267. forduló, 269. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 12. 9h:22'
EZ A 485. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD
486. játékheted kezdete: máj. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [177,63] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+242 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+198 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy bunthar nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 413.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 411.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 411.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 409.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 409.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy esszenciavédelem varázslat! Esszenciavédelem vonja be tested. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

* 4. KP: vv 188 182 28 elmormolod a 188. varázslatot a 182. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 407.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 405.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

* 5. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

* 6. KP: kf 1120 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1120. tárgyat
Leveszed a vortex talizmánt, majd a nyakadba akasztod a csillogó nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 405.]

av 13 alakváltás 13
Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-20 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 390.]
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 387.]

v 170 1 elmormolod a 170. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-40 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 382.]

v 15 205 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kazmár gyökér. [-42 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 352.]

a 205 3644 3 átadod a 205. tárgyat a 3644. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 kazmár gyökeret Astro részére. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

id 256 200 idomítod a 256. szörnyet 200 pontért
Megkezdődik a tüskés gigaféreg tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 9 TVP-be kerül egy lépés, 11 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 234 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [170 pontot használtál fel, van még 177.]

fkt 1117 1 felt. készítesz az 1117. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

bb 211 40 beraksz a bankba a 211. tárgyat (40 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 40 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

bb 2 60 beraksz a bankba a 2. tárgyat (60 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 60 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

vv 120 156 12 elmormolod a 120. varázslatot a 156. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 175.]
Beizzik a turbómágia. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 170.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 168.]

le 811 812 1120 leveszed/lerakod a 811. tárgyat a 812. tárgyat az 1120. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 168.]
Leveszed a csillogó nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

kf 1120 708 kézbeveszed/felveszed az 1120. tárgyat a 708. tárggyal
A nyakadba akasztod a csillogó nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 168.]
A nyakadba akasztod a ritualista amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

tv 118 támadó/véd. varázslat a 118. varázslatot
118. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[178,64] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Ráismersz a lényre. Egy bunthar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bunthar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar jobb hátsó lábát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a bunthar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A bunthar szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 9, gyógyulás: 11, összesen: +2 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 Sötét halál, 1 Vérfürdető magszim, 1 Szerencsejáték, 1 Ellenvarázslat, 1 A bajnok manifesztációja. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 856 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 60 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés gigaféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés gigaféreg bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával megvagdalod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Véres nyál csordul ki a tüskés gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 97, gyógyulás: 37, összesen: -60 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [178,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés gigaféreg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Tüzet köpsz. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a tüskés gigaféreg ízelt testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a tüskés gigaféreg farkát. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés gigaféreg bal oldalát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 111, gyógyulás: 40, összesen: -71 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy égig érő pálmát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [178,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Port kavar a távolban egy homokvihar. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy dehidrátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dehidrátor testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a dehidrátor farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dehidrátor elhibázza az ütést csápjával. A dehidrátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dehidrátor melléd csap a farkával! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [39 pontot használtál fel, van még 129.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[179,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy sivatagi doareg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 79 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sivatagi doareg bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 30, gyógyulás: 14, összesen: -16 ÉP}

Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [180,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy morgud hagymatövet. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sivatagi doareg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet köpsz. 75 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sivatagi doareg oszlopos lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sivatagi doareg testét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A sivatagi doareg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 31, gyógyulás: 15, összesen: -16 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [180,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés gigaféreg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával megvagdalod a tüskés gigaféreg jobb oldalát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a tüskés gigaféreg farkát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 97, gyógyulás: 37, összesen: -60 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 102.]

m 1 4 3 mozogsz északkeletre, délre, délkeletre
[181,64] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.

Találsz egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [181,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [182,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Franky Lee Johnson előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [57 pontot használtál fel, van még 45.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[181,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy umor-pióca hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Sir John Kite-tel. Ő Tatina férje! Tharr harcosa. Egy angyalok gyűrűjét, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy örökkévaló holdkőjét, egy q. ölő éremet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy varkaudarölő éremet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy trakuun lidérc trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti.
Azt mondja: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[9 pontot használtál fel, van még 36.]

szk 396 256 765 keresed a 396. szörnyet a 256. szörnyet a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Sajnos nincs elég TVP-d ahhoz, hogy a túloldalon kutakodhass, ezért most nem használod a quwarg teleportgömböt. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

ef 19 518 energia fejlesztése 19
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: vv 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: le 1120 0 0 leveszed/lerakod az 1120. tárgyat
Leveszed a csillogó nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: kf 253 812 309 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 812. tárggyal a 309. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed a ritualista amulettet, majd a nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 5, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 409 pontot. A következő körben tehát 409 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 268. fordulód.

Erő: 27 (39) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (34) Támadás: 40 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 23 (28) Védekezés: 56 (61) Menekülés: 30 % Életkor: 43/45 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 380/377 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (35) Varázspont: 716/319 Pénz: 3044 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 72/23 Pszi pont: 344/288 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3013 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 490 TP-t kaptál. Jelenleg 2 415 643 TP-d van. A következő szinthez még 184 357 TP szükséges. Trófeáid: kék rakolits, Dögvész, purifikátor császár. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10290 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 10 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/37 ökölvívás: 27/54 (+2%) szúrófegyverek: 21/60
vágófegyverek: 29/78 (+11%) ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 29/13 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ezüsthegyű nyíl (#323) max. 1 db (13 -19.); ezüsthegyű nyíl (#323) max. 1 db (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,67 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 193,95
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/5 2. nyomkövetés: 79/39 (+50%) 3. mászás: 12/53
4. csapdakészítés: 27/72 5. csapdaészlelés: 11/68 6. gyógyítás: 30/80
7. titkosírás: 9/0 8. felderítés: 23/80 9. szörnyidomítás: 18/42 (+212%)
10. teológia: 28/79 (+21%) 11. taumaturgia: 26/91 (+6%) 12. szerencsejáték: 4/47 (+12%)
13. versengés: 18/77 (+9%) 14. zene: 11/32 15. szörnyismeret: 44/23 (+22%)
16. pszi: 58/3 (+101%) 17. zárnyitás: 21/49 18. vadászat: 23/12
19. vitalitás: 1/11 20. bányászat: 31/4 21. úszás: 4/3
22. főzés: 18/25 23. csapatmunka: 7/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot, csak egyszer), párducbőr övtáskát (#1117) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
esszenciavédelem 2 (#188) Symulf rúnája (#182) nagyobb agypajzs (#120) varázspáncél (#156)
erőpajzs I (#12) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212)
izomernyesztés (#33) >> kék rakolits (#754) izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
varázsvédelem (#34) >> Dögvész (#7495) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
varázsvédelem (#34) >> bányarém (#7083) varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! (teljesítve)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 76 TU. szükséges még: 14 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 38 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 2 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
1 varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
$1 cápaölő tőr ($480) 1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
3 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kerek kő (#19)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 16 nyílvessző (#108)
Dobófegyverek
$1 ezüstshuriken ($327) $1 teriád tőr ($1277)
Páncélok
1 Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4)
1 csillogó nyakék (#1120) 8 gólem talizmán (#811) 5 halálhozó talizmán (#813)
1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * nekrofun medál (#253) 1 ritualista amulett (#708)
1 * varkaudar fétis (#1826) 3 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 * arany papi karkötő ($309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 mentát karkötő (#1551) 1 ryuku karvédő (#687)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
11 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 14 csepp tinta (#101), fér még: 96]
15 fűszertartó (#210) [bennük 11 csepp sáfránypor (#211), fér még: 64]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
9 kavadu iszák (#25) [bennük 37 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 53]
1 mágusszelence (#1076) [benne 8 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 2]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 48]
32 sullár hólyag (#168) [bennük 111 csepp spiritusz (#170), fér még: 529]
2 szent kehely (#257) [bennük 12 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 8]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
33 uzbány csőr (#169) [bennük 19 csepp ugh méreg (#166), fér még: 377]
6 vizestömlő (#3) [bennük 116 korty víz (#27), fér még: 4]
11 zöld üveg (#82) [bennük 71 csepp ragasztó (#83), fér még: 149]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 ásó (#34)
1 bányászlámpa (#1687) 1 bőrkantár (#1125) 1 bűvészpálca (#1639)
2 cirkuszi pergamen (#1233) 7 + deus ex machina (#1) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 7 fűszerkeverék (#1170)
5 gernim balzsam (#1894) 34 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680)
47 kaja (#2) 1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 kisebb teleportkő (#1633)
1 koboldkorona (#1629) 5 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
2 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540)
1 méregtermő iszák (#1666) 1 moa antigrav (#2204) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 32 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 reflexélesítő (#1407)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sáfránykristály (#675) 18 sámán gyógykenőcs (#1139)
2 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234) 1 teremtés zsákja (#818)
1 trikornis fókusz (#2169) 1 tudati fétis (#1151) 10 varázskő (#305)
1 viharmadár totem (#1260) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
3 borkonyó bibe (#312) 6 bunthar bőr (#733) 1 csigakagyló (#1131)
1 csillezsályalevél (#1253) 9 csuklyavirág (#133) 1 dentor bőr (#551)
1 din formázó minta (#301) 10 dözmöng szív (#122) 98 drótszőr (#37)
3 etra hályog (#712) 6 ezüstdarab (#326) 21 fekete gyöngy (#99)
1 fokhagyma (#403) $6 főnixtoll ($563) $2 fülemüle agyar ($267)
119 gyöngymangó (#135) 7 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
26 karbin plazma (#199) 4 kazmár gyökér (#205) 12 kőszem (#304)
6 kvazár (#244) 9 liumbe hajtás (#655) 1 lótuszvirág (#447)
36 madártoll (#112) $1 manifeszt.nyúlvány ($214) 9 pirkit (#153)
8 púderkő (#119) 46 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669)
9 ramit kő (#226) 27 + remák szív (#264) 7 rozmárfog (#1069)
11 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 1 smirglilevél (#29)
10 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676) $1 téfea-agy ($172)
1 teknősesszencia (#702) 6 titanit (#1412) $1 tyrex csont ($280)
$1 + vapár ág ($110) 5 vasérc (#152) 11 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 176.41 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (20 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20)
8 alligátorbőr (#661) 6 amniosz (#203) 1 csatabárd (#555)
10 extra takarmány (#1360) 1 féregbél (#1071) 268 kaja (#2)
3 kis ónixkulcs (#1110) 6 manakristály (#500) 1 Morgan kristálya (#659)
28 mutáns csont (#331) 7 párducbőr (#1066) 3 párducszem (#1073)
1 próbakő (#1664) 2 pszi kő (#248) 23 purifikátor háj (#269)
80 sáfránypor (#211) 97 sallank karom (#128) 3 tudás gyöngye (#522)
4 ulkor gyöngy (#1072) 48 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
80 arany (#50) 2 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 isteni könnycsepp (#260)
25 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360) 33 sáfránypor (#211)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 borkonyó bibe (#312) 1 bunthar bőr (#733) 1 ilkin érc (#232)
3 kazmár gyökér (#205) 4 ugh méreg (#166) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

176 177 178 179 180 181 182 183
62
63
64
65
66
67
68
(178,64) buntharok (#396), művészi porolit (#720), tüskés gigaféreg (#256)
(178,65) tüskés gigaféreg (#256), oázis, égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690)
(178,66) dehidrátorok (#151), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720)
(179,66) sivatagi doareg (#240), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(180,65) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), tüskés gigaféreg (#256)
(180,66) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), sivatagi doareg (#240)
(181,64) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár
(181,65) művészi porolit (#720)
(181,67) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Sir John Kite (5061. kalandozó)
(182,66) művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek