268. forduló, 270. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 6. 15h:07'
EZ A 293. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD
294. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [177,16] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+104 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+72 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 5 TVP-re váltod. 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drakolich fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 431.]

* 1. KP: vv 71 28 26 elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 429.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 427.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 425.]

* 2. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

* 3. KP: kf 865 0 0 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

* 4. KP: hh 1100 1133 841 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat a 841. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 424.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy teknőcpajzs elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 403.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 402.]

* 5. KP: kf 441 1527 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1527. tárggyal
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 6. KP: vv 165 53 0 elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 400.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 400.]

dd 36 13 eldobod a 36. tárgyat a 13. tárgyat
Elhajítasz 50 fáklyát. Elhajítasz 1 kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

bb 135 60 beraksz a bankba a 135. tárgyat (60 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 60 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

hu 280 125 551 hulladék: 280 125 551
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dentor bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 395.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 762 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 392.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

176 177 178
15
16
17

[143,61] Épületek tűnnek fel.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 8 dentor bőrt 280 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 2 ezüst nyakláncot 20 aranyért, 16 mandibulapengét 48 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 3 tyrex csontot 90 aranyért.
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 382.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A következő szinthez még sokat kell gyakorolnod. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 377.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó bal lábát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő és egy fűszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol egy szőke, rövid hajú, kék szemű, körszakállas ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy aranygyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy háború gyűrűjét, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy obszidián függőt, egy pszi katalizátort, egy törpe bakancsot, egy ulkor kötényt és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted.
[11 pontot használtál fel, van még 366.]

vtn 76 78 100 varázslat tanulás: a 76. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: láthatatlanság. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: láth. észlelése. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsital főzése. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [105 pontot használtál fel, van még 261.]

m 2 7 7 mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[177,16] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kristálypalotát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy aurapollátor!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor jobb lábát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel kegyetlenül megütöd az aurapollátor testét. Kritikus ütés! (1 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod az aurapollátor jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az aurapollátor meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aurapollátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 914 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy nanda!

Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megcsapod a nanda testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a nanda testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A nanda feléd harap, de sikertelenül. A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy kronokukac!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kronokukac farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kronokukac melléd csap a farkával! Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy kronokukac!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac jobb vállát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac nyálkás farkát. Kritikus ütés! (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kronokukac farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kronokukac melléd csap a farkával! Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 5, gyógyulás: 39, összesen: +34 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 optiri agysisakot. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [176,15] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősdentor. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor bal oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 594 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 130, gyógyulás: 118, összesen: -12 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

(Továbbmész...) [175,14] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ryuku csapásvezető. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető bal lábát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő. 1 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. [73 pontot használtál fel, van még 186.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[174,13] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Felfedeztél egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy magger. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a magger testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a magger testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [173,12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Thalios Severin előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 3 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [172,11] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [33 pontot használtál fel, van még 153.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[171,10] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy élőholt tigris nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [170,9] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 67 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 3 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).


(Továbbmész...) [169,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. Hirtelen énekhang tölti be a folyosót, s hamarosan tested bódult viselkedésén levonhatod hatását: nem érzed végtagjaid, mintha nem is léteznének; fejedből minden értelmes gondolat eltűnik egyetlen pillanat alatt; többre nem is emlékszel. Amikor magadhoz térsz, a bejáratnál találod magad. 1 272 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. A néma csendben rettenthetetlenül haladsz előre a csupán egyetlen irányba vezető úton. Hallásod minden egyes útszakaszon apró neszek és zajok - az élet apró jelei - után kutat. Ezt az állapotot egy iszonyatos hangerejű, rémült sikoltás zúzza apró darabokra. Egy pillanatra eszméletedet veszted a hirtelen jött sokktól, de a hang kínzó ereje tovább folytatja, amit elkezdett. Kis idő múlva, amilyen hirtelen érkezett, olyan hirtelenséggel hallgat el a rémület sikolya. Éhezni és szomjazni kezdesz! (284 életpontot vesztettél.) A folyosó hirtelen változtat irányt. A forduló túloldalán a csontváz hadúr vár rád, viselkedéséből ítélve a harc elkerülhetetlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz hadúr testét. (3 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a csontváz hadúr bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 14 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 025 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 47, gyógyulás: 63, összesen: +16 ÉP}

