Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 30. 9h:10' EZ A 790. JÁTÉKHETED, 273. FORDULÓD 791. játékheted kezdete: jún. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3936 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 138 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 72 64 | elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
* 3. KP: v 15 133 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: hh 507 1100 1618 | használod az 507. tárgyat az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat |
* 6. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
kf 441 820 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
vv 182 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot |
ek 116 50 1139 | t. energia kisütése: 116 50 1139 |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
vi 5 3 30 | viselkedésed: 5 3 30 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
212 | 213 | 214 | |
74 | |
|
|
75 | |
|
|
76 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Arénagödröt. Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
be 710 126 | bemész a 710. épületbe |
pki 504 | kiveszel a bankból 504 aranyat |
fa 333 5942 2 | feladod a 333. tárgyat az 5942. kalandozónak (2 darabot) |
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked átfúrja az ork bérgyilász testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
ve 313 100 | megveszed a 313. tárgyat 100 |
ve 138 100 | megveszed a 138. tárgyat 100 |
ve 189 100 | megveszed a 189. tárgyat 100 |
m 4 3 6 | mozogsz délre, délkeletre, nyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kamionoszaurusz testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a kamionoszaurusz testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a kamionoszaurusz bal hátsó lábát. (7 támadással 182 életpontot sebezve.) A kamionoszaurusz beleharap a kezedbe. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 38 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 73 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a kamionoszaurusz vastag bőrét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (7 támadással 167 életpontot sebezve.) A kamionoszaurusz beleharap a kezedbe. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 39 életpontot vesztettél. Farkával végigüt a kamionoszaurusz a hátadon. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny megtipor. 78 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1149, sebződés: 426, gyógyulás: 41, összesen: -385 ÉP}
(Továbbmész...) [214,76] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy zoloboo sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 201-220.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 75, gyógyulás: 7, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [213,76] Tovább barangolsz a fák között. Észreveszel egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. {támadása: 34.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked átfúrja a bávatag golombár fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bávatag golombár ragyás testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a bávatag golombár fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (71 életpontot vesztettél) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 84, gyógyulás: 3, összesen: -81 ÉP}
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vezérfarkas testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vezérfarkas támadó fejét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vezérfarkas támadó fejét. (7 támadással 192 életpontot sebezve.) A vezérfarkas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A vezérfarkas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 256, gyógyulás: 53, összesen: -203 ÉP}
Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 3 682 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 78, gyógyulás: 16, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [211,77] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tyrannoszaurusz rex. {max. életpontja: 500.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex farkát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 78, gyógyulás: 16, összesen: -62 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontgólem jobb karját. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a csontgólem vaskos lábát. (7 támadással 66 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a csontgólem nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 249, gyógyulás: 51, összesen: -198 ÉP}
Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (68 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: pondróvér, magszim bél, uzbány csőr, 5 fokhagyma. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem kísértetauráját. (7 támadással 182 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 190, gyógyulás: 7, összesen: -183 ÉP}
(Továbbmész...) [210,76] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy zoloboo sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 3x 6d6+6.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zoloboo sámán testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán bal oldalát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 89, gyógyulás: 5, összesen: -84 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem fejét. (7 támadással 188 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 165, gyógyulás: 7, összesen: -158 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
be 128 | bemész a 128. titkos labirintusba |
lm 20 23 | mozogsz 20 23 |
tv 33 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot |
flh 32 188 | felt. lőfegyver haszn. 32 a 188. tárggyal |
flh 30 351 | felt. lőfegyver haszn. 30 a 351. tárggyal |
kb 351 40 | kiveszel a bankból a 351. tárgyat (40 darabot) |
lm 24 24 24 | mozogsz 24 24 24 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar bal lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a púpos varkaudar testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a púpos varkaudar testét. (7 támadással 168 életpontot sebezve.) A púpos varkaudar tövig döfi fegyverét a bal combodba. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával végigvagdosod a púpos varkaudar jobb oldalát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a púpos varkaudar jobb karját. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A poklok minden kínját állod ki, amint a púpos varkaudar fegyverét a hasadba döfi. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 6 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1159, sebződés: 411, gyógyulás: 75, összesen: -336 ÉP}
lm 24 24 24 | mozogsz 24 24 24 |
kf 1112 | kézbeveszed/felveszed az 1112. tárgyat |
lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a púpos varkaudar bal lábát. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos varkaudar fejét. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 239 életpontot sebeztél. Rövid karddal néhányszor megcsapod a púpos varkaudar testét. (7 támadással 193 életpontot sebezve.) A púpos varkaudar teljes erőből belevágja fegyverét a testedbe. (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Varkaudar che-karddal néhányszor megkarcolod a púpos varkaudar testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal megkarcolod a púpos varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A poklok minden kínját állod ki, amint a púpos varkaudar fegyverét a hasadba döfi. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 6 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1183, sebződés: 412, gyógyulás: 73, összesen: -339 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 77 életpontot vesztettél. Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 tolmokov-koktél. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a varkaudar che-pap testét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 244 életpontot sebeztél. Rövid karddal néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap fejét. (7 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled mozgása emberfeletti módon felgyorsul, ahogy a Sziklazuhatag kí-képességet használja. (8 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 96 életpontot vesztettél. Varkaudar che-karddal megvagdalod a varkaudar che-pap testét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal megvagdalod a varkaudar che-pap fejét. (7 támadással 177 életpontot sebezve.) A varkaudar che-pap egyetlen ütésbe koncentrálja minden erejét, és bezúzza a koponyádat. (8 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 112 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 1354, sebződés: 731, gyógyulás: 80, összesen: -651 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 144 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 tolmokov-koktél. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a varkaudar che-pap jobb lábát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal végigvagdosod a varkaudar che-pap jobb karját. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Rövid karddal néhányszor súrolod a varkaudar che-pap izmos testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) A varkaudar che-pap hihetetlen sebességgel sújt le újból és újból. (8 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 101 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 481, gyógyulás: 43, összesen: -438 ÉP}
208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | |
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[208,77] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt hadúr bal karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt hadúr jobb karját. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 236 életpontot sebeztél. Rövid karddal súrolod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 79, gyógyulás: 10, összesen: -69 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus bal oldalát. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 222 életpontot sebeztél. Rövid karddal kicsit megvagdalod az élőholt ősmágus jobb lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 132 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 9 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 270, gyógyulás: 8, összesen: -262 ÉP}
kf 1114 | kézbeveszed/felveszed az 1114. tárgyat |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ef 60 520 | energia fejlesztése 60 |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a táborozásod végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
KAMIONOSZAURUSZ (767. SZÖRNY) Ha már jártál az őslényparkban, vagy hallottál a hadroszauruszról, akkor könnyű lesz elképzelni a kamionoszauruszt. Gondolj a hadroszauruszok csoportjára, mondjuk három-négy elég lesz. Ezeket pakold egymás hátára és egyből el tudod képzelni mekkora egy kamionoszaurusz. Ha még nem láttál hadroszauruszt akkor kicsit nehezebb dolgod lesz, de még akkor sem lehetetlen. Magassága 10 megpakolt szénásszekérével vetekszik, a szélessége csak hattal. Mérhetetlen mennyiségű súlyt elbír, hallottál meséket arról, hogy a kamionoszauruszokat régen szállításra használták, lévén nem tudta őket megállítani senki és semmi, ami az útjukban állt eltaposták. Nem csoda, hogy ennyire kedvelt teherhordónak bizonyultak. Bár az etetésük kicsit macerás, engedj egyet szabadon egy amniosz-erdőben, fél nap múlva már lehet is a területen szántani és gabonát termeszteni. Lehet emiatt hagytak fel az ősidőben a kamionoszauruszok tenyésztésével? |
VEZÉRFARKAS (748. SZÖRNY) Ez a vezérfarkas, amelyet most megpillantottál egy farkascsalád vagy néhány magányos példányból összeverődött farkasfalka vezetője. Szerencse, hogy most még magányosan járja útját, ha itt lenne a falka többi tagja is, nem sok esélyed lenne. Talán sikerül legyőznöd is, mindenesetre ha rossz napod van és sokáig tétlenkedsz vagy birkózol a farkasok vezérével, megjelennek a többiek, körbevesznek, belédharapnak, marcangolnak, ahol csak bírnak, bosszút állva azért, mert vezérükre támadtál. Vagy ő támadott rád, ez már részletkérdés. A keleti pusztákon gyakorta lesz ilyesmiben részed. A vezérfarkas kitűnő vadász. Ha a harc helyett inkább valamilyen csellel befognál egyet, minden bizonnyal kiaknázhatnád ezirányú képességeit a saját céljaidra. |
VARKAUDAR CHE-KARD (1112. TÁRGY) A Túlélők Földjének világában több harcművész irányzat is létezik, a che az egyik ezek közül. Elsajátításához amellett, hogy tökéletes harmónia, fegyelem és gonoszság szükségeltetik, Dornodon személyes áldása is elengedhetetlen. Ez utóbbi miatt a Ghallán ismert eldugott kolostorok egyike sem oktatja ezt, csupán Healfall városában találni egy magányos szerzetest, aki ilyesmire vállalkozik. Számára az elsőrendű követelmény, hogy az illető varkaudar legyen, de persze ez közel sem garantálja, hogy a kiképzés végén a tanítvány meg is kapja a che-vállszalagot és a kardot, che-pappá válása teljes értékű bizonyítékaként. A kard a te avatatlan kezedben egy 7D5+7 sebzésű vágófegyverként működik, forgatása közben azonban -2 támadást és -2 védettséget kapsz. Használatához legalább 26. szintű vágófegyver szakértelem szükségeltetik. Még egy kellemetlen mellékhatása van annak, ha a che-kardot nem az forgatja, aki számára készítették: a kard új gazdája elleni tiltakozása jeleként minden harci körben sebezni fog rajta (is). |
Erő: | 47 (54) | Szint: | 32 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 28 (36) | Támadás: | 38 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 30 (36) | Védekezés: | 54 (60) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 88/148 év |
Egészség: | 27 (33) | Életpont: | 554/554 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (38) | Varázspont: | 1003/2 | Pénz: | 1654 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 78/45 | Pszi pont: | 168/240 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/75 | ökölvívás: | 17/8 (+3%) | vágófegyverek: | 43/51 (+13%) |
ütőfegyverek: | 1/52 | lőfegyverek: | *21/100 | dobófegyverek: | 34/65 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -29.); tolmokov-koktél (#351) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
208,77 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 220 |
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 937 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 101/57 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 51/14 (+5%) | 3. mászás: | 20/42 |
4. csapdakészítés: | 33/73 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 8/0 | 6. gyógyítás: | 56/25 (+19%) |
7. titkosírás: | 5/90 | 8. felderítés: | 22/94 | 9. szörnyidomítás: | 14/87 |
10. teológia: | 41/30 (+16%) | 11. taumaturgia: | 53/12 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 7/37 |
13. versengés: | 16/23 | 14. harcművészetek: | 11/31 | 15. zene: | 6/57 |
16. szörnyismeret: | 35/54 (+22%) | 17. pszi: | 21/18 (+3%) | 18. zárnyitás: | 10/73 |
19. vadászat: | 5/80 | 20. vitalitás: | 3/87 (+3%) | 21. bányászat: | 30/53 |
22. testépítés: | 15/88 | 23. úszás: | 7/56 | 24. főzés: | 19/3 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), varkaudar che-pap (#704) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), kronotapír (#286), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | láthatatlanság (#76) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | lángcsóva (#31) | >> | Dögvész (#7495) | |
lángcsóva (#31) | >> | Thargodan csontváz (#297) | lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fehér glóbusz (#47) | >> | Dögvész (#7495) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | drakolich (#760) | hhaar burka (#32) | >> | mocsárivérc (#7143) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81, 88, 91, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 175, 189, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 8, 14, 16, 18, 26, 30, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 599 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55218. |
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 64 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 682 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
207 | arany (#50) | 2 | deus ex machina (#1) | 5 | fokhagyma (#403) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | pondróvér (#1232) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | rákfatty váladék (#333) | |||
8 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | uzbány csőr (#169) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | gernim balzsam (#1894) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 2 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 10 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 7 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar che-kard (#1112) | 6 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vasérc (#152) |
207 | 208 | 209 | |
76 | |
|
|
77 | |
|
|
78 | |
|
|