250. forduló, 300. forduló, Kaitlin Darkfist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 5. 9h:10'
EZ A 502. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD
503. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4051

KAITLIN DARKFIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,64] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+260 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+144 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+4 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy trikornis fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 641. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: hh 1133 1100 0 használod az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 620. Kapsz 21 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 619. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: vv 71 26 224 elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 617. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 615. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 605. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 600. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 600.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

h 248 5 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-68 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-67 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-61 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-55 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-64 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [25 pontot használtál fel, van még 575. Kapsz 25 VP-t.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

ef 5 534 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 540. Kapsz 35 VP-t.]

mak 1 makró 1

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 545.]

v 181 95 107 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

103 104 105
63
64
65

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Látsz egy Arénagödröt. Látsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy jósda (577. épület.).
[-60 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 535. Kapsz 10 VP-t.]

be 497 8 0 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar mágus.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {HD:} Adamantit pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar mágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
271 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 27, gyógyulás: 30, összesen: +3 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy áldott okerón.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az áldott okerón testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áldott okerón testét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 áldott követ. 1 312 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 5, gyógyulás: 144, összesen: +139 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy áldott okerón.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az áldott okerón testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón behemót testét. Kritikus ütés! (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) {HD:} Adamantit pajzzsal végigvagdosod az áldott okerón jobb oldalát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Apró karcolást ejt rajtad az áldott okerón ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod az áldott okerón testét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {HD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod az áldott okerón bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 áldott követ. 1 312 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 19, gyógyulás: 200, összesen: +181 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy áldott okerón.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az áldott okerón fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áldott okerón behemót testét. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod az áldott okerón testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az áldott okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 áldott követ. 1 312 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 12, gyógyulás: 104, összesen: +92 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vadász varkaudar.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {HD:} Adamantit pajzzsal kilukasztod a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
485 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vark. nekromanta.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta bal karját. Kritikus ütés! (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {HD:} Adamantit pajzzsal megcsapod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar iszákos.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) {HD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 481 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 136, gyógyulás: 110, összesen: -26 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar íjász.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Adamantit pajzzsal megvágod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 47, gyógyulás: 37, összesen: -10 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 450. Kapsz 85 VP-t.]

m 6 0 0 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,64] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 132 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) {HD:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 41 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 48 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel súrolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 6 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1021, sebződés: 162, gyógyulás: 100, összesen: -62 ÉP}


Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy kardfogú fülemüle nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Adamantit pajzzsal felnyitod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 fülemüle agyart. 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 púderkő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[19 pontot használtál fel, van még 431. Kapsz 19 VP-t.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

103 104 105
63
64
65
(104,64) korinthai amőba (#420), kardfogú fülemüle (#146)

[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Találkozol egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Egy spagulár a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
Összeakadsz Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea díszíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy zombi cipeli. Mentális auráját felismered, gonosz, mint Te.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 421. Kapsz 10 VP-t.]

ve 174 1 megveszed a 174. tárgyat 1
Vásároltál 1 harci kalapácsot. 72 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

ve 152 3 megveszed a 152. tárgyat 3
Vásároltál 3 vasércet. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

ve 266 1 megveszed a 266. tárgyat 1
Vásároltál 1 kvazár sisakot. 140 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

ve 445 1 megveszed a 445. tárgyat 1
Vásároltál 1 kvazár kesztyűt. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

ve 317 1 megveszed a 317. tárgyat 1
Vásároltál 1 varkaudar csizmát. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,64] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy karmazsin huhogó. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a karmazsin huhogó egyik csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Adamantit pajzzsal végigmetszed a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A karmazsin huhogó csápol, de mindhiába. A karmazsin huhogó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 huhogó bibét. 393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,63] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {HD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 8, gyógyulás: 53, összesen: +45 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy kardfogú fülemüle közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 34 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kardfogú fülemüle farkát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal végigvágod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 fülemüle agyart. 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,62] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pszi elementál került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy tündérpalota (750. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Styxszel. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy hősiesítő medált, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy mentát karkötőt, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy q. irtó medált, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy Mnebolath trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Hátasállata egy mutáns pók! Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[27 pontot használtál fel, van még 394. Kapsz 27 VP-t.]

v 96 96 108 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

103 104 105
61
62
63
64
65
(104,62) pszi elementál (#221), tündérpalota (#750), 40. jellempróba, 255. jellempróba, Styx (2207. kalandozó)
(104,63) manaelementál (#290), kardfogú fülemüle (#146)
(104,64) korinthai amőba (#420), kardfogú fülemüle (#146), karmazsin huhogó (#185)

[96,108] Egy kisebb településhez érkeztél.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 384. Kapsz 10 VP-t.]

ve 287 1 megveszed a 287. tárgyat 1
Vásároltál 1 Tharr Keresztjét. 1000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pszi elementál közeledik. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy tündérpalota (750. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,61] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy arató csattanat lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal végigvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély kutat. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. [18 pontot használtál fel, van még 366. Kapsz 18 VP-t.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy erszényes elkarog.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az erszényes elkarog bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal végigvágod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az erszényes elkarog feléd rúg, de nem talál el. Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 336. Kapsz 30 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tintacsiga.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 306. Kapsz 30 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy szürke rinocérosz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szürke rinocérosz bal oldalát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal megcsapod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 276. Kapsz 30 VP-t.]

ef 5 541 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 241. Kapsz 35 VP-t.]

ba 2774 nem támadod a 2774. kalandozót
BA 2774 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

103 104 105 106
60
61
62
63
(104,62) pszi elementál (#221), tündérpalota (#750), 40. jellempróba, 255. jellempróba, Styx (2207. kalandozó)
(105,61) arató csattanat (#144), mély kút (#93), patak, Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, erszényes elkarog (#354), tintacsiga (#74), szürke rinocérosz (#346)

[73,57] Épületek tűnnek fel. Ez Hrók erdejének a széle.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Találsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Találkozol Aranyorrú Gurtnival. Fairlight fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy kígyóbőr övet, egy mágusköpenyt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy q. ölő medált, egy ryuku kesztyűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy szerencsetalizmánt, egy tirik-hun medált, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Hátasállata egy kőszáli disznó! Holmiját egy nektoraf cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult.
Kidülleszti a mellkasát, és hőstetteiről mesél. A kitartó ostrom úgy tűnik, nem járt sikerrel: udvariasan végighallgatod, majd határozottan menni készülsz. A fiú szomorúan bámul rád.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 10 VP-t.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. BP: vv 189 0 0 elmormolod a 189. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Pszionikusan sokkolod az agyadban tenyésző poszogó möszéket. Kipusztultak szegénykék! [-8 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 224. Kapsz 2 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 24 VP-t.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 330 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 1, 22.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Eljött az idő! Megkezdődik a szülés. Sokkal fájdalmasabb, mint amilyennek gondoltad volna, de azért még mindig kellemesebb, mint egy púpos burástya pete világrahozatala. Nyomsz és lélegzel, nyomsz és lélegzel. Sehol egy bába, aki segítene! Egyedül világra hozni a gyereket nagyon nehéz. Amikor azonban meghallod a gyerek sírását, minden fájdalomért kárpótolva érzed magad. Még mindig pihegve, megtisztogatod és megvizsgálod a gyereket. Egy teljesen egészséges mutáns gyermek! Mohón szopni kezd. Tervek kezdenek benned körvonalazódni a gyermek nevelésével kapcsolatban.
Megszoptatod a gyermekedet. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a szőrös azuka. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 416 pontot. A következő körben tehát 616 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ERŐSÍTÉS II. (534. TUDATI KÉPESSÉG)
A közelharc minden háború alapja. A kadétiskolákban éppúgy legelsőként tanítják az újoncoknak, mint ahogy egy barbár törzs férfivá avatási rítusai során is e szemtől-szembeni küzdelem a legelső lecke. Amikor a hidegfegyverek összecsapnak, mikor fém vet szikrát fémen, mikor vér fröccsen szerteszét a sújtásra lendített fegyverről... szóval, amikor a közelharcra kerül sor, akkor a tapasztalat, az elszántság és az erő a döntő tényező. Minden más, csak ezek után következik. A közös tudat mindezeket biztosítani képes tagjainak, ha megfelelően magas szintre léptetek már a kasztroplanáris összekovácsolódás terén. Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy mindannyiótok tapasztalata vezesse a fegyvered, hogy mindannyiótok elszántsága acélozza akaratod, és hogy a társaid ereje ott dübörögjön a te izmaidban is. [Mostantól minden közelharcban leadott támadásod szint/10 pluszsebzést okoz. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.]

KARAKTERLAP

Kaitlin Darkfist, egy hollófekete, hosszú hajú, égszínkék szemű kobudera nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Leah szerzetese vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: vadász (174). Ez a 275. fordulód.

Erő: 60 (76) Szint: 33 Merészség: 10/1 Magasság: 132 cm
IQ: 36 (62) Támadás: 56 (59) Agresszió: 4 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 24 (35) Védekezés: 96 (102) Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 24 (38) Életpont: 952/1434 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 32
Szerencse: 49 (73) Varázspont: 1658/945 Pénz: 7588 arany Kép. pont: 37
Tudatpont: 92/4 Pszi pont: 447/136 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3322 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 646 TP-t kaptál. Jelenleg 4 965 321 TP-d van. A következő szinthez még 34 679 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, északi tűzsárkány, kisebb quwarg isten. Gyermeked egészséges. A 271. fordulódban 353799 arany került a bankszámládra. 357336 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/71 ökölvívás: 34/70 (+6%) szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 26/39 (+2%) ütőfegyverek: 1/65 lőfegyverek: 24/19
dobófegyverek: *24/100

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) max. 1 db (15 -30.); vas dobónyíl (#189) (31 .); tolmokov-koktél (#351) (32 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
73,57 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 105,61
Kedvenc táborhely: 116,63
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/46 Max életkor 122 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/7 2. nyomkövetés: 86/41 (+14%) 3. lopás: 2/77
4. mászás: 16/38 5. csapdakészítés: 31/89 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/95
7. gyógyítás: 14/5 8. titkosírás: 15/56 9. felderítés: 15/9
10. szörnyidomítás: 9/19 11. teológia: 82/66 (+20%) 12. taumaturgia: 97/74 (+65%)
13. szerencsejáték: 3/52 14. versengés: 18/48 (+8%) 15. harcművészetek: 34/0
16. zene: 17/6 17. szörnyismeret: 43/45 (+20%) 18. pszi: 46/92 (+90%)
19. zárnyitás: 15/8 20. vadászat: 13/10 21. bányászat: 35/46
22. testépítés: 44/15 (+14%) 23. úszás: 8/44 24. csapatmunka: 3/83

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 85% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 15% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 25 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Szürke Állomány (#3967), Aranyorrú Gurtni (#2774)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 16 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (933,0) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) "Raia szent lovagjai" halomra ölik híveimet a nagyvárosok környékén. Koncolj fel legalább egyet e pimaszok közül!
3.) Kíváncsi vagyok, mekkora befolyással rendelkezel. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 453, pontszámod: 5 456.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 211, v 181 95 107, be 497 8, m 6.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 751 TU szükséges.)
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 165 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 4 kaja (#2)
5 pszi kő (#248) 1 sáfránypor (#211)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 áldott kő (#642) 1 elkarog szőr (#665) 4 fülemüle agyar (#267)
1 harci kalapács (#174) 1 huhogó bibe (#332) 1 korinthai talizmán (#814)
1 kvazár kesztyű (#445) 1 kvazár sisak (#266) 1 nyílvessző (#108)
1 rinóbőr (#651) 1 Tharr Keresztje (#287) 5 tinta (#101)
1 varkaudar csizma (#317) 3 vasérc (#152) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74
56
57
58
(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Aranyorrú Gurtni (2774. kalandozó), útonálló (#130)

Üzenet küldése a karakternek