Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 30. 12h:04' EZ A 790. JÁTÉKHETED, 274. FORDULÓD 791. játékheted kezdete: jún. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3936 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 138 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 72 64 | elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
* 3. KP: v 15 133 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: hh 507 1100 1618 | használod az 507. tárgyat az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat |
* 6. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
bb 522 152 1113 | beraksz a bankba az 522. tárgyat (152 darabot) |
kf 441 820 138 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 138. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
207 | 208 | 209 | |
76 | |
|
|
77 | |
|
|
78 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 710 126 | bemész a 710. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Becsapódva, megdöfi a Yurk, a profi mozgékony testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Yurk, a profi testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a Yurk, a profi jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Yurk, a profi megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és 4 arany. Szereztél 3 ork csodaszert. 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
ve 313 100 | megveszed a 313. tárgyat 100 |
ve 138 100 | megveszed a 138. tárgyat 100 |
ve 189 100 | megveszed a 189. tárgyat 100 |
flh 30 351 | felt. lőfegyver haszn. 30 a 351. tárggyal |
ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
vv 182 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot |
m 4 1 1 | mozogsz délre, északkeletre, északkeletre |
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mammutóriás tömzsi lábát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mammutóriás testét. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal megvagdalod a mammutóriás fejét. (7 támadással 183 életpontot sebezve.) Agyarával a mammutóriás a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). Patájával a mammutóriás többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Összetipor lábával. 61 életpontot vesztettél. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a mammutóriás fejét. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal kicsit megvágod a mammutóriás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a mammutóriás agyarával. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-3 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Összetipor lábával. 69 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mammutbőrt. [mammutbőr ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 5 657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1108, sebződés: 486, gyógyulás: 70, összesen: -416 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya bal oldalát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az animált hókutya farkát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal megvagdalod az animált hókutya jobb lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 118, gyógyulás: 23, összesen: -95 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem jobb karját. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem testét. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. Rövid karddal súrolod a quwarg szellem bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 51 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 184, gyógyulás: 9, összesen: -175 ÉP}
(Továbbmész...) [209,76] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Leon Silver I. előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad.
- Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó bal hátsó lábát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó kocsonyás testét. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 233 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 6 046 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 802, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a csontgólem bal lábát. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal néhányszor meglegyinted a csontgólem testét. (6 támadással 50 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontgólem jobb vállát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal épp hogy eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A csontgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 299, gyógyulás: 58, összesen: -241 ÉP}
(Továbbmész...) [210,75] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő kputtyintó csalán nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 341-390.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán bal oldalát. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 36, gyógyulás: 7, összesen: -29 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy xirnox szív felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 254 életpontot sebeztél. Rövid karddal felnyitod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 18 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy tolmokov-koktél tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal végigvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 19 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 44, gyógyulás: 5, összesen: -39 ÉP}
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 jégszivet. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
m 4 3 1 | mozogsz délre, délkeletre, északkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo sámán bal lábát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal végigvágod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 60, gyógyulás: 8, összesen: -52 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 261 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 3 841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 64, gyógyulás: 11, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [211,77] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy halálbokort. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy ősdentor. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 122 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ősdentor jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az ősdentor testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal néhányszor megcsapod az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 128 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 299, gyógyulás: 10, összesen: -289 ÉP}
(Továbbmész...) [212,76] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy vezérfarkas. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt hadúr bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt hadúr testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal végigvagdosod az élőholt hadúr bal vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 97, gyógyulás: 13, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [214,76] Még mindig az erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy zoloboo sámán. {egyik sebzési módja: 3x 6d6+6.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 4.]
usz 100 | úszol 4 pontért |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
ef 40 520 | energia fejlesztése 40 |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY) Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy. |
A HALÁLHOZÓ KARKÖTŐJE (816. TÁRGY) A karkötő rengeteg apró csontból áll, melyek szorosan egymás mellé illesztve alkotják az ékszer egészét. Csecsebecsének sem utolsó, de nem ez az igazi rendeltetése. A karkötő viselője +3 védettséget kap, valamint +2 sebzést minden támadására. Azonban van egy hátránya is: másik kalandozónak nem lehet átadni. |
Erő: | 47 (54) | Szint: | 32 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 28 (34) | Támadás: | 38 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 30 (36) | Védekezés: | 54 (60) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 88/150 év |
Egészség: | 27 (33) | Életpont: | 554/258 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (38) | Varázspont: | 1003/4 | Pénz: | 575 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 78/33 | Pszi pont: | 168/274 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/75 | ökölvívás: | 17/11 (+3%) | vágófegyverek: | 43/56 (+5%) |
ütőfegyverek: | 1/52 | lőfegyverek: | *21/100 | dobófegyverek: | 34/71 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
214,76 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 220 |
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 937 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 102/89 (+132%) | 2. nyomkövetés: | 51/19 (+5%) | 3. mászás: | 20/47 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 33/80 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 8/0 | 6. gyógyítás: | 58/34 (+209%) |
7. titkosírás: | 5/90 | 8. felderítés: | 22/94 | 9. szörnyidomítás: | 14/87 |
10. teológia: | 41/44 (+14%) | 11. taumaturgia: | 53/21 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 7/37 |
13. versengés: | 16/32 (+9%) | 14. harcművészetek: | 11/31 | 15. zene: | 6/57 |
16. szörnyismeret: | 35/54 | 17. pszi: | 21/21 (+3%) | 18. zárnyitás: | 10/73 |
19. vadászat: | 5/83 (+3%) | 20. vitalitás: | 3/99 (+12%) | 21. bányászat: | 30/53 |
22. testépítés: | 15/88 | 23. úszás: | 7/56 | 24. főzés: | 19/14 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), varkaudar che-pap (#704) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), kronotapír (#286), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | láthatatlanság (#76) | halálkapu (#126) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | lángcsóva (#31) | >> | Dögvész (#7495) | |
lángcsóva (#31) | >> | Thargodan csontváz (#297) | lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fehér glóbusz (#47) | >> | Dögvész (#7495) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | drakolich (#760) | hhaar burka (#32) | >> | mocsárivérc (#7143) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81, 88, 91, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 175, 189, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 8, 14, 16, 18, 26, 30, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 604 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55515. |
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 58 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 677 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1079 | arany (#50) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszív (#282) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vasérc (#152) | 10 | víz (#27) | 1 | vortex talizmán (#812) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dentor bőr (#551) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 6 | ragasztó (#83) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | |||
14 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | ugh méreg (#166) | 49 | vas dobónyíl (#189) |
207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | |
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|