271. forduló, 273. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 27. 12h:06'
EZ A 683. JÁTÉKHETED, 272. FORDULÓD
684. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,95] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 59. pontnál. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 6 tudatpontot, és 40000 tapasztalati pontot.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) A lottó 1245. hetének nyerőszámai: 14, 8, 6. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 405.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 405.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 400.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 395.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

* 7. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 390.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 380.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 370.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [10 pontot használtál fel, van még 360.]

lm 60 mozogsz 60
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [13. SZINT 60. PONT] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 ork csodaszer, 2 trikornis szarv, 4 mutáns csont, 8 ugh méreg és 1 szent kehely. Gyorsan kiüríted a ládát. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

4 1 9
2 7
5 3 8 10
37
36 12
6 11
35 48 38 39 13
34 14
49
33 47 46 40 41 15
32 16
31 45 43 42 17
29 21
30 18
44
28 26 20 22
25 19
27 24 23

Ez a Végzet Vermének 2. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [3 pontot használtál fel, van még 357.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 349.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [0 pontot használtál fel, van még 349.]

f 360 kísérletezel a 360. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Ebből a tárgyból úgy látszik, nem tudsz semmit se kihozni. [10 pontot használtál fel, van még 339.]

im 0 2 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 309.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 279.]

v 96 96 106 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

116 117 118
94
95
96

[96,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 269.]

vtn 77 varázslat tanulás: a 77. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: fúzió. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 234.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[97,107] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 5 grifftojást 50 aranyért, 1 királyi koronát 150 aranyért, 7 mutáns csontot 28 aranyért, 2 purifikátor hájat 36 aranyért, 4 szvó-ektoplazmát 40 aranyért, 4 trikornis szarvat 48 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Összefutsz Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. Holmiját egy törpemammut cipeli. {max. varázspontja: 462; max. pszije: 60.}
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Izomaggyal. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. {max. varázspontja: 318; max. pszije: 34.} Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Elmenivel. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. {max. varázspontja: 289; max. pszije: 48.}
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[117,95] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+2.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut bal első lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Fairlight hívői építették. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [118,95] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy pattanóböde közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 137-148.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával megcsapod a pattanóböde bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a pattanóböde testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 37, gyógyulás: 5, összesen: -32 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 vashegyű nyilat. Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [68 pontot használtál fel, van még 166.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[119,95] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. {támadása: 12.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. {támadása: 29.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 mérgezett vasnyilat. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [120,96] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy proteinfecske. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+3.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske nyakát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 20.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a törpemammut bal oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a törpemammut ormányát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 136.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ha megnő, levágják, hogy szép legyen.
Ha nagyon megnő, úgy hagyják, hogy szép legyen.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {egyik sebzési módja: 4x 4d4+16.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával eltalálod a massza testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 60 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a massza szemöldökcsontját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Beléd öklel a massza! bal karodat és kezedet találja el. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Érdes nyelvével a massza néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő, egy kristálygömb és egy aranylánc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rézdarabot. 2 058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 177, gyógyulás: 38, összesen: -139 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy csodálatos réz masszariasztó! (ld. enc.) Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [60 pontot használtál fel, van még 76.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
[120,95] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 27.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

(Továbbmész...) [119,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 21 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 43, gyógyulás: 5, összesen: -38 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

(Továbbmész...) [118,94] A síkságot ritka erdő váltja fel. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 40.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[117,95] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy arató csattanat lehet. {védettsége: 18 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az arató csattanat fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 28.]

szk 99 22 347 keresed a 99. szörnyet a 22. szörnyet a 347. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

ef 10 518 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 0.]

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még -2.]
Rettenetesen szomjas vagy. Ez nem mehet így tovább! (-3 életerő.) Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 3, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját habzsol be a garokk. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól itt már nemcsak tehetségről van szó helyett a veteránok veteránja. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 413 pontot. A következő körben tehát 411 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI OSTROM (525. TUDATI KÉPESSÉG)
Most, hogy már úgy-ahogy "belaktátok" a tudati erődötöket, rá kell döbbennetek, hogy a többi közös tudat tagjai is hasonlóképpen bezárkóztak a saját erődítéseikbe. Némi morfondírozás után felötlik a gondolat, hogy akár meg is lehetne támadni ezeket az idegen erődöket. Ha teszel néhány kísérletet a tudatcsatára, rá fogsz jönni, hogy az entitás legyőzése során gyűjtött tapasztalat hatására a tudatcsata számodra sokkal hatékonyabb lett, és könnyedén áthatolsz a tudatpajzsokon, de sajnos arra is, hogy azok a bizonyos tudati erődbéli várfalak biztonságot nyújtanak a tudatcsata ellen. Nincs más út, ki kell kísérletezned a megfelelő taktikát, mert egy ilyen felfedezést természetesen a magad javára kell fordítanod! [Az általad kezdeményezett tudatcsata (EK 2 <kalandozó> parancs) ellen mostantól semmilyen védelmet nem nyújt a tudatpajzs. A tudatcsata mindig sikeres, ha az egyik fél aktuális tudatpontjainak száma legalább a duplája a másik félének. Egyéb esetben a TU-k aránya dönti el, hogy ki nyerte a csatát.]

FÚZIÓ (77. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ámulva tanulod, hogy mire is jó ez a varázslat. Létezik három különös anyag, a ramit kő, az ilkin érc, és a pular kristály. A mágusok nagyon régen, még az ősidőkben rájöttek, hogy ez a három anyag fúzionálható egy speciális, különösen kemény és ellenálló, ámde hihetetlenül könnyű anyaggá. Ezt az anyagot kvazárnak nevezték el. (A régmúlt idők csillagjósai is használták ezt a szót, valamilyen csillagászati fogalomra, de ezt a másik jelentését már mindenki teljesen elfelejtette.) A fúzió a V 77 parancs hatására történik, 5 TVP-ért és 25 varázspontért. A három, felsorolt anyagból egy darab kvazár keletkezik. Ha egyszerre több kvazárt akarsz előállítani, 2. paraméternek add meg a mennyiséget.

RÉZ MASSZARIASZTÓ (436. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a réz masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 436 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A réz masszariasztónál is hatékonyabb a arany masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 272. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 24 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 28 (30) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 29 (33) Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 30 (33) Életpont: 330/305 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 3
Szerencse: 32 (36) Varázspont: 519/24 Pénz: 2445 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 38/28 Pszi pont: 162/193
Eddig összesen 1967 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 816 TP-t kaptál. Jelenleg 1 244 287 TP-d van. A következő szinthez még 155 713 TP szükséges. Trófeáid: domináns morf, varkaudar hadúr, óriásféreg. A 227. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2540 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/46 vágófegyverek: 25/87
ütőfegyverek: 27/76 (+6%) lőfegyverek: 23/36 (+3%) dobófegyverek: 15/84 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -18.); mérgezett vasnyíl (#187) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 40 százalék;
117,95 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/31 2. nyomkövetés: 47/98 (+20%) 3. lopás: 4/81
4. mászás: 16/58 5. csapdakészítés: 18/47 (+6%) 6. csapdaészlelés: 10/58
7. gyógyítás: 44/83 8. titkosírás: 14/54 (+24%) 9. felderítés: 22/55
10. szörnyidomítás: 7/61 11. teológia: 27/26 (+4%) 12. taumaturgia: 26/12 (+15%)
13. versengés: 8/23 14. zene: 15/84 15. szörnyismeret: 32/76
16. pszi: 20/51 (+9%) 17. zárnyitás: 3/90 18. vadászat: 14/59
19. bányászat: 38/12 (+5%) 20. főzés: 11/35 21. csapatmunka: 1/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), piromenyét (#99) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
3.) Hozz létre mithrilt mesterséges úton!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 58, 60, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 1, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 78 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1200 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 117.76 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 fülemüle agyar (#267) 5 grifftojás (#179)
23 khatiszon kristály (#2322) 1 királyi korona (#338) 3 mutáns csont (#331)
6 pirkit (#153) 2 purifikátor háj (#269) 4 szvó-ektoplazma (#151)
2 trikornis szarv (#198) 1 tudás gyöngye (#522) 3 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
276 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162)
10 isteni könnycsepp (#260) 19 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114)
1 kristálygömb (#265) 3 óndarab (#85) 4 ork csodaszer (#1228)
1 réz masszariasztó (#436) 1 rézdarab (#70) 1 szent kehely (#257)
13 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

116 117 118 119 120 121
93
94
95
96
97
(117,95) törpemammut (#115), Leah rúnaköve, Fairlight oltár, oltár, 40. jellempróba, arató csattanat (#144)
(118,94) Elenios rúnaköve
(118,95) pattanóböde (#145), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely
(119,94) quwarg harcos (#201), Raia oltár
(119,95) uzbányok (#102), quwarg királynő (#153)
(120,95) quwarg királynő (#153), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 46. jellempróba
(120,96) proteinfecskék (#139), phua-kúp (#372), oltár, 31. jellempróba, törpemammut (#115), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek