270. forduló, 272. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 7. 12h:05'
EZ A 293. JÁTÉKHETED, 271. FORDULÓD
294. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 12 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,27] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. Varázserőd regenerálódik. (+185 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy drakolich nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 439.]

* 1. KP: vv 71 28 26 elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 437.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 435.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 433.]

* 2. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 3. KP: kf 865 0 0 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 4. KP: hh 1100 1133 841 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat a 841. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 432.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 411.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 410.]

* 5. KP: kf 441 1527 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1527. tárggyal
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 410.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

* 6. KP: vv 165 53 0 elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 408.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 406.]

kf 824 kézbeveszed/felveszed a 824. tárgyat
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

h 1755 500 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+500 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 401.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 396.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 762 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 393.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 385.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[169,15] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vezérfarkas. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vezérfarkas jobb lábát. (5 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a vezérfarkas testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 33 életpontot sebeztél. A vezérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 87, gyógyulás: 118, összesen: +31 ÉP}

Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [169,14] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tyrannoszaurusz rex lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3 467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 37, gyógyulás: 85, összesen: +48 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gort Grán. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [169,13] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Találsz egy kristálypalotát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az átokmurgattyú fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy nanda!

Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda fejét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nanda jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a nanda testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A nanda állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nanda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy Mnebolath!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 arany. 2 815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy varkaudar varázsló!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló fejét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 44 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 Eldaran karkötőjét. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. [76 pontot használtál fel, van még 309.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[169,12] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.


(Továbbmész...) [169,11] Az erdőt síkság váltja fel. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 1 272 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [169,10] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pszi őselementál került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál párolgó héját. Kritikus ütés! (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}

Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Lábszagú Vargánya lábát masszírozza. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [46 pontot használtál fel, van még 263.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[169,9] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [169,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Ráismersz a lényre. Egy sérült purifikátor császár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megvagdalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a purifikátor császár testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. A purifikátor császár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3 495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 239.]

vv 185 elmormolod a 185. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 237.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 6 905 mozogsz 6 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 900 7 905 mozogsz 900 7 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 900 8 12 mozogsz 900 8 12
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 14 16 18 mozogsz 14 16 18
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 26 34 905 mozogsz 26 34 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 34 900 mozogsz 34 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

vv 109 19 elmormolod a 109. varázslatot a 19. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 237.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 235.]

m 4 mozogsz délre
[169,9] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Észreveszel egy phua-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 223.]

ek 503 182 27 t. energia kisütése: 503 182 27
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

168 169 170
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
(169,8) purifikátor császár (#393)
(169,9) phua-kúp (#372), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(169,10) pszi őselementál (#258), szopógödör (#177), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 43. jellempróba
(169,11) 26. jellempróba, Sheran oltár, ezoterikus mardel (#184)
(169,12) bávatag golombár (#165)
(169,13) Raia szent lovagja (#239), kristálypalota (#401), művészi porolit (#720), átokmurgattyú (#225), nanda (#224), Mnebolath (#237), varkaudar varázsló (#271)
(169,14) tyrannoszaurusz rex (#160), gumifa (#38), művészi porolit (#720), Sheran oltár
(169,15) vezérfarkas (#748), Sheran oltár

[182,27] A bozótost ritka erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy alanori csatamén lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Van itt egy erdei bölcs háza (666. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Gondoltam benézek. - folytatod, de a bölcs fel sem néz olvasmányából. Egy ideig még töprengesz, hogy miről társaloghatnátok, de nem jut eszedbe semmi értelmes. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

szk 760 keresed a 760. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drakolichek. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 203.]

ef 20 502 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 63.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

* 1. BP: vv 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 71.]

* 2. BP: le 865 0 0 leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 68.]

* 5. BP: h 1602 112 11 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 11 madártollat. Meg is történik a transzformáció, jussod 11 isteni könnycsepp. [3 pontot használtál fel, van még 65.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 14, 3.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 65 pontod maradt, ebből a következő körre 65 pontot vihetsz át. Kapsz még 412 pontot. A következő körben tehát 477 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VEZÉRFARKAS (748. SZÖRNY)
Ez a vezérfarkas, amelyet most megpillantottál egy farkascsalád vagy néhány magányos példányból összeverődött farkasfalka vezetője. Szerencse, hogy most még magányosan járja útját, ha itt lenne a falka többi tagja is, nem sok esélyed lenne. Talán sikerül legyőznöd is, mindenesetre ha rossz napod van és sokáig tétlenkedsz vagy birkózol a farkasok vezérével, megjelennek a többiek, körbevesznek, belédharapnak, marcangolnak, ahol csak bírnak, bosszút állva azért, mert vezérükre támadtál. Vagy ő támadott rád, ez már részletkérdés. A keleti pusztákon gyakorta lesz ilyesmiben részed. A vezérfarkas kitűnő vadász. Ha a harc helyett inkább valamilyen csellel befognál egyet, minden bizonnyal kiaknázhatnád ezirányú képességeit a saját céljaidra.

