Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. aug. 10. 15h:05' EZ A 800. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD 801. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 19 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
v 127 | elmormolod a 127. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
v 164 | elmormolod a 164. varázslatot |
hh 1534 1253 | használod az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal középső lábát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
hu 327 114 | hulladék: 327 114 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [106,108] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [107,108] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az uzbány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos jobb karját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (76 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával többször eltalálod a varkaudar iszákos bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megpöccinted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütöd a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 196, gyógyulás: 0, összesen: -196 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (65 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [108,109] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [109,110] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felfedeztél egy smirglibokrot. Látsz egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] Továbbra is síkságon vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel...
Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
bb 1113 108 152 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (108 darabot) |
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 19 életpontot vesztettél. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
(Továbbmész...) [110,110] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ilkin érc) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [111,110] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén fejét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.
m 6 | mozogsz nyugatra |
v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.
h 1602 135 5 | használod az 1602. tárgyat |
ef 23 505 | energia fejlesztése 23 |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
Erő: | 28 (41) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 35 (56) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (29) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/25 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 435/435 | Jellem: | jó (512) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (30) | Varázspont: | 611/88 | Pénz: | 48720 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 198/5 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/17 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | 28/12 (+4%) | lőfegyverek: | 24/30 (+3%) | dobófegyverek: | 2/25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/73 | 2. nyomkövetés: | 66/51 (+5%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 11/64 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 17/87 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/60 |
7. gyógyítás: | 51/29 | 8. titkosírás: | 2/33 | 9. felderítés: | 21/49 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 6/69 | 11. teológia: | 29/68 (+17%) | 12. taumaturgia: | 23/53 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 1/55 | 14. versengés: | 9/22 (+8%) | 15. zene: | 18/33 |
16. szörnyismeret: | 20/84 (+34%) | 17. pszi: | 20/94 (+14%) | 18. zárnyitás: | 3/60 |
19. vadászat: | 19/49 | 20. bányászat: | 30/27 (+1%) | 21. csapatmunka: | 5/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs III (#127) | égető tekintet (#164) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 186 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 106 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2716. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | bronzsisak (#88) | |||
3 | bumeráng (#249) | 1 | darázsszárny (#652) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaktusztüske (#114) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
8 | mocsári penke (#148) | 8 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rövid íj (#107) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | tükör (#43) | |||
11 | ubuk tüske (#131) | 4 | ugh méreg (#166) | 7 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
153 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 12 | kaja (#2) | |||
5 | quwarg tojás (#360) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 19 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) | 1 | zöld üveg (#82) |