Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. ápr. 28. 9h:09' EZ A 721. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD 722. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 ingyenf: 19 |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
ef 7 501 | energia fejlesztése 7 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
flh 999 1240 | felt. lőfegyver haszn. 999 az 1240. tárggyal |
flh 1 94 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 94. tárggyal |
flh 2 94 | felt. lőfegyver haszn. 2 a 94. tárggyal |
kb 94 1 | kiveszel a bankból a 94. tárgyat (1 darabot) |
bb 85 181 70 | beraksz a bankba a 85. tárgyat (181 darabot) |
v 6 9999 23 | elmormolod a 6. varázslatot |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
m 4 1 3 | mozogsz délre, északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [90,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,58] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [90,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon hívői építették. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Mallior orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy piromenyét. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós páncélos testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [89,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog bal oldalát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, fejszét ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 fejsze. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [91,63] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy lápi hajlékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Leah oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [92,64] Továbbra is síkságon vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
bb 2 8 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (8 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Fejszét markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 fejsze. Lövedékeiddel perforálod a mocsárivérc testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mocsárivérc puha testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a mocsárivérc jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált vadász quwarg trófeát, és kiszedsz egy mocsárivérc trófeát. 2122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 7143 | keresed a 7143. szörnyet |
f 153 | kísérletezel a 153. tárggyal |
bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
h 1602 27 10 | használod az 1602. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY) Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig... |
MOCSÁRIVÉRC (7143. SZÖRNY) A kükloptoid mocsárlakók csoportjába tartozó teremtmény a nevéből is adódóan, a mocsarak lakója, méghozzá ragadozó. Hosszú lábaival tapicskol az iszapban és ha egyetlen szemével észrevesz egy téfea-magofluxot, vagy akár egy humanoidot (mint te) aki a közelébe téved, akkor nyolc csápja valamelyikével próbálja szájszervéhez húzni. Puha testében és kapálózó csápjaiban ütő vagy szúrófegyverrel nehezebb kárt tenni mint vágóval, ezért az javallott ellene. |
KÉTFEJŰ CSATABÁRD (1754. TÁRGY) Akarsz egy igazán brutális fegyvert? Készítsd el magadnak! Szükséged lesz hozzá először is egy vaskohóra és egy kőkalapácsra, no és persze némi jártasságra a fémmegmunkálás terén (10-es bányászat). Először is fűtsd fel a kohót 10 pirkit elégetésével, majd izzíts fel benne 12 vasércet. Ezután 50 TVP-ért k ovácsolj ki belőle egy nagy, kétélű bárdfejet, rögzítsd egy fémrúdra, majd a markolati részt, hogy ne csússzon, vondd be két rájabőrrel. És készen is van ez a félelmetes kinézetű fegyver! Ha ezzel odacsapsz, ott hús szakad, csont törik... Ennek viszont ára van: A nehéz, pengére súlyozott fegyver szakszerű forgatásához sokszor mindkét kezedre szükséged lesz, ezért a védelmed csökken. Bár a fegyver pengével öl, de mégis inkább ütőfegyveres technikával használod, így ezt a szakértelmet kell ismerned legalább 15-ös szinten. Cserébe viszont kapsz egy 3d12+6-ot sebző ütőfegyvert. |
Erő: | 32 (42) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (36) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 55 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 21 (25) | Életpont: | 403/132 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (41) | Varázspont: | 348/0 | Pénz: | 2758 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 53/39 | Pszi pont: | 87/16 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/23 (+7%) | szúrófegyverek: | 20/53 (+3%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 16/20 (+3%) | dobófegyverek: | 20/78 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bronzhegyű nyíl (#94) (2 -15.); fejsze (#1240) (16 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); fejsze (#1240) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/9 | 2. nyomkövetés: | 56/51 (+15%) | 3. mászás: | 10/57 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 20/8 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/18 | 6. gyógyítás: | 34/58 (+11%) |
7. titkosírás: | 6/23 | 8. felderítés: | 8/12 | 9. szörnyidomítás: | 6/10 |
10. teológia: | 22/79 (+4%) | 11. taumaturgia: | 12/8 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 2/12 (+27%) | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/33 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 17/94 (+20%) | 17. pszi: | 11/60 (+10%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 9/5 (+11%) | 20. bányászat: | 30/93 | 21. főzés: | 5/24 (+18%) |
22. csapatmunka: | 1/69 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
tűzeső (#61) | >> | Pszinapszis (#974) | tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 87 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 19 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3409. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
$1 | orgyilkos tőr ($225) | 2 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | raptor szablya (#482) | |||
3 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
$2 | göcsörtös bunkó ($123) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
2 | * | hosszú íj (#111) | 2 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 37 | mérgezett vasnyíl (#187) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | fejsze (#1240) | 8 | nyu-shuriken (#157) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
2 | bronzpajzs (#89) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
4 | rákpajzs (#98) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | vasvért (#164) | ||||
Sisakok | ||||||||
2 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 3 | vas fejpánt (#408) | ||
9 | vassisak (#160) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | + | ryuku kesztyű (#690) | 11 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
1 | * | tankány karom (#237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
3 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | muzsikus füles (#1657) | ||||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | |
1 | * | nap szimbólum (#141) | ||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | ónix masszavadító (#438) | |
1 | + | ryuku karvédő (#687) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
$1 | aranygyűrű ($193) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
59 | uzbány csőr (#169) | [bennük 596 csepp ugh méreg (#166), fér még: 112] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 22 korty víz (#27), fér még: 78] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 7 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 3 | furulya (#233) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
17 | krónika (#1725) | 2 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | ||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 5 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 20 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | 41 | álompor (#396) | |||
2 | árnyéksár (#61) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 1 | cru formázó minta (#300) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 1 | dözmöng szív (#122) | 2 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | 1 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 6 | grifftojás (#179) | 27 | gyöngymangó (#135) | |||
7 | ilkin érc (#232) | 2 | jegesmedve bunda (#1067) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
20 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | 5 | kvazár (#244) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 69 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | moa burát (#384) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
102 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | 6 | pular kristály (#239) | |||
1 | rájabőr (#404) | 7 | ramit kő (#226) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | troll csont (#704) | |||
7 | varkaudar csont (#1113) | 3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 169.64 kg | Megterheltség: 122% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 133 | amniosz (#203) | 8 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | gromak páncél (#270) | 260 | kaja (#2) | 91 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 68 | óndarab (#85) | $3 | orgyilkos tőr ($225) | 75 | rézdarab (#70) | 28 | spiritusz (#170) | 6 | szöges páncél (#65) | 7 | vasalt bunkó (#181) | 6 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 9 | kaja (#2) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | vasalt bunkó (#181) | 18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | kőszem (#304) | |||
2 | pirkit (#153) | 3 | ramit kő (#226) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | uzbány csőr (#169) | 2 | vassisak (#160) |