266. forduló, 268. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 25. 9h:16'
EZ A 789. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD
790. játékheted kezdete: máj. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [147,103] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ). Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+312 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy zoloboo sámán nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rontasz. {CSTT:} Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán jobb oldalát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 59, gyógyulás: 8, összesen: -51 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 523.]

* 1. KP: vv 71 138 26 elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 521.]
Szupersebesen mormolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 519.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 517.]

* 2. KP: vv 19 72 64 elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 515.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 513.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 511.]

* 3. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 506.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 496.]

* 5. KP: hh 507 1100 1618 használod az 507. tárgyat az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [1 pontot használtál fel, van még 495.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 494.]
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 485.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 881 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 483.]

a 2331 3395 1 átadod a 2331. tárgyat a 3395. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 vortexvesszőt Táncoló Penge részére. [5 pontot használtál fel, van még 478.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 478.]

bb 347 522 331 beraksz a bankba a 347. tárgyat (522 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Beraksz a bank széfjébe 1 tudás gyöngyét. Beraksz a bank széfjébe 3 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 428.]

at 3798 12 TU-t adsz át a 3798. kalandozónak 12
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

vv 182 elmormolod a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 426.]

kf 441 820 1570 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal az 1570. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 426.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 426.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 426.]

m 1 mozogsz északkeletre
[148,102] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Utad amellett a tanya mellett visz, ahol a kentauruszok halálra nyilaztak egy szerencsétlen parasztot. Összeszorul a torkod az emlékek hatására. Ideje bosszút állni a szörnyeken! (30. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sardullah Sharpa orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mínosz-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délre egy púderszikla van. Északra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Felismered a közeledőt. Csak egy pordémon. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+4.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a pordémon bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a pordémon testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mancsával a pordémon megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy animált hókutya. {támadása: 78.}

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya bal oldalát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kvazár karddal párszor kilyukasztod az animált hókutya élőholt csontjait. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az animált hókutya testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hókutya nyakörv. 3 774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 90, gyógyulás: 19, összesen: -71 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Elbújsz egy kisebb domb mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy drakolich ijesztett meg. {támadása: 33.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [5 pontot használtál fel, van még 421.]

kf 516 kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat
Elrakod a kvazár kardot, majd a jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a kvazár kardot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve teljes gyógyulás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! [30 pontot használtál fel, van még 391.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve esszenciavédelem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Ismerd meg az élővilágot magad körül. Imádkozz, ha már ismersz 200 szörnyet! (Ld. referencialistán). [30 pontot használtál fel, van még 361.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! [30 pontot használtál fel, van még 331.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

v 181 186 106 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

146 147 148 149
101
102
103
104
(147,103) zoloboo sámán (#230)
(148,102) 32. jellempróba, 30. többszemélyes kaland, Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), pordémon (#253), animált hókutya (#651)

[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 vashegyű lándzsát 20 aranyért.
[-60 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 321.]

ea 1549 2 eladod az 1549. tárgyat 2
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

ve 313 100 megveszed a 313. tárgyat 100
Vásároltál 100 gyógykenőcsöt. 1000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

ve 310 3 megveszed a 310. tárgyat 3
Csak 2 darabra van elég pénzed. Vásároltál 2 galachmitot. 600 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

m 6 6 2 mozogsz nyugatra, nyugatra, keletre
[185,106] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány és 2 mocsári penke. 2 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 101, gyógyulás: 4, összesen: -97 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +118 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 18 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[148,102] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Utad amellett a tanya mellett visz, ahol a kentauruszok halálra nyilaztak egy szerencsétlen parasztot. Összeszorul a torkod az emlékek hatására. Ideje bosszút állni a szörnyeken! (30. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sardullah Sharpa egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mínosz-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délre egy púderszikla van. Északra egy kristálypalota van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pordémon. {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.} Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a pordémon jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pordémon portestét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a pordémon portestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontgólem. {védettsége: 68 szúró, 68 vágó, 29 ütő ellen.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a csontgólem gigászi testét. (7 támadással 63 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a csontgólem testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a csontgólem nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 267, gyógyulás: 54, összesen: -213 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +86 életerő.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester. {max. életpontja: 265-294.}

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester jobb lábát. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a zombi mester jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 áldott követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 529 (limit: 645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 51383.

