Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. jún. 22. 9h:23' EZ A 29. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD 30. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4342 SZÁMLA : XXXX |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 3 | képesség-növelés 3 |
fkt 36 3 | felt. készítesz a 36. tárgyat (3 darabot) |
f 125 | kísérletezel a 125. tárggyal |
f 4 125 | kísérletezel a 4. tárggyal a 125. tárggyal |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [47,17] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy tűzbokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyengén megütöd a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A piromenyét a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a piromenyét bal első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A tintacsiga beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csodabogár jobb első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A csodabogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [49,15] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy zombi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [51,15] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szintszívó volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a félelem-járó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. A páncélod is tropára ment. (29 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Nem találtad el! Néhány döfést ejt rajtad a xirnox agyarával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nyelvével a xirnox fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával megdöfködöd az agglomerátor testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
be 6 | bemész a 6. titkos labirintusba |
lm 2 3 | mozogsz 2 3 |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
lm 4 5 | mozogsz 4 5 |
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
lm 6 7 | mozogsz 6 7 |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
gyk 8 20 | gyakorolsz a 8. tárggyal 5 pontért |
MANDIBULAKASZA (127. TÁRGY) Négy csepp ragasztóval négy mandibulapengét egy fémrúdra ragasztva, félelmetes vágófegyvert készíthetsz, a mandibulakaszát. Ez a hosszú, többpengéjű fegyver 3d6+3-as sebzésével masszív fegyver, amelynek használata elegendő képzettséget jelenthet a későbbi jobb vágófegyverek szakszerű forgatásához. Elkészítéséhez a KT 127 parancsot kell kiadnod, 45 pontért. |
PIROMENYÉT (99. SZÖRNY) Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez. |
CSONTVÁZ (48. SZÖRNY) Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik. |
FELTÉTELES MÁSZÁS A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit). |
Erő: | 18 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 118/57 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 14 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 9 | ütőfegyverek: | 5 |
lőfegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << kőhegyű lándzsa (#7) << csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 .); kerek kő (#19) (5 .); kerek kő (#19) (6 -); |
52,58 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 103 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 6 (+1) | 3. mászás: | 3 (+1) |
4. gyógyítás: | 11 (+1) | 5. vadászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2 (limit: 471), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | * | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 1 | csontszablya (#64) | |||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 2 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | ||
1 | * | szöges bunkó (#8) | ||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | fáklya (#36) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | 1 | távcső (#42) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 15 korty víz (#27), fér még: 5] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 30] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | smirglilevél (#29) |
Összsúly: 32.38 kg | Megterheltség: 70% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 5 | kaja (#2) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | lapockacsont (#33) |
44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | |
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|