268. forduló, 270. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 21. 10h:50'
EZ A 1218. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD
1219. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

SHARIN ELTON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,47] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+120 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy törpemammut nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen törpemammut nyomokra bukkansz! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Egy pillanat múlva a törpemammut pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [32 pontot használtál fel, van még 387.]

* 1. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy hadiszerencse I varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 382.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 377.]

* 4. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 337.]

* 5. KP: kf 629 0 0 kézbeveszed/felveszed a 629. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed az adamantit sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 6. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 7. KP: tf 3 30 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 307.]

* 8. KP: le 373 0 0 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 9. KP: kf 278 0 0 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 10. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 306.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 303.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 300.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 265.]

m 8 mozogsz északra
[134,46] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Lábával meglök az erszényes elkarog. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megpillantasz egy óriási rovarfejre emlékeztető valamit. Hiszen ez a Vasalt Bunkók akadémiája! (707. épület.)
Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 253.]

be 707 bemész a 707. épületbe
Mikor közelebb óvakodsz, már látod, hogy amit az imént még egy hatalmas rovarfejnek néztél, az valójában egy épület, bár a külső falát tényleg fényesre csiszolt, olajjal tartósított, üres quwarg-héjak alkotják! Az ajtóként funkcionáló, harapásra nyitott szájszerv felett egy jól kivehető embléma virít: Egy eltaposott quwarg! Fogalmad sincs, hogy hány szint bújhat meg a húsz méter magas toronyban, és vajon milyen mélyen nyúlhat le a föld alá, de a nagy sürgés-forgásból mindenesetre úgy látszik, érdemes lenne neked is benézned.
Mikor végre a bejárathoz vezető kaptató tetején állsz, és belebámulsz az előtérbe, a szemed lassan hozzászokik a félhomályhoz. Odabent egy hatalmas terem rejtőzik, a középpontjában pedig egy emelvényt pillantasz meg. Egy óriási kristály! Valami fura szerkezet tartja, amin színes fények villódznak. Amikor a csarnoknak is beillő helyiség ügyeletes vigyázója felfigyel tanácstalanságodra, közelebb jön, és szívélyesen beljebb invitál.
- Bizonyára te is elgondolkodtál már azon, hogyan voltak képesek azok az ostoba quwargok az invázió rövidke ideje alatt olyan szervezetten harcolni, és oly sok kárt okozni. Nos mi, a Vasalt Bunkók, rájöttünk a titkukra! Sok-sok ősquwargot, és kisebb quwarg istenséget kellett kivallatnunk, mire eljutottunk a bestiák létsíkjára, de végül sikerrel jártunk. Keserves harcok árán törtünk utat az ősquwarg-kristályhoz aztán, mire sikerült ezt a parányi darabkát lehasítanunk, és ellopnunk belőle. Ebbe a varázseszközbe gyűjtötték a quwarg mentalisták, parafenomének és agyfürkészek a tőlünk ellesett tudást, hogy aztán azt a saját javukra fordítsák. Ebben a kristályban a világmindenség összes szörnyének leírása benne rejlik! Bizony.
- És mit kellene tennem, hogy részesülhessek ebből a tudásból? - kérded bizonytalanul.
- Minden egyes információ 10 aranyba kerül, a fenntartási költségek miatt, hisz tudod... és el kell mondjam, hogy sajnos a kristály tudásának letapogatására csak a Vezérünk képes, az egész KT együttes koncentrációját felhasználva. Ráadásul az adatok kódolva vannak, így csak akkor kaphatsz leírást a szörnyről, ha azt a vezérünk is ismeri. [Add ki a BE <épület száma> <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 5 TVP-ért, és megkapod az 1. és 2. szörny enciklopédiáját. A harmadik paraméter megadása nem kötelező. Ha a megadott szörnyről nem rendelkeznénk ismeretekkel, természetesen nem kell fizetned. Egy fordulóban max. ötször használhatod az épületet, mert az ősquwarg-kristály ezután kimerül, már nem lesz képes több csodára.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

be 707 7498 7444 bemész a 707. épületbe
Betotyogsz a Bunkó Akadémia épületébe. A teremfelügyelő udvariasan üdvözöl, és mutatja, hogy épp senkire nem kell várnod, máris feltöltheted magad ismeretekkel. Leperkálod a 20 aranyat. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy napkornis. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy kvazárbehemótot is láttál. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 243.]

be 707 7321 7305 bemész a 707. épületbe
Betotyogsz a Bunkó Akadémia épületébe. A teremfelügyelő udvariasan üdvözöl, és mutatja, hogy épp senkire nem kell várnod, máris feltöltheted magad ismeretekkel. Leperkálod a 20 aranyat. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy gigantikus csüldő. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy periszkóp csigát is láttál. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 238.]

be 707 7298 7296 bemész a 707. épületbe
Betotyogsz a Bunkó Akadémia épületébe. A teremfelügyelő udvariasan üdvözöl, és mutatja, hogy épp senkire nem kell várnod, máris feltöltheted magad ismeretekkel. Leperkálod a 20 aranyat. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy baziliszk. csemete. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy kőszalamandrát is láttál. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 233.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[134,45] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Wassermann Bobó lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tavacska van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy dehidrátor. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dehidrátor testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dehidrátor egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával melletted a levegőbe suhint. A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Zsákocskákból egy sereg, minden zsákban öt gyerek.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Andezit Tódor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő dehidrátor nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dehidrátor testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A dehidrátor elhibázza az ütést csápjával. A dehidrátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dehidrátor farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,43] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dehidrátor. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet köpsz. 46 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dehidrátor bal oldalát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 192.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[134,42] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bandita nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 132 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bandita testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő. Szereztél 11 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, szürke szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy fűzöld, virágokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó békesség és tiszta, természetes mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy rinóbőr övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy zombi mester trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy törpemammut. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mizuno Ami. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [133,41] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó berzerker. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy mestervarázsló. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...) [132,40] A dombság átmegy hegységbe.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy erszényes elkarog orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. [79 pontot használtál fel, van még 113.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[132,39] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nyuhaj karbin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy bibircsók-óriás. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás jobb vállát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [131,38] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Zárlatos Inkubátor. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 81.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy zombi mester az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 51 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a zombi mester nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A ködkürtöt a hátizsákod mélyére helyezed - egy darabig most nem lesz rá szükséged. [15 pontot használtál fel, van még 66.]

id 91 50 idomítod a 91. szörnyet 50 pontért
Nekikezdesz az alpesi tehén idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tejet fog adni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 60 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy mélységi grittangot. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: kut 20 0 0 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 26.]

* 2. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [20 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed az adamantit sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 4. BP: le 278 0 0 leveszed/lerakod a 278. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 5. BP: kf 373 0 0 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 6. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 410 pontot. A következő körben tehát 416 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAPKORNIS (7498. SZÖRNY)
A thargodan invázió a trikornisok őseit, a napkornisokat is előhozta évezredek óta tartó rejtőzésükből és elszigeteltségükből. A napkornisok jóval nagyobb hatalommal bírnak egy trikornis hercegnél, és méltó ellenfelei egy thargodan lordnak is.

KVAZÁRBEHEMÓT (7444. SZÖRNY)
Jó pár mesterségesen létrehozott bestiával találkoztál már, de a kvazárbehemót - jobb, ha bevallod - legtöbbjükön túltesz. Körülbelül háromszor magasabb egy átlagos embernél, és súlya is majdnem tízszerese a legnagyobb testű trollokénak. Külső borítása acélos színben csillogó kvazár, a belső vázszerkezete pedig az adamantit, és a titanit ötvözete. A mozgatásról töméntelensok bűbáj, és vésett rúna gondoskodik, az intelligenciáról pedig egy megidézett, és bebörtönzött lélek. Jobb, ha nem is tudod, hogy kinek a lelkét használta fel ehhez a művelethez a gólem készítője. A kvazárbehemót tökéletesen ellenáll a mentális, és a méreg alapú mágiaformáknak, és alaptermészeténél fogva immunis a halálmágiára is. Ezekkel kár is próbálkoznod. A többi mágiaformával szemben is igen ellenálló, nem is beszélve róla, hogy fizikailag szinte elpusztíthatatlan. Az egyetlen gyenge pontja talán, hogy nem túl gyors. Ha viszont eltalál - előre szólok -, ott csont reped, hús szakad!

GIGANTIKUS CSÜLDŐ (7321. SZÖRNY)
Mit gondolsz, mi történik, ha egy humanoid méreteket tekintve viszonylag ártalmatlan, de egyébiránt hatékony vadász minden természetes ellenfele eltűnik? Nos igen, a vadász még hatékonyabb lesz, és elkezd növekedni. A vérszomjas csüldő nevét mára már biztosan elfelejtetted, hiszen odaát, Erdauinon egy efféle véglény már semmilyen kárt nem lenne képes tenni benned. Nos, ha teszem azt százszorosára növelünk egy közönséges quwargot, az onnantól kezdve mindenre és mindenkire veszélyes lesz, még rád is. A gigantikus csüldő sem vált eszesebbé, vagy ügyesebbé a Tűzvihar óta eltelt évek alatt, egyszerűen csak megnőtt egy kicsit. A testméreteiről csak egy mondatot: akkora tölcsért épít a homoktengerbe, hogy Alanor főtere elférne a legalján! Csak egyet tanácsolhatok: kerüld el a tölcsér alakú, fura mélyedéseket a sivatagban.

PERISZKÓPCSIGA (7305. SZÖRNY)
Ezen a vidéken viszonylag kevés puhatestű lény képes életben maradni, és ennek azért több oka is van. Egyrészt sokan vadásznak az efféle, könnyű zsákmányra, másrészt a rendkívüli hőség szinte elviselhetetlen körülményeket teremt a számukra. A periszkópcsiga ezt a két problémaforrást egyetlen közös megoldással küszöbölte ki. Elássa magát a dombvidék lankás oldalában, és a föld mélyének biztonságában várja ki a megfelelő alkalmat a támadásra. Mert, hogy ragadozó őkelme, méghozzá nem is a nagyon ügyetlen fajtából! A nevét periszkópszerű, kocsányos szemeiről kapta, amellyel folyton a felszínt pásztázza. A csiga azonnal ölő mérget használ, hogy ne kelljen hosszú utat megtennie a megsebesíttet, és agóniájában elkószált áldozat nyomában. Akit eltalál szigonyszerű méregnyelvével, az már meg is kezdheti utolsó imáját, hiszen egy méregsemlegesítésre már nincs ideje. Pontosan ezért csak T paranccsal támadod meg.

BAZILISZKUSZ CSEMETE (7298. SZÖRNY)
Mindössze négy méter hosszú? Csak másfél méter magas, és csupán hét mázsa súlyú gyíkféle? Ugyan már! Nem komoly ellenfél! - vághatod rá, ha a leírást csak idáig olvasod. Gondold meg azonban, nehogy könnyelműséged komoly probléma forrása legyen! A baziliszkuszok családja jó pár alfajjal büszkélkedik ezen a vidéken, és hogy egy ilyen kietlen tájon életben tudtak maradni, már eleve óvatosságra kellene, hogy intsen. A baziliszkusz tekintete halálos, ezt minden gyerek tudja, és ha nem is hiszel a mesékben, az enciklopédiában ajánlatos hinned. Ha ez nem volna elég, a nyála erősen mérgező, és az étvágya csak egy Thargodanéhoz fogható.

KŐSZALAMANDRA (7296. SZÖRNY)
Ha egy sziklatömb váratlanul megmozdul, és rád támad ezen a környéken, akkor minden bizonnyal egy kőszalamandrába botlottál. Alakja változatos, mint ahogyan a mérete és a színe is, ezért nem igazán tudom pontosabban leírni. Négy vaskos lábán, lassan mozog. Nyaknélküli feje lapos, és robosztus. Fekete gombszemei alig látszanak ki a göröngyös kőbőr redői alól, és farka is elég kurta, ahhoz képest, hogy alapvetően egy gyíkfélével van dolgod. Ragacsos, sűrű váladékot kiválasztó bőrét olyan vastagon belepi a ráragadt kavics és törmelék, hogy az bárminemű fegyverrel tökéletesen áthatolhatatlan. Ráadásul fajtájának fő jellegzetességét is megőrizte, miszerint a tűz minden vállfaja hatástalan ellene.

DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY)
A dehidrátorok a sivatagok óriási testű ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testéből a vizet. Gyakran lőnek ki hősugarat a szemükből is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlőben levő) vizet párologtatják el, majd fogják fel bőrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra.

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű, hosszú szakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 101. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 269. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 22 Merészség: 7/3 Magasság: 181 cm
IQ: 44 (46) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 30 Életpont: 403/410 Jellem: jó (571) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (28) Varázspont: 566/303 Pénz: 2162 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 34/1 Pszi pont: 229/436 EFejl: 30
Eddig összesen 1651 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 427 TP-t kaptál. Jelenleg 951 340 TP-d van. A következő szinthez még 48 660 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, Mnebolath, varkaudar hadúr. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/73 (+12%) szúrófegyverek: 26/23 (+5%) vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 12/54 lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 26/41 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
131,38 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 135
Kedvenc táborhely: 97,69
JLKzott minoszkúpok: 62, 64

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/2 2. nyomkövetés: 45/65 (+35%) 3. mászás: 10/66
4. csapdakészítés: 13/24 (+17%) 5. csapdaészlelés: 6/68 6. gyógyítás: 57/71
7. titkosírás: 6/32 8. felderítés: 31/10 (+14%) 9. szörnyidomítás: 6/93 (+25%)
10. teológia: 22/21 (+4%) 11. taumaturgia: 21/32 (+14%) 12. szerencsejáték: 1/44
13. versengés: 4/34 14. harcművészetek: 11/7 15. zene: 25/97 (+25%)
16. szörnyismeret: 9/15 (+37%) 17. pszi: 33/9 (+1%) 18. zárnyitás: 2/5
19. vadászat: 12/71 (+1%) 20. bányászat: 28/57 (+66%) 21. főzés: 4/84 (+22%)
22. csapatmunka: 2/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 6 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), mocsárivércet (#7143) fedett veremmel (#219), autentikus vámpírt (#154) hurokcsapdával (#217), Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
"Mindenki egyért" TK beállítás
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), halálmadár (#351), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), szubreális vámpír (#223), Tapírnyúzó Carmen (#4567), semlegesek (#989), jók (#990), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), oldás (#372), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> kneopatikus mollusk (#209) kisebb tűzlehelet (#110) >> miksziszi húsgólem (#126)
kisebb tűzlehelet (#110) >> halálosztó kain (#168) kisebb tűzlehelet (#110) >> Thargodan csontváz (#297)
agybénítás (#114) >> dermesztő lidérc (#645) agybénítás (#114) >> kérődző etra (#368)
agybénítás (#114) >> élőholt sullár (#216) kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221)
kisebb tűzlehelet (#110) >> nómenklatúra (#158) kisebb tűzlehelet (#110) >> vortexmágus (#418)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> halálhozó (#419)
kisebb tűzlehelet (#110) >> korinthai amőba (#420) kisebb tűzlehelet (#110) >> kék rothasztó (#421)
kisebb tűzlehelet (#110) >> varkaudar bajnok (#190) kisebb tűzlehelet (#110) >> varkaudar hadúr (#270)
teljes őrület (#118) >> varkaudar varázsló (#271) teljes őrület (#118) >> ongóliant (#159)
agybénítás (#114) >> varkaudar behemót (#189) teljes őrület (#118) >> vark. nekromanta (#173)
kisebb tűzlehelet (#110) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> halálosztó kain (#168) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! (teljesítve)
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 62, 64, 72, 175, 189, 190, 191, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 47.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 271, a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20121.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 551 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 3 csontkés (#11)
1 csontszurony (#12) 2 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
$3 orgyilkos tőr ($225) 1 + teriád lándzsa (#1282)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
3 kerek kő (#19) $1 nyílvessző ($108)
Dobófegyverek
3 dárda (#10) 1 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fejsze (#1240) 10 mérg. vas dobónyíl (#190) 10 tolmokov-koktél (#351)
11 * ubuk dobónyíl (#138)
Páncélok
1 * adamantit páncél (#628) 1 bőrpáncél (#51)
Sisakok
1 adamantit sisak (#629) 1 bőrsisak (#57) 1 * Khór maszkja (#1138)
1 * optiri agysisak (#315) 1 ryuku sisak (#688) $1 vassisak ($160)
Köpenyek
1 * rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * adamantit kesztyű (#306) 1 Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
7 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * adamantit csizma (#631)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$4 borostyán függő ($162) $1 igazgy. fülbevaló ($197) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$2 aranylánc ($191) 1 * csontamulett (#711) 2 denevér szimbólum (#140)
$1 ezüst nyaklánc ($117) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 * kreiton fókusz (#853)
1 * szem szimbólum (#142) 1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 arany karperec ($194) 2 * Eldaran karkötője (#373) 1 * mentát karkötő (#1551)
1 obszidián karkötő (#229) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$3 aranygyűrű ($193) $1 ezüst gyűrű ($180) 1 * vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * ezüst éjmedál (#2439) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 37]
6 éjurna (#2368) [bennük 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 50]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
1 fűszertartó (#210) [benne 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 19 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 53]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 23 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 192]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 44 csepp ugh méreg (#166), fér még: 76]
3 vizestömlő (#3) [bennük 43 korty víz (#27), fér még: 17]
4 zöld üveg (#82) [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 63]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415)
1 aranytermő erszény (#819) 5 aranytű (#272) 2 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74) 7 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 7 éjkő (#2369) 3 ezüst kulcs (#184)
2 fenőkő (#1618) 2 fülemüle síp (#1576) 2 furulya (#233)
6 gernim balzsam (#1894) 5 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680)
308 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240)
3 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629) 3 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 1 kronokristály (#1636) 1 lant (#238)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mágikus hátizsák (#735) 5 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 méregtermő iszák (#1666) 2 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 9 ork csodaszer (#1228)
1 orvosságos zacskó (#682) 3 pszi kő (#248) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
4 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku védőkenőcs (#1154)
1 sáfránykő (#979) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 szuper dobóháló (#273) 1 tapasztalatkő (#975) 3 távcső (#42)
1 tubarkő (#700) 7 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 33 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
1 aranytoll (#572) 1 aurach bőr (#658) 23 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
2 borkonyó bibe (#312) 2 bruhatagnyelv (#1230) 2 csuklyavirág (#133)
5 darázsszárny (#652) 13 drótszőr (#37) 4 elkarog szőr (#665)
16 ezüstdarab (#326) 6 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
2 galachmit (#310) 3 grifftojás (#179) 11 gyöngymangó (#135)
5 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 1 jégszív (#282)
37 kaktusztüske (#114) $2 karbin plazma ($199) 2 kazmár gyökér (#205)
2 kék orchidea (#68) 10 kőszem (#304) 5 kreiton esszencia (#892)
5 lidércesszencia (#1074) 1 liumbe hajtás (#655) 3 lótuszvirág (#447)
39 madártoll (#112) 11 magszim bél (#103) 75 mákrózsa virág (#56)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mithril (#352) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa gyöngy (#378) 9 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116)
4 mutáns csont (#331) 10 nektoraf faggyú (#667) $8 óndarab ($85)
1 ovimon-bogyó (#207) 15 pirkit (#153) 3 pókláb (#1378)
6 pular kristály (#239) 4 purifikátor háj (#269) 5 quwarg tojás (#360)
5 rakolits por (#669) 2 ramit kő (#226) 1 raptor karom (#281)
2 remák szív (#264) $4 rézdarab ($70) 6 rinóbőr (#651)
5 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128) 1 sáska amulett (#668)
26 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676) 4 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 3 Tiume batyuja (#660) 3 trikornis szarv (#198)
2 tükör (#43) 17 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
78 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102) 11 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 226.24 kg Megterheltség: 186%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 219 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 3 spiritusz (#170) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 csuklyavirág (#133)
2 elkarog szőr (#665) 1 karbin plazma (#199) 10 mákrózsa virág (#56)
3 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70) 3 sáfránypor (#211)
1 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133 134 135
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), nekrofun (#173), érclelőhely, zombi mester (#251)
(132,39) nyuhaj karbin (#110), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(132,40) oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(133,41) rőtmanó berzerker (#369), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), 45. jellempróba, érclelőhely
(133,43) dehidrátor (#151)
(134,42) bandita (#758), szent tölgyfa (#393), Mizuno Ami (3058. kalandozó)
(134,44) phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), dehidrátor (#151)
(134,45) művészi porolit (#720), dehidrátor (#151)
(134,46) Bunkó Akadémia (#707), Leah oltár, Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), erszényes elkarog (#354)
(134,47) törpemammut (#115), erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek