266. forduló, 268. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 14. 9h:18'
EZ A 719. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD
720. játékheted kezdete: ápr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826
ingyenf: 20

YORO OKIYI KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán. Az olimpiai arénában edzettél. Az arénában táboroztál, ellenfelekre várva. Az arénában bámészkodva találkozol egy vörös, hosszú hajú, kék szemű törpe nővel. A bőre kreolszínű. Megismerkedtek, az ő neve Yelina Warwick. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: inkvizítori szolga. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Hangos csatakiáltással egymásnak rontotok.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod Yelina Warwick testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a fejedet. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Yelina Warwick bal oldalát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod Yelina Warwick jobb karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Inkvizítori korbáccsal Yelina Warwick néhányszor megcsapja a testedet. (3 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Aritma ostorával Yelina Warwick gyengén megüti a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elmúlt az áldomás hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}

Ellenfeled összeesik. Győztél!
Az arénában bámészkodva találkozol egy barna, hosszú hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre bronzként csillog. Hoppá, hiszen ez Alealilla! A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Elenios tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy szutykos remák trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy hegyi szamár. Hangos csatakiáltással egymásnak rontotok.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 6 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeled Rád lő fúvócsővel. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod Alealilla jobb vállát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Feléd repül 3 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozza a jobb válladat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd Alealilla jobb lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. {KCC:} Méregfoggal megdöfködöd Alealilla jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Varkaudar szablyával Alealilla néhányszor súrolja a testedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Alealilla testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd Alealilla jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Varkaudar szablyával Alealilla párszor súrolva eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Ellenfeled összeesik. Győztél!
Josh di Luque átutalt a bankszámládra 2000 aranyat a táborozásod 1. napján.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 tankány karmot (28 arany kikiáltási áron), 5 tintát (23 arany kikiáltási áron), 1 troll csontot (22 arany kikiáltási áron), 4 rákfatty váladékot (22 arany kikiáltási áron), 2 sullár hólyagot (33 arany kikiáltási áron), 1 nektoraf faggyút (21 arany kikiáltási áron), 3 rákfatty váladékot (21 arany kikiáltási áron), 3 spirituszt (21 arany kikiáltási áron), 1 kőszemet (23 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vassisakot (12 arany), 1 vassisakot (12 arany), 1 vasalt bunkót (1 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 5 tinta (eladási ár: 33 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 2 sullár hólyag (eladási ár: 43 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 1 nektoraf faggyú (eladási ár: 21 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 3 spiritusz (eladási ár: 21 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 kőszem (eladási ár: 23 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét. Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfival. Ohó, ez Josh di Luque! A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy aranyozott klipszet, egy csontamulettet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Rangja: inkvizítori tanítvány. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg ősmágus trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. Hangos csatakiáltással egymásnak rontotok.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled Tüzet köp rád. 24 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod Josh di Luque jobb oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Teli erőből tolmokov-koktélt dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 5 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozza a testedet. (5 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel néhányszor megcsapod Josh di Luque testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod Josh di Luque nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Inkvizítori korbáccsal Josh di Luque több döféssel felnyársalja a bal oldaladat. (5 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Méregfoggal Josh di Luque jól megszurkálja a bal lábadat. (3 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 440, gyógyulás: 0, összesen: -440 ÉP}

Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 tankány karom (eladási ár: 38 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 4 rákfatty váladék (eladási ár: 22 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 3 rákfatty váladék (eladási ár: 21 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Elhagyod az arénát. A lottó 810. hetének nyerőszámai: 23, 29, 11. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sötét gnóm nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 627.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 622.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 622.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 617.]

vik 3 merészség kalandozókra: 3
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb kalandozókat támadod meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 612.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 602.]

ek 7 8 5 t. energia kisütése: 7 8 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 felderítés.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 602.]

kb 94 1 kiveszel a bankból a 94. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[94,57] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 deus ex machinát. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze nyugatra látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [93,58] A síkságot ritka erdő váltja fel. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Authoricus. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy bandita. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a bandita testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita jobb oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bandita jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 14 aranyat. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 558.]

be 192 bemész a 192. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 553.]

lm 905 4 900 mozogsz 905 4 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Vigyázva kikerülöd. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Vigyázva kikerülöd. Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Vigyázva kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [33 pontot használtál fel, van még 520.]

lm 6 905 8 mozogsz 6 905 8
Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás skorpió. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az óriás skorpió testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás skorpió bal középső lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod az óriás skorpió testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollója a levegőben csattan. Az óriás skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [6. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. [23 pontot használtál fel, van még 497.]

lm 900 30 11 mozogsz 900 30 11
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod az utat. [9. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [31. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [30. PONT.] Egy vadász varkaudart pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [31. PONT.] Haladsz előre. [11. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 467.]

lm 905 12 24 mozogsz 905 12 24
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [12. PONT.] Upsz, hirtelen beszakad alattad a föld. Egy kétségbeesett pillantással fel tudod mérni a veszély valódi mivoltát, miután le se látni a verem aljáig. Aztán egy emberfeletti mozdulattal elkapod a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [26. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [24. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-38 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
[33 pontot használtál fel, van még 434.]

lm 900 26 905 mozogsz 900 26 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [26. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [6 pontot használtál fel, van még 428.]

lm 27 900 25 mozogsz 27 900 25
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Hála Ramirez Crashednek, van nálad feszítővas. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [27. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás csontváz van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal meghorzsolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 márványkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [26. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [25. PONT.] [23 pontot használtál fel, van még 405.]

lm 905 34 900 mozogsz 905 34 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [34. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 22 905 23 mozogsz 22 905 23
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [22. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy trollfa. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trollfa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trollfa ágas-bogas fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-12 életpont)! A trollfa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 361 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [23. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy miksziszi húsgólem. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 6 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a miksziszi húsgólem rotható testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a miksziszi húsgólem rotható testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a miksziszi húsgólem bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A miksziszi húsgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kart látsz a falon. (ld. enc.) Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [17 pontot használtál fel, van még 377.]

ek 37 23 t. energia kisütése: 37 23
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

lm 900 39 905 mozogsz 900 39 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [22. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [34. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [35. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [36. PONT.] Egy varkaudar mágus lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 8 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 260 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [37. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [39. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tugt-ork. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Tugt-ork testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Tugt-ork testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a Tugt-ork fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a Tugt-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 81 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [36 pontot használtál fel, van még 341.]

lm 40 900 41 mozogsz 40 900 41
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [40. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás patkány van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás patkány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az óriás patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[17 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 905 44 900 mozogsz 905 44 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [44. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 313.]

lm 47 38 20 mozogsz 47 38 20
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [45. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [46. PONT.] Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [47. PONT.] Egy óriás szőröspók lakik itt. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 5 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, fejszét ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 fejsze. Pár lövedéked átjárja az óriás szőröspók testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás szőröspók puha testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod az óriás szőröspók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 26 csepp ugh mérget. 1887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Legyőzted a labirintus mélyén rejtőző ocsmány szörnyet, nyilván ez lehetett a feladat, amelyet a toborzáshoz kértek. Mostmár elégedetten térhetsz vissza. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [46. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [45. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [44. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [40. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [39. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [38. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar mágus. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [37. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [36. PONT.] Folytatod az utat. [35. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [25. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [21. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] [96 pontot használtál fel, van még 217.]

lm 905 16 18 mozogsz 905 16 18
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy kis szobába érkezel. [16. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Az út véget ér - egy zsákutca! [18. PONT.] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. [22 pontot használtál fel, van még 195.]

lm 900 14 1 mozogsz 900 14 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [16. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.]
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Erős fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormű izzik: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Elenios hittérítője. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dolores Cleaborn. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [14. PONT.] Egy trollfát pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trollfa ágas-bogas fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A trollfa csapása csak a levegőt találja. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 361 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 165.]

m 7 1 8 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra
[92,57] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [93,56] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,55] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Utad során felfedezel egy csodák kútját. Van itt egy Toborzóiroda (760. épület.). [42 pontot használtál fel, van még 123.]

be 760 bemész a 760. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
[631 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 lajstrom medál. (ld. enc.)] Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 118.]

be 760 bemész a 760. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
- A hírek szerint Huertoltól délre nagyszámú varkaudar sereg gyülekezik. A király felhívása, hogy mindenki, aki csatlakozott a seregéhez, menjen oda és harcoljon a megszállók ellen. De ha odamész vigyázz, viseld a lajstrom medálod, különben a királyi csapatok téged is ellenségnek fognak tekinteni, mint azokat a kalandozókat, akik a legutóbbi invázió során is a varkaudarok oldalán harcoltak. Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 113.]

be 760 bemész a 760. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
- A hírek szerint Huertoltól délre nagyszámú varkaudar sereg gyülekezik. A király felhívása, hogy mindenki, aki csatlakozott a seregéhez, menjen oda és harcoljon a megszállók ellen. De ha odamész vigyázz, viseld a lajstrom medálod, különben a királyi csapatok téged is ellenségnek fognak tekinteni, mint azokat a kalandozókat, akik a legutóbbi invázió során is a varkaudarok oldalán harcoltak. Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 108.]

kf 1753 kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat
A ruhádra illeszted a lajstrom medált. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[92,55] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a púpos burástya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!

Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel kegyetlenül megütöd a légirozmár farkát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 2 gyöngymangót. Elhagyod a furcsa képződményt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [90,57] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kolompár Elvira lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 68.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[89,56] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 60.]

kf 438 kézbeveszed/felveszed a 438. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt, majd a csuklódra húzod az ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

jlk 1011 jelszó kimondása 1011
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 5 életpontot sebeztél. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, fejszét ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 fejsze. Lövedékeiddel perforálod a massza egyik karját. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a massza testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A massza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 púderkövet. 1976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Hö - a kúp üres! A francba! No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 45.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
Leveszed az ónix masszavadítót, majd a csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

m 4 mozogsz délre
[89,57] Tovább barangolsz a fák között.

[8 pontot használtál fel, van még 37.]

szk 146 keresed a 146. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kardfogú fülemülét. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 277 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 34.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+17 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 48.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 38.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 162 TVP-t kell elköltened.] [38 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 26, 23.
Kimerített a gyorsvágta. (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 408 pontot. A következő körben tehát 408 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY)
Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne.

KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK
Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba.
Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor.

ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY)
A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas.

LAJSTROM MEDÁL (1753. TÁRGY)
Egy királyi pecséttel készített ezüstmedált tartasz a kezedben. Azoknak a kalandozóknak jár, akik vész esetén hajlandóak és tudnak is az ország védelmére kelni. Büszkén viselheted, ráadásul hasznos képességei vannak, 2-vel növeli az MXTU-t, 10-zel pedig az élet illetve varázspontjaid számát. Másnak biztos hogy nem adod át, szerezzen mindenki magának egyet!

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 267. fordulód.

Erő: 32 (42) Szint: 20 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 55 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 403/278 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (41) Varázspont: 342/0 Pénz: 2824 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 53/39 Pszi pont: 87/1 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1770 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12295 TP-t kaptál. Jelenleg 568086 TP-d van. A következő szinthez még 31914 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, renegát törpe. A 267. fordulódban 9378 arany került a bankszámládra. 9378 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/16 (+8%) szúrófegyverek: 20/50 (+8%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 16/17 (+39%) dobófegyverek: 20/72 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -15.); fejsze (#1240) (16 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 56/36 (+27%) 3. mászás: 10/39 (+13%)
4. csapdakészítés: 20/2 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/18 (+100%) 6. gyógyítás: 34/47
7. titkosírás: 6/23 (+11%) 8. felderítés: 8/12 (+11%) 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 22/75 (+4%) 11. taumaturgia: 11/90 (+4%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/85 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/22
16. szörnyismeret: 17/74 (+20%) 17. pszi: 11/50 (+33%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 8/94 20. bányászat: 30/93 (+4%) 21. főzés: 5/6 (+20%)
22. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974) tűzeső (#61) >> adószedő (#234)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 26 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3409.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) $1 orgyilkos tőr ($225)
2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482) 3 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
$2 göcsörtös bunkó ($123) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
2 * hosszú íj (#111) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 37 mérgezett vasnyíl (#187) 3 nyílvessző (#108)
Dobófegyverek
8 fejsze (#1240) 8 nyu-shuriken (#157) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 bronzpajzs (#89) 1 nagy vaspajzs (#161) 4 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
2 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 3 vas fejpánt (#408)
7 vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690) 11 szürke bőrkesztyű (#271)
1 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
3 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
1 + ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
$1 aranygyűrű ($193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
56 uzbány csőr (#169) [bennük 596 csepp ugh méreg (#166), fér még: 76]
5 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 60]
3 zöld üveg (#82) [bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 7 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313)
12 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 2 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 Sheran cserepe (#1271)
1 szeksztáns (#32) 5 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 20 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 40 álompor (#396)
2 árnyéksár (#61) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 1 cru formázó minta (#300) 5 csillezsályalevél (#1253)
1 darázsfarok (#654) 1 dözmöng szív (#122) 1 elkarog szőr (#665)
1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 1 fülemüle agyar (#267)
1 grákóbőr (#41) 6 grifftojás (#179) 27 gyöngymangó (#135)
7 ilkin érc (#232) 2 jegesmedve bunda (#1067) 1 kazmár gyökér (#205)
20 kék orchidea (#68) 5 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656)
69 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380) 1 óndarab (#85)
100 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 6 pular kristály (#239)
1 rájabőr (#404) 4 ramit kő (#226) 2 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 1 szulfagor agyar (#677) 7 varkaudar csont (#1113)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 166.45 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 9 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gromak páncél (#270)
252 kaja (#2) 91 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 67 óndarab (#85)
$3 orgyilkos tőr ($225) 73 rézdarab (#70) 28 spiritusz (#170)
6 szöges páncél (#65) 6 vasalt bunkó (#181) 6 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 1 óndarab (#85) 1 sullár hólyag (#168)
6 tolmokov-koktél (#351) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
214 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 göcsörtös bunkó (#123) 2 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2)
1 lajstrom medál (#1753) 1 márványkulcs (#245) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 púderkő (#119) 2 rézdarab (#70) 29 ugh méreg (#166)
2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(89,56) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), phua-kúp (#372), massza (#217)
(90,57) uzbányok (#102), Dornodon oltár, művészi porolit (#720)
(91,56) Tharr oltár, szent tölgyfa (#393)
(92,55) púpos burástyák (#92), grok-képződmény (#149), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, légirozmár (#94)
(92,57) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Raia oltár, érclelőhely
(93,55) Toborzóiroda (#760), csodák kútja (#1096)
(93,56) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 23. jellempróba, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), uzbányok (#102)
(93,58) a 192. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bandita (#758), óriás skorpió (#72), vadász varkaudar (#108), óriás csontváz (#176), trollfa (#80), miksziszi húsgólem (#126), varkaudar mágus (#128), Tugt-ork (#46), óriás patkány (#42), óriás szőröspók (#7076), Dolores Cleaborn (1887. kalandozó)
(94,57) márványtorony (#175), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nyuhaj karbin (#110)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elkészült a Sötét Inkvizíció Apostolainak KT épülete a 74,58-as mezőn.
* - Csökkent a 40 soros UL ára! Mostantól a 20 sorosnál hosszabb UL-ek nem +15 zsetonba kerülnek, hanem +2 parancsonként 1 zsetonba. Tehát egy 22 soros UL csak 32 zseton lesz 46 helyett, és egy 40 soros is csak 41 zseton.
- Az esszenciakristály nem hatott olyan lényekre, amelyek vámpirizációra immúnisak voltak. Javítva.
- Az auraer‹sítés és fno-ból jöv‹ támadás a html fordulók karakterlapján nem jelent meg (de azért működött!) javítottam a kiírást.
- A KUT parancsnak megadhatsz egy második paramétert, ha nincs ennyit TVP-d, a parancsot nem fogod végrehajtani. Pl. KUT 50 50 csak akkor hajtódik végre, ha van is 50 TVP-d.

Üzenet küldése a karakternek