Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. nov. 3. 9h:29' EZ A 767. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD 768. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
Caelum a biztonság kedvéért felrak egy védelem sav ellen varázst. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Limorr néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már kitartás vibrál körülötte. Ezüstkarom gyorsan felrak egy fizikai pajzs varázslatot. Ezüstkarom egy fürgülés varázslattal készül a csatára.
Caelum egy isteni átok varázslatot dob az ellenfélre. Az ellenfél szerencséje csökken. Caelum egy pusztító végzet varázslattal köszönti a másikat. 2361 életpontot sebzett. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Limorr egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy isteni átok varázslatot. Az ellenfél szerencséje csökken. Limorr néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy kiszáradás. 850 életpontot sebzett. Az ellenfél összeaszalódik. Távolról pajzszúzás varázslatot lő Caelum irányába a másik. 396 életpontot vesztett. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg Caelum irányába az ellenfél. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot.
Caelum mihlanil dobótőrt hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 9 mihlanil dobótőr. Lövedékeivel perforálja a ryuku szamuráj testét. (9 támadással 641 életpontot sebezve.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Limorr teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 1 vas dobónyíl.
Ököllel Caelum párszor keményen megüti a ryuku szamuráj fényes páncélját. (5 támadással 871 életpontot sebezve.) Ököllel Caelum súrolja a ryuku szamuráj lábát. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 140 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Durghal pörölyével Limorr súrolja a ryuku szamuráj lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 220 életpontot sebezve.) Fagyott kalapáccsal Limorr meghorzsolja a ryuku szamuráj jobb karját. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) A ryuku szamuráj ütései elérik Caelum vállát és karját. (2 támadástól 243 életpontot vesztett.) Társad kábán ténfereg a csapástól. Még 194 életpontot vesztett. A ryuku szamuráj ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz Caelum testére. (2 támadástól 266 életpontot vesztett.) Társad kábán ténfereg a csapástól. Még 212 életpontot vesztett. A ryuku szamuráj összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10496 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Caelum kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy sodét). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP, összes sebzés: 5333, összes sebződés: 1311}
Caelum védekezésképp villámgyorsan felhúz egy fizikai pajzs varázst. Caelum egy védelem sav ellen varázslattal készül a csatára. Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Limorr védekezésképp villámgyorsan felhúz egy fizikai pajzs varázst. Limorr kitartás létrehozásához szükséges szavakat mormol. Ezüstkarom a biztonság kedvéért felrak egy fizikai pajzs varázst. Ezüstkarom mormolni kezd. Létrejött egy fürgülés körülötte. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia...
Caelum egy őstűz varázslatot dob az ellenfélre. 28 életpontot sebzett. Caelum távolról pusztító végzet varázslatot lő a másikra. 3465 életpontot sebzett. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Caelum felé, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot.
Caelum mihlanil dobótőrt ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 9 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozza a ryuku sorkatona testét. (9 támadással 668 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku sorkatona testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány ryuku harci dárdát hajít Caelum felé. Társad 516 életpontot sebződik.
Ököllel Caelum néhányszor megcsapja a ryuku sorkatona jobb oldalát. (12 támadással 1646 életpontot sebezve.) Ököllel Caelum néhányszor épp csak megérinti a ryuku sorkatona testét. (9 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpírölővel gyengén megszurkálod a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku sorkatona újra meg újra lecsap Caelum testére. (10 támadástól 319 életpontot vesztett.) A mágus kezéből láng csap társad felé. Caelum csak félig ússza meg. 17 életpontot vesztett. Bár Caelum ügyesen védekezik, a ryuku sorkatona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasát. (10 támadástól 345 életpontot vesztett.) Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönti Caelumot az ellenfél. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A ryuku sorkatona pusztító erejű támadást indít, félresöpörve Caelum védekezését. (10 támadástól 304 életpontot vesztett.) Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő. [Caelum:] Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. 43 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) [Limorr:] Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. [Ezüstkarom:] 16 életpontot vesztett. Társad védettsége csökkent.
Ököllel Caelum néhányszor épp csak megérinti a ryuku sorkatona testét. (2 támadással 288 életpontot sebezve.) Ököllel Caelum súrolja a ryuku sorkatona könnyűvértes testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpírölővel megkarcolod a ryuku sorkatona fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 139 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a ryuku sorkatona testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő).
Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kap Caelum az oldalára és a lábára. (10 támadástól 360 életpontot vesztett.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő társadra. Caelum alig pörkölődik. 17 életpontot vesztett. Bár Caelum ügyesen védekezik, a ryuku sorkatona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasát. (10 támadástól 310 életpontot vesztett.) Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő Caelum felé. 130 életpontot vesztett. A ryuku sorkatona nem hagy pihenőt: lesújt Caelum karjára és mellkasára. (10 támadástól 309 életpontot vesztett.) Egy energiaspirál varázslatot dob Caelum felé a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16841 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és 23 arany, ezenkívül 1 ryuku menetpajzs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és 1 ryuku védőkenőcs (ld. enc.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Szereztél 4 katonai kötszert. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 53, gyógyulás: 4, összesen: -49 ÉP, összes sebzés: 7270, összes sebződés: 2696}
Ezüstkarom egy fizikai pajzs varázslattal készül a csatára. Ezüstkarom mormolni kezd. Létrejött egy fürgülés körülötte.
Ezüstkarom mormol, majd ujjaiból kirepül egy őstűz varázslat. 56 életpontot sebzett.Ezüstkarom ellenfelére Asylux csapdája varázslatot lő. Az ellenfél támadása csökkent. Távolról nagyobb pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 472 életpontot vesztettél.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ez mellément. Ezüstkarom még az összecsapás előtt a tünde íjjal kilő néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeivel perforálja a császári gárdista testét. (9 támadással 861 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ryuku harci dárdát. A becsapódástól 758 életpontot vesztettél.
Neked annyi! Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 1230, gyógyulás: 0, összesen: -1230 ÉP, összes sebzés: 5179, összes sebződés: 2803}
Limorr gyorsan felrak egy fizikai pajzs varázslatot. Limorr felhúz egy kitartás varázslatot. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ezüstkarom fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormol. Ezüstkarom elmormol egy fürgülés varázslatot. Caelum néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötte. Caelum gyorsan felrak egy védelem sav ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy csendvarázs mágiát.
Hirtelen minden elnémul körülötted. (Varázsolni sem tudsz.) Limorr vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ezüstkarom a tünde íjjal az ellenfélre céloz és lő. Elrepül 9 vashegyű nyíl.
Durghal pörölyével Limorr párszor keményen megüti az Oyatame Tzutuki testét. (11 támadással 1934 életpontot sebezve.) Fagyott kalapáccsal Limorr párszor keményen megüti az Oyatame Tzutuki nyakát. (10 támadással 814 életpontot sebezve.) Oopssz, ez mellément! Pusztító lándzsával Ezüstkarom megdöfködi az Oyatame Tzutuki lábát. (10 támadással 2071 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul Limorr testére az Oyatame Tzutuki. (8 támadástól 2119 életpontot vesztett.) Társad szívébe egy hideg kéz markol - ereje csökken. Az Oyatame Tzutuki fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul Limorr vállára és nyakára. (6 támadástól 1205 életpontot vesztett.) Limorr mellett jobbra-balra szökkenve osztja az Oyatame Tzutuki nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 659 életpontot vesztett.)
Durghal pörölyével Limorr párszor keményen megüti az Oyatame Tzutuki lábát. (11 támadással 1908 életpontot sebezve.) Fagyott kalapáccsal Limorr néhány helyen meghorzsolja az Oyatame Tzutuki lábát. (8 támadással 690 életpontot sebezve.)
Ezt a támadást elhibáztad! Pusztító lándzsával Ezüstkarom épp hogy megszúrja az Oyatame Tzutuki testét. (1 támadással 198 életpontot sebezve.) Az Oyatame Tzutuki védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitással zúdulnak Limorr testére. (8 támadástól 2086 életpontot vesztett.) Társad szívébe egy hideg kéz markol - ereje csökken. Az Oyatame Tzutuki végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi Limorr testét. (6 támadástól 1174 életpontot vesztett.) Az Oyatame Tzutuki végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi Limorr testét. (4 támadástól 780 életpontot vesztett.) Az Oyatame Tzutuki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15900 tapasztalati pontot kaptál. Közös döntés alapján te kutatod át a szörnyet. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 7711, összes sebződés: 8023}
* 1. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat az 1488. tárggyal a 737. tárgyat |
* 3. KP: | használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 27. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 11. varázslatot a 26. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat az 533. tárggyal az 1158. tárgyat |
ftv 155 694 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 694. szörnyet |
ftv 155 693 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 693. szörnyet |
t 693 1 | támadod a 693. szörnyet |
ek 273 13 407 | t. energia kisütése: 273 13 407 |
ek 273 10 209 | t. energia kisütése: 273 10 209 |
kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 1345 1088 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat az 1088. tárggyal az 1158. tárgyat |
le 1657 | leveszed/lerakod az 1657. tárgyat |
kf 817 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
kt 235 1 | elkészíted a 235. tárgyat (1 darabot) |
kt 405 1 | elkészíted a 405. tárgyat (1 darabot) |
hu 11 4 13 | hulladék: 11 4 13 |
hu 94 176 138 | hulladék: 94 176 138 |
hu 51 26 166 | hulladék: 51 26 166 |
hu 32 234 42 | hulladék: 32 234 42 |
hu 231 203 106 | hulladék: 231 203 106 |
hu 104 41 268 | hulladék: 104 41 268 |
hu 24 236 80 | hulladék: 24 236 80 |
hu 33 103 85 | hulladék: 33 103 85 |
hu 21 404 281 | hulladék: 21 404 281 |
hu 25 128 14 | hulladék: 25 128 14 |
hu 47 280 15 | hulladék: 47 280 15 |
hu 110 30 152 | hulladék: 110 30 152 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 20, gyógyulás: 43, összesen: +23 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 28, gyógyulás: 42, összesen: +14 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 24, gyógyulás: 46, összesen: +22 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 20, gyógyulás: 44, összesen: +24 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 22, gyógyulás: 37, összesen: +15 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 24 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 2207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 64, gyógyulás: 39, összesen: -25 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr fejét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3988 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 52, gyógyulás: 45, összesen: -7 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
fa 283 4770 1 | feladod a 283. tárgyat a 4770. kalandozónak (1 darabot) |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
pki 200 | kiveszel a bankból 200 aranyat |
bb 326 99 | beraksz a bankba a 326. tárgyat (99 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 143 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 144 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4256 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 74, gyógyulás: 12, összesen: -62 ÉP}
v 198 206 123 | elmormolod a 198. varázslatot |
[206,123] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1878 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 2, gyógyulás: 11, összesen: +9 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
ef 40 507 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 689. tárggyal a 690. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
RYUKU SZAMURÁJ (836. ELLENFÉL) A szamurájok nem akárkik ám, ők azok a ryuku harcművészek, akiktől még a ghallaföldén nevelkedett, erősen az isteni hatalom felé kacsintgató kalandozóknak, köztük neked is tartanod kell. A ryuku szamurájok hegyi kolostorokban, a világtól elzártan nevelkednek, s tanulásuk mindennapjait a lélekegyensúly fenntartását célzó meditáció, a teljes önfegyelem, az éles logikai gondolkozás és a harcművész technikák tökéletes elsajátítása tölti ki. Az iskolából való kikerülésük után, érett harcosként, tökéletes gyilkosként lépnek ki a külvilágba. Háromféle életút állhat előttük. A leggyakoribb esetben egy nemesi család szolgálatába állnak, a hűségeskü, amit ekkor tesznek örökre a család fejéhez köti őket. Viszonylag ritkább, de azért rendszerint előfordul, hogy az ifjú szamuráj egy orgyilkos klánhoz csatlakozik, s élete további részét a higgadt gyilkolásnak szenteli. A harmadik lehetőség a hadseregben várja őket, ha a szamuráj nem találja helyét az előző két életpálya egyikében sem, katonának vonul, és a csatamezőn szerez magának hírnevet a harctudásával. Számtalan sikeres bevetés és több győztes hadjárat után kiemelkedő teljesítményének híre még akár a császár fülébe is eljuthat. Nem egyszer döntött már úgy az uralkodó, hogy egy, a katonák körében mélyen tisztelt hadfit a császári testőrség szamurájai közé emel. A szamurájok meditációs gyakorlataikat kötelező jelleggel elvégzik mindennap, és a tizenhat órás szolgálat után még a harci akadálypályák meglátogatására, némi tréningezésre is marad idejük. Nem lesz könnyű dolgod, ha magadra bőszítesz egyet közülük. |
RYUKU MENETOSZLOP (828. ELLENFÉL) A ryukuk annak idején, a ghallai partraszállást követően gyorsan szétszóródtak mindenfelé, és hát ez nem bizonyult elég jó taktikának a kontinens gyarmatosítása szempontjából. Úgy vélték, az óceánok viharai által megtépázott sereg hatékonyabban és gyorsabban teheti a dolgát, ha rögtön nagyobb területet fed le katonáival. A Túlélők Földje cseppet sem kezdő kalandozóinak ezután már nem volt nehéz a magányos katonákat egyesével levadászni, és így meghiúsítani a ryukuk által csupán megálmodott megszállást. A ryuku kontinensen azonban teljesen más a helyzet. Ryukuból annyi van, mint a nyű, és sokszor elég nagy létszámú seregben járnak. Szerencsére most egy kisebb hadosztályhoz van szerencséd, közkatonákhoz, akik egyenes sorokban, fegyelmezetten vonulnak valamerre. De vigyázz, könnyen előfordulhat, hogy a katonákat varázsmondó mágusok kísérik. Persze rögtön megszűnik ez a harmónia, amint észrevesznek, hiszen bőröd színéről, ill. alkati adottságaidról egyértelműen lerí, hogy Ghalláról érkeztél. Akkor viszont csak ellenség lehetsz, egy a Túlélők Földjének hírhedt kalandozói közül, aki fenyegetést jelent a ryukuk társadalmára nézve! És mint ilyet, mielőbb el kell tenni téged láb alól, mielőtt további galibát okozhatnál. |
RYUKU VÉDŐKENŐCS (1154. TÁRGY) Ez a hosszúkás tubusnyi folyékony, kéken világító kence a ryuku kuruzslók messziföldön létrehozott csodaszere, mellyel elég, ha vastagon bekenegeted a tárgyaid felszínét, és rögtön megtapasztalhatod az eredményét: holmidnak az elemi energiák már nem nagyon képesek ártani. Persze 100%-os biztonságot így sem lehet elérni, de tény, hogy egy-egy sárkány elemésztő leheletét több tárgyad fogja megúszni, mint ha nem használsz a csodaszerből. A védőkenőcs sajnos folyamatosan párolog, így hatása csak a kör végéig tart, a táborozás végeztével kénytelen leszel újra bekenegetni a tárgyaidat. A H 1154 paranccsal életre hívott akció 4 TVP-be kerül, a játék nyelvén pedig a védelem azt jelenti, tárgyaid +8 mentődobást kapnak minden ellenük intézett támadással szemben. |
CSÁSZÁRI GÁRDISTA (7112. ELLENFÉL) A ryuku császár hatalma és gazdagsága magasan felülmúlja bármelyik halandó uralkodóét. Ha pedig valaki ebben kételkedne, nos azok jó eséllyel hamar szembetalálhatják magukat az uralkodó elit testőreivel, a császári gárdistákkal. Közelharcban félelmetes ellenfelek, az udvari varázslók pedig nem csak hogy megtanítottak nekik néhány harci varázslatot, hanem igencsak felvértezték őket a mágikus támadások elleni védelemmel. Ráadásul ritkán járnak egyedül, kisebb osztagokban csapnak le oda, ahol a fennséges császár ezt szükségesnek látja. A balszerencsés kalandozók főleg a császárvárosban, vagy a császár személyes tulajdonainak védelmében futhatnak össze velük. Néha ők kísérik az adószedőket is. |
OYATAME TZUTUKI (7130. ELLENFÉL) A lebegő palotában található legjobb ryuku harcos, a császár követének személyi testőre áll előtted. Arcát félelmetes, ryuku démont formázó maszk takarja, testét könnyű, mégis erős vértezet fedi. Fegyvere egy borotvaéles kard, melyet olyan mesterien forgat, hogy egy kalandozónak sem szabad őt lebecsülnie. Harci jártasságának köszönhetően vágófegyverrel szinte lehetetlen legyőzni, de egyéb eszközzel is kemény próbatétel. |
RYUKU KALAPÁCS (724. TÁRGY) Ez az apró kalapács minden bizonnyal a ryuku gólem karbantartására szolgált - és mint ilyen, természetesen mágikus természetű, hiszen egyébként nem lenne alkalmas a feladatra. Persze, D3-as sebzésével nem sok értelme lenne fegyverként használni, még akkor sem, ha a bal kezedben is használhatod... |
RYUKU SZABLYA (695. TÁRGY) Ezek a rövid, görbe pengéjű szablyák hihetetlenül éles pengéjűek - állítólag a ryuku császári kovácsok hónapokon keresztül dolgoznak egy-egy darabon. Tény, hogy 4D6+4-es sebzésével elégedett lehet minden kardforgató. Használatához azonban legalább 12-es vágófegyver szakértelem kell, nehogy megvágd magad vele. |
RYUKU KOPJA (694. TÁRGY) A ryuku lovasság ékessége ez a hosszú szúrófegyver. Persze gyalogosok is használhatják, de mivel ezt a fegyvert igazándiból lovasok számára tervezték, használatakor -3 támadást kapsz erre a fegyverre. A ryuku kopja sebzése 4D6+5, és legalább 10-es fegyver szakértelem kell a forgatásához. |
FEKETE IMMUNITÁSKŐ (1362. TÁRGY) Hát igaz a legenda, léteznek még további immunitáskövek a drakolder csatamezőkön találtakon kívül is. A fekete immunitáskő megvéd a halál alapú támadások ellen - azonban minden alkalommal, amikor ilyen ér, van rá esély, hogy a fekete immunitáskő elhasználódik. Az immunitáskő eltűnését külön nem jelezzük. A követ nem kell KF-elned, és annyira fontosnak érzed, hogy átadni sincs kedved más kalandozónak. |
SMARAGD DRAGNIT (1743. TÁRGY) Egy smaragd színekben pompázó, apró fókuszkristály került hozzád. Ennek a kis kőnek önmagában nem sok hasznát veszed, ám ha belerakod valamely tárgyadba, akkor 10-et ad támadásodhoz, védettségedhez, valamint maximális életpontjaidhoz. A belerakás FOK paranccsal történhet, használható páncélban, pajzsban, sisakban és övben is. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
Erő: | 38 (42) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 35 (54) | Támadás: | 40 (43) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 26 (37) | Védekezés: | 51 (57) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/44 év |
Egészség: | 26 (32) | Életpont: | 447/776 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (44) | Varázspont: | 1213/121 | Pénz: | 210 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 60/42 | Pszi pont: | 309/56 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/24 | ökölvívás: | 19/94 | szúrófegyverek: | 35/23 (+11%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 16/47 |
dobófegyverek: | 30/2 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << vámpírölő (#951) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/87 | 2. nyomkövetés: | 52/17 (+10%) | 3. mászás: | 19/6 |
4. csapdakészítés: | 17/57 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/80 | 6. gyógyítás: | 62/18 |
7. titkosírás: | 2/23 | 8. felderítés: | 21/16 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 49/43 (+54%) | 11. taumaturgia: | 69/3 (+37%) | 12. szerencsejáték: | 4/73 |
13. versengés: | 10/43 | 14. harcművészetek: | 14/64 | 15. zene: | 14/71 (-300%) |
16. szörnyismeret: | 16/58 (+22%) | 17. pszi: | 23/11 (-296%) | 18. zárnyitás: | 3/71 |
19. vadászat: | 18/14 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 23/59 |
22. úszás: | 7/60 | 23. főzés: | 9/85 | 24. csapatmunka: | 2/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
noth szellem (#250) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), varkaudar katona (#691) (csak egyszer), manaelementál (#290), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), epokitféreg (#147), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 13 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás II (#169) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | tűzmágia (#157) |
Symulf rúnája (#182) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar iszákos (#688) | villámcsapás (#50) | >> | nőstény varkaudar (#689) | |
háló (#186) | >> | ongóliant (#159) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
tűzgolyó (#155) | >> | taalru (#249) | villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | tűzgolyó (#155) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | bűbájlidérc (#761) | tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | |
tűzgolyó (#155) | >> | csataremák (#694) | tűzgolyó (#155) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
2.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 810 TU szükséges.) tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arx formázó minta (#298) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dorony duda (#235) | |||
3 | lótuszvirág (#447) | 1 | rájabőr úszógatya (#405) | 70 | víz (#27) |