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 271. fordulód.

Erő: 30 (67) Szint: 34 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 26 (58) Támadás: 60 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 24 (47) Védekezés: 131 Menekülés: 15 % Életkor: 34/213 év
Egészség: 24 (43) Életpont: 951/991 Jellem: semleges Tul. pont: 9
Szerencse: 31 (68) Varázspont: 1115/748 Pénz: 8190 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 43/5 Pszi pont: 169/192 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3558 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 172 TP-t kaptál. Jelenleg 5 259 217 TP-d van. A következő szinthez még 240 783 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, Quwaxotix, északi tűzsárkány. A 201. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5429 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/60 ökölvívás: 34/42 (+6%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 24/33 (+1%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 31/25 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
182,27 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 169,9
Kedvenc táborhely: 182,27
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/8 Max életkor 829 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 487 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/6 2. nyomkövetés: 54/26 (+30%) 3. mászás: 22/55 (+9%)
4. csapdakészítés: 23/56 (+7%) 5. csapdaészlelés: 9/68 6. gyógyítás: 27/30
7. titkosírás: 3/38 8. felderítés: 23/71 9. szörnyidomítás: 4/15
10. teológia: 45/78 (+14%) 11. taumaturgia: 39/55 (+15%) 12. szerencsejáték: 6/33
13. versengés: 23/22 (+5%) 14. harcművészetek: 37/24 15. zene: 9/11
16. szörnyismeret: 39/71 (+37%) 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 1/43
19. vadászat: 9/83 20. vitalitás: 1/98 21. bányászat: 30/33
22. testépítés: 1/50 23. úszás: 12/34 24. főzés: 10/27 (+11%)
25. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093), északi tűzsárkány (#219), mélység fattya (#199), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (911,25) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59) láthatatlanság (#76) esszenciavédelem (#165)
óriáserő (#53) vízlélegzés (#185) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> csataremák (#694) hhaar burka II (#162) >> nagyobb vércápa (#246)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 3 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) $1 csontpálca ($329) 3 ryuku kalapács (#724)
Vízifegyverek
1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) $6 rézgolyó ($343) 22 tüske (#22)
Dobófegyverek
54 bogyógránát (#430) 9 bumeráng (#249) 11 dzsumbujharcos bóla (#1458)
2 esszenciakristály (#350) 19 ezüstshuriken (#327) 4 jégpasztilla (#1566)
10 kábító nyilacska (#1590) 13 * mérg. vas dobónyíl (#190) 10 mihlanil dobótőr (#599)
4 tolmokov-koktél (#351) 145 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 arany pikkelyvért (#456) 1 * játékmesteri palást (#824) 1 * rizspapír-vért (#1366)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) $1 optiri agysisak ($315) 1 pszi katalizátor (#610)
1 * rémbőr tarkóvédő (#737)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 láthatatlan köpeny (#441)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * karomkesztyű (#1771) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * füst öv (#1751) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 borostyán függő ($162) 1 hatalom fülbevalója (#817) $3 obszidián függő ($195)
1 * ősplazma (#839) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+3)
$1 ametiszt medál ($275) $3 ezüst nyaklánc ($117) 2 halálhozó talizmán (#813)
1 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 natharion gömb (#865)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301) 2 rothasztó talizmán (#815)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) $1 Eldaran karkötője ($373) $1 ezüst karkötő ($158)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 mászó-karperec (#392) $1 obszidián karkötő ($229)
1 * Thargodan karkötő (#1249)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 1 gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * kráken gyűrű (#1165) 1 törpe védőgyűrű (#1104) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 86 csepp tinta (#101), fér még: 14]
22 fűszertartó (#210) [bennük 54 csepp sáfránypor (#211), fér még: 56]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 58 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
6 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 72]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 119]
