26. forduló, 28. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 30. 15h:05'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,19] koordinátán.
Három gnóm közelít hozzád. A vezetőjük közli, hogy a szürke mágus, szolgálataid fejében benevezett a kerületi nyunyónyűvő bajnokságba, ha tetszik, ha nem. Értetlenkedésedet látva, elmagyarázza a sport alapjait. Egy új képesség távlatai nyílnak meg előtted. [nyunyónyűvés: 1. szint.] A verseny egy hatalmas stadionban zajlik. Fura, hogy a lelátókon csak gnómok ülnek. Akkor szörnyedsz el, amikor előgörgetnek egy hatalmas, mintegy négy méteres nyunyót! Nyűni kezded, de nagyon nehezen megy. A közönség őrjöngve, tombolva biztat (+1 önbizalom). Oldalt pillantva látod, hogy ellenfeled, egy hatalmas troll, már majdnem végzett a saját nyunyójával. Hamarosan egyértelművé válik, hogy vereséget szenvedtél. A rendezők egy százfogú tátott szájához kísérnek, és pironkodva közlik, hogy sajnos ez a vesztes sorsa. Kétségbeesetten próbálsz ordítani...
Guvadt szemekkel térsz magadhoz az álomból. Megrázod magad: minden oké, sehol a stadion, sehol a százfogú. Legalább arra emlékeznél, hogy mi is volt az a nyunyó...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2 varázspont.)

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 166.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[51,18] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő csodabogár nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a csodabogár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
24 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy élőholt mágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [50,17] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woor-antilop lehet. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a woor-antilop testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szarvaival a woor-antilop megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a woor-antilop jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A woor-antilop még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy csontlepke.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A következő ellenfél egy csontváz.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Eldaran karkötőjét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 7 (limit: 520), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 700.
Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 136.]

kt 36 3 elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 fáklyát. [9 pontot használtál fel, van még 127.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[51,16] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zombi. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a zombi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy sírlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [52,15] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy szintszívó. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy csontváz.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt mirg.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg jobb oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz nála 1 ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 9 (limit: 520), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 900.
Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy félelem-járó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[20 pontot használtál fel, van még 107.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

be 6 bemész a 6. titkos labirintusba
A sötétséget, gonoszt sugárzó helyet könnyedén megtalálod. Ahogy a misztikus, szürke ködből előemelkedő kövek felé közeledsz, rossz előérzeted támad: mintha vörösen izzó szempárok figyelnének a sötétből... De ahogy odakapod a fejed, nem látsz semmit. Csak a félelem, az idegesség - nyugtatod magad. A romok fölé olyan rosszindulatú sötétség borul, hogy nem fogod megúszni fáklyahasználat nélkül a dolgot. A fény talán segít a gonoszt is távol tartani... Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Belépsz a romok közé. Mindenhonnan a halál nem szagolható, de mégis jól érezhető jelenléte árad. [5 pontot használtál fel, van még 102.]

kf 12 1 kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 2 2 mozogsz 2 2
Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT] Hamarosan egy zombit pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal felnyársalod a zombi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 97.]

kf 9 1 kézbeveszed/felveszed a 9. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontszuronyt, majd a jobb kezedbe veszed a bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

lm 3 3 mozogsz 3 3
A romvidék északnyugati csücskében járhatsz, ha egyáltalán hihetsz az igencsak megkavarodott irányérzékelésednek. [3. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontváz az. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a csontváz testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ütőfegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 92.]

kf 225 1 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a bunkósbotot, majd a jobb kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

lm 6 6 mozogsz 6 6
Fegyveredet erősen markolva lopakodsz a romok közt. Egy elágazáshoz érkeztél. [6. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 87.]

le 225 leveszed/lerakod a 225. tárgyat
Elrakod az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

ff 12 9 225 felt. fegyverváltás: 12 9 225
Felt. fegyverváltás: << csontszurony << bunkósbot << orgyilkos tőr. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 7 4 5 mozogsz 7 4 5
Ahogy továbbmész, egy különösen sötétnek, elhagyatottnak tűnő szoba maradványai bontakoznak ki előtted. [7. PONT] Hamarosan egy csontvázat pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 lapockacsont. Felpakolsz.
Fegyveredet erősen markolva lopakodsz a romok közt. Egy elágazáshoz érkeztél. [6. PONT]
Az egykori falak maradványainak kanyargó összevisszasága valaha talán gyönyörű képekkel díszített folyosó lehetett: mostanra mindent elnyelt a mocsár. Vigyázva lépkedsz tovább. [4. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a zombi nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Ahogy a sarokban meghúzódó épületmaradványok felé közelítesz, rossz érzés kerít hatalmába. [5. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontváz az. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 bordacsont. Felpakolsz.
[20 pontot használtál fel, van még 67.]

lm 1 mozogsz 1
Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT]
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a baljóslatú helyet.
[10 pontot használtál fel, van még 57.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[51,15] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy sebesült félelem-járó. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 2 grifftojást. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 11 (limit: 520), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1100.
Éhes vagy.

(Továbbmész...) [50,15] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Felismered a közeledőt. Csak egy umor-pióca. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal felnyársalod az umor-pióca gumiszerű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az umor-pióca feléd harap, de sikertelenül. Az umor-pióca összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [49,16] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy autentikus vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. [40 pontot használtál fel, van még 17.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[48,15] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tetves csürhék! Chara'din végez veletek! Shadowfighter. " Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy bo-skorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bo-skorpió jobb középső lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Meglengetve a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bo-skorpió testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bo-skorpió testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a bo-skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Második ellenfeled egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz nála 3 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 13 (limit: 520), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1300.
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy csontlepke. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedéked átfúrja a csontlepke testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontlepke testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 7.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következő körben tehát 174 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


WOOR-ANTILOP (31. SZÖRNY)
A nyílt területek, síkságok mutáns mindenevője aránylag békés állat-szörny, de ha megtámadják, igen keményen tudja védelmezni magát. Nem egy nagyobb ragadozó szenvedett már kemény döféseket a "szende" kérődző-utánzat szarvától. Inkább bőréért vadásszák, mint húsáért.

ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY)
Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (elfeknél 15-nek). Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet).

UGH MÉREG (166. TÁRGY)
Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali.

GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY)
A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is...

MÍNOSZ-KÚP (178. TEREPTÁRGY)
A mínosz-kúpokat évszázadokkal ezelőtt építették. Ezek kb. két méter magas, kőből épült félgömb alakú építmények. Némi keresgéléssel meg lehet találni a bejáratukat. Ahhoz, hogy ezt a poros, kőszobrokkal és egyéb misztikus kőtárgyakkal teli építményt átkutasd, a KUT parancsot kell kiadnod legalább 20 TVP-ért azon a mezőn, ahol a mínosz-kúp van. Ilyenkor automatikusan bemész és körülnézel. [Ha azt akarod, hogy a továbbiakban automatikusan kutass a mínosz-kúpokban és az egyéb, misztikus helyeken, akkor a feltételes kutatás (FKU) parancsot kell kiadnod. Paraméterként add meg, hogy maximum hány TVP-t engedsz meg a számítógépnek ilyesmire költeni. Pl. FKU 40 hatására egy fordulóban maximum két mínosz-kúpot fogsz automatikusan átkutatni. Vigyázat, az FKU mindig kisül a mínosz-kúpra lépéskor, ha a titkosírást még nem fejtetted meg.] Azért érdemes keresgélni, mert a mínosz-kúpok alatt általában egy félelmetes szörnyekkel és kincsekkel teli labirintus húzódik meg. Az ide való bejutás azonban csak egy módon lehetséges: ha megfejted a varázsszót, amely a labirintus kapuját nyitja. A varázsszót általában egy, a belső falra írt titkosírás megfejtésével tudhatod meg. A titkosírásról, arról, hogy hogyan kell megfejteni, hogyan, milyen paranccsal kell a varázsszót kimondani, a mínosz-kúp átkutatása után kapsz részletes információt. Annyit azonban már most tudhatsz, hogy a varázsszó kimondása után térképet kapsz a kúp alatt meghúzódó labirintusról, amelybe ezután bármikor beléphetsz a BE <labirintus szám> paranccsal. A mínosz-kúpokat kifejezetten kalandozók gyakorlatoztatására építtette néhány főmágus, elit osztagok kiképzésére. Nagyon veszélyesek a tapasztalatlan kalandozó számára. A titkosírások szövegei és a jelszók a megfejtő aurájától, szintjétől, és még ezernyi más dologtól függően is változnak, ezért egy megfejtővel még nem juthat be egy másik is. Ha valaki a társa nyomában próbál besurranni, egy halálvarázslat elpusztítja az illetéktelent.

BO-SKORPIÓ (54. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett, mérges csípésű bogár nem igazi skorpió. Nevét onnét kapta, hogy a skorpióhoz hasonlóan, farkának előresújtásával támad, és ez a csípés mérgező. Ollói viszont nincsenek, csak hatalmas csáprágói. Mérgét az alkimisták szerint ugyan ki lehet nyerni, de a koncentrátum veszít ilyenkor az erejéből.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr híve vagy. Ez a 27. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 7 Merészség: 5/1 Magasság: 151 cm
IQ: 12 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 15 Életpont: 111/92 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 12/9 Pénz: 84 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 143 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 169 TP-t kaptál. Jelenleg 3 066 TP-d van. A következő szinthez még 934 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, karmazsin huhogó.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 szúrófegyverek: 3 (+1) ütőfegyverek: 1 (+1)
lőfegyverek: 7 (+1) dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << bunkósbot (#9) << orgyilkos tőr (#225)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -);
48,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 9 (+1) 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 11 6. teológia: 1
7. harcművészetek: 7 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 2
10. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 35 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
félelem-járó (#56), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14.

Összsúly: 36.83 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16) 1 Eldaran karkötője (#373)
2 fáklya (#36) 2 grifftojás (#179) 6 gyenge méreg (#26)
1 lapockacsont (#33) 9 madártoll (#112) 4 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

47 48 49 50 51 52 53
14
15
16
17
18
19
20
(48,15) egy ismeretlen isten rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 19. jellempróba, bo-skorpiók (#54), élőholt mirg (#135), zombi (#49), csontlepke (#746)
(49,16) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), mínosz-kúp (#178), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 28. jellempróba
(50,15) umor-pióca (#63)
(50,17) egy ismeretlen isten rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 31. jellempróba, Tharr oltár, woor-antilop (#31), csontlepke (#746), csontváz (#48)
(51,15) félelem-járó (#56), élőholt mirg (#135), csontlepke (#746)
(51,16) zombi (#49)
(51,18) csodabogár (#755), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(52,15) a 6. labirintus bejárata, szintszívó (#96), csontváz (#48), élőholt mirg (#135), félelem-járó (#56), zombi (#49)

Üzenet küldése a karakternek