267. forduló, 269. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 20. 21h:25'
EZ A 296. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD
297. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

SELINE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [246,122] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 2 sallank karmot. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+101 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+194 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+124 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 580.]

* 2. KP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [20 pontot használtál fel, van még 560.]

* 3. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 555.]

* 4. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 553.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 549.]

* 5. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy csillogó nyakék képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 528.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 527.]

* 6. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 525.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Gyorsvarázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

* 7. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 521.]

* 8. KP: v 6 9999 0 elmormolod a 6. varázslatot
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+1337 varázspont.) Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 516.]

* 9. KP: vv 53 120 0 elmormolod az 53. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 514.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 512.]

ek 7 22 6 t. energia kisütése: 7 22 6
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 úszás.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 512.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a vízlélegzés varázslatot! [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

m 6 mozogsz nyugatra
[245,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pikkelyes ptog lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 558 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pikkelyes ptog nyakát. (7 támadással 229 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 76 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd a pikkelyes ptog bal hátsó lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a bal válladra. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 290 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1437, sebződés: 278, gyógyulás: 203, összesen: -75 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Miután egy parti bokorban elrejtetted azokat a tárgyakat, melyre a mélyben nem lesz szükséged, besétálsz a hűvös tengervízbe. Egy darabig csak térdig ér, majd hirtelen mélyülni kezd. Ledugod a fejed a víz alá. A vízi világ millió csodája tárul fel szemed előtt, színes halak úszkálnak el kapálózó karjaid és lábaid útjából, odébb egy zöld növény lebeg, melynek takarásában egy nagyobb testű hal pont most tűnt el. A tengerfenék már olyan mélyen van, hogy csak egy sötét foltot látsz belőle. Egy vízbeölt ryuku támad rád. [védettséged: 34]

Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 223 életpontot vesztettél. Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku bal lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 25 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku jobb karját. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2 821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 317, gyógyulás: 66, összesen: -251 ÉP}

Elégedetten tekintesz a legyőzött ellenfél lassan süllyedő teteme után. Az egyik vízinövény ágas-bogas száraiba gabalyodva néhány értékes tárgyat fedezel fel. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüsthegyű nyíl [ezüsthegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Egy villámrája jön feléd. [védettséged: 34]

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 drótszőrt. 2 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 71, gyógyulás: 11, összesen: -60 ÉP}

Ajaj, még mindig nem vagy egyedül. Egy szikrázó manahal védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 34]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal jobb vállát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-33 varázspont.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 4 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 268, gyógyulás: 104, összesen: -164 ÉP}

Átpréseled magad a kajütablakon, hogy beúszhass a ryuku hajóroncs belsejébe. Bosszankodva fedezed fel, hogy a hajó szemközti fala teljesen hiányzik, kár volt ezen az oldalon nyomorognod. Valami itt jókora pusztítást végzett. Hatalmas testű szörnyeteg bukkan fel előtted! Csak nem ő volt a felelős a hajó legénységének haláláért? Egy triton támad rád. [védettséged: 34]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a triton nyakát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) Egy káoszcsapás varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a triton testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Bár ügyesen védekezel, a triton sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Purifikálódsz. (+5 jóság.) Egy káoszcsapás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 5 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 214, gyógyulás: 82, összesen: -132 ÉP}

