Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 14. 9h:07' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: szept. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4157 SZÁMLA : XXXX |
dd 1113 |
jlk 3714 | jelszó kimondása 3714 |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az acéldarázs testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az acéldarázs jobb középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nagyot húz az acéldarázs farka a lábadra! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 86 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-13] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő vízionár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Agyad, tudatod egy pillanattal a biztos halál bekövetkezte előtt mondja fel a szolgálatot. Talán az iszonyatos sokknak köszönhető, hogy egy pillanatra még magadhoz térsz a "halálból", és ráébredsz, hogy milyen csúnya illúzióvarázsnak estél áldozatul. [5 életpontod maradt.] Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-14] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a garokk fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a garokk fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a garokk jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk varacskos hátát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a garokk nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Megmarkolva a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gátvakond testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gátvakond meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a bunkósbotot a másikra rohansz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-16] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő rambó bogár nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Marokra fogva a bunkósbotot a másikra támadsz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rambó bogár egy ízeltlábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-17] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a piromenyét testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször eltalálod a piromenyét testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [47,-17] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY) Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy. |
LEAH MEGIDÉZÉSE Az ég mintha kissé elszürkülne, mintha a hirtelen rezzenéstelenné torpant szél hátán egyetlen madárdal sem jutna el a füledhez... Aztán meghallod. Meghallod, amint egy túlvilági, hideg lelkű lény szól hozzád egy másik dimenzióból: "Ah, végre egy halandó, aki meg merte érinteni a követ! Egy vias thurnulhoz, Leah, a Halál és Végtelen Sötétség Istenének szolgájához beszélsz. Lelkem ebbe a kőbe van bezárva, várva, hogy leteljen az ezer év, amelyet gazdám büntetésként kiszabott rám. Feladatom, hogy minden hozzád hasonló vándor előtt felvillantsam, milyen végtelen hatalom, az élők és holtak feletti korlátlan uralom, a sötétség és halálvarázslatok félelmetes ismerete vár arra, aki Leahot, a Halál Urát választja istenének. Az idő elkoptatta az uram rúnaköveit, és a hívők száma egyre kevesebb... Mindenki az ígérgetőt, az alattomos és hatalomra éhes, ámde végtelenül tapasztalatlan új istent, Dornodont választja. Halld hát e nyomorult tolmácson keresztül az Uram ígéretét: ha Leah bármely rúnakövénél egy kellő áldozatot bemutatva imádkozol hozzá, követőjévé, sőt papjává válhatsz... Ne feledd, ez egyben a hatalom és a halhatatlanság ígérete is! Az áldozat egy bordacsont, egy csuklyavirág, és egy fekete gyöngy kell hogy legyen. Lelked, aurád pedig legyen sötét, mint az éj! Leah követői csak gonosz jelleműek lehetnek. Most pedig menj, és terjeszd az igét!" A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva. |
PIROMENYÉT (99. SZÖRNY) Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez. |
Erő: | 9 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 101/101 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 114/68 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 12 | lőfegyverek: | 9 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -); |
47,37 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 958 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 (+1) | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. gyógyítás: | 13 |
4. titkosírás: | 1 | 5. felderítés: | 1 | 6. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
süvítő rája (#113) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 29. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 12 (limit: 1205), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1200. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) |
1 | szöges páncél (#65) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | bunkó (#5) | 1 | * | bunkósbot (#9) | ||
15 | kerek kő (#19) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | * | parittya (#18) | 2 | ubuk tüske (#131) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
3 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bordacsont (#16) | |||
5 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | grákóbőr (#41) | 4 | kaktusztüske (#114) | 2 | kavadu lebeny (#24) | |||
10 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | pular kristály (#239) | 6 | sallank karom (#128) | 4 | smirglilevél (#29) | |||
11 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | varányszem (#30) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 3 | vasérc (#152) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 36.25 kg | Megterheltség: 129% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 3 | kerek kő (#19) | 2 | madártoll (#112) | |||
20 | víz (#27) |
44 | 45 | 46 | 47 | 48 | |
-18 | |
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|