(Továbbmész...) [149,102] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész ladikot. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy kristálypalota van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bunthar lehet. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bunthar bal hátsó lábát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bunthar farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy bolyongó lidérc. {támadása: 41.}

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc bal vállát. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Nem öregedsz. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 3 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt hadúr. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt hadúr rothadó testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az élőholt hadúr jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 94, gyógyulás: 14, összesen: -80 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 9 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 531 (limit: 645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 51487.
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +81 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még 306.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel. Keresni, kutatni kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 286.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[150,103] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 171-180.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy zombi mester. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 42 ütő ellen.}

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy bolyongó lidérc.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 3 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sáfránykövet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 533 (limit: 645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 51591.

(Továbbmész...) [151,104] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő tyrannoszaurusz rex mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 60.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex farkát. (7 támadással 179 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 81, gyógyulás: 16, összesen: -65 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy mammut zombi.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a mammut zombi testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mammut zombi tömzsi lábát. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a mammut zombi tömzsi lábát. (7 támadással 182 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny megtipor. 81 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megvagdalod a mammut zombi testét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a mammut zombi fagyott bőrét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Összetipor lábával. 81 életpontot vesztettél. A mammut zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 mammutbőr [mammutbőr ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. 6 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1069, sebződés: 428, gyógyulás: 54, összesen: -374 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +84 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +110 életerő.) A következő ellenfél egy zombi mester. {támadása: 27.}

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a zombi mester bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 535 (limit: 645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 51695.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

(Továbbmész...) [152,105] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy lidércúr. {támadása: 35.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 271.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[152,106] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt hadúr. {támadása: 40.}

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 95, gyógyulás: 15, összesen: -80 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt ősmágus. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+8.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 79 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt ősmágus bal karját. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az élőholt ősmágus jobb karját. (7 támadással 162 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-53 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 79 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt ősmágus jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 33 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 989 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 896, sebződés: 365, gyógyulás: 28, összesen: -337 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 537 (limit: 645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 51799.
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +110 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +102 életerő.) Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [152,107] A terep továbbra is ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Találsz egy korongfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy drakolich. {max. életpontja: 192-204.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [152,108] Tovább barangolsz a fák között. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán A Tűzhajú vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy szubreális vámpír. {támadása: 44.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír bal karját. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy drakolich. {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol. [15 pontot használtál fel, van még 256.]

ek 503 189 101 t. energia kisütése: 503 189 101
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

m 2 mozogsz keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

lm 4 905 5 mozogsz 4 905 5
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

lm 900 17 17 mozogsz 900 17 17
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

kb 347 kiveszel a bankból a 347. tárgyat
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [10 pontot használtál fel, van még 246.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 236.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[10 pontot használtál fel, van még 226.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 206.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 191.]
Iszol a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-25 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 3, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 191 pontod maradt, ebből a következő körre 191 pontot vihetsz át. Kapsz még 408 pontot. A következő körben tehát 599 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TELJES GYÓGYULÁS (133. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal minden sebedet begyógyíthatod, azaz max. életpontra kerülsz. A varázslat anyagi komponense egy borkonyó bibe és két isteni könnycsepp. Elmondása 50 VP-be és 5 TVP-be kerül.

ESSZENCIAVÉDELEM (165. VARÁZSLAT)
Iszonytató érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális életerődet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik átkeltek a csatornán: ez ellen biztosít védelmet az esszenciavédelem, egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.
Figyelem! A varázslat csak a 118. sorszámú küldetésig használható!

SÁFRÁNYKŐ (979. TÁRGY)
Az ősi időkben tudták a módját, hogyan használják fel és koncentrálják a sáfrányporban rejtőző potenciált. A koncentrált sáfrányporból összeállt tömör sáfránykő túlélte a háborút és időt, és most itt hever előtted, a kezedben. Ha tenyeredbe fogod, lassan melegedni kezd, és a gyémántkemény kő egyszeriben összeroppanthatóvá válik. Ekkor kinyerheted energiáját, a H 979 paranccsal, és kapsz 100 tevékenységpontot. A sáfránykő nem átadható.

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 267. fordulód.

Erő: 47 (54) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 126 cm
IQ: 28 (36) Támadás: 37 (40) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 30 (36) Védekezés: 56 (62) Menekülés: 30 % Életkor: 88/141 év
Egészség: 27 (33) Életpont: 546/440 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 26 (38) Varázspont: 977/144 Pénz: 237 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 70/0 Pszi pont: 163/336 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3395 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 56 682 TP-t kaptál. Jelenleg 3 645 083 TP-d van. A következő szinthez még 354 917 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar vajákos, élőholt ősmágus, mammut zombi. A 254. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5378 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/75 ökölvívás: 16/62 (+6%) vágófegyverek: 42/70 (+12%)
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: *21/100 dobófegyverek: 34/7 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (17 -21.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (22 -25.); ubuk dobónyíl (#138) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
152,108 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 220
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88, 91

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 98/45 (+48%) 2. nyomkövetés: 50/84 3. mászás: 20/22
4. csapdakészítés: 33/31 (+7%) 5. csapdaészlelés: 7/64 6. gyógyítás: 55/49
7. titkosírás: 5/90 8. felderítés: 22/58 (+25%) 9. szörnyidomítás: 14/87
10. teológia: 40/25 (+11%) 11. taumaturgia: 52/56 (-193%) 12. szerencsejáték: 7/37
13. versengés: 15/96 14. harcművészetek: 11/31 15. zene: 6/57
16. szörnyismeret: 34/58 (+37%) 17. pszi: 20/43 (+3%) 18. zárnyitás: 10/73
19. vadászat: 5/80 20. vitalitás: 3/24 (+14%) 21. bányászat: 30/48
22. testépítés: 13/60 (+72%) 23. úszás: 7/56 24. főzés: 18/48 (+11%)
25. csapatmunka: 1/61

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), kronotapír (#286), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Symulf rúnája (#182)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) lángcsóva (#31) >> Dögvész (#7495)
lángcsóva (#31) >> Thargodan csontváz (#297) lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fehér glóbusz (#47) >> Dögvész (#7495)
elektromos pajzs (#51) >> drakolich (#760) hhaar burka (#32) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 70, 71, 81, 88, 91, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 175, 189, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 8, 14, 16, 18, 26, 30, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 49, 52.
Kész: 51.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 538 (limit: 645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 51851.
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 68 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 853 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1429 arany (#50) 2 kaja (#2) 1 kvazár kard (#297)
1 madártoll (#112) 2 mutáns csont (#331) 1 quwarg tojás (#360)
1 tudás gyöngye (#522) 1 vashegyű lándzsa (#182) 10 víz (#27)
1 vortexvessző (#2331)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 áldott kő (#642) 1 bunthar bőr (#733) 10 drótszőr (#37)
2 galachmit (#310) 1 gernim balzsam (#1894) 91 gyógykenőcs (#313)
1 hókutya nyakörv (#1077) 10 isteni könnycsepp (#260) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 mocsári penke (#148) 1 sáfránykő (#979) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 sólyomcsőr (#1223) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

147 148 149 150 151 152 153
101
102
103
104
105
106
107
108
109
(148,102) 32. jellempróba, 30. többszemélyes kaland, Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), pordémon (#253), animált hókutya (#651), csontgólem (#392), zombi mester (#251)
(149,102) mínosz-kúp (#178), Leah oltár, 50. jellempróba, művészi porolit (#720), ladik (#1244), Chara-din monolitja (#534), bunthar (#396), bolyongó lidérc (#388), élőholt hadúr (#371)
(150,103) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, 26. jellempróba, ezoterikus mardel (#184), zombi mester (#251), bolyongó lidérc (#388)
(151,104) tyrannoszaurusz rex (#160), mammut zombi (#654), zombi mester (#251), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 34. jellempróba
(152,105) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 48. jellempróba
(152,106) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), élőholt hadúr (#371), élőholt ősmágus (#179)
(152,107) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), egy ismeretlen isten rúnaköve
(152,108) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szubreális vámpír (#223)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A pajzshasználat II. (542. KT-képesség) maximuma 20%-ról 25%-ra nőtt, hogy az intarzit pajzs védettségét is kihasználja.
* - A KT-képességfából elkészült újabb 5 szint. Az új képességeket és a hozzájuk kapcsolódó fejlesztési dolgokat (költség, feltétel stb.) a honlapunkon lehet megnézni.

Üzenet küldése a karakternek