás: 48, összesen: -261 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester! {max. életpontja: 211-250.}

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 939 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 69, gyógyulás: 9, összesen: -60 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg parafenomén! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-12 támadás))! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg parafenomén bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 22 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 41, gyógyulás: 3, összesen: -38 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg szabotőr! {max. életpontja: 97-106.}

Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr jobb első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 39, gyógyulás: 1, összesen: -38 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 réz papi karkötőt [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [216,20] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy élőholt ősmágus volt a rémület okozója. {támadása: 44.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Észreveszel egy gumifát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délnyugatról folyik északkeletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. [54 pontot használtál fel, van még 114.]

m 6 mozogsz nyugatra
[215,20] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Látsz egy gránátkaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szikla mögé rejtőzöl. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy szubreális vámpír volt a rémület okozója. {max. életpontja: 141-160.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. [5 pontot használtál fel, van még 109.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

h 1894 4 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 4 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [4 pontot használtál fel, van még 105.]

ef 10 527 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 56.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 55.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 50.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A szervezetedet méreg pusztítja (-24 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 10, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 50 pontod maradt, ebből a következő körre 50 pontot vihetsz át. Kapsz még 418 pontot. A következő körben tehát 468 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÚPOS ZSOKARG (451. SZÖRNY)
Ez a felegyenesedve járó, hegyes fogú, medve méretű ragadozó talán képes rettegésben tartani a békés növényevőket, de bizony, ha az egykori Esthar császárság területén élő szörnyeket tekintjük, a tápláléklánc legalján áll. Ezért aztán amikor épp nem rágcsálókra vagy őzekre vadászik, rettegve bujkál barlangjában, és várja, hogy kiszagolja és felfalja egy esthari vérszopó vagy egy csapat pengekarú nitmák. Szerencsétlent még csökevényes mágikus képességei sem tudják megvédeni...

DÖGBŰZÖS LILIOM (455. SZÖRNY)
Ez az óriási, elsőre csodaszépnek tűnő liliomra emlékeztető virág borzalmas bűzt bocsát ki magától. Elfog a rosszullét, de nem tudsz menekülni, mert lábaid megroggyannak, elgyengülnek. A bűz erősödik, a virágból indák kúsznak elő, és lassan körbefonnak... Vagy villámgyorsan elmetszed a szárát, vagy átszúrod a dögbűzt kibocsátó virágot, vagy esetleg gyorsan elégeted egy varázslattal - így talán megúszhatod a szörnyű kínhalált, amely az élve megemésztéssel jár.

LIDÉRCÓRIÁS (401. SZÖRNY)
Bár a viharóriások nagyhatalmú teremtmények, nem legyőzhetetlenek. Ha egy-egy magányos viharóriás kivívja egy Thargodan herceg haragját, akkor megsemmisülése bizonyos, és pusztulása után lelke nem nyugodhat, a herceget szolgáló lidércként kell a Sötét Földön bolyongania. Ezek a jellem nélküli élőholtak csatában félelmetes ellenfelek, akár fagyos leheletükről, akár jeges, csontig hatoló érintésükről van szó. Az egyetlen ok, amiért valaki egy lidércóriásra támad, annak reménye, hogy rátalál az óriásnál rejtett mesés kristályra...

PENGEKARÚ NITMÁK (450. SZÖRNY)
Ezek az intelligens rovarlények két hátsó lábukra állva közlekednek. Csapatban vadásznak a mutakokra, két, pengévé alakult mellső végtagjukkal pillanatok alatt képesek felszabdalni egy felnőtt állatot. Ha elég sokan vannak, nem ijednek meg senkitől és semmitől, de ha egyedül sikerül egy nitmákot meglepned, akkor valószínűleg a győzelem a tiéd, hiszen a nitmákok gyengék az egy-egy elleni harcban. Ügyelj rá, hogy a nitmákok kiváló vívók - ha vágófegyverrel közelítesz felé, valószínűleg legtöbb csapásodat képes lesz kivédeni.

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 277. fordulód.

Erő: 47 (56) Szint: 32 Merészség: 7/5 Magasság: 126 cm
IQ: 28 (34) Támadás: 38 (41) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 30 (34) Védekezés: 56 (62) Menekülés: 30 % Életkor: 88/150 év
Egészség: 27 (33) Életpont: 556/467 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (38) Varázspont: 1003/51 Pénz: 810 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 78/0 Pszi pont: 168/375 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3590 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 295 TP-t kaptál. Jelenleg 4 236 019 TP-d van. A következő szinthez még 263 981 TP szükséges. Trófeáid: óriásmassza, élőholt ősmágus, dögbűzös liliom. A 273. fordulódban 5025 arany került a bankszámládra. 5125 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/80 ökölvívás: 17/26 (+3%) vágófegyverek: 43/64 (+3%)
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: *21/100 dobófegyverek: 34/81 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
215,20 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 227
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88, 91

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 106/49 (+132%) 2. nyomkövetés: 51/59 (+5%) 3. mászás: 20/61 (+5%)
4. csapdakészítés: 34/39 (+7%) 5. csapdaészlelés: 8/0 6. gyógyítás: 58/34
7. titkosírás: 21/53 (-25%) 8. felderítés: 23/18 (+18%) 9. szörnyidomítás: 14/87
10. teológia: 42/17 (+17%) 11. taumaturgia: 53/38 (+7%) 12. szerencsejáték: 7/37
13. versengés: 16/32 14. harcművészetek: 11/31 15. zene: 6/57
16. szörnyismeret: 35/54 17. pszi: 21/27 (+2%) 18. zárnyitás: 10/73
19. vadászat: 5/87 (+1%) 20. vitalitás: 3/99 21. bányászat: 30/61 (+2%)
22. testépítés: 15/88 23. úszás: 8/63 24. főzés: 19/47 (+11%)
25. csapatmunka: 1/61

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), varkaudar che-pap (#704), óriásmassza (#840)
Barátságosság (aktív: 13, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), kronotapír (#286), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252), semlegesek (#989), jók (#990), ismeretlen (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) lángcsóva (#31) >> Dögvész (#7495)
lángcsóva (#31) >> Thargodan csontváz (#297) lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fehér glóbusz (#47) >> Dögvész (#7495)
elektromos pajzs (#51) >> drakolich (#760) hhaar burka (#32) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81, 88, 91, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 175, 189, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 8, 14, 16, 18, 26, 30, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 49, 52.
Kész: 51.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 607 (limit: 680), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55695.
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 121 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 607 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 deus ex machina (#1) 1 era formázó minta (#418) 4 gernim balzsam (#1894)
6 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 11 kaja (#2)
1 lélekesszencia (#619) 1 madártoll (#112) 1 quwarg tojás (#360)
2 varázskő (#305) 17 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 6 pondróvér (#1232)
1 remák szív (#264) 3 spiritusz (#170) 22 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

214 215 216 217 218 219 220 221 222 223
19
20
21
22
23
24
25
26
27
(215,20) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely
(216,20) gumifa (#38), patak, 34. jellempróba
(217,21) szánalmas pondró (#792), quwarg boly (#359), quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248), quwarg szabotőr (#301)
(218,22) kronotapír (#286), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(219,23) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), szutykos remákok (#191)
(220,24) pengekarú nitmák (#450), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(221,25) krathan csontváz (#432)
(222,26) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), dögbűzös liliom (#455)

Üzenet küldése a karakternek