Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jan. 21. 12h:11' EZ A 1206. JÁTÉKHETED, 271. FORDULÓD 1207. játékheted kezdete: jan. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 6. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 8. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 9. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 10. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg nagymester bal első lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csatabárddal végigvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 62, gyógyulás: 15, összesen: -47 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriásféreg testét. (6 támadással 251 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az óriásféreg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (19 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégtroll bal oldalát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a jégtroll testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-22 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 1 jégszivet. 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 71, gyógyulás: 6, összesen: -65 ÉP}
fvh 19 | felt. varázslat haszn. 19 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
m 4 5 7 | mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az ekharion ragyás testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az ekharion fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 67, gyógyulás: 11, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [162,43] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ezoterikus mardel. {támadása: 29.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel bal első lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [161,42] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 34.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az ekharion ragyás testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az ekharion ragyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 34 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 78, gyógyulás: 10, összesen: -68 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csatabárddal egy hatalmas csapással felmetszed a púpos burástya bal karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar felderítő bal oldalát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj, 1 nyílvessző és 1 varkaudar csizma. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 73, gyógyulás: 12, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [161,40] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woorgard lehet. (ld. enc.) {max. életpontja: 801-900.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 26 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a woorgard testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csatabárddal végigvagdosod a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [161,39] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ezoterikus mardel. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [161,37] A terep továbbra is sűrű erdő. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
szk 117 184 99 | keresed a 117. szörnyet a 184. szörnyet a 99. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 5 514 | energia fejlesztése 5 |
h 238 40 | használod a 238. tárgyat |
h 238 40 | használod a 238. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL) Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
VÉRMES AMAZON (7123. ELLENFÉL) Vérmes Amazon egy fekete hajú mutáns nő, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! Azért ne ess neki könnyelműen, ő már nem a kezdők közé tartozik, igen kellemetlen ellenfél. |
MOCSÁRIVÉRC (7143. SZÖRNY) A kükloptoid mocsárlakók csoportjába tartozó teremtmény a nevéből is adódóan, a mocsarak lakója, méghozzá ragadozó. Hosszú lábaival tapicskol az iszapban és ha egyetlen szemével észrevesz egy téfea-magofluxot, vagy akár egy humanoidot (mint te) aki a közelébe téved, akkor nyolc csápja valamelyikével próbálja szájszervéhez húzni. Puha testében és kapálózó csápjaiban ütő vagy szúrófegyverrel nehezebb kárt tenni mint vágóval, ezért az javallott ellene. |
HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY) A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle. |
RODRIG (7126. ELLENFÉL) Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek. |
SZÁRNYAS KOPONYA (7125. SZÖRNY) Mi a fene röpköd itt? Felismered, ez a lény ugyanaz, mint amit a rend gyűrűin is láthattál. Ez az agresszív, levegőből támadó, denevérszerű, koponya nagyságú valami azonnal rádront, amit a közelébe érsz. Ez egy rutinos kalandozónak még nem is lenne nagy baj, bármikor lecsapnád, de ezt a valamit nagyon nehéz eltalálni, vágó vagy ütőfegyver kell hozzá, hegyes eszközzel hiába is szúrkálod, mert nagyon gyorsan változtatja a helyét és elég kis méretű. Másik kellemetlen tulajdonsága az, hogy néha savas köpettel is eláraszt! |
BROD (7124. ELLENFÉL) Brod még a trollok között is nagynak és erősnek számít. Buzogányának akár egyetlen csapásával képes leteríteni egy tapasztalatlanabb kalandozót, de még a híresebbeknek is bezúzhatja a páncélját vagy a pajzsát. Ha van egy kis sütnivalód, nem mész a közelébe, inkább távolról lőfegyverrel, közelharcban pedig valamilyen szúrófegyverrel próbálsz sebet ejteni rajta. |
RÜCSKÖS GIGAFÉREG (7039. SZÖRNY) A föld alatti féreg-fészkek torz királynője ez a foltos bőrű, hatalmas példány. Csak a rücskös változat képes önállóan szaporodni úgy, hogy a tojásaiból már nem dűnekukacok, hanem egyből gigaféreg lárvák bújjanak elő! Az evolúció furcsa fintora, hogy a rücskös gigaférgek csak igen rövid ideig élnek. Kb. minden tizedik csupasz bőrű egyed bábjából kel ki egy ilyen, helyváltoztatásra képtelen monstrum, ami szinte azonnal hozzáfog a tojásrakáshoz. Néhány hónap leforgása alatt lerakja harminc-negyven tojását, miközben egyáltalán nem táplálkozik. Ez a művelet aztán felemészti minden tartalékát, és végül menthetetlenül elpusztul. Ezt az árat kell megfizetnie azért, hogy a sivatag mélyén vonagló, tekergőző fészekből gigaférgek egész hada mászhasson elő a napfényre. Mivel a rücskös gigaféreg semmi mással nem törődik, csak a tojásrakással, szájszerve pedig teljesen elcsökevényesedett, ezért harapásától csak minimális mértékben kell tartanod. Egyedül a bűze az, ami idő előtt elűzhet a közeléből. Gyakorlatilag tehetetlenül tűri, hogy püföld. Páncélszerű, szelvényezett, ragyás bőre ellen ütőfegyverrel van a legnagyobb esélyed. |
CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY) Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség. |
GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY) Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel! |
SÚLYZÓ (347. TÁRGY) Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát. |
KULCSKARIKA (648. TÁRGY) Micsoda találmány, hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! Felfűzöl tíz kulcsot egy drótra, a kis vaskulcstól egészen a smaragd kulcsig, és így tárolod, használod őket! Nem kell többé az összes zsebedet végigtúrni azért a fránya kis aranykulcsért, minden egy helyen van, könnyen megtalálható. A kulcskarika elkészítése 30 TVP-t igényel, és feltétele, hogy a kis vaskulcs, a csontkulcs, a rézkulcs, a bronzkulcs, a vaskulcs, az ezüstkulcs, a nagy bronz és vaskulcs, a kis aranykulcs és a smaragd kulcs a birtokodban legyen. A kulcskarika elkészítésével így összesen 9 tárgyhelyet spórolsz meg! Persze, ezeket a kulcsokat ezután nem tudod átadni, legfeljebb ha unkreációval szétszeded a kulcskarikát. Ha a fenti kulcsokra van szükséged egy labirintusban, automatikusan használod a kulcskarikát. A kulcskarika mindenkinek féltett kincse, ezért valószínűtlen, hogy el tudnák tőled lopni. |
RITUALISTA AMULETT (708. TÁRGY) Egy kövekből és apró csontokból font nyaklánc, minden bizonnyal a troll ritualista szegényes varázstudásának forrása! Ha felveszed, magad is tapasztalhatod mágikus erejét - viselésekor +1 szerencsét kapsz! |
JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY) A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni. |
HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY) Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe. - Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.] De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? |
KOBUDERA CSONT (705. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy humanoid lény koponyájának az állkapocs csontja - ahogy jobban megvizsgálod, megállapítod, hogy valószínűleg egy kobuderáé lehetett. A csont sérült állapotából arra is következtetsz, hogy az illető nem természetes halállal halt meg. |
MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY) Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán. |
WOORGARD (231. SZÖRNY) A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent). |
Erő: | 31 (44) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 20 (24) | Támadás: | 23 (25) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 28 (30) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 70/70 év |
Egészség: | 31 (33) | Életpont: | 454/302 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (44) | Varázspont: | 313/73 | Pénz: | 4574 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 35/9 | Pszi pont: | 123/50 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/53 | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 16/58 (+12%) |
vágófegyverek: | 28/79 (+11%) | ütőfegyverek: | 24/63 (+5%) | lőfegyverek: | 12/16 |
dobófegyverek: | 25/83 |
Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (17 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
161,37 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 163 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/35 | 2. nyomkövetés: | 59/9 (+17%) | 3. mászás: | 16/70 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 19/83 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 11/19 (+4%) | 6. gyógyítás: | 32/37 (+24%) |
7. titkosírás: | 13/49 | 8. felderítés: | 21/14 (+4%) | 9. szörnyidomítás: | 7/23 |
10. teológia: | 25/87 (+13%) | 11. taumaturgia: | 29/55 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 1/91 |
13. versengés: | 7/42 | 14. harcművészetek: | 3/20 | 15. zene: | 11/51 (+70%) |
16. szörnyismeret: | 40/12 (+2%) | 17. pszi: | 16/36 (+33%) | 18. zárnyitás: | 6/30 |
19. vadászat: | 15/92 (+5%) | 20. bányászat: | 35/81 (+15%) | 21. úszás: | 11/18 |
22. főzés: | 9/85 (+10%) | 23. csapatmunka: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
Techiulan aurája (#261) | erőpajzs I (#12) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), agykorbács (#97), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 47. |
Kész: 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 53 TU. szükséges még: 37 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 281 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
143 | arany (#50) | 18 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszív (#282) | 3 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | óndarab (#85) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | rövid íj (#107) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar csizma (#317) |
160 | 161 | 162 | 163 | 164 | |
36 | |
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|