271. forduló, 273. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 14. 12h:11'
EZ A 485. JÁTÉKHETED, 272. FORDULÓD
486. játékheted kezdete: máj. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [176,63] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőkalapácsot. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget. Varázserőd regenerálódik. (+285 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+208 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy bunthar nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bunthar jobb oldalát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a bunthar gyapjas testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 15, gyógyulás: 13, összesen: -2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 412.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 410.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 410.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 408.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy szemmelverés varázslat! Felkészülsz a szemmelverésre. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 4. KP: vv 188 182 28 elmormolod a 188. varázslatot a 182. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 406.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 404.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

* 5. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

* 6. KP: kf 1120 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1120. tárgyat
A nyakadba akasztod a csillogó nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

f 301 kísérletezel a 301. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz kvazár kardot. (ld. enc.) 431 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 394.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy Dhouga kalapácsa elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 374.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 374.]

bb 2 40 beraksz a bankba a 2. tárgyat (40 darabot)
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-18 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 359.]
Beraksz a bank széfjébe 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

vv 156 120 12 elmormolod a 156. varázslatot a 120. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 354.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 352.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 350.]

v 15 133 6 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csuklyavirág. [-42 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 320.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 310.]

t 356 1 támadod a 356. szörnyet
FT 356 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

t 349 1 támadod a 349. szörnyet
FT 349 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

fkt 36 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

fkt 701 1 felt. készítesz a 701. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

fkt 686 1 felt. készítesz a 686. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

fkt 683 1 felt. készítesz a 683. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

fkt 711 felt. készítesz a 711. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[177,63] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sivatagi doareg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 74 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sivatagi doareg testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a sivatagi doareg testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 34, gyógyulás: 15, összesen: -19 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy ősquwarg irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol Yogh Norgh-al. Sheran sekrestyése. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fattylord derékövet, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Korrissh sisakját, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy szerencsekockát, egy tirik-hun medált, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy márvány sárkány trófea és egy smaragd sárkány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad.
Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [178,64] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bunthar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a bunthar bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bunthar jobb első lábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bunthar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a bunthar rúgása elől. A bunthar szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 4, gyógyulás: 10, összesen: +6 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [178,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sivatagi doareg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg jobb oldalát. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sivatagi doareg testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sivatagi doareg jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A sivatagi doareg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 kaját. 2 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 23, gyógyulás: 13, összesen: -10 ÉP}

Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy égig érő pálmát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy kék rakolits közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rakolits testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rakolits testét. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kék rakolits testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kék rakolits testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a kék rakolits testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kék rakolits rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A kék rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 4 295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 395, gyógyulás: 98, összesen: -297 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 277.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[178,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dehidrátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dehidrátor testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dehidrátor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a dehidrátor. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 5, gyógyulás: 10, összesen: +5 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Véres Holló hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sivatagi doareg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a sivatagi doareg testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 kaját. 2 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 26, gyógyulás: 14, összesen: -12 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [179,67] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Port kavar a távolban egy homokvihar. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés gigaféreg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 46 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával végigvagdosod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a tüskés gigaféreg jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A tüskés gigaféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 79, gyógyulás: 33, összesen: -46 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy morgud hagymatövet. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Véres Holló hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [180,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kék rakolits. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rakolits testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kék rakolits jobb lábát. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a kék rakolits testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Képtelen vagy védeni a kék rakolits minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kék rakolits testét. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a kék rakolits jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kék rakolits csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 4 295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 350, gyógyulás: 88, összesen: -262 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [33 pontot használtál fel, van még 244.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[181,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy morgud hagymatövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [182,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy morgud hagymatövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [182,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Franky Lee Johnson. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 217.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a liumbe testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 9, gyógyulás: 9, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 207.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[181,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.

Észreveszel egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy umor-pióca. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Rainnel. Sheran eljövendő papja. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy tépett lobogót, egy tirik-hun medált, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy vámpírkesztyűt, egy vámpírvértet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy végzetes szójer trófea és egy fertőzött dr.lárva trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 198.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a liumbe testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a liumbe testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 9, összesen: -1 ÉP}

[-72 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 188.]

v 84 356 elmormolod a 84. varázslatot
Az a lény nem idézhető. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

szk 396 256 765 keresed a 396. szörnyet a 256. szörnyet a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy kisebb quwarg isten! Csak most tűnik fel, hogy ez Quwaxotix. (ld. enc.) Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 148.]

h 1576 200 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+7 varázspont.) [148 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: vv 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: le 1120 0 0 leveszed/lerakod az 1120. tárgyat
Leveszed a csillogó nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 6. BP: kf 253 812 309 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 812. tárggyal a 309. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 25, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 413 pontot. A következő körben tehát 408 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KVAZÁR KARD (297. TÁRGY)
A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével.

DHOUGA KALAPÁCSA (1425. TÁRGY)
A vallás az átlagos ryuku számára a legfontosabb dolgok egyike, de csaknem ennyire fontosak a mesék és a legendák is. Bár több mint hatezer év telt el azóta, hogy megtörtént, a ryuku nép még ma is szívesen felemlegeti Rhoi-pex szökését, és bujkálásának hosszú éveit. A hős páncélkovács, csaknem három évtizedes raboskodás után szökött meg az Udvarból, és immár felnőtt fiával együtt, a közrendűek között ette a száműzöttek keserű kenyerét. A Császár mindent megtett a kézre kerítése érdekében, de nem járt sikerrel. Az apa eközben a titanit titkát átadta Dhouga-pex nevű fiának, aki e tudást fegyverkészítésre használta fel. Ez a legenda aztán lassan eggyé olvadt a ryuku nép mindezidáig legnagyobb felkelésének történetével, amely végigsöpört a szigetvilágon, és sok helyütt egy kerek évszázadra szabadságot biztosított az elnyomás helyett. Dhouga-pex kalapácsának megformálásához 6 titanitot és 18 pirkitet kell felhasználnod, no meg egy era mintát. Mindezeket egy vaskohónál, kőkalapáccsal, 200 TVP-ért kovácsolhatod eggyé ahhoz, hogy kezedbe vehesd ezt a csodás, 7D12+2 sebzésű ütőfegyvert. Használni csak akkor tudod majd, ha szakértelmed legalább 30. szintű. Természetesen sosem fogod másnak átadni.

QUWAXOTIX (961. SZÖRNY)
A Vasalt Bunkók már többször bizonyították rátermettségüket és elszántságukat a Quwargok Síkjáról fenyegető veszély elhárításában. Több, igen veszélyes expedíciót vezettek már a rovarlények világába, hogy a quwargok nyelvét, és viselkedési szokásait tanulmányozhassák. A következtetések igen elgondolkodtatóak. Kiderült, hogy a cirpelő, hurrogó "beszédükben" a quwargok külön hívójellel - mondhatnánk: névvel - illetik a kimagasló képességekkel bíró egyedeket. Ghalla-szerte mindenki hallott már a kisebb quwarg istenekről és tán voltak olyan szerencsések is, akik végezni tudtak néhánnyal... de még az ő képzeletüket is felülmúlja Quwaxotix, a gigászi rovar, minden kisebb istenek között a leghatalmasabb. Bár minden fegyvertípussal felveheted vele a harcot, készülj fel tisztességesen, mert a csáprágói halálosak, a varázslatai pedig kegyetlenek! Mi? Hogy hogyan kerül ez a quwarg gigász Ghalla pusztáira? Ez pont egy olyan kérdés, ami minden igaz Vasalt Bunkót komolyan foglalkoztat...

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 272. fordulód.

Erő: 27 (39) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (50) Támadás: 44 (46) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 24 (29) Védekezés: 61 (66) Menekülés: 30 % Életkor: 43/45 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 384/374 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (38) Varázspont: 722/295 Pénz: 3232 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 72/40 Pszi pont: 361/74 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 12
Eddig összesen 3052 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 307 TP-t kaptál. Jelenleg 2 498 055 TP-d van. A következő szinthez még 101 945 TP szükséges. Trófeáid: kék rakolits, Dögvész, purifikátor császár. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10336 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 10 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/37 ökölvívás: 27/80 (+7%) szúrófegyverek: 21/60
vágófegyverek: 30/8 (+5%) ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 29/40 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,67 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 193,95
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/5 2. nyomkövetés: 81/24 (+50%) 3. mászás: 12/53
4. csapdakészítés: 27/86 (+7%) 5. csapdaészlelés: 11/68 (-600%) 6. gyógyítás: 30/80
7. titkosírás: 9/0 8. felderítés: 23/80 9. szörnyidomítás: 18/42
10. teológia: 29/57 (+32%) 11. taumaturgia: 27/46 (+16%) 12. szerencsejáték: 4/59
13. versengés: 18/86 14. zene: 15/23 (+185%) 15. szörnyismeret: 45/61 (+37%)
16. pszi: 61/4 (+98%) 17. zárnyitás: 21/49 18. vadászat: 23/12
19. vitalitás: 1/11 20. bányászat: 31/8 21. úszás: 4/3
22. főzés: 18/47 23. csapatmunka: 7/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot, csak egyszer), párducbőr övtáskát (#1117) (max. 1 darabot, csak egyszer), bunthar zsákot (#734) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), Rahn ékkövet (#701) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), elf tekercset (#683) (max. 1 darabot, csak egyszer), csontamulettet (#711) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104), vörös rakolits (#356), liumbe (#349)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem 2 (#188) Symulf rúnája (#182) varázspáncél (#156) nagyobb agypajzs (#120)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212)
izomernyesztés (#33) >> kék rakolits (#754) izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
varázsvédelem (#34) >> Dögvész (#7495) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
varázsvédelem (#34) >> bányarém (#7083) varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! (teljesítve)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 16 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
3 csontpálca (#329) 3 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
1 varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
$1 cápaölő tőr ($480) 1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kerek kő (#19)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 16 nyílvessző (#108) 9 * vashegyű nyíl (#176)
Páncélok
1 Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4)
1 csillogó nyakék (#1120) 8 gólem talizmán (#811) 5 halálhozó talizmán (#813)
1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * nekrofun medál (#253) 1 ritualista amulett (#708)
1 * varkaudar fétis (#1826) 3 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 * arany papi karkötő ($309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 mentát karkötő (#1551) 1 ryuku karvédő (#687)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
11 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 14 csepp tinta (#101), fér még: 96]
15 fűszertartó (#210) [bennük 24 csepp sáfránypor (#211), fér még: 51]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
9 kavadu iszák (#25) [bennük 43 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 47]
1 mágusszelence (#1076) [benne 8 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 2]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
32 sullár hólyag (#168) [bennük 110 csepp spiritusz (#170), fér még: 530]
2 szent kehely (#257) [bennük 8 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 12]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
33 uzbány csőr (#169) [bennük 28 csepp ugh méreg (#166), fér még: 368]
6 vizestömlő (#3) [bennük 107 korty víz (#27), fér még: 13]
11 zöld üveg (#82) [bennük 71 csepp ragasztó (#83), fér még: 149]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687) 1 bőrkantár (#1125)
1 bűvészpálca (#1639) 2 cirkuszi pergamen (#1233) 7 + deus ex machina (#1)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
7 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894) 34 gyógykenőcs (#313)
1 hibátlan gyémánt (#680) 68 kaja (#2) 1 kis mágneses bigyó (#1266)
1 kisebb teleportkő (#1633) 1 koboldkorona (#1629) 5 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 2 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666) 1 moa antigrav (#2204)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 + nyílcsapda (#243) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 olló (#335) 32 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 reflexélesítő (#1407) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 sáfránykristály (#675) 18 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 szeksztáns (#32)
1 tatu dob (#234) 1 teremtés zsákja (#818) 1 trikornis fókusz (#2169)
1 tudati fétis (#1151) 10 varázskő (#305) 1 viharmadár totem (#1260)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
12 borkonyó bibe (#312) 13 bunthar bőr (#733) 1 csigakagyló (#1131)
1 csillezsályalevél (#1253) 20 csuklyavirág (#133) 1 dentor bőr (#551)
1 din formázó minta (#301) 11 dözmöng szív (#122) 98 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 3 etra hályog (#712) 6 ezüstdarab (#326)
24 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) $6 főnixtoll ($563)
1 gnóm csont (#706) 109 gyöngymangó (#135) 7 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 26 karbin plazma (#199) 4 kazmár gyökér (#205)
1 kobudera csont (#705) 13 kőszem (#304) 6 kvazár (#244)
9 liumbe hajtás (#655) 1 lótuszvirág (#447) 27 madártoll (#112)
1 pirkit (#153) 8 púderkő (#119) 44 quwarg tojás (#360)
11 rakolits por (#669) 9 ramit kő (#226) 27 + remák szív (#264)
7 rozmárfog (#1069) 11 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
1 smirglilevél (#29) 16 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676)
1 teknősesszencia (#702) 6 titanit (#1412) 1 troll csont (#704)
$1 + vapár ág ($110) 6 vasérc (#152) 11 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 171.29 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (20 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20)
8 alligátorbőr (#661) 6 amniosz (#203) 1 csatabárd (#555)
10 extra takarmány (#1360) 1 féregbél (#1071) 348 kaja (#2)
3 kis ónixkulcs (#1110) 6 manakristály (#500) 1 Morgan kristálya (#659)
28 mutáns csont (#331) 7 párducbőr (#1066) 3 párducszem (#1073)
1 próbakő (#1664) 2 pszi kő (#248) 23 purifikátor háj (#269)
100 sáfránypor (#211) 97 sallank karom (#128) 3 tudás gyöngye (#522)
4 ulkor gyöngy (#1072) 48 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 quwarg tojás (#360)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
51 arany (#50) 2 bunthar bőr (#733) 5 csuklyavirág (#133)
10 kaja (#2) 1 kőkalapács (#13) 2 rakolits por (#669)
7 sáfránypor (#211) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

175 176 177 178 179 180 181 182 183
62
63
64
65
66
67
68
69
(176,63) bunthar (#396)
(177,63) sivatagi doareg (#240), művészi porolit (#720), Yogh Norgh (5998. kalandozó)
(178,64) buntharok (#396), művészi porolit (#720)
(178,65) sivatagi doareg (#240), oázis, égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690), kék rakolits (#754)
(178,66) dehidrátorok (#151), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720), sivatagi doareg (#240)
(179,67) tüskés gigaféreg (#256), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), művészi porolit (#720)
(180,68) kék rakolits (#754)
(181,67) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Rain (4569. kalandozó), liumbe (#349)
(181,68) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)
(182,66) művészi porolit (#720), liumbe (#349)
(182,67) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)

Üzenet küldése a karakternek