276. forduló, 278. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 29. 9h:19'
EZ A 730. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD
731. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826
ingyenf: 9

YORO OKIYI KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 tankány karmot (40 arany kikiáltási áron), 10 fáklyát (17 arany kikiáltási áron), 10 szárnyas hernyót (57 arany kikiáltási áron), 1 bruhatagnyelvet (25 arany kikiáltási áron), 7 ubuk tüskét (25 arany kikiáltási áron), 1 szvó-ektoplazmát (28 arany kikiáltási áron), 8 varkaudar csontot (53 arany kikiáltási áron), 2 kőszemet (28 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 2000 tapasztalati pontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szürke bőrkesztyűt (40 arany). Átveszed a sikeresen eladott 2 tankány karom (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 10 fáklya (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 1 bruhatagnyelv (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 8 varkaudar csont (eladási ár: 55 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 2 kőszem (eladási ár: 28 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 fáklyát (17 arany kikiáltási áron), 1 tüskecsapdát (26 arany kikiáltási áron), 2 elkarog szőrt (20 arany kikiáltási áron), 10 purifikátor hájat (687 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 kis vaspajzsot (17 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 szárnyas hernyó (eladási ár: 420 arany, ebből a kezelési költség: 42 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 nagy vaspajzsot (30 arany), 1 topáz erényövet (200 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 szvó-ektoplazma (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 7 ubuk tüskét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 kígyóbőr kesztyűt (4 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 fáklya (eladási ár: 17 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
A táborozás 14. napján találkozol egy hófehér, kontyos hajú, homokóra szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétbarna. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy zafír erőövet és egy smaragd karkötőt visel. Rangja: Inkvizíció fejlesztőbajnoka. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Rodrig trófea és egy elf mesterharcos trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Morogva Chen. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 bronzpáncélt (2 arany), 1 rézpáncélt (2 arany), 1 bronzsisakot (2 arany), 2 bakkura csizmát (2 arany).
Átveszed a sikeresen eladott 1 tüskecsapda (eladási ár: 26 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 2 elkarog szőr (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 10 purifikátor háj (eladási ár: 1060 arany, ebből a kezelési költség: 106 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+107 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 820. hetének nyerőszámai: 15, 6, 28. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy mocsárivérc nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, fejszét ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 fejsze. Pár lövedéked átjárja a mocsárivérc puha testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mocsárivérc jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal kicsit megsebzed a mocsárivérc förtelmes fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mocsárivérc vastag csápjai óriási ütéseket mérnek bal karodra és kézfejedre. (4 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 169, gyógyulás: 0, összesen: -169 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 637.]

* 1. KP: energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 588.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 588.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 583.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 578.]

* 5. KP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 568.]

kb 94 1 kiveszel a bankból a 94. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 568.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 563.]

le 687 leveszed/lerakod a 687. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

kf 662 3 kézbeveszed/felveszed a 662. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd az alligátorbőr cipőt. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

kf 731 kézbeveszed/felveszed a 731. tárgyat
Felveszed a topáz erényövet. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

m 5 3 4 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre
[92,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány jobb lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Északra fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [93,65] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyíkfű csomót. Találsz egy lápi hajlékot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [93,66] A terep változik: ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. [24 pontot használtál fel, van még 539.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[92,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Felfedeztél egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 vassisakot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [93,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kérődző etra. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a kérődző etra jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel egy amniosz-fát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [94,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy vérszomjas csüldő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Borzalmas Yonda. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. [66 pontot használtál fel, van még 473.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[95,69] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Fejszét küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 fejsze. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... Egy elf tornász lép eléd, néhány apró labdát vesz elő a zsebéből, majd a kezedbe adja. Nyilvánvaló a feladat, zsonglőrködnöd kell. Kicsit megszeppenve látsz a bemutatóhoz, viszont hamar rájössz, ijedelemre semmi okod. A labdák úgy simulnak a kezedbe, röppályájuk olyan mintaszerű, mintha mindig is ezt csináltad volna. Az elf megdicsér a sikeres próba végeztével... A következő próba rendkívül ötletes. Feldobott a tenyeredbe nyomott követ, majd nekiesel az odakészített söröskorsónak. Nagyokat kortyolva nyeled az édes tartalmát, míg a kő nagyot nem koppan a földön. Sajnos a korsó ekkor még félig van, ezek szerint vesztettél. 609 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Hamarosan megkordul a gyomrod. Nem éppen a legalkalmasabb a pillanat ilyesmire, gondolod, viszont az éhezés egyre elviselhetetlenné válik. Szomorúan kutatsz élelem után, de sehol semmi felhasználhatót nem találsz. Úgy döntesz, a labirintus felfedezését a következő alkalomra hagyod, most pedig visszafelé indulsz. 609 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.


Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah inkvizítora. Egy arany karperecet, egy borostyán függőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Rangja: inkvizítori szolga. Felszerelését egy renegát törpe trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [96,70] Az erdőt síkság váltja fel.

Látsz egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [97,71] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Találsz egy kék orchideacserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Nyelve van, de mégse nyal:
Hangja van, de magától sose szól.
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ramirez Espanza, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [59 pontot használtál fel, van még 414.]

hu 117 704 14 hulladék: 117 704 14
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz troll csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

hu 103 26 130 hulladék: 103 26 130
Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyenge mérget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

hu 44 48 1113 hulladék: 44 48 1113
Hulladék, ezért nem gyűjtesz királygyík bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz antilopbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

hu 96 131 49 hulladék: 96 131 49
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(92,64) uzbányok (#102), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)
(92,67) márványtorony (#175), Tharr oltár, ragyás burástya (#111)
(93,63) mocsárivércok (#7143)
(93,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670)
(93,66) erszényes elkarog (#354), Raia oltár
(93,68) kérődző etra (#368), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(94,69) vérszomjas csüldő (#114), mély kút (#93), művészi porolit (#720), oltár, mérges nyukmár (#95)
(95,69) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), korinthai amőba (#420), egy alakváltó férfi
(96,70) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár
(97,71) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), phua-kúp (#372), művészi porolit (#720)

[72,59] Lakott területre érkeztél.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 antilopbőrt 3 aranyért, 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 elf csontot 4 aranyért, 7 ubuk tüskét 7 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 2 göcsörtös bunkót 16 aranyért, 10 gyenge mérget 10 aranyért, 3 hebrencs állkapcsot 12 aranyért, 1 királygyík bőrt 3 aranyért, 5 magszim belet 25 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 sünmedve tüskét 1 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 troll csontot 4 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért, 2 bakkura csizmát 22 aranyért.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 404.]

ve 232 4 megveszed a 232. tárgyat 4
Vásároltál 4 ilkin ércet. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

ve 239 8 megveszed a 239. tárgyat 8
Mindössze 5 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 5 pular kristályt. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

ve 351 6 megveszed a 351. tárgyat 6
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 tolmokov-koktélt. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

ve 416 1 megveszed a 416. tárgyat 1
Vásároltál 1 teknőcteknőt. 18 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 404.]

ve 661 4 megveszed a 661. tárgyat 4
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 alligátorbőrt. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

ea 245 1 eladod a 245. tárgyat 1
Eladtál 1 márványkulcsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

ea 185 1 eladod a 185. tárgyat 1
Eladtál 1 nagy bronzkulcsot. 14 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

ea 169 1 eladod a 169. tárgyat 1
Eladtál 1 uzbány csőrt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

ea 651 1 eladod a 651. tárgyat 1
Eladtál 1 rinóbőrt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[97,71] A síkságot ritka erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ramirez Espanza.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 396.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 304 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 393.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(97,71) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), phua-kúp (#372), művészi porolit (#720)

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. (ld. enc.) keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 383.]