3 szent kehely (#257) [bennük 13 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 17]
1 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 6]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 157 csepp ugh méreg (#166), fér még: 35]
3 vizestömlő (#3) [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0]
8 zöld üveg (#82) [bennük 160 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 10 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
3 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 35 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 3 bájital (#261) 1 bányászlámpa (#1687)
2 bunthar zsák (#734) 11 + deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
$1 ezüst kulcs ($184) 1 ezüstszelence (#1602) 4 Fairlight szütyője (#2108)
1 fekete könyv (#2234) 2 feneketlen bugyor (#570) 3 fenőkő (#1618)
16 gernim balzsam (#1894) 28 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147)
1 hűségérme (#1141) 34 kaja (#2) 3 kis ónixkulcs (#1110)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 4 kristályfolyadék (#449)
14 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 légiós hátizsák (#1560) 5 leviatán hólyag (#2182) 1 márványszobor (#2232)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 megsemmisítő (#1540)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy ónixkulcs (#1111) 51 ork csodaszer (#1228)
1 plazmagömb (#2235) 5 pszi kő (#248) 1 quwarg katalizátor (#1535)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 1 rúnakavics (#2233)
5 ryuku védőkenőcs (#1154) 26 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347)
2 szeksztáns (#32) 3 tatu dob (#234) 1 teremtés zsákja (#818)
1 titanitdukát (#1480) 1 trikornis fókusz (#2169) 8 tudás gyöngye (#522)
9 varázskő (#305) 1 varkaudar csésze (#841) 4 varkaudar pálinka (#1137)
1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
16 bordacsont (#16) 17 borkonyó bibe (#312) 12 csigakagyló (#1131)
16 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133) $1 dentor bőr ($551)
6 dorony tüdő (#212) 54 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540)
25 elkarog szőr (#665) 5 ezüstdarab (#326) 41 fekete gyöngy (#99)
2 fémrúd (#104) 2 fenékkavics (#1130) 12 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 1 fpi formázó minta (#419) 2 galachmit (#310)
18 gyíkfű (#201) 32 gyöngymangó (#135) 9 halcsont (#390)
2 iknegurin (#541) 1 jégszív (#282) 9 kaktuszbogyó (#429)
13 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 40 kőszem (#304)
4 kreiton esszencia (#892) 2 küklopsz szem (#643) 11 kvazár (#244)
4 lajhár csont (#236) 15 lapkorong (#80) 2 lélekesszencia (#619)
6 lidércesszencia (#1074) 11 liumbe hajtás (#655) 5 lótuszvirág (#447)
129 madártoll (#112) 10 magszim bél (#103) $2 mandibulapenge ($125)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 12 moa üveggömb (#383) 1 Morgan kristálya (#659)
2 móri gyümölcs (#116) 9 nektoraf faggyú (#667) 6 ovimon-bogyó (#207)
3 párducszem (#1073) 22 pirkit (#153) 4 praglonc hártya (#215)
16 púderkő (#119) 20 pular kristály (#239) 22 purifikátor háj (#269)
24 quwarg tojás (#360) 3 rakolits por (#669) 2 raptor karom (#281)
31 remák szív (#264) 3 rókafarok (#124) 4 rozmárfog (#1069)
4 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 7 sárkánypikkely (#292)
4 sáska amulett (#668) 6 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14)
8 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677) 6 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 1 teknőcteknő (#416) 1 teknősesszencia (#702)
2 Thargodan esszencia (#328) 33 tigroszlán fog (#63) 7 trikornis szarv (#198)
9 tükör (#43) $1 tyrex csont ($280) 4 ulkor gyöngy (#1072)
1 varkaudar tekercs (#653) 30 vasérc (#152) 1 vörös zyel (#606)
3 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 279.57 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 255 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
43 amniosz (#203) 14 grifftojás (#179) 1 gyémántsisak (#467)
110 gyöngymangó (#135) 39 quwarg kristály (#2238) 40 quwarg tojás (#360)
1 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku mellvért (#689)
2 ryuku sisak (#688) 99 Thargodan esszencia (#328) 34 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
453 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 halcsont (#390)
11 madártoll (#112) 3 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 bordacsont (#16) 9 drótszőr (#37) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 gyöngymangó (#135) 10 isteni könnycsepp (#260) 14 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 3 purifikátor háj (#269) 1 tyrex csont (#280)
8 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek