273. forduló, 275. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 30. 9h:20'
EZ A 683. JÁTÉKHETED, 274. FORDULÓD
684. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,95] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 19. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 407.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 407.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 402.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 397.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 7. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 392.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +158 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 392.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 384.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 334.]

lm 29 28 mozogsz 29 28
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [24. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [25. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 3 nyílvessző talált el. 21 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Folytatod a felderítést. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Nincs megállás - továbbtotyogsz. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. [29. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 40 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 319.]

lm 27 33 2 mozogsz 27 33 2
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Újabb kanyar! [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út ismét kanyarodik. [32. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy domináns morf az. {támadása: 41.} Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A domináns morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A domináns morf farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A domináns morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A domináns morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 6 vas dobónyíl. 1 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 66, gyógyulás: 15, összesen: -51 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [35. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy brutális morf van előtted! {támadása: 30.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a brutális morf testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 58 életpontot sebeztél. A brutális morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A brutális morf csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 12 madártoll. 1 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy újabb kanyarnál vagy. [36. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy halálos morf az. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a halálos morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf farkát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A halálos morf beleharap a kezedbe. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 12 drótszőr és 1 esszenciakristály. 2 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 90, gyógyulás: 18, összesen: -72 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [2. PONT.] Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő erőpajzs I varázslatot.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 272.]

lm 37 38 39 mozogsz 37 38 39
Egy kis szobába érkezel. [1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [38. PONT.] Hirtelen egy brutális morfot veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 218-257.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a brutális morf jobb oldalát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Csáprágójával a brutális morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 24 életpontot vesztettél. Csáprágójával a brutális morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A brutális morf csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mallon botjával megcsapod a brutális morf bal hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Csáprágójával a brutális morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 28 életpontot vesztettél. A brutális morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 6 tolmokov-koktél. 1 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 152, gyógyulás: 22, összesen: -130 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [12 pontot használtál fel, van még 260.]

lm 42 44 45 mozogsz 42 44 45
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [40. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy éltető morf az. Itt csata lesz.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf bal oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Az éltető morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az éltető morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 8 vízionár szem, 4 trikornis szarv és 2 varázskő. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 71, gyógyulás: 12, összesen: -59 ÉP}

Egy óvatlan mozdulattal valamilyen csapdát hoztál működésbe. Pár pillanaton belül ellepnek az apró, fekete bogarak, melyek egy fejed fölött lévő tartályból eshettek a fejedre. Szétmásznak testeden, mindenhova jut belőlük. Csípésüket alig érzed, mégis van bennük valami veszélyesen különleges. Ahol megcsípnek, végtagjaid kövesedni kezdenek. Egy idő után már mozdulni sem tudsz, csak néhány izmod rángatózik, teljesen önkéntelenül. Tehetetlenül szemléled, ahogy egy idő után megunják csípdesésedet, majd továbbállnak. A kövesedés lassan szűnik meg, de láthatóan semmilyen maradandó baj nem ért. (-28 TVP.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [43. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! 138 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 1). Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [44. PONT.] Hamarosan egy harcias morfot pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 49 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 90 életpontot vesztettél. A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 4 trikornis szarv. 2 027 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosót egy másik járat keresztezi. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [45. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-27 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [66 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 47 48 mozogsz 47 48
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosót egy másik járat keresztezi. [46. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy éltető morf az. {támadása: 34.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az éltető morf testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Az éltető morf nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az éltető morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az éltető morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 20 arany. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 72, gyógyulás: 11, összesen: -61 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [48. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lomha morf van előtted! {védettsége: 24 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf jobb karját. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) A lomha morf nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a lomha morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 3 sáfránypor és 1 hibátlan tűzopál (ld. enc.). 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 100, gyógyulás: 15, összesen: -85 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mágiamorfáló. {max. életpontja: 217-226.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 15 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 67 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 8 ugh méreg. 2 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 27, gyógyulás: 3, összesen: -24 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 178.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 168.]

lm 49 mozogsz 49
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 6 varányszem, 8 gyöngymangó, 6 tolmokov-koktél, 1 dorony tüdő és 1 megsemmisítő (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

1 2 3 4 5
17 18 19 20
6
29 30 21
16
35 36 31 7
28
38 22
15 37
27 8
34 33 32
14
26 25 24 23
9
13 12 11 10

Ez a Végzet Vermének 3. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 vashegyű nyilat. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 128.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 123.]

t 43 támadod a 43. szörnyet
FT 43 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[119,94] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 15 szúró, 28 vágó, 22 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 mérgezett vasnyilat. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [120,93] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy halálmadár. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+4.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes készítés:) Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Legyártottál 4 gyógykenőcsöt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [121,92] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manifesztátor lehet. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor fejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [67 pontot használtál fel, van még 56.]

m 1 8 2 mozogsz északkeletre, északra, keletre
[122,91] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. {egyik sebzési módja: 1x 6d8+4.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 40 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Még semmi! Azért nem adod fel. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz jön feléd. {max. életpontja: 101-120.}

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 1x 3d10+15.}

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz jobb karját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy orgoró készül a lemészárlásodra. {támadása: 27.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 65 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: egy kis vaspajzs. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős jobb vállát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [53 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 5 4 mozogsz keletre, délnyugatra, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 43 22 99 keresed a 43. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tigroszlánt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 5 518 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+491 varázspont.) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még -2.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 24, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját nyel le a garokk. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 415 pontot. A következő körben tehát 413 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HIBÁTLAN TŰZOPÁL (1642. TÁRGY)
Ahogy a kezedbe kerül ez a kő, rögtön megérzed, milyen tökéletes. Ilyen csodálatos dolgot csakis nagyhatalmú mágia lehetett képes létrehozni. A hibátlan tűzopál átlátszó külső rétegein keresztül egyenest a belsejébe látsz, ahol örök fénnyel tűz lobog. Azt mondják, aki sokáig erre az illúziófényre veti a tekintetét, maga is érezni fogja az izzást testének minden porcikájában. Nos, lehet benne némi igazság, jössz rá magad is. Az izzás természete persze leírhatatlan, csupán a hatását ecsetelhetem: ha a hibátlan tűzopált magadnál tartod, azokat a tárgyakat, melyeknek fegyver szakértelem vagy tapasztalati szint korlátja van, egy szinttel korábban KF-elheted majd, mint egyébként. (Több ilyen tárgy hatása nem adódik össze.) A tárgy nem átadható.

MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY)
A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 274. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 24 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 28 (30) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 27 (31) Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 30 (33) Életpont: 330/257 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (36) Varázspont: 519/479 Pénz: 2445 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 41/39 Pszi pont: 162/130
Eddig összesen 2005 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 606 TP-t kaptál. Jelenleg 1 310 632 TP-d van. A következő szinthez még 89 368 TP szükséges. Trófeáid: védelmező morf, varkaudar hadúr, óriásféreg. A 227. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2560 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/61 (+5%) vágófegyverek: 25/87
ütőfegyverek: 28/13 (+13%) lőfegyverek: 23/59 (+10%) dobófegyverek: 15/93 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 40 százalék;
122,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 3. szinten jársz. Ebben a hónapban 2 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/31 2. nyomkövetés: 48/8 (+5%) 3. lopás: 4/81
4. mászás: 16/58 5. csapdakészítés: 18/59 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/8 (+34%)
7. gyógyítás: 44/83 8. titkosírás: 14/54 9. felderítés: 22/58 (+3%)
10. szörnyidomítás: 7/61 11. teológia: 27/63 (+20%) 12. taumaturgia: 26/67 (+19%)
13. versengés: 8/32 14. zene: 15/85 15. szörnyismeret: 33/9
16. pszi: 20/88 (+13%) 17. zárnyitás: 4/20 (+11%) 18. vadászat: 14/59
19. bányászat: 38/16 20. főzés: 11/35 21. csapatmunka: 1/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), piromenyét (#99) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
3.) Hozz létre mithrilt mesterséges úton!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 58, 60, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 1, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 78 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1107 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 117.29 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 borkonyó bibe (#312) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 4 kaja (#2)
17 khatiszon kristály (#2322) 1 manakristály (#500) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
1 óndarab (#85) 6 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 szárnyas hernyó (#69) 3 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 12 drótszőr (#37)
1 esszenciakristály (#350) 4 gyógykenőcs (#313) 8 gyöngymangó (#135)
1 hibátlan tűzopál (#1642) 1 kis vaspajzs (#159) 1 kőszem (#304)
10 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 megsemmisítő (#1540)
3 sáfránypor (#211) 12 tolmokov-koktél (#351) 8 trikornis szarv (#198)
5 tüske (#22) 5 ugh méreg (#166) 6 varányszem (#30)
6 vas dobónyíl (#189) 40 víz (#27) 8 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

117 118 119 120 121 122 123
89
90
91
92
93
94
95
96
(118,95) domináns morf (#7624), brutális morf (#7620), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623)
(119,94) Raia oltár, élőholt quwarg (#202)
(120,93) halálmadár (#351)
(121,92) manifesztátorok (#124), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(122,90) sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), művészi porolit (#720), Elenios oltár, 33. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362)
(122,91) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), arató csattanat (#144)

Üzenet küldése a karakternek