268. forduló, 270. forduló, Camthalion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 6. 9h:11'
EZ A 1110. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD
1111. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5547
SZÁMLA : XXXX

CAMTHALION KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,86] koordinátán.
Összefutsz egy kopasz, félszemű techno-manó férfival. Bőre sárga. Vegyvédelmi ruhát és személyi atompajzsot visel. Jobb kezében egy lézerkardot, bal kezében egy sugárvetőt tart. Lőfegyvere egy plazmaágyú. Mosolyogni próbálsz, de ő nincs barátságos kedvében. Ellenfeled rád ront...
Fegyveredet megmarkolva, ellenfeledre ugrasz. Nem találtad el! A techno-manó tüzet nyit plazmaágyújával. Összeégeti a testedet! (1 támadástól 380 életpontot vesztesz.) Ellenfeled többször a testedre sújt a lézerkarddal, átmetszve azt! (3 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A techno-manó a sugárvetővel belelő a bal combodba és a jobb derekadba (4 támadástól 211 életpontot vesztesz.)
Csak némi foszforgőz maradt meg testedből, szánakozol, miközben lelked átlép az árnyékvilágba. A következő pillanatban azonban az álom-halál képe szertefoszlik, és borzalmas üvöltéssel ébredsz fel. Mivel is találkoztál álmodban? Mi is történt? Már nem nagyon emlékszel... Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+444 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 12 26 13 elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 419.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 417.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 415.]

* 2. KP: vv 86 165 178 elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 413.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 411.]

* 3. KP: vv 182 71 72 elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 409.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 407.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 405.]

* 4. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy Sheran cserepe képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 385.]

* 5. KP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos! {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb első lábát. (8 támadással 89 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 43 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 kristálygömböt [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 345.]

hu 72 197 hulladék: 72 197
Hulladékgyűjtés törölve: rézsisak. Hulladékgyűjtés törölve: igazgy. fülbevaló. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 315.]

kt 313 9 elkészíted a 313. tárgyat (9 darabot)
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. Legyártottál 9 gyógykenőcsöt. [45 pontot használtál fel, van még 270.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

ek 7 3 6 t. energia kisütése: 7 3 6
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 mászás.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ek 40 8 t. energia kisütése: 40 8
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 40 TVP-t. [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 305.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[181,85] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. A feléd közeledő áeratikus hasnyák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 30.} Itt csata lesz.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (7 támadással 153 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [181,84] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. {védettsége: 45 szúró, 45 vágó, 45 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 hófehér nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a bűbájlidérc testét. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) A bűbájlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] 4 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő! {támadása: 22.}

A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (8 támadással 93 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal első lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 43 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (8 támadással 183 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és egy kék orchidea. 2 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg szabotőr! {támadása: 18.}

Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 ezüsttőrt [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kronotapír lehet. {egyik sebzési módja: 1x 6d6+14.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír testét. (8 támadással 197 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronotapír testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kronotapír tekergő ormányát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 26 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Mágusölővel épp hogy eltalálod a kronotapír testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 44 életpontot sebeztél. A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 80, gyógyulás: 13, összesen: -67 ÉP}


(Továbbmész...) [180,83] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy norpadolótika. {max. életpontja: 241-260.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (8 támadással 187 életpontot sebezve.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [74 pontot használtál fel, van még 210.]

m 8 mozogsz északra
[180,82] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+6.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[13 pontot használtál fel, van még 197.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (8 támadással 105 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával megcsapod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg parafenomén!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (8 támadással 193 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén fejét. (7 támadással 168 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 4 quwarg tojást. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. [35 pontot használtál fel, van még 162.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[179,81] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kputtyintó csalán. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (8 támadással 73 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [178,81] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. {támadása: 48.} Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [177,81] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy purifikátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 23.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A purifikátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. [purifikátor háj ládikóba-> (185,60)-> 18 arany, -2 ÉP] 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. {max. életpontja: 141-170.} Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

[39 pontot használtál fel, van még 123.]

m 6 mozogsz nyugatra
[176,81] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Utad során felfedezel egy kristálypalotát.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 110.]

h 392 használod a 392. tárgyat
ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú! {egyik sebzési módja: 2x 3d5+4.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 58 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú farkát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy halálosztó kain! {max. életpontja: 141-150.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 49 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain fekete testét. (8 támadással 67 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain jobb oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 28 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a halálosztó kain testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 33 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 65, gyógyulás: 4, összesen: -61 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy varkaudar varázsló!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló nyakát. (8 támadással 181 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával megütöd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP]. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! [40 pontot használtál fel, van még 70.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[175,80] Síkság, továbbra is csak síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.


(Továbbmész...) [174,80] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy élőholt tigris nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 40.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [173,79] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 31.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 26.]

* 2. BP: vv 3 460 0 elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 26.]
Gyorsvarázsolsz! Felrajzolod a mágikus rúnát a táborodat védő csapda egyik alkatrészére. (-11 csapdaészlelés a tolvajoknak.) [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 24.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 17, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 4 kaját töm magába a mutáns pók. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 410 pontot. A következő körben tehát 434 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY)
Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet).
Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). Egy fordulóban csak egyszer ültethetsz el növényt Sheran cserepébe, akkor is ha több lenne nálad e tárgyból.

KARAKTERLAP

Camthalion, egy szőke hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran eljövendő papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 269. fordulód.

Erő: 52 (67) Szint: 29 Merészség: 6/5 Magasság: 155 cm
IQ: 26 (45) Támadás: 52 (54) Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 22 (32) Védekezés: 77 (82) Menekülés: 35 % Életkor: 155/156 év
Egészség: 22 (30) Életpont: 569/569 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 24 (53) Varázspont: 919/62 Pénz: 9006 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 50/0 Pszi pont: 158/166 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2516 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 757 TP-t kaptál. Jelenleg 2 901 633 TP-d van. A következő szinthez még 98 367 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, kisebb quwarg isten, zafír drakón. A 159. fordulódban 15090 arany került a bankszámládra. 19239 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/3 ökölvívás: 20/86 szúrófegyverek: 20/68
vágófegyverek: 24/68 (+5%) ütőfegyverek: 23/44 (+10%) lőfegyverek: 31/63 (+9%)
dobófegyverek: 3/12

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (200%) << mágusölő (#422) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -29.); hófehér nyílvessző (#1921) (30 -); hófehér nyílvessző (#1921) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
173,79 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 57, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1348 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/81 2. nyomkövetés: 65/80 (+12%) 3. mászás: 18/68 (+19%)
4. csapdakészítés: 25/60 (+20%) 5. csapdaészlelés: 12/61 6. gyógyítás: 33/57
7. titkosírás: 4/66 8. felderítés: 23/11 9. szörnyidomítás: 15/18
10. teológia: 57/13 (+16%) 11. taumaturgia: 58/34 (+28%) 12. szerencsejáték: 1/33
13. versengés: 17/92 14. harcművészetek: 6/32 15. zene: 23/94
16. szörnyismeret: 4/46 17. pszi: 19/76 (+4%) 18. zárnyitás: 1/15
19. vadászat: 14/85 20. bányászat: 30/22 21. úszás: 18/10
22. főzés: 10/47 23. csapatmunka: 2/47

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50)
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223), oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), királyi őrjáratos (#7006), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71)
mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3) csapda álcázása (#460)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> szintszívó (#96) jégcsóva (#41) >> autentikus vámpír (#154)
jégcsóva (#41) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> élőholt ősmágus (#179) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> Kitaszított (#962)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) védelem tűz ellen (#38) >> Krogan, a pusztító (#7001)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda borzalmas megfertőzése a természetnek a pszi ősemelentál? Végezz eggyel!
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2175 TU szükséges.)
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 3 borkonyó bibe (#312) 1 isteni könnycsepp (#260)
8 kaja (#2) 9 szárnyas hernyó (#69) 1 tinta (#101)
1 varányszem (#30) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
74 arany (#50) 9 gyógykenőcs (#313) 1 kék orchidea (#68)
1 kőszem (#304) 3 quwarg tojás (#360) 7 ragasztó (#83)
3 sáfránypor (#211) 20 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
(173,79) quwarg boly (#359), 21. jellempróba
(174,80) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), élőholt tigris (#766)
(176,81) kristálypalota (#401), átokmurgattyú (#225), halálosztó kain (#168), varkaudar varázsló (#271)
(177,81) purifikátorok (#157), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), bávatag golombár (#165)
(178,81) 43. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(179,81) kputtyintó csalán (#247)
(180,82) quwarg boly (#359), áeratikus hasnyák (#243), quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248)
(180,83) norpadolótika (#226), Sheran oltár
(181,84) bűbájlidérc (#761), quwarg boly (#359), Raia oltár, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), quwarg szabotőr (#301), kronotapír (#286)
(181,85) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), kihívás tornya (#502), 24. jellempróba, Tharr oltár, áeratikus hasnyákok (#243)
(181,86) quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek