26. forduló, 28. forduló, Merving összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. ápr. 6. 7h:28'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2685
SZÁMLA : XXXX

MERVING KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,-2] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.)

v 6 5 3 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 161.]

f 47 kísérletezel a 47. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz réz fejpántot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 151.]

f 47 kísérletezel a 47. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz bronz fejpántot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 141.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[42,-1] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az útonálló testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az útonálló bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az Illúzió Mesterei KT aktív tagokat keres. Aranyszakáll (5198) 2001. Ápr. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 131.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[42,0] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Találsz egy sörsátrat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló nyakát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az útonálló fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.). Egyszercsak megpillantod egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf nő táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz Delgával. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Fullánkkal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,1] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az útonálló fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló megüti a bal válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 111.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

ea 64 3 eladod a 64. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

ea 12 1 eladod a 12. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

ve 47 1 megveszed a 47. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

ve 95 3 megveszed a 95. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

ve 87 1 megveszed a 87. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

ve 88 1 megveszed a 88. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

kf 88 kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

ff 64 67 8 felt. fegyverváltás: 64 67 8
Sajnos nem ismersz ilyen tárgyat.Felt. fegyverváltás: << csontszablya << szöges bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 49 1 elkészíted a 49. tárgyat (1 darabot)
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen kígyóbőr kesztyűt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

kf 49 kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

vi 3 3 30 viselkedésed: 3 3 30
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 36 3 elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot)
Itt nincs tűzbokor, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy fáklyát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[43,2] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sünmedve került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a sünmedve testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy brutális morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [44,3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy kaszabolósáska. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kaszabolósáska jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaszabolósáska jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy mágiamorfáló közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,4] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy félelem-járó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a félelem-járó ragyás pofáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a félelem-járó bal hátsó lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a félelem-járó jobb csápját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy domináns morf volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 73.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következő körben tehát 197 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZ FEJPÁNT (406. TÁRGY)
A rézsisak jó védelmet nyújt, de a védelem, sebezhetetlenség nem mindig elsődleges. Egy nő számára például az is fontos, hogy csinosan nézzen ki! A réz fejpánt nem takar el egy gyönyörű szőke, vörös, vagy fekete hajzuhatagot, ellentétben az otromba sisakkal. Persze a fejpántot nemcsak nők, hanem a divatot kedvelő férfiak is hordhatják. A réz fejpántot egy olvasztókemencénél, kőkalapács segítségével készítheted el, 15 TVP árán. Szükséged van egy kígyóbőrre, és két rézdarabra. A rézdarabokból szegecseket kalapálsz, és ezeket az elegáns fejpántra erősíted. A réz fejpántot a KF 406 paranccsal öltheted fel, védekezésedet eggyel növeli meg.

BRONZ FEJPÁNT (407. TÁRGY)
A bronz fejpánt a réz fejpánt fejlettebb változata, a réz fejpánthoz hasonlóan, fő célja az, hogy legyen valamilyen alternatíva a fejrevalók viseletében. Elkészítéséhez egy kígyóbőr, két rézdarab, két óndarab, egy kőkalapács és egy olvasztókemence szükséges, valamint 25 TVP. Védettségedet kettővel növeli, ha viseled.

DOMINÁNS MORF (7624. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A domináns morfok lehetnek a morf társadalom vezetői. Már ha lehet társadalomról beszélni egy olyan kaotikus lényeknél, mint a morfok. A renegát veremtudósok egyelőre mélyen hallgatnak arról, hogy a dominás morf vajon milyen fürkésszel, vagy az Ellenség milyen más teremtményével lehet kapcsolatban.

KARAKTERLAP

Merving, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr híve vagy. Ez a 27. fordulód.

Erő: 12 (14) Szint: 8 Merészség: 3/2 Magasság: 172 cm
IQ: 18 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 15 Életpont: 122/66 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 Varázspont: 28/0 Pénz: 41 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 137 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 650 TP-t kaptál. Jelenleg 6 539 TP-d van. A következő szinthez még 461 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 4 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 8 lőfegyverek: 8 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -);
45,32 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 45

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 96 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 7 5. felderítés: 1 6. teológia: 1
7. zárnyitás: 3 8. vadászat: 2 9. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 6 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
gyilkos sallank (#85)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 5, 8.

Összsúly: 49.79 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 4 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 mandibulapenge (#125) 5 sünmedve tüske (#14) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46
-3
-2
-1
0
1
2
3
4
5
(42,-1) útonálló (#130), szökőkút
(42,0) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), útonálló (#130), egy elf nő, Delga (6110. kalandozó), Fullánk (6113. kalandozó)
(42,1) útonálló (#130), egy ismeretlen isten rúnaköve
(43,2) patak, Sheran oltár, 19. jellempróba, sünmedve (#33)
(44,3) kaszabolósáskák (#83), Tharr oltár, 14. jellempróba
(45,4) félelem-járó (#56)

Üzenet küldése a karakternek