270. forduló, 272. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 13. 12h:12'
EZ A 485. JÁTÉKHETED, 271. FORDULÓD
486. játékheted kezdete: máj. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,67] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+275 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+205 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy bunthar nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a bunthar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bunthar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 19, gyógyulás: 14, összesen: -5 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 416.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 414.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 414.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 412.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 412.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy csapdaészlelés varázslat! (+6 csapdaészlelés) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

* 4. KP: vv 188 182 28 elmormolod a 188. varázslatot a 182. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 410.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 408.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 5. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 6. KP: kf 1120 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1120. tárgyat
A nyakadba akasztod a csillogó nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy tépett lobogó elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 388.]

vv 120 156 12 elmormolod a 120. varázslatot a 156. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 386.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 381.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 379.]

tv 33 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 376.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

flh 15 176 1 felt. lőfegyver haszn. 15 a 176. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 15 176 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

flh 20 176 felt. lőfegyver haszn. 20 a 176. tárggyal
Ok, FLH 20 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

v 15 69 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új szárnyas hernyó. [-42 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 346.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

180 181 182
66
67
68
(181,67) bunthar (#396)

[143,61] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah presbitere. Egy A Végzet kitűzőjét, egy arany taalru éremet, egy árnyékpáncélt, egy bajvívó kesztyűt, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drakolder nyakörvet, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy Halálcsizmát, egy Handastye karkötőjét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegformázó gyűrűt, egy Lordok karkötőjét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. kristályát, egy moa lábszárvédőt, egy naso-thin medált, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy Numerinor karkötőjét, egy Obarran köpenyét, egy óelf hatalomjelet, egy óelf talizmánt, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai titanitot, egy Pókisten nyakékét, egy purifikátor övet, egy Pusztítók övét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg moralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy Sztázisköpenyt, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy trix amulettet, egy tűzhaj diadémet, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet, egy védőtalizmánt, egy vihargyűrűt, egy Vlagyimir-díjat, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Felszerelését egy Megtestesülés trófea, egy Zhung, a félelmetes trófea és egy Haarkon trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Quttaqrua pörölyét, bal kezében egy Agyzúzót tart. Egy haragvó pegazus a hátasa. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz.
Összeismerkedtek. Az ő neve Kis Halál. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 306.]

ve 153 10 megveszed a 153. tárgyat 10
Vásároltál 10 pirkitet. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

ve 669 7 megveszed a 669. tárgyat 7
Vásároltál 7 rakolits port. 98 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

ve 733 10 megveszed a 733. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

ve 243 1 megveszed a 243. tárgyat 1
Vásároltál 1 nyílcsapdát. 44 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

m 8 7 5 mozogsz északra, északnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[181,67] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy umor-pióca egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sivatagi doareg lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sivatagi doareg testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sivatagi doareg testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a sivatagi doareg fejét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A sivatagi doareg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 28, gyógyulás: 14, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran eljövendő papja. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy tépett lobogót, egy tirik-hun medált, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy vámpírkesztyűt, egy vámpírvértet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy végzetes szójer trófea és egy fertőzött dr.lárva trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rain. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz Yogh Norgh-al. Sheran sekrestyése. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fattylord derékövet, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Korrissh sisakját, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy szerencsekockát, egy tirik-hun medált, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy márvány sárkány trófea és egy smaragd sárkány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy csataremák a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad.
Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [180,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Észreveszel egy morgud hagymatövet. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. A feléd közeledő kék rakolits mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rakolits bal lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rakolits testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a kék rakolits testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Képtelen vagy védeni a kék rakolits minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kék rakolits kékszínű végtagjait. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a kék rakolits testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Pusztító szélvészként veti rád magát a kék rakolits. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 4 295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 371, gyógyulás: 93, összesen: -278 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [179,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Észreveszel egy morgud hagymatövet. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Véres Holló hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Hmm, csak egy sivatagi doareg. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sivatagi doareg testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 32, gyógyulás: 15, összesen: -17 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 273.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[178,68] A terep változik, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woorgard lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Tüzet köpsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával megvagdalod a woorgard testét. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a woorgard testét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a woorgard testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Véres nyál csordul ki a woorgard száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 249 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 29, gyógyulás: 23, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 vashegyű nyilat. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [177,67] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tyrannoszaurusz rex. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz. 39 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ököllel néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 122, gyógyulás: 42, összesen: -80 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. [60 pontot használtál fel, van még 213.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 771 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 211.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 161.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[178,66] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő dehidrátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dehidrátor ízelt testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dehidrátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápol, de mindhiába. A dehidrátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a dehidrátor a farkával, de elhibázta! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kronokukac került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a kronokukac gumiszerű testét. (6 támadással 53 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával végigvagdosod a kronokukac fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a kronokukac fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 10, gyógyulás: 21, összesen: +11 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [178,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.

Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy égig érő pálmát. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [178,64] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bunthar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bunthar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bunthar nyakát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a bunthar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a bunthar öklelő szarvai elől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Marcho Ven-Saak egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 128.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[177,63] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy ősquwarg lábát masszírozza. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [176,63] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 110.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 csontpálcát. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 70.]

szk 396 256 765 keresed a 396. szörnyet a 256. szörnyet a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

vv 161 83 elmormolod a 161. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 68.]
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 67.]

h 1576 200 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+6 varázspont.) [67 pontot használtál fel, van még 0.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: vv 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: le 1120 0 0 leveszed/lerakod az 1120. tárgyat
Leveszed a csillogó nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 6. BP: kf 253 812 309 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 812. tárggyal a 309. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 11, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 412 pontot. A következő körben tehát 407 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉPETT LOBOGÓ (1864. TÁRGY)
Nem is hinnéd, hogy ez a csaták viharától tépett, vérfoltokkal tarkított zászló - hagyományosan sohasem mossák le róla a tesvérek vérét - milyen értéket, milyen fontos jelképet képvisel egy veterán Kompániás számára. A Szabad Kompánia kezdetétől velük van, diadalmasan lobogva látta győzelmeiket és porban-sárban vonszolták maguk után egy-egy vereséget követő visszavonuláskor. Lengett már büszke várak, sebesen sikló hajók felett, de ugyanígy volt már rongyos sátor oszlopán, vagy egy huzatos barlangnyílás előtt. Ha felnézel rá, felrémlik előtted a Szabad Kompánia múltja, az előtted élt testvérek képe. "Ezer test, egyetlen szív" - állítólag ez van ráhímezve, ám az ősi írásjeleket kevesen tudják ma megérteni. Része annak a (már-már misztikus) köteléknek, ami a bajtársakat fűzi össze. A testvérek az egymáshoz tartozásból merítik hatalmunkat és erejüket, miért ne tehetnéd ezt most meg Te is? Elég, ha csak kitűzöd a lobogót felszerelésedre és a lobogó varázsát azonnal érezni fogod, harci kedved azonnal megnő, támadásaid pontosabbak, csapásaid erősebbek lesznek! Vigyázz rá nagyon, egy hihetetlen kincset tartasz a kezedben! (Megjegyzés: A lobogót a Szabad Kompánia tagjai készíthetik el KT 1864 paranccsal egy bot és 10 tinta felhasználásával (szövet automatikusan van nálad) és egy aranytű segítségével 10 TVP-ért.)

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 271. fordulód.

Erő: 27 (39) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (50) Támadás: 40 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 24 (29) Védekezés: 57 (62) Menekülés: 30 % Életkor: 43/45 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 383/383 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (35) Varázspont: 722/406 Pénz: 3181 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 72/27 Pszi pont: 355/195 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 12
Eddig összesen 3041 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 822 TP-t kaptál. Jelenleg 2 474 748 TP-d van. A következő szinthez még 125 252 TP szükséges. Trófeáid: kék rakolits, Dögvész, purifikátor császár. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10290 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 10 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/37 ökölvívás: 27/73 (+6%) szúrófegyverek: 21/60
vágófegyverek: 30/3 (+5%) ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 29/35 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
176,63 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 193,95
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/5 2. nyomkövetés: 80/74 (+50%) 3. mászás: 12/53
4. csapdakészítés: 27/79 (+7%) 5. csapdaészlelés: 17/68 (+600%) 6. gyógyítás: 30/80
7. titkosírás: 9/0 8. felderítés: 23/80 9. szörnyidomítás: 18/42
10. teológia: 29/25 (+20%) 11. taumaturgia: 27/30 (+20%) 12. szerencsejáték: 4/59
13. versengés: 18/86 14. zene: 13/38 (+84%) 15. szörnyismeret: 45/24 (+37%)
16. pszi: 60/6 (+3%) 17. zárnyitás: 21/49 18. vadászat: 23/12
19. vitalitás: 1/11 20. bányászat: 31/8 (+2%) 21. úszás: 4/3
22. főzés: 18/47 (+11%) 23. csapatmunka: 7/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot, csak egyszer), párducbőr övtáskát (#1117) (max. 1 darabot, csak egyszer), bunthar zsákot (#734) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) csapdaészlelés (#222)
esszenciavédelem 2 (#188) Symulf rúnája (#182) nagyobb agypajzs (#120) varázspáncél (#156)
erőpajzs I (#12) varázsenergia (#161) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212)
izomernyesztés (#33) >> kék rakolits (#754) izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
varázsvédelem (#34) >> Dögvész (#7495) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
varázsvédelem (#34) >> bányarém (#7083) varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! (teljesítve)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 16 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
3 csontpálca (#329) 2 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
1 varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
$1 cápaölő tőr ($480) 1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kerek kő (#19)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 16 nyílvessző (#108) 9 * vashegyű nyíl (#176)
Páncélok
1 Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4)
1 csillogó nyakék (#1120) 8 gólem talizmán (#811) 5 halálhozó talizmán (#813)
1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * nekrofun medál (#253) 1 ritualista amulett (#708)
1 * varkaudar fétis (#1826) 3 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 * arany papi karkötő ($309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 mentát karkötő (#1551) 1 ryuku karvédő (#687)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
11 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 14 csepp tinta (#101), fér még: 96]
15 fűszertartó (#210) [bennük 17 csepp sáfránypor (#211), fér még: 58]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
9 kavadu iszák (#25) [bennük 43 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 47]
1 mágusszelence (#1076) [benne 8 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 2]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
32 sullár hólyag (#168) [bennük 110 csepp spiritusz (#170), fér még: 530]
2 szent kehely (#257) [bennük 9 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 11]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
33 uzbány csőr (#169) [bennük 23 csepp ugh méreg (#166), fér még: 373]
6 vizestömlő (#3) [bennük 116 korty víz (#27), fér még: 4]
11 zöld üveg (#82) [bennük 71 csepp ragasztó (#83), fér még: 149]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687) 1 bőrkantár (#1125)
1 bűvészpálca (#1639) 2 cirkuszi pergamen (#1233) 7 + deus ex machina (#1)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
7 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894) 34 gyógykenőcs (#313)
1 hibátlan gyémánt (#680) 58 kaja (#2) 1 kis mágneses bigyó (#1266)
1 kisebb teleportkő (#1633) 1 koboldkorona (#1629) 5 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 2 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666) 1 moa antigrav (#2204)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 + nyílcsapda (#243) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 olló (#335) 32 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 reflexélesítő (#1407) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 sáfránykristály (#675) 18 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 szeksztáns (#32)
1 tatu dob (#234) 1 teremtés zsákja (#818) 1 trikornis fókusz (#2169)
1 tudati fétis (#1151) 10 varázskő (#305) 1 viharmadár totem (#1260)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
12 borkonyó bibe (#312) 11 bunthar bőr (#733) 1 csigakagyló (#1131)
1 csillezsályalevél (#1253) 15 csuklyavirág (#133) 1 dentor bőr (#551)
1 din formázó minta (#301) 11 dözmöng szív (#122) 98 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 3 etra hályog (#712) 6 ezüstdarab (#326)
24 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) $6 főnixtoll ($563)
1 gnóm csont (#706) 114 gyöngymangó (#135) 7 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 26 karbin plazma (#199) 4 kazmár gyökér (#205)
1 kobudera csont (#705) 13 kőszem (#304) 6 kvazár (#244)
9 liumbe hajtás (#655) 1 lótuszvirág (#447) 27 madártoll (#112)
1 pirkit (#153) 8 púderkő (#119) 45 quwarg tojás (#360)
9 rakolits por (#669) 9 ramit kő (#226) 27 + remák szív (#264)
7 rozmárfog (#1069) 11 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
1 smirglilevél (#29) 16 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676)
1 teknősesszencia (#702) 6 titanit (#1412) 1 troll csont (#704)
$1 + vapár ág ($110) 6 vasérc (#152) 11 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 166.52 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (20 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20)
8 alligátorbőr (#661) 6 amniosz (#203) 1 csatabárd (#555)
10 extra takarmány (#1360) 1 féregbél (#1071) 308 kaja (#2)
3 kis ónixkulcs (#1110) 6 manakristály (#500) 1 Morgan kristálya (#659)
28 mutáns csont (#331) 7 párducbőr (#1066) 3 párducszem (#1073)
1 próbakő (#1664) 2 pszi kő (#248) 23 purifikátor háj (#269)
100 sáfránypor (#211) 97 sallank karom (#128) 3 tudás gyöngye (#522)
4 ulkor gyöngy (#1072) 48 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
93 arany (#50) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 5 madártoll (#112) 5 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 borkonyó bibe (#312) 2 bunthar bőr (#733) 1 csontpálca (#329)
1 dözmöng szív (#122) 2 gyenge méreg (#26) 55 kaja (#2)
1 nyílcsapda (#243) 8 rakolits por (#669) 1 sáfránypor (#211)
6 szárnyas hernyó (#69) 5 vashegyű nyíl (#176) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

175 176 177 178 179 180 181 182
62
63
64
65
66
67
68
69
(176,63) quwarg harcos (#201)
(177,63) művészi porolit (#720)
(177,67) tyrannoszaurusz rex (#160), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Dornodon oltár
(178,64) buntharok (#396), művészi porolit (#720)
(178,65) oázis, égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690)
(178,66) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720), dehidrátorok (#151), kronokukac (#285)
(178,68) woorgard (#231), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely
(179,67) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), művészi porolit (#720), sivatagi doareg (#240)
(180,66) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), kék rakolits (#754)
(181,67) bunthar (#396), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), sivatagi doareg (#240), Rain (4569. kalandozó), Yogh Norgh (5998. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek