268. forduló, 270. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 12. 12h:07'
EZ A 485. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD
486. játékheted kezdete: máj. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,67] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+243 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+197 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy bunthar fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar jobb oldalát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a bunthar testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A bunthar patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 15, gyógyulás: 13, összesen: -2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 414.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 412.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 412.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [2 pontot használtál fel, van még 410.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 410.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy alku varázslat! Alkudozni fogsz. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

* 4. KP: vv 188 182 28 elmormolod a 188. varázslatot a 182. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 408.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 406.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

* 5. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

* 6. KP: kf 1120 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1120. tárgyat
A nyakadba akasztod a csillogó nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 406.]

av 13 alakváltás 13
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-24 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 391.]
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 388.]

v 15 133 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csuklyavirág. [-42 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 358.]

vv 120 156 161 elmormolod a 120. varázslatot a 156. varázslatot a 161. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 356.]
Beizzik a turbómágia. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 351.]
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 349.]

vv 12 elmormolod a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 347.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

180 181 182
66
67
68
(181,67) bunthar (#396)

[143,61] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Észreveszel egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Látsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 1 manifeszt.nyúlványt 10 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 1 teriád tőrt 50 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött.
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 307.]

ve 664 1 megveszed a 664. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 elf csontot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ve 704 1 megveszed a 704. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 troll csontot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ve 705 1 megveszed a 705. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 kobudera csontot. 6 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ve 706 1 megveszed a 706. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 gnóm csontot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ve 152 10 megveszed a 152. tárgyat 10
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 10 vasércet. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[181,67] A vidék sivatagosra vált. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy umor-pióca. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy tüskés gigaféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával végigvagdosod a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A tüskés gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 172, gyógyulás: 61, összesen: -111 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [182,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés gigaféreg. Itt csata lesz.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a tüskés gigaféreg ízelt testét. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 116, gyógyulás: 41, összesen: -75 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Franky Lee Johnson hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [181,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. A feléd közeledő kronokukac mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a kronokukac testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 14, gyógyulás: 22, összesen: +8 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [31 pontot használtál fel, van még 272.]

m 8 5 4 mozogsz északra, délnyugatra, délre
[181,64] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy tüskés gigaféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 48 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A tüskés gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 186, gyógyulás: 65, összesen: -121 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [180,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sivatagi doareg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sivatagi doareg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sivatagi doareg testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a sivatagi doareg jobb első lábát. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ököllel többször eltalálod a sivatagi doareg nyakát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A sivatagi doareg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 kaját. 2 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 52, gyógyulás: 28, összesen: -24 ÉP}

Észreveszel egy gránátkaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [180,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy morgud hagymatövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy sivatagi doareg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sivatagi doareg testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a sivatagi doareg jobb első lábát. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ököllel párszor keményen megütöd a sivatagi doareg testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 52, gyógyulás: 28, összesen: -24 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [59 pontot használtál fel, van még 213.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[179,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [178,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Véres Holló hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Sötét motyogó, 2 Piromenyét, 1 A bajnok manifesztációja. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 2 Sötét motyogó, 3 Piromenyét. Ez full! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 1 Tisztítótűz, 2 A bajnok manifesztációja, 1 Aranyeső, 1 Szerencsejáték. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Aranyeső, 1 Illúziósárkány, 1 Illúziópalota, 1 Influenza. Ez egy pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 3 Aranyeső, 1 Piromenyét, 1 Mákrózsa főzet. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 2 Sötét motyogó, 1 Influenza, 1 Piromenyét, 1 Szerencsejáték. Ez csak egy pár! Nyertél. 3. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 2 Illúziópalota, 1 Déja vu. Ez két pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 3 A bajnok manifesztációja, 2 Illúziópalota. Ez full! Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 2 Influenza, 2 Kaszabolósáska, 1 Sötét motyogó. Ez csak két pár! Nyertél. 856 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 72 aranyát. Az árnymanó hitetlenkedve csóválja a fejét, látszik rajta, hogy még mindig nem fogta fel, hogyan kaphatott ki. Kelletlenül egy aranytermő erszényt húz elő az asztal alól, és a kezedbe nyomja. A fődíjjal együtt sietve távozol a kellemetlen alak mellől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy dehidrátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a dehidrátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dehidrátor jobb oldalát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dehidrátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dehidrátor melléd csap a farkával! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A dehidrátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [178,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.

Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy égig érő pálmát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 176.]

m 8 mozogsz északra
[178,64] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bunthar nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a bunthar fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bunthar testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Lábával meglök a bunthar. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A bunthar megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 5, gyógyulás: 10, összesen: +5 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 167.]

szk 396 256 765 keresed a 396. szörnyet a 256. szörnyet a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 75 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ököllel csak érinted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 43, gyógyulás: 29, összesen: -14 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 csontpálcát. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 127.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-12 TU.] [120 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: vv 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 5. BP: le 1120 0 0 leveszed/lerakod az 1120. tárgyat
Leveszed a csillogó nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 6. BP: kf 253 812 309 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 812. tárggyal a 309. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 13, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 410 pontot. A következő körben tehát 416 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KOBUDERA CSONT (705. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy humanoid lény koponyájának az állkapocs csontja - ahogy jobban megvizsgálod, megállapítod, hogy valószínűleg egy kobuderáé lehetett. A csont sérült állapotából arra is következtetsz, hogy az illető nem természetes halállal halt meg.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 269. fordulód.

Erő: 27 (39) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 40 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 23 (28) Védekezés: 56 (61) Menekülés: 30 % Életkor: 43/45 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 381/356 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (35) Varázspont: 722/297 Pénz: 3168 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 72/25 Pszi pont: 349/155 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 12
Eddig összesen 3022 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 424 TP-t kaptál. Jelenleg 2 435 067 TP-d van. A következő szinthez még 164 933 TP szükséges. Trófeáid: kék rakolits, Dögvész, purifikátor császár. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10290 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 10 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/37 ökölvívás: 27/62 (+8%) szúrófegyverek: 21/60
vágófegyverek: 29/88 (+10%) ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 29/20 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ezüsthegyű nyíl (#323) max. 1 db (13 -19.); ezüsthegyű nyíl (#323) max. 1 db (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
178,64 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 193,95
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/5 2. nyomkövetés: 79/89 (+50%) 3. mászás: 12/53
4. csapdakészítés: 27/72 5. csapdaészlelés: 11/68 6. gyógyítás: 30/80
7. titkosírás: 9/0 8. felderítés: 23/80 9. szörnyidomítás: 18/42
10. teológia: 28/97 (+18%) 11. taumaturgia: 27/2 (+11%) 12. szerencsejáték: 4/59 (+12%)
13. versengés: 18/86 (+9%) 14. zene: 11/32 15. szörnyismeret: 44/60 (+37%)
16. pszi: 59/3 (+100%) 17. zárnyitás: 21/49 18. vadászat: 23/12
19. vitalitás: 1/11 20. bányászat: 31/4 21. úszás: 4/3
22. főzés: 18/25 23. csapatmunka: 7/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot, csak egyszer), párducbőr övtáskát (#1117) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188)
Symulf rúnája (#182) nagyobb agypajzs (#120) varázspáncél (#156) varázsenergia (#161)
erőpajzs I (#12) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212)
izomernyesztés (#33) >> kék rakolits (#754) izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
varázsvédelem (#34) >> Dögvész (#7495) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
varázsvédelem (#34) >> bányarém (#7083) varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! (teljesítve)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 76 TU. szükséges még: 14 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 30 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 2 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
1 varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
$1 cápaölő tőr ($480) 1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
3 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kerek kő (#19)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 16 nyílvessző (#108)
Páncélok
1 Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4)
1 csillogó nyakék (#1120) 8 gólem talizmán (#811) 5 halálhozó talizmán (#813)
1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * nekrofun medál (#253) 1 ritualista amulett (#708)
1 * varkaudar fétis (#1826) 3 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 * arany papi karkötő ($309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 mentát karkötő (#1551) 1 ryuku karvédő (#687)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
11 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 14 csepp tinta (#101), fér még: 96]
15 fűszertartó (#210) [bennük 24 csepp sáfránypor (#211), fér még: 51]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
9 kavadu iszák (#25) [bennük 37 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 53]
1 mágusszelence (#1076) [benne 8 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 2]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
32 sullár hólyag (#168) [bennük 111 csepp spiritusz (#170), fér még: 529]
2 szent kehely (#257) [bennük 11 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 9]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
33 uzbány csőr (#169) [bennük 23 csepp ugh méreg (#166), fér még: 373]
6 vizestömlő (#3) [bennük 118 korty víz (#27), fér még: 2]
11 zöld üveg (#82) [bennük 71 csepp ragasztó (#83), fér még: 149]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687) 1 bőrkantár (#1125)
1 bűvészpálca (#1639) 2 cirkuszi pergamen (#1233) 7 + deus ex machina (#1)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
7 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894) 34 gyógykenőcs (#313)
1 hibátlan gyémánt (#680) 66 kaja (#2) 1 kis mágneses bigyó (#1266)
1 kisebb teleportkő (#1633) 1 koboldkorona (#1629) 5 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 2 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666) 1 moa antigrav (#2204)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
32 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 reflexélesítő (#1407) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sáfránykristály (#675)
18 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234)
1 teremtés zsákja (#818) 1 trikornis fókusz (#2169) 1 tudati fétis (#1151)
10 varázskő (#305) 1 viharmadár totem (#1260) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
9 borkonyó bibe (#312) 8 bunthar bőr (#733) 1 csigakagyló (#1131)
1 csillezsályalevél (#1253) 15 csuklyavirág (#133) 1 dentor bőr (#551)
1 din formázó minta (#301) 10 dözmöng szív (#122) 98 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 3 etra hályog (#712) 6 ezüstdarab (#326)
22 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) $6 főnixtoll ($563)
1 gnóm csont (#706) 117 gyöngymangó (#135) 7 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 26 karbin plazma (#199) 4 kazmár gyökér (#205)
1 kobudera csont (#705) 12 kőszem (#304) 6 kvazár (#244)
9 liumbe hajtás (#655) 1 lótuszvirág (#447) 36 madártoll (#112)
9 pirkit (#153) 8 púderkő (#119) 45 quwarg tojás (#360)
1 rakolits por (#669) 9 ramit kő (#226) 27 + remák szív (#264)
7 rozmárfog (#1069) 11 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
1 smirglilevél (#29) 10 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676)
1 teknősesszencia (#702) 6 titanit (#1412) 1 troll csont (#704)
$1 + vapár ág ($110) 15 vasérc (#152) 11 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 165.45 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (20 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20)
8 alligátorbőr (#661) 6 amniosz (#203) 1 csatabárd (#555)
10 extra takarmány (#1360) 1 féregbél (#1071) 268 kaja (#2)
3 kis ónixkulcs (#1110) 6 manakristály (#500) 1 Morgan kristálya (#659)
28 mutáns csont (#331) 7 párducbőr (#1066) 3 párducszem (#1073)
1 próbakő (#1664) 2 pszi kő (#248) 23 purifikátor háj (#269)
80 sáfránypor (#211) 97 sallank karom (#128) 3 tudás gyöngye (#522)
4 ulkor gyöngy (#1072) 48 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüstshuriken (#327) 2 fülemüle agyar (#267) 2 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 quwarg tojás (#360)
1 téfea-agy (#172) 1 teriád tőr (#1277) 1 tyrex csont (#280)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
124 arany (#50) 1 aranytermő erszény (#819) 6 borkonyó bibe (#312)
2 bunthar bőr (#733) 1 csontpálca (#329) 6 csuklyavirág (#133)
1 elf csont (#664) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gnóm csont (#706)
19 kaja (#2) 1 kobudera csont (#705) 13 sáfránypor (#211)
1 sólyomcsőr (#1223) 1 troll csont (#704) 4 ugh méreg (#166)
10 vasérc (#152) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

177 178 179 180 181 182 183
63
64
65
66
67
68
(178,64) művészi porolit (#720), buntharok (#396), quwarg nagymester (#214)
(178,65) oázis, égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690)
(178,66) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720), dehidrátorok (#151)
(179,66) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(180,65) sivatagi doareg (#240), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429)
(180,66) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), sivatagi doareg (#240)
(181,64) tüskés gigaféreg (#256), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár
(181,65) művészi porolit (#720), kronokukac (#285)
(181,67) bunthar (#396), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), tüskés gigaféreg (#256)
(182,66) tüskés gigaféreg (#256), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek