266. forduló, 268. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 8. 15h:08'
EZ A 579. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD
580. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [163,13] koordinátán.
A K.T. tagjai közül eddig 1 szavazott a vezető leváltására, közülük 1 Á la Mouciet javasolta új vezetőnek. A leváltáshoz még 17 szavazatra van szükség. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+418 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+76 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) A lottó 819. hetének nyerőszámai: 4, 21, 25. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tyrannoszaurusz rex nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 531.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 527.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 525.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Beizzik a turbómágia. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 521.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 519.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 517.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 515.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 513.]

* 4. KP: elmormolod az 57. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 513.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 511.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

* 5. KP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 506.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 501.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 1089. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed az ulkor kötényt. [0 pontot használtál fel, van még 501.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 501.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Huddens kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a kalózcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 501.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 501.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

jlk 2182 jelszó kimondása 2182
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 558 tapasztalati pontot kaptál.

6 8 9 13 14
23 18 21
4 15
28
1 2 24 26 30 27 19 17
29
3 16
25 22 20
5 7 10 11 12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
30: 2. térkép 1. pont
31 11 13
30 7 36 37
10
12 14
29
6 2 35
1
25 5 4 38
8 3 32
26
16 18
15
9 33 34
27 28 17 19
24 23 20 21 22
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 30. pont

Ez a 93. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 496.]

kf 553 363 kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat a 363. tárggyal
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a tünde íjat.
Lövedékként ezüsttollú nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 491.]

v 169 elmormolod a 169. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 486.]

tv 32 146 60 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 146. varázslatot a 60. varázslatot
32. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: ongóliant tombolás. Támadó varázslatok listájára került: puha ütés. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

bb 280 500 268 beraksz a bankba a 280. tárgyat (500 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 manakristályt. Beraksz a bank széfjébe 4 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

tv 32 146 60 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 146. varázslatot a 60. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. 146. varázslat listáról törölve. 60. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 476.]

be 710 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 471.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[163,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tamarinai Geodrin előtt.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [164,12] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy malmot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg parafenomén. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 151-190.} Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüstshuriken felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Cápafoggal megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 153 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 49 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+41 varázspont). 1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 54, gyógyulás: 20, összesen: -34 ÉP}


(Továbbmész...) [165,11] Még mindig bozótos. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos fejét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Cápafoggal megdöföd a quwarg harcos torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+41 varázspont). 1072 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg szabotőr! {védettsége: 12 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 9 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Varázserőd töltődik (+41 varázspont). 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüstshurikent. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálhozó bal szárnyát. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a halálhozó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 51 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. Jól harcoltál! (+41 varázspont.) 5662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 135, gyógyulás: 94, összesen: -41 ÉP}


A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. {támadása: 23.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak fejét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. Jól harcoltál! (+41 varázspont.) 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [63 pontot használtál fel, van még 408.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[166,10] Még mindig bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy kputtyintó csalán. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 36.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. Kiváló munka volt (+2 varázspont). 2476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 21, gyógyulás: 65, összesen: +44 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [167,9] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead.

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [168,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 390.]

m 1 mozogsz északkeletre
[169,7] Belemész a tengerbe. Remélem, tudsz úszni! A víz egy kicsit hideg.

[6 pontot használtál fel, van még 384.]

vv 185 elmormolod a 185. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 382.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 377.]

lm 7 6 20 mozogsz 7 6 20
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy opati polip van előtted! {max. életpontja: 19-24.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 31]

Meglengetve a cápafogat a másikra rohansz. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy opati polip van előtted! {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 31]

Elszántan ellenfeledre rohansz. Cápafoggal teljesen átszúrod az opati polip jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}


Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Beúszol egy nagy terembe. Sötét árnyak mozognak körülötted. [7. PONT.] Egy moszatráját pillantasz meg. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 31]

Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat a másikra rohansz. Cápafoggal felnyársalod a moszatrája bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 8, gyógyulás: 9, összesen: +1 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy moszatrája! {támadása: 15.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 31]

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Cápafoggal teljesen átdöföd a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 7, gyógyulás: 9, összesen: +2 ÉP}

A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Egy kacagó szépiát pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+4.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. [védettséged: 31]

A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan a másikra ugrasz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A kacagó szépia csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 20, gyógyulás: 17, összesen: -3 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kacagó szépia van előtted! {védettsége: 10 szúró, 6 vágó, 20 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 31]

A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Marokra fogva a cápafogat ellenfeledre ugrasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia dzsuvás testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápjaival a kacagó szépia lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 27, gyógyulás: 17, összesen: -10 ÉP}

A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Benézel a parányi szobába. [20. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 halcsont, 1 szigony [szigony ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 120 arany, 1 krapixlon fürdőruha, 1 szent jogar [szent jogar ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP] és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát.
[84 pontot használtál fel, van még 293.]

lm 16 18 20 mozogsz 16 18 20
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Beúszol egy kis szobába. Medúzák suhannak el előtted! Csodás látvány. [16. PONT] Egy elektromos angolnát veszel észre magad előtt. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 36]

Megmarkolva a cápafogat ellenfeledre rohansz. Cápafoggal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Egy elektromos angolnát pillantasz meg. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 36]

Marokra fogva a cápafogat ellenfeledre rohansz. Cápafoggal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 8, gyógyulás: 9, összesen: +1 ÉP}


A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Újabb, hínárral és egyéb vízinövénnyel teli szobába mész be. [18. PONT] Egy étkezési homárt pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+8.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 36]

Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat ellenfeledre rohansz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod az étkezési homár jobb első lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az étkezési homár felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 5, gyógyulás: 14, összesen: +9 ÉP}


Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Benézel a parányi szobába. [20. PONT]
[54 pontot használtál fel, van még 239.]

lm 34 33 33 mozogsz 34 33 33
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Egy moszatrája lakik itt. {védettsége: 9 szúró, 9 vágó, 9 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 36]

Marokra fogva a cápafogat a másikra rohansz. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A moszatrája farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}

Egy moszatrája lakik itt. {max. életpontja: 31-36.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 36]

Meglengetve a cápafogat a másikra rohansz. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] 185 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}


Továbbúszol. [24. PONT]
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy diuretikus kráken! {max. életpontja: 71-78.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 36]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a cápafogat ellenfeledre ugrasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a bal karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 21, gyógyulás: 16, összesen: -5 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-28 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 galachmit, 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 1 bumeráng [bumeráng ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], 3 halcsont, 4 ramit kő [ramit kő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 1 kampós acélszigony (ld. enc.) és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Továbbúszol. [24. PONT]
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] Egy hínárevő piranhát pillantasz meg. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 34]

Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy opati polip van előtted! {max. életpontja: 19-24.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 34]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 7, gyógyulás: 8, összesen: +1 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy hínárevő piranha! {támadása: 7.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 34]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}


Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.]
Töretlenül úszol tovább. [29. PONT] Egy trosnyogó szakócát pillantasz meg. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 4x 1d4+1.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 34]

Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
29 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}


Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! [30. PONT]
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.]
Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy trosnyogó szakóca van előtted! {egyik sebzési módja: 4x 1d4+1.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 34]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
29 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}


Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy vércápát pillantasz meg. {max. életpontja: 59-88.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 34]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 9, gyógyulás: 17, összesen: +8 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vércápa van előtted! {támadása: 14.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 34]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Egy vércápa lakik itt. {max. életpontja: 59-88.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 34]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Egy vércápát veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+5.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 34]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 9, gyógyulás: 17, összesen: +8 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nagyobb vércápa. {egyik sebzési módja: 1x 5d10+16.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 34]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 67, gyógyulás: 26, összesen: -41 ÉP}

Egy nagyobb vércápát pillantasz meg. {támadása: 26.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 34]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal felnyársalod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 58, gyógyulás: 26, összesen: -32 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 moa obszidiánt. A moszat és hínár között felfigyelsz egy vörösen parázsló tárgyra. Nicsak, a varázsbot negyedik darabja! Hurrá! Mosolyogva teszed el.
Egyhelyben toporogsz.
[102 pontot használtál fel, van még 137.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 132.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[168,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Látsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy smaragd őrsárkány előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [167,7] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.

Látsz egy gránátkaktuszt.

(Továbbmész...) [166,7] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.

Találsz egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gita D'Sycur, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 114.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 215 3
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

* 2. BP: keresed a 230. szörnyet a 160. szörnyet a 255. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy zoloboo sámánt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

* 3. BP: elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+9 életerő). [-13 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 112.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 111.]
Fürgén varázsolsz! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 101.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 101.]
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 101.]
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat
Leveszed a Huddens kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 101.]
Leveszed az ulkor kötényt, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 101.]
Leveszed a kalózcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 101.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 8, 27.
Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 101 pontod maradt, ebből a következő körre 101 pontot vihetsz át. Kapsz még 408 pontot. A következő körben tehát 509 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY)
Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság!

KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY)
Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9.

TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY)
A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 264. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 267. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 31 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 39 (40) Támadás: 48 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 34 Védekezés: 62 Menekülés: 20 % Életkor: 7/26 év
Egészség: 34 (37) Életpont: 574/569 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 19
Szerencse: 40 (51) Varázspont: 1329/9 Pénz: 2614 arany Kép. pont: 32
Tudatpont: 21/20 Pszi pont: 177/15 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 147
Eddig összesen 2509 szörnyet (29 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21273 TP-t kaptál. Jelenleg 3566899 TP-d van. A következő szinthez még 433101 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, varkaudar katona, manaelementál. A 265. fordulódban 42333 arany került a bankszámládra. 42544 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/48 (+103%) ökölvívás: 18/0 (+8%) szúrófegyverek: 36/53 (+2%)
vágófegyverek: 17/55 ütőfegyverek: 10/65 lőfegyverek: 26/26 (+7%)
dobófegyverek: 28/57

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/19 (+11%) 2. nyomkövetés: 89/5 (+30%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 17/26 (+6%) 5. csapdakészítés: 23/55 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/65 (+6%)
7. gyógyítás: 16/13 8. titkosírás: 4/48 (+23%) 9. felderítés: 25/78 (+18%)
10. szörnyidomítás: 9/55 11. teológia: 79/20 (+71%) 12. taumaturgia: 67/90 (+15%)
13. szerencsejáték: 5/33 14. versengés: 16/55 (+8%) 15. harcművészetek: 14/17
16. zene: 4/1 17. szörnyismeret: 43/78 (+18%) 18. pszi: 23/60 (+16%)
19. zárnyitás: 1/46 20. vadászat: 4/50 21. bányászat: 25/66
22. úszás: 4/22 (-500%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 20 TVP-ért
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 140 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), kamionoszaurusz (#767) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer), lidércúr (#252), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse III (#59) erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
a lélek védelme (#57) Symulf rúnája (#182) vámpirizáció (#1) szörnycsábítás (#83)
planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) agykorbács (#97) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> varkaudar vajákos (#690)
izomernyesztés (#33) >> 25. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
tűzgolyó (#155) >> varkaudar katona (#691) tűzgolyó (#155) >> szánalmas pondró (#792)
élőholt pozdorja (#134) >> lidércúr (#252)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> varkaudar katona (#691) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) fürgülés (#92) >> őrjáratozó katona (#274)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gromak bőr (#268) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 manakristály (#500)
1 mocsári penke (#148) 1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124)
1 sallank karom (#128) 1 tükör (#43) 1 varázskő (#305)