Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. nov. 8. 9h:45' EZ A 767. JÁTÉKHETED, 272. FORDULÓD 768. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő bal középső lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 145 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1847 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
* 1. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat az 1488. tárggyal a 737. tárgyat |
* 3. KP: | használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 11. varázslatot a 26. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat az 1088. tárggyal az 1158. tárgyat |
t 283 | támadod a 283. szörnyet |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem fejét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével többször eltalálod a ryuku gólem jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a ryuku gólem bal karját. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével megdöfködöd a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 128, gyógyulás: 36, összesen: -92 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske nyakát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod az aranyfecske bal szárnyát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő Tharr Keresztje felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. Elhajítod a vacak varkaudar vajákos trófeát, és diadalmasan beszerzel egy aranyfecske trófeát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1205, sebződés: 26, gyógyulás: 64, összesen: +38 ÉP}
fku | felt. kutatás |
hu 287 445 533 | hulladék: 287 445 533 |
h 179 | használod a 179. tárgyat |
ef 28 507 | energia fejlesztése 28 |
t 394 1 | támadod a 394. szörnyet |
t 394 1 | támadod a 394. szörnyet |
m 4 | mozogsz délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 255 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a varkaudar vajákos bal lábát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! T'vadar tőrével megdöfködöd a varkaudar vajákos fejét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (tompítás védelmez.) A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 47 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! T'vadar tőrével megdöfködöd a varkaudar vajákos testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 40 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1244, sebződés: 326, gyógyulás: 79, összesen: -247 ÉP}
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
fku 200 | felt. kutatás 200 |
m 4 1 2 | mozogsz délre, északkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar jobb karját. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 22, gyógyulás: 40, összesen: +18 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök bal karját. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2453 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 27, gyógyulás: 45, összesen: +18 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar fejét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2774 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 18, gyógyulás: 49, összesen: +31 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök bal vállát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2453 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 24, gyógyulás: 53, összesen: +29 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 20 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 2422 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 44, gyógyulás: 45, összesen: +1 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar hadúr bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 4336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 53, gyógyulás: 61, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Véres Holló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy fekete lótuszt. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar vajákos! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 320 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar vajákos bal lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 137 életpontot sebeztél. 137 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (köszönhetően tompítás védelmednek.) A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 39 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a varkaudar vajákos bal oldalát. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. 124 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a varkaudar vajákos testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (tompítás védett meg.) A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 40 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sámán gyógykenőcs [sámán gyógykenőcs ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. 7138 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1359, sebződés: 639, gyógyulás: 332, összesen: -307 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fejét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán testét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 3155 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 39, gyógyulás: 55, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Látsz egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy tűzbokrot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Feltételes támadás:) Egy vark. kardtáncos! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 250 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 147 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével gyengén megszurkálod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a vark. kardtáncos fejét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a vark. kardtáncos bal oldalát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1609, sebződés: 370, gyógyulás: 303, összesen: -67 ÉP}
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb karját. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2320 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 27, gyógyulás: 44, összesen: +17 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2441 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 37, gyógyulás: 42, összesen: +5 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 2187 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 57, gyógyulás: 39, összesen: -18 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 26, gyógyulás: 44, összesen: +18 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 arany. 2650 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 25, gyógyulás: 46, összesen: +21 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4289 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 89, gyógyulás: 29, összesen: -60 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb karját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök nyakát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2348 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 9, gyógyulás: 42, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 0.]
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
szk 691 | keresed a 691. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 689. tárggyal a 690. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
PUSZTÍTÓ LÁNDZSA (1805. TÁRGY) Ezt a fegyvert a varkaudar pusztítók élharcosai, vagyis a kisebb egységek vezérei használják. A nyelébe vésett rovátkák nem csak a fegyverrel megölt szerencsétlenek számát mutatják, hanem mágikussá is teszik, a hegyébe foglalt kristályszilánk pedig még a ganüidekkel szemben is hatékonyságot ad neki. A fegyver forgatásához legalább 55-ös szúrófegyver szakértelem szükségeltetik, ekkor 10D10 + 30 mágikus sebzést ad, a támadást 25-tel növeli, valamint +50 sebzést ad ganüidok ellen. |
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
URALKODÁS A HALÁL FELETT (30. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Elérkeztél az alakváltás csúcsához, ahhoz a ponthoz, amelyhez előtted talán egyetlen alakváltó sem jutott el: megértetted a szellem és test kapcsolatát, a sejtek és az energiák konstrukciójának mélységeit, az alakváltás törvényszerűségeit. Rájöttél, hogy a szellemalak nem más, mint egy anyagtalanságba történő alakváltás, amely során a szellemhez tartozó test energiává változik. Ez a folyamat azonban visszafordítható, határtalan tapasztalattal és bölcsességgel. Mostantól, ha meghalsz, bármikor visszatérhetsz a szellemvilágból, testedet újraalakítva és egyben visszacsúszva az anyagi világba az AV 30 parancs használatával, amelynek kiadása 50 TVP-be kerül. [Megjegyzés: ez egyben az utolsó alakváltó képesség, amit szintlépéssel kaptál. Vannak ún. speciális alakváltó képességek is, de ezeket nem szintlépéskor szerezheted meg, hanem pl. valamilyen küldetés végrehajtásakor.] |
Erő: | 38 (43) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 35 (54) | Támadás: | 55 (58) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 26 (37) | Védekezés: | 61 (67) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/44 év |
Egészség: | 26 (32) | Életpont: | 464/795 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 29 (44) | Varázspont: | 1251/70 | Pénz: | 1972 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 60/32 | Pszi pont: | 309/220 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/32 | ökölvívás: | 19/94 | szúrófegyverek: | 36/17 (+18%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 16/65 |
dobófegyverek: | 30/56 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << vámpírölő (#951) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/35 | 2. nyomkövetés: | 53/37 (+30%) | 3. mászás: | 19/26 |
4. csapdakészítés: | 17/75 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/80 | 6. gyógyítás: | 62/18 |
7. titkosírás: | 2/23 | 8. felderítés: | 21/49 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 51/20 (+56%) | 11. taumaturgia: | 71/1 (+46%) | 12. szerencsejáték: | 4/73 |
13. versengés: | 10/61 | 14. harcművészetek: | 14/64 | 15. zene: | 14/71 |
16. szörnyismeret: | 17/12 (+27%) | 17. pszi: | 23/24 (+4%) | 18. zárnyitás: | 3/71 |
19. vadászat: | 18/14 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 23/95 (+12%) |
22. úszás: | 7/94 | 23. főzés: | 10/18 (+11%) | 24. csapatmunka: | 2/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
noth szellem (#250) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), manaelementál (#290), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), csataremák (#694), ryuku gólem (#394) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), epokitféreg (#147), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 13 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás II (#169) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | tűzmágia (#157) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | méregsemlegesítés (#14) | fürkésző szemek (#213) |
szemmelverés (#137) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar iszákos (#688) | villámcsapás (#50) | >> | nőstény varkaudar (#689) | |
háló (#186) | >> | ongóliant (#159) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
tűzgolyó (#155) | >> | taalru (#249) | villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | tűzgolyó (#155) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | bűbájlidérc (#761) | tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | |
tűzgolyó (#155) | >> | csataremák (#694) | tűzgolyó (#155) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
2.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 761 TU szükséges.) tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | grifftojás (#179) | 6 | gyógykenőcs (#313) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | 1 | varázskő (#305) | |||
43 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
217 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 7 | kaja (#2) | |||
6 | nyílvessző (#108) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) |