Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 27. 12h:06' EZ A 683. JÁTÉKHETED, 272. FORDULÓD 684. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 7. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
kt 2323 | elkészíted a 2323. tárgyat |
lm 60 | mozogsz 60 |
|
h 1618 | használod az 1618. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
f 360 | kísérletezel a 360. tárggyal |
im 0 2 | imádkozol |
v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
116 | 117 | 118 | |
94 | |
|
|
95 | |
|
|
96 | |
|
|
[96,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
vtn 77 | varázslat tanulás: a 77. varázslatot |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[117,95] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+2.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut bal első lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [118,95] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy pattanóböde közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 137-148.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával megcsapod a pattanóböde bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a pattanóböde testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 37, gyógyulás: 5, összesen: -32 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [120,96] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy proteinfecske. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+3.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske nyakát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a törpemammut bal oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a törpemammut ormányát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával eltalálod a massza testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 60 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a massza szemöldökcsontját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Beléd öklel a massza! bal karodat és kezedet találja el. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Érdes nyelvével a massza néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő, egy kristálygömb és egy aranylánc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rézdarabot. 2 058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 177, gyógyulás: 38, összesen: -139 ÉP}
m 8 7 6 | mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [119,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 21 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 43, gyógyulás: 5, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [118,94] A síkságot ritka erdő váltja fel. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az arató csattanat fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
szk 99 22 347 | keresed a 99. szörnyet a 22. szörnyet a 347. szörnyet |
ef 10 518 | energia fejlesztése 10 |
h 233 10 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
TUDATI OSTROM (525. TUDATI KÉPESSÉG) Most, hogy már úgy-ahogy "belaktátok" a tudati erődötöket, rá kell döbbennetek, hogy a többi közös tudat tagjai is hasonlóképpen bezárkóztak a saját erődítéseikbe. Némi morfondírozás után felötlik a gondolat, hogy akár meg is lehetne támadni ezeket az idegen erődöket. Ha teszel néhány kísérletet a tudatcsatára, rá fogsz jönni, hogy az entitás legyőzése során gyűjtött tapasztalat hatására a tudatcsata számodra sokkal hatékonyabb lett, és könnyedén áthatolsz a tudatpajzsokon, de sajnos arra is, hogy azok a bizonyos tudati erődbéli várfalak biztonságot nyújtanak a tudatcsata ellen. Nincs más út, ki kell kísérletezned a megfelelő taktikát, mert egy ilyen felfedezést természetesen a magad javára kell fordítanod! [Az általad kezdeményezett tudatcsata (EK 2 <kalandozó> parancs) ellen mostantól semmilyen védelmet nem nyújt a tudatpajzs. A tudatcsata mindig sikeres, ha az egyik fél aktuális tudatpontjainak száma legalább a duplája a másik félének. Egyéb esetben a TU-k aránya dönti el, hogy ki nyerte a csatát.] |
FÚZIÓ (77. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ámulva tanulod, hogy mire is jó ez a varázslat. Létezik három különös anyag, a ramit kő, az ilkin érc, és a pular kristály. A mágusok nagyon régen, még az ősidőkben rájöttek, hogy ez a három anyag fúzionálható egy speciális, különösen kemény és ellenálló, ámde hihetetlenül könnyű anyaggá. Ezt az anyagot kvazárnak nevezték el. (A régmúlt idők csillagjósai is használták ezt a szót, valamilyen csillagászati fogalomra, de ezt a másik jelentését már mindenki teljesen elfelejtette.) A fúzió a V 77 parancs hatására történik, 5 TVP-ért és 25 varázspontért. A három, felsorolt anyagból egy darab kvazár keletkezik. Ha egyszerre több kvazárt akarsz előállítani, 2. paraméternek add meg a mennyiséget. |
RÉZ MASSZARIASZTÓ (436. TÁRGY) A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a réz masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 436 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A réz masszariasztónál is hatékonyabb a arany masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. |
Erő: | 28 (33) | Szint: | 24 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 28 (30) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 24 (28) | Védekezés: | 29 (33) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 30 (33) | Életpont: | 330/305 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 32 (36) | Varázspont: | 519/24 | Pénz: | 2445 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 38/28 | Pszi pont: | 162/193 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/46 | vágófegyverek: | 25/87 |
ütőfegyverek: | 27/76 (+6%) | lőfegyverek: | 23/36 (+3%) | dobófegyverek: | 15/84 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -18.); mérgezett vasnyíl (#187) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 40 százalék; |
117,95 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/31 | 2. nyomkövetés: | 47/98 (+20%) | 3. lopás: | 4/81 |
4. mászás: | 16/58 | 5. csapdakészítés: | 18/47 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/58 |
7. gyógyítás: | 44/83 | 8. titkosírás: | 14/54 (+24%) | 9. felderítés: | 22/55 |
10. szörnyidomítás: | 7/61 | 11. teológia: | 27/26 (+4%) | 12. taumaturgia: | 26/12 (+15%) |
13. versengés: | 8/23 | 14. zene: | 15/84 | 15. szörnyismeret: | 32/76 |
16. pszi: | 20/51 (+9%) | 17. zárnyitás: | 3/90 | 18. vadászat: | 14/59 |
19. bányászat: | 38/12 (+5%) | 20. főzés: | 11/35 | 21. csapatmunka: | 1/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), piromenyét (#99) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
3.) Hozz létre mithrilt mesterséges úton! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 58, 60, 124, 130, 134, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14. |
Kész: 1, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 78 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1200 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 117.76 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 5 | grifftojás (#179) | |||
23 | khatiszon kristály (#2322) | 1 | királyi korona (#338) | 3 | mutáns csont (#331) | |||
6 | pirkit (#153) | 2 | purifikátor háj (#269) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | trikornis szarv (#198) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 3 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
276 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 19 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 3 | óndarab (#85) | 4 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | réz masszariasztó (#436) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | szent kehely (#257) | |||
13 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) |
116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | |
93 | |
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|