Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. ápr. 14. 9h:18' EZ A 719. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD 720. játékheted kezdete: ápr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 ingyenf: 20 |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod Yelina Warwick testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a fejedet. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Yelina Warwick bal oldalát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod Yelina Warwick jobb karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Inkvizítori korbáccsal Yelina Warwick néhányszor megcsapja a testedet. (3 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Aritma ostorával Yelina Warwick gyengén megüti a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elmúlt az áldomás hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél!A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 6 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeled Rád lő fúvócsővel. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod Alealilla jobb vállát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Feléd repül 3 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozza a jobb válladat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd Alealilla jobb lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. {KCC:} Méregfoggal megdöfködöd Alealilla jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Varkaudar szablyával Alealilla néhányszor súrolja a testedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Alealilla testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd Alealilla jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Varkaudar szablyával Alealilla párszor súrolva eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél!Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled Tüzet köp rád. 24 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod Josh di Luque jobb oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Teli erőből tolmokov-koktélt dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 5 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozza a testedet. (5 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel néhányszor megcsapod Josh di Luque testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod Josh di Luque nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Inkvizítori korbáccsal Josh di Luque több döféssel felnyársalja a bal oldaladat. (5 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Méregfoggal Josh di Luque jól megszurkálja a bal lábadat. (3 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 440, gyógyulás: 0, összesen: -440 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
vik 3 | merészség kalandozókra: 3 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ek 7 8 5 | t. energia kisütése: 7 8 5 |
kb 94 1 | kiveszel a bankból a 94. tárgyat (1 darabot) |
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,58] A síkságot ritka erdő váltja fel. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Authoricus. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy bandita. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a bandita testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita jobb oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bandita jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 14 aranyat. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
be 192 | bemész a 192. titkos labirintusba |
lm 905 4 900 | mozogsz 905 4 900 |
lm 6 905 8 | mozogsz 6 905 8 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az óriás skorpió testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás skorpió bal középső lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod az óriás skorpió testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollója a levegőben csattan. Az óriás skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 900 30 11 | mozogsz 900 30 11 |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 905 12 24 | mozogsz 905 12 24 |
lm 900 26 905 | mozogsz 900 26 905 |
lm 27 900 25 | mozogsz 27 900 25 |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal meghorzsolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 905 34 900 | mozogsz 905 34 900 |
lm 22 905 23 | mozogsz 22 905 23 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trollfa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trollfa ágas-bogas fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-12 életpont)! A trollfa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 361 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 6 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a miksziszi húsgólem rotható testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a miksziszi húsgólem rotható testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a miksziszi húsgólem bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A miksziszi húsgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 37 23 | t. energia kisütése: 37 23 |
lm 900 39 905 | mozogsz 900 39 905 |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 8 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 260 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Tugt-ork testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Tugt-ork testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a Tugt-ork fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a Tugt-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 81 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 40 900 41 | mozogsz 40 900 41 |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás patkány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az óriás patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 905 44 900 | mozogsz 905 44 900 |
lm 47 38 20 | mozogsz 47 38 20 |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 5 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, fejszét ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 fejsze. Pár lövedéked átjárja az óriás szőröspók testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás szőröspók puha testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod az óriás szőröspók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 26 csepp ugh mérget. 1887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
lm 905 16 18 | mozogsz 905 16 18 |
lm 900 14 1 | mozogsz 900 14 1 |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trollfa ágas-bogas fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A trollfa csapása csak a levegőt találja. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 361 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 7 1 8 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [93,56] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,55] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 760 | bemész a 760. épületbe |
be 760 | bemész a 760. épületbe |
be 760 | bemész a 760. épületbe |
kf 1753 | kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a púpos burástya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel kegyetlenül megütöd a légirozmár farkát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [90,57] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kf 438 | kézbeveszed/felveszed a 438. tárgyat |
jlk 1011 | jelszó kimondása 1011 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 5 életpontot sebeztél. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, fejszét ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 fejsze. Lövedékeiddel perforálod a massza egyik karját. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a massza testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A massza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 púderkövet. 1976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
szk 146 | keresed a 146. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért |
MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY) Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne. |
KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba. Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor. |
ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY) A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas. |
LAJSTROM MEDÁL (1753. TÁRGY) Egy királyi pecséttel készített ezüstmedált tartasz a kezedben. Azoknak a kalandozóknak jár, akik vész esetén hajlandóak és tudnak is az ország védelmére kelni. Büszkén viselheted, ráadásul hasznos képességei vannak, 2-vel növeli az MXTU-t, 10-zel pedig az élet illetve varázspontjaid számát. Másnak biztos hogy nem adod át, szerezzen mindenki magának egyet! |
Erő: | 32 (42) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (36) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 55 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 21 (25) | Életpont: | 403/278 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (41) | Varázspont: | 342/0 | Pénz: | 2824 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 53/39 | Pszi pont: | 87/1 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/16 (+8%) | szúrófegyverek: | 20/50 (+8%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 16/17 (+39%) | dobófegyverek: | 20/72 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -15.); fejsze (#1240) (16 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/9 | 2. nyomkövetés: | 56/36 (+27%) | 3. mászás: | 10/39 (+13%) |
4. csapdakészítés: | 20/2 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/18 (+100%) | 6. gyógyítás: | 34/47 |
7. titkosírás: | 6/23 (+11%) | 8. felderítés: | 8/12 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 6/10 |
10. teológia: | 22/75 (+4%) | 11. taumaturgia: | 11/90 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 1/85 | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/22 |
16. szörnyismeret: | 17/74 (+20%) | 17. pszi: | 11/50 (+33%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 8/94 | 20. bányászat: | 30/93 (+4%) | 21. főzés: | 5/6 (+20%) |
22. csapatmunka: | 1/69 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
tűzeső (#61) | >> | Pszinapszis (#974) | tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 26 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3409. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | méregfog (#1553) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | ||
2 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | 3 | vadászkés (#1264) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
$2 | göcsörtös bunkó ($123) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
2 | * | hosszú íj (#111) | 2 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 37 | mérgezett vasnyíl (#187) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | fejsze (#1240) | 8 | nyu-shuriken (#157) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
2 | bronzpajzs (#89) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | 4 | rákpajzs (#98) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | vasvért (#164) | ||||
Sisakok | ||||||||
2 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 3 | vas fejpánt (#408) | ||
7 | vassisak (#160) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | + | ryuku kesztyű (#690) | 11 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
1 | * | tankány karom (#237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
3 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | muzsikus füles (#1657) | ||||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | |
1 | * | nap szimbólum (#141) | ||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | ónix masszavadító (#438) | |
1 | + | ryuku karvédő (#687) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
$1 | aranygyűrű ($193) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
56 | uzbány csőr (#169) | [bennük 596 csepp ugh méreg (#166), fér még: 76] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 60] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 7 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 3 | furulya (#233) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
12 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
17 | krónika (#1725) | 2 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | ||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 5 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 20 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | 40 | álompor (#396) | |||
2 | árnyéksár (#61) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 1 | cru formázó minta (#300) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | 1 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 6 | grifftojás (#179) | 27 | gyöngymangó (#135) | |||
7 | ilkin érc (#232) | 2 | jegesmedve bunda (#1067) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
20 | kék orchidea (#68) | 5 | kvazár (#244) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
69 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | moa burát (#384) | 1 | moa obszidián (#380) | 1 | óndarab (#85) | |||
100 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | 6 | pular kristály (#239) | |||
1 | rájabőr (#404) | 4 | ramit kő (#226) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 1 | szulfagor agyar (#677) | 7 | varkaudar csont (#1113) | |||
3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 166.45 kg | Megterheltség: 120% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 133 | amniosz (#203) | 9 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | gromak páncél (#270) | 252 | kaja (#2) | 91 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 67 | óndarab (#85) | $3 | orgyilkos tőr ($225) | 73 | rézdarab (#70) | 28 | spiritusz (#170) | 6 | szöges páncél (#65) | 6 | vasalt bunkó (#181) | 6 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
6 | tolmokov-koktél (#351) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
214 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | göcsörtös bunkó (#123) | 2 | gyöngymangó (#135) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | lajstrom medál (#1753) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | púderkő (#119) | 2 | rézdarab (#70) | 29 | ugh méreg (#166) | |||
2 | uzbány csőr (#169) |