tk 17 3676 többszemélyes kaland 17 3676
Ellenőrzöd, ki ért már ide: még senki. Amint ideér Dulmina, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

be 497 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A kerítéshez lépve észreveszel egy púpos varkaudart, aki egy pergament szorongat a kezében. Egy írástudó varkaudar, micsoda ritka jelenségnek vagy szemtanúja! Mielőtt bármit szólhatnál, a púpos feléd fordul:
- Jöjj kalandozó, mérettesd meg magad az arénában! Bárki részt vehet a játékainkon, nem csak a varkaudarok. Ha vállalod a harcot, te adhatod meg, hány ellenféllel állsz ki, persze csak ha nem végez veled már az első. Itt ugyanis a gyáváknak nincs helye, ha menekülsz, nincs jutalom! Ha győzöl annyiszor, ahány ellenfelet vállaltál, akkor ennek mértékében arannyal jutalmazunk. Négy ellenfélért 300, nyolcért már ezer arany jár.
[Kockáztathatsz is. Amennyiben harmadik paramétert is megadsz, és az nem 0, akkor nálad erősebb ellenfeleket is kaphatsz. Ez esetben a jutalom arany duplázódik. Az arénába lépés tvp költsége 5+ellenfelek száma*10.] [5 pontot használtál fel, van még 378.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar

Elszántan a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vörös rakolits egyik karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 23 életpontot vesztettél. A vörös rakolits megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar jobb karját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 61 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Te 14 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 9, gyógyulás: 14, összesen: +5 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy borzalmas varkaudar

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Fejszét markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 fejsze. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb. Eldobod az értéktelenné vált mocsárivérc trófeát, és diadalmasan beszerzel egy borzalmas varkaudar trófeát. 2230 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar mágus

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 7 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Te 9 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 11, gyógyulás: 9, összesen: -2 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Te 9 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 293.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

bb 70 85 1 beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 rézdarabot. Beraksz a bank széfjébe 4 óndarabot. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 288.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 2527 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 285.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 275.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 235.]

* 5. BP: használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 10 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 10 spirituszt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 232.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [32 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 17, 29.
Kimerített a gyorsvágta. (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 418 pontot. A következő körben tehát 618 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOPÁZ ERÉNYÖV (731. TÁRGY)
Még egy erényöv is lehet esztétikus viselet - ha kényelmes nem is - ha képzett ékszerész dolgozik együtt a kováccsal. A vaspántokat ezüstözik, és gyönyörű topázkövekkel rakják ki. A topáz erényöv nadrágként KF-elhető, és eggyel növeli a védettségedet, már ha van képed viselni - a legtöbben inkább elpasszolják a boltosnak.

KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY)
Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek.

TEKNŐCTEKNŐ (416. TÁRGY)
Leölve szerencsétlen káoszteknőcöt, lefeszegetheted-lemetszheted teknőjét, és úgy ahogy ki is pucolhatod belőle a hús és egyéb belsőség-maradványokat. Persze az alaposabb megmunkálás, kiszárítás későbbre marad. Mire jó ezt az irdatlan nagy és irdatlan nehéz teknőcteknő? Találd ki magad!

ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi.

RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 277. fordulód.

Erő: 35 (45) Szint: 21 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 54 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 24 (28) Életpont: 410/162 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (42) Varázspont: 382/106 Pénz: 4296 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 53/39 Pszi pont: 105/51 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1865 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19637 TP-t kaptál. Jelenleg 665056 TP-d van. A következő szinthez még 134944 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, qwarg rohamosztagos, renegát törpe. A 267. fordulódban 9378 arany került a bankszámládra. 9846 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/75 (+12%) szúrófegyverek: 20/78 (+1%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 17/28 (+12%) dobófegyverek: 21/16 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 -15.); fejsze (#1240) (16 -996.); bronzhegyű nyíl (#94) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); fejsze (#1240) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 58/68 (+18%) 3. mászás: 11/40 (+10%)
4. csapdakészítés: 20/61 (+5%) 5. csapdaészlelés: 11/18 6. gyógyítás: 34/92
7. titkosírás: 6/23 8. felderítés: 8/19 (+7%) 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 23/75 (+9%) 11. taumaturgia: 14/12 (+51%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 3/47 (+27%) 14. harcművészetek: 28/0 15. zene: 13/33
16. szörnyismeret: 20/19 (+25%) 17. pszi: 13/20 (+20%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 9/49 (+11%) 20. bányászat: 30/93 21. főzés: 6/62 (+16%)
22. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974) tűzeső (#61) >> adószedő (#234)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 257 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 csontkés (#11) 1 * méregfog (#1553)
3 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 2 mandibulakasza (#127) 1 raptor szablya (#482)
3 vadászkés (#1264)
Lőfegyverek
2 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 8 mérg. ubuk tüske (#137) 37 mérgezett vasnyíl (#187)
Dobófegyverek
8 fejsze (#1240) 8 nyu-shuriken (#157) 2 tolmokov-koktél (#351)
1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159) 1 nagy vaspajzs (#161) 4 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 bronzpáncél (#90) 1 gromak páncél (#270) 1 rézpáncél (#71)
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 3 vas fejpánt (#408)
10 vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690) 8 szürke bőrkesztyű (#271)
1 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
3 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * topáz erényöv (#731)
Csizmák
1 + alligátorbőr cipő (#662) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 * griff nyakék (#1579) 2 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
1 ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [benne 11 csepp spiritusz (#170), fér még: 9]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
60 uzbány csőr (#169) [bennük 709 csepp ugh méreg (#166), fér még: 11]
5 vizestömlő (#3) [bennük 20 korty víz (#27), fér még: 80]
3 zöld üveg (#82) [bennük 37 csepp ragasztó (#83), fér még: 23]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 7 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313)
1 hibátlan gyémánt (#680) 4 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
2 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 olló (#335) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32) 5 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
17 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 41 álompor (#396) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
1 cru formázó minta (#300) 4 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122)
1 elkarog szőr (#665) 1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
1 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41) 6 grifftojás (#179)
28 gyöngymangó (#135) 18 ilkin érc (#232) 2 jegesmedve bunda (#1067)
10 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 19 kék orchidea (#68)
9 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656) 73 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa burát (#384)
1 moa obszidián (#380) 160 pirkit (#153) 7 pular kristály (#239)
1 rájabőr (#404) 1 rakolits por (#669) 3 ramit kő (#226)
1 rinóbőr (#651) 2 smirglilevél (#29) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfagor agyar (#677) 1 teknőcteknő (#416) $1 varkaudar csont ($1113)
17 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 184.19 kg Megterheltség: 127%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 98 kaja (#2)
91 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 78 óndarab (#85) $3 orgyilkos tőr ($225)
85 rézdarab (#70) 30 spiritusz (#170) 6 szöges páncél (#65)
$25 varkaudar csont ($1113) 7 vasalt bunkó (#181) 6 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 aranygyűrű (#193) 1 elf csont (#664)
7 ubuk tüske (#131) 1 ezüst nyaklánc (#117) 2 göcsörtös bunkó (#123)
10 gyenge méreg (#26) 3 hebrencs állkapocs (#130) 3 kaja (#2)
1 királygyík bőr (#44) 5 magszim bél (#103) 1 márványkulcs (#245)
1 nagy bronzkulcs (#185) 4 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 pirkit (#153) 4 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
1 sünmedve tüske (#14) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 troll csont (#704)
18 víz (#27) 2 bakkura csizma (#96)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1045 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 1 elkarog szőr (#665)
4 ilkin érc (#232) 1 kristálygömb (#265) 5 pular kristály (#239)
1 rakolits por (#669) 10 spiritusz (#170) 1 teknőcteknő (#416)
2 tolmokov-koktél (#351) 3 ugh méreg (#166) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), varkaudar (#64), vörös rakolits (#356), vadász varkaudar (#108), vark. nekromanta (#173), varkaudar behemót (#189), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar mágus (#128)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves László, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a BB vagy KB parancs 3. paraméterének 518-at adsz meg, akkor azzal azt jelzed, hogy a tudati kincstárba (518-as képesség) raksz be vagy veszel ki tárgyat, nem a széfbe. Épp ezért ha a normál széfbe az 518-as tárgyat akarod pakolni, akkor azt ne a 3. paraméterben add meg.
* Elkészült az ľrnymen‹k KT tárgya, a névjegykártya (1846-os tárgy).

Üzenet küldése a karakternek