A folyosó hamarosan egy nagyobb méretű terembe torkollik. Rémülten ugrasz hátra, amikor valami megjelenik előtted. Az ébenfekete testű lény körvonalai nehezen kivehetőek a sötétségben, te mégis látni véled borzasztó formáit. Megijedsz, és egy pillanat alatt tudatosul benned, hogy angyalok gyűrűje nélkül egy ilyen túlvilági lény ellen semmi esélyed. Először arra gondolsz, harc nélkül nem adod meg magad, majd felülkerekedik benned az életösztön, úgyhogy inkább futásnak eredsz. Hátra sem nézel, úgy szeled újra a folyosókat, amerről érkeztél. Amikor elcsendesül minden körülötted, megkönnyebbülsz, hát mégis életben maradtál. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [59 pontot használtál fel, van még 94.]

m 1 mozogsz északkeletre
[170,7] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy natali követ. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 81.]

ek 503 182 27 t. energia kisütése: 503 182 27
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
(169,8) csontváz hadúr (#423)
(170,7) natali kő (#388)
(170,9) kputtyintó csalán (#247), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba
(171,10) Fairlight oltár, élőholt tigris (#766)
(172,11) kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(173,12) nekrofun (#173), Raia oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kputtyintó csalán (#247)
(174,13) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 49. jellempróba, magger (#747)
(175,14) ryuku csapásvezető (#778), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(176,15) ősdentor (#282), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 37. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(177,16) kristálypalota (#401), Raia oltár, aurapollátor (#222), nanda (#224), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761)

[182,27] A partot elhagyva, egy ritka erdőben találod magadat. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alanori csatamén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (666. épület.). Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.)
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 76.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [3 510 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs izgatottan a harmadik darabot az előző kettőhöz illeszti. A boton a kék kígyótest - vagy inkább sárkány? - egyre jobban kirajzolódik. Hirtelen zizegő hang hallatszik, a botból elektromos szikrák pattognak, és a bölcs összes haja feláll. A bölcs elvigyorodik.
- Uhú! Csak óvatosan! Nos... - koncentrálni kezd, és megjelenik előttetek tisztán a pálca következő darabjának rejtekhelye. Micsoda mágia! - ...attól tartok, ez valahol a tengerben lesz! Tehát nagy valószínűség szerint víz alatti labirintus. Mindenképpen sajátítsd el a vízlélegzés varázslatot, mielőtt oda bemész!

1 5
16 14
15 13 2 3 6 9
17 19
11 4 7 10
18
21
20 8
12
27 22 34
26 25
23
24
28 30 33
32
29 31
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 77. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 39, északra 60 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 71.]

szk 760 keresed a 760. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drakolichek. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 68.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 58.]

ef 20 502 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 2.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 1. BP: vv 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: le 865 0 0 leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 7.]

* 5. BP: h 1602 112 11 használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 11 madártollat. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 11 vizet találsz. (Nincs mibe rakni 11 vizet.) [3 pontot használtál fel, van még 4.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 22, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Sajnos éhen pusztult a mutáns pók. Megszabadulsz a tetemtől. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 410 pontot. A következő körben tehát 414 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TEKNŐCPAJZS (417. TÁRGY)
Hát, nem egy bonyolult találmány, de igencsak hatékony! Hosszas munkával kiszáríthatod, megtisztíthatod a teknőcteknőt, és a belsejére egy bőrpántot erősíthetsz, amellyel megfoghatod: már is kész a hatalmas és kemény teknőcpajzs! Amellett, hogy a védettségedet 8-al megnöveli, 2-t ad a szerencsédhez (és így a mentődobásaidhoz) is. A teknőcpajzs elkészítése 40 TVP-t és egy teknőcteknőt igényel.

LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed magasabb lenne (a taumaturgiádtól függő mértékben). (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged jobb lesz a varázslat időtartama alatt (a taumaturgiádtól függő mértékben, de max. 10-zel). 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy).
Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart.

LÁTHATATLAN ÉSZLELÉSE (78. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal képes vagy a láthatatlanul közlekedő kalandozókat észlelni. Bár nem látod őket tökéletesen, csak elmosódottan, ez bőven elég ahhoz, hogy felismerd őket, ne tudjanak jobban meglopni, és ne tudjanak előled olyan könnyen elbújni. A láthatatlan észlelése varázslat az elmondásától egészen a következő forduló elejéig tart, elmondása 5 TVP-be és 7 VP-be kerül.

VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik.

NATALI KŐ (388. TÁRGY)
A natali kő egy ősi, rúnákkal telerótt oszlopcsonk. Sajnos az írást manapság senki sem ismeri, de állítólag nagy hatalomhoz juthat az, aki megfejti az ezeréves titkot. Sokak szerint egy speciális mágikus rítust kell a natali kőnél elvégezni, mások szerint a megoldás sokkal, de sokkal egyszerűbb.

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 269. fordulód.

Erő: 30 (62) Szint: 34 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 26 (48) Támadás: 65 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 24 (42) Védekezés: 113 Menekülés: 15 % Életkor: 34/213 év
Egészség: 24 (38) Életpont: 851/827 Jellem: semleges Tul. pont: 9
Szerencse: 31 (63) Varázspont: 1115/85 Pénz: 9137 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 48/37 Pszi pont: 169/112 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3534 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38 046 TP-t kaptál. Jelenleg 5 187 223 TP-d van. A következő szinthez még 312 777 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, Quwaxotix, északi tűzsárkány. A 201. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5429 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/60 ökölvívás: 34/23 (+8%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 24/30 (+5%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 31/13 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
182,27 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 170,7
Kedvenc táborhely: 182,27
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/8 Max életkor 929 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 487 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/6 (+34%) 2. nyomkövetés: 53/86 (+5%) 3. mászás: 22/37 (+9%)
4. csapdakészítés: 23/42 (+7%) 5. csapdaészlelés: 9/68 6. gyógyítás: 27/30
7. titkosírás: 3/38 8. felderítés: 23/66 9. szörnyidomítás: 4/15
10. teológia: 45/50 (+18%) 11. taumaturgia: 39/16 (+18%) 12. szerencsejáték: 6/33
13. versengés: 23/7 (+10%) 14. harcművészetek: 37/24 (+15%) 15. zene: 8/99 (+12%)
16. szörnyismeret: 38/97 (+22%) 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 1/43
19. vadászat: 9/71 (+12%) 20. vitalitás: 1/86 21. bányászat: 30/33
22. testépítés: 1/50 23. úszás: 12/34 24. főzés: 10/5 (+11%)
25. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093), északi tűzsárkány (#219), mélység fattya (#199), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (920,25) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59) láthatatlanság (#76) esszenciavédelem (#165)
szörnycsábítás (#83) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> csataremák (#694) hhaar burka II (#162) >> nagyobb vércápa (#246)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 42 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 3 ryuku kalapács (#724) $1 szöges bunkó ($8)
Vízifegyverek
1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 21 tüske (#22)
Dobófegyverek
54 bogyógránát (#430) 9 bumeráng (#249) 11 dzsumbujharcos bóla (#1458)
2 esszenciakristály (#350) 20 ezüstshuriken (#327) 4 jégpasztilla (#1566)
10 kábító nyilacska (#1590) 18 * mérg. vas dobónyíl (#190) 10 mihlanil dobótőr (#599)
1 tolmokov-koktél (#351) 144 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456) 1 * rizspapír-vért (#1366)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) $1 optiri agysisak ($315) 1 pszi katalizátor (#610)
1 * rémbőr tarkóvédő (#737)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 láthatatlan köpeny (#441)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * karomkesztyű (#1771) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * füst öv (#1751) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 hatalom fülbevalója (#817) $2 obszidián függő ($195) 1 * ősplazma (#839)
2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
2 halálhozó talizmán (#813) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * mihlanil medál (#823) 1 natharion gömb (#865) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * q. irtó medál (#2301) 2 rothasztó talizmán (#815) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) $1 ezüst karkötő ($158) 1 halálhozó karkötője (#816)
1 mászó-karperec (#392) 1 * Thargodan karkötő (#1249)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 1 gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * kráken gyűrű (#1165) 1 törpe védőgyűrű (#1104) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 86 csepp tinta (#101), fér még: 14]
22 fűszertartó (#210) [bennük 106 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 58 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
6 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 72]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 119]