Gyanakodva pillantasz körbe, de nem látod fenyegetés további jeleit. Akkor jöhet a kutakodás, nézzük, mit szállítottak ezen a hajón. Végigjárod a félhomályos kabinokat, a kapitányi kabint keresve - hiszen ha extra kincs volt a hajón, azt biztos, hogy ott tárolták. A következő kincseket találtad: egy csontpálca [csontpálca ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP], egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ryuku köpeny és egy tenger gyümölcse. Ennél többet már nem tehetsz itt. Erőteljes karcsapásokkal felúszol a felszínre, összeszeded a tárgyaidat (mind megvan), és további kalandokra készen továbbindulsz.
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Analotha. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [40 pontot használtál fel, van még 467.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 467.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[246,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pikkelyes ptog. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 569 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 215 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pikkelyes ptog bal oldalát. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megérinted a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pikkelyes ptog néhányszor tiszta erőből a jobb válladra vág a farkával. (2 támadástól 349 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Purifikálódsz. (+5 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 510 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1567, sebződés: 349, gyógyulás: 288, összesen: -61 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [247,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Hmm, csak egy pikkelyes ptog. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog jobb vállát. (7 támadással 229 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pikkelyes ptog bal vállát. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a pikkelyes ptog bal hátsó lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pikkelyes ptog farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Véres nyál csordul ki a pikkelyes ptog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 725 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1434, sebződés: 278, gyógyulás: 280, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [248,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Hmm, csak egy algaleioda. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 528 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az algaleioda bal szárnyát. (7 támadással 202 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (58 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az algaleioda testét. (7 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megérinted az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az algaleioda masszív offenzívát indít csőrével. (3 támadástól 389 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 madártollat. 12 051 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1415, sebződés: 447, gyógyulás: 302, összesen: -145 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 449.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[249,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy harci mugrath nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 769 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mugrath testét. (7 támadással 216 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harci mugrath testét. (7 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a harci mugrath testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmait végighúzza a harci mugrath a bal oldaladon. (1 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A harci mugrath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 896 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1964, sebződés: 307, gyógyulás: 328, összesen: +21 ÉP}


(Továbbmész...) [250,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy harci mugrath. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 738 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harci mugrath páncélos hátát. (7 támadással 229 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a harci mugrath testét. (7 támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a harci mugrath testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A harci mugrath karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a harci mugrath testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megbökdösöd a harci mugrath páncélos hátát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A harci mugrath karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A harci mugrath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 367 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2294, sebződés: 496, gyógyulás: 495, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

(Továbbmész...) [251,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 431.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[252,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy ryuku hajóroncsot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.


(Továbbmész...) [253,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Miután egy parti bokorban elrejtetted azokat a tárgyakat, melyre a mélyben nem lesz szükséged, besétálsz a hűvös tengervízbe. Egy darabig csak térdig ér, majd hirtelen mélyülni kezd. Ledugod a fejed a víz alá, hogy szemügyre vedd, lentről mi leselkedik rád. Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját. Egy vízbeölt ryuku védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 34]

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 161 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku fejét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 16 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal eltalálod a vízbeölt ryuku bal karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2 821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 254, gyógyulás: 56, összesen: -198 ÉP}

Remek viadal volt, hiszen te győzedelmeskedtél. Egy nagyra nőtt vízinövény lombkoronájában értékes tárgyra bukkansz. A következő kincseket találtad: egy ryuku buzogány (ld. enc.). Egy vízdémon jön feléd. [védettséged: 34]

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 221 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-12 támadás és védekezés a harc végéig.) Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Kampós acélszigonnyal eltalálod a vízdémon testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3 562 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 346, gyógyulás: 70, összesen: -276 ÉP}

Még el sem süllyedt az előző ellenfeled, már újra bizonyítanod kell, hogy a tenger holmi teremtményei nem állíthatnak meg. Egy szikrázó manahal támad rád. [védettséged: 34]

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-40 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 133, gyógyulás: 60, összesen: -73 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Emella a Bombázó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megiszol egy adagnyi sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +918 életerő.) [46 pontot használtál fel, van még 375.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 375.]

v 198 263 124 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254
121
122
123
124
125
126
(245,122) pikkelyes ptog (#470), vízbeölt ryuku (#409), villámrája (#405), szikrázó manahal (#705), triton (#406), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720)
(246,122) pikkelyes ptog (#470)
(247,123) pikkelyes ptog (#470)
(248,123) algaleioda (#474)
(249,124) harci mugrath (#491)
(250,125) harci mugrath (#491)
(253,125) vízbeölt ryuku (#409), vízdémon (#408), szikrázó manahal (#705), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)

[263,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). Miután egy parti bokorban elrejtetted azokat a tárgyakat, melyre a mélyben nem lesz szükséged, besétálsz a hűvös tengervízbe. Egy darabig csak térdig ér, majd hirtelen mélyülni kezd. Nicsak, piciny halak milliónyi vesznek körbe, érdeklődően figyelve az új jövevényt birodalmukban. Karjaid minden egyes mozdulatára arrébb rebbennek, hogy aztán onnan folytassák a bámulást. Vicces látvány. Aztán valami történik, mert mindannyian szétrebbennek a különböző irányokba. Egy villámrája védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 34]

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (52 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 drótszőrt. 2 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 124, gyógyulás: 17, összesen: -107 ÉP}

Elégedetten tekintesz a legyőzött ellenfél lassan süllyedő teteme után. Egy nagyra nőtt vízinövény lombkoronájában értékes tárgyra bukkansz. A következő kincseket találtad: 2 rézpáncél, egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy vashegyű nyíl [vashegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. Egy villámrája támad rád. [védettséged: 34]

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (59 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 drótszőrt. 2 438 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 119, gyógyulás: 14, összesen: -105 ÉP}

Még el sem süllyedt az előző ellenfeled, már újra bizonyítanod kell, hogy a tenger holmi teremtményei nem állíthatnak meg. Egy vízdémon intéz feléd kihívást. [védettséged: 34]

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon ocsmány fejét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). Kampós acélszigonnyal megdöföd a vízdémon testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 csigakagyló. 3 562 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 134, gyógyulás: 81, összesen: -53 ÉP}

Átpréseled magad a kajütablakon, hogy beúszhass a ryuku hajóroncs belsejébe. Bosszankodva fedezed fel, hogy a hajó szemközti fala teljesen hiányzik, kár volt ezen az oldalon nyomorognod. Valami itt jókora pusztítást végzett. Hatalmas testű szörnyeteg bukkan fel előtted! Csak nem ő volt a felelős a hajó legénységének haláláért? Egy hullámelementál védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 34]

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy fullasztás varázslat. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a hullámelementál jobb oldalát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: hullámkeltés varázslatot lő rád. 262 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a hullámelementál testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: hullámkeltés varázslatot lő rád. 154 életpontot vesztettél. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 6 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 416, gyógyulás: 68, összesen: -348 ÉP}

Lassan az utolsó levegőbuborékok is elfogynak a tüdődből. Nincs időd a felszínre úszni, ahhoz túl mélyen vagy... vízlégzés varázslat nélkül lehetetlen a túlélés - sajnos itt, a víz alatt viszont nem tudod a mágia megújításához szükséges szavakat elmormolni. Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod...
Feltámadsz! (+971 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 361.]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+5% tau] Erőd TF-elődött. [44 pontot használtál fel, van még 327.]

m 1 mozogsz északkeletre
[264,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 321.]

ef 20 527 energia fejlesztése 20
132 varázspont felhasználásával előállítasz 11 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 181.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 176.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 1 463 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 173.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

[10 pontot használtál fel, van még 163.]

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

[10 pontot használtál fel, van még 153.]

* 5. BP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] Öregedtél 1 évet. [10 pontot használtál fel, van még 143.]

* 6. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 133.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 1, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 133 pontod maradt, ebből a következő körre 133 pontot vihetsz át. Kapsz még 409 pontot. A következő körben tehát 542 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSILLOGÓ NYAKÉK (1120. TÁRGY)
Ha egy ezüst nyakláncra egy csigakagylót felfűzöl, pont középre, hogy a harmónia teljes lehessen, lenyűgöző ékszert kapsz. Nem tűnik bonyolultnak, ugye? Nem is az: 3 TVP-nyi idő alatt bárki meg tudja csinálni. Ha a nyakadba akasztod, +2 szerencsét kapsz. Ezenkívül, ha csillogó nyakéked van, és egy tolvaj próbálkozna nálad, elég csak megpillantania ezt a pompás ékszert ahhoz, hogy letegyen eredeti szándékáról, és végül nagy eséllyel ezt lopja el (persze ha a tárgyat viseled, a legamatőrebb tolvaj is inkább mást fog választani). Aki pedig egy ilyen ékszert birtokol, egyáltalán nem, vagy csak rendkívül erős koncentrációval tud a lopásra gondolni, és ha bevetésre indul, bizony csak árnyéka lesz eredeti önmagának. [Lopás szakértelme mindenhol az eredeti 2/3-a lesz.] De ez semmi ahhoz a kínhoz képest, amit az okoz, ha a tárgyat eldobni próbálod: lopásod a hozzá fűződő nosztalgikus emlékek hatására permanensen csökken 1-gyel. Persze, ha megacélozod tudatodat, egy ékszerboltban vonakodva bár, de eladhatod e tárgyat negatív következmények nélkül.

RYUKU BUZOGÁNY (696. TÁRGY)
A ryuku nehézgyalogság elitjeinek fegyvere, ez a különlegesen kemény tüskés buzogány. Könnyen forgatható, és bezúzhatja akár a legkeményebb páncélt is - ezért használatakor +3 támadást kapsz. A fegyver sebzése 4D6+2. Forgatásához legalább 10-es fegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 88. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 268. fordulód.

Erő: 45 (60) Szint: 44 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 36 (68) Támadás: 72 (76) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 36 (48) Védekezés: 79 (87) Menekülés: 30 % Életkor: 37/163 év
Egészség: 37 (59) Életpont: 1296/1032 Jellem: gonosz (124) Tul. pont: 0
Szerencse: 47 (67) Varázspont: 1747/76 Pénz: 40428 arany Kép. pont: 32
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 244/603 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 2
Eddig összesen 4659 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 108 949 TP-t kaptál. Jelenleg 11 975 385 TP-d van. A következő szinthez még 624 615 TP szükséges. Trófeáid: elfajzott enkala, selyemszárnyas, triklem drakolder. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2619 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/8 (+44%) ökölvívás: 27/4 szúrófegyverek: 43/14 (+3%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 36/62 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
264,123 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/73 2. nyomkövetés: 42/35 (+33%) 3. mászás: 20/12
4. csapdakészítés: 37/91 (+17%) 5. csapdaészlelés: 15/98 6. gyógyítás: 58/64
7. titkosírás: 2/84 8. felderítés: 23/59 (+12%) 9. szörnyidomítás: 15/73
10. teológia: 78/90 (+51%) 11. taumaturgia: 119/14 (+23%) 12. szerencsejáték: 3/39
13. versengés: 18/55 14. harcművészetek: 23/8 15. zene: 54/96 (+25%)
16. szörnyismeret: 17/68 17. pszi: 32/26 (+5%) 18. zárnyitás: 15/96
19. vadászat: 22/91 (+36%) 20. vitalitás: 2/19 21. bányászat: 35/0
22. úszás: 18/39 (+5%) 23. főzés: 11/8 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
udvarolsz az 5330. karakternek
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 53 TVP-ért
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660), vérkeszeg (#407)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (181,5,1) vámpirizáció (#1) (66,0) áldomás (#6) (9982,0) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) Techiulan aurája (#261)
erőpajzs I (#12) esszenciavédelem 2 (#188) óriáserő (#53) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 175, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 7, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1764 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 98 TU. szükséges még: 32 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3059 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 halcsont (#390) 1 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 1 sötét ital (#284) 1 vas dobónyíl (#189)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
89 arany (#50) 1 csigakagyló (#1131) 11 drótszőr (#37)
1 kék orchidea (#68) 2 madártoll (#112) 2 rézpáncél (#71)
1 ryuku buzogány (#696) 1 ryuku köpeny (#693) 1 sallank karom (#128)
1 tenger gyümölcse (#1155)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

262 263 264 265
122
123
124
125
(263,124) villámrája (#405), vízdémon (#408), hullámelementál (#411), ryuku hajóroncs (#1163)

Üzenet küldése a karakternek