3 szent kehely (#257) [bennük 4 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 26]
1 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 6]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 157 csepp ugh méreg (#166), fér még: 35]
3 vizestömlő (#3) [bennük 52 korty víz (#27), fér még: 8]
8 zöld üveg (#82) [bennük 160 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 12 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
3 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 33 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 3 bájital (#261) 1 bányászlámpa (#1687)
2 bunthar zsák (#734) 11 + deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüstszelence (#1602) 4 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234)
2 feneketlen bugyor (#570) 3 fenőkő (#1618) 16 gernim balzsam (#1894)
28 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147) 1 hűségérme (#1141)
2 kaja (#2) 3 kis ónixkulcs (#1110) 1 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 4 kristályfolyadék (#449) 13 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560)
5 leviatán hólyag (#2182) 1 márványszobor (#2232) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 nagy ónixkulcs (#1111) 51 ork csodaszer (#1228) 1 plazmagömb (#2235)
5 pszi kő (#248) 1 quwarg katalizátor (#1535) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 roxati zárfaló (#314) 1 rúnakavics (#2233) 5 ryuku védőkenőcs (#1154)
26 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32)
3 tatu dob (#234) 1 teremtés zsákja (#818) 1 titanitdukát (#1480)
1 trikornis fókusz (#2169) 8 tudás gyöngye (#522) 9 varázskő (#305)
1 varkaudar csésze (#841) 4 varkaudar pálinka (#1137) 1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
6 bordacsont (#16) 17 borkonyó bibe (#312) 12 csigakagyló (#1131)
16 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133) $1 dentor bőr ($551)
6 dorony tüdő (#212) 35 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540)
25 elkarog szőr (#665) 5 ezüstdarab (#326) 41 fekete gyöngy (#99)
2 fémrúd (#104) 2 fenékkavics (#1130) 12 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 1 fpi formázó minta (#419) 2 galachmit (#310)
18 gyíkfű (#201) 31 gyöngymangó (#135) 11 halcsont (#390)
2 iknegurin (#541) 1 jégszív (#282) 8 kaktuszbogyó (#429)
13 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 39 kőszem (#304)
4 kreiton esszencia (#892) 2 küklopsz szem (#643) 11 kvazár (#244)
4 lajhár csont (#236) 15 lapkorong (#80) 2 lélekesszencia (#619)
6 lidércesszencia (#1074) 11 liumbe hajtás (#655) 5 lótuszvirág (#447)
151 madártoll (#112) 10 magszim bél (#103) $2 mandibulapenge ($125)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 12 moa üveggömb (#383) 1 Morgan kristálya (#659)
2 móri gyümölcs (#116) 9 nektoraf faggyú (#667) 6 ovimon-bogyó (#207)
3 párducszem (#1073) 22 pirkit (#153) 4 praglonc hártya (#215)
16 púderkő (#119) 20 pular kristály (#239) 19 purifikátor háj (#269)
24 quwarg tojás (#360) 3 rakolits por (#669) 2 raptor karom (#281)
30 remák szív (#264) 3 rókafarok (#124) 4 rozmárfog (#1069)
2 sámán erszény (#650) 7 sárkánypikkely (#292) 4 sáska amulett (#668)
6 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69)
2 szulfagor agyar (#677) 5 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
1 teknőcteknő (#416) 1 teknősesszencia (#702) 2 Thargodan esszencia (#328)
33 tigroszlán fog (#63) 7 trikornis szarv (#198) 9 tükör (#43)
4 ulkor gyöngy (#1072) 1 varkaudar tekercs (#653) 28 vasérc (#152)
1 vörös zyel (#606) 3 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 244.28 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 255 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
43 amniosz (#203) 14 grifftojás (#179) 1 gyémántsisak (#467)
110 gyöngymangó (#135) 39 quwarg kristály (#2238) 40 quwarg tojás (#360)
1 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku mellvért (#689)
2 ryuku sisak (#688) 99 Thargodan esszencia (#328) 34 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 7 dentor bőr (#551) 1 ezüst kulcs (#184)
2 ezüst nyaklánc (#117) 50 fáklya (#36) 60 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 kőkalapács (#13) 11 madártoll (#112)
14 mandibulapenge (#125) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 rövid íj (#107)
1 szöges páncél (#65) 3 tyrex csont (#280)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
263 arany (#50) 1 ezüst karkötő (#158) 1 fűszertartó (#210)
2 kaja (#2) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 obszidián függő (#195)
1 optiri agysisak (#315) 1 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264)
1 sáfránypor (#211) 1 szöges bunkó (#8) 6 tigroszlán fog (#63)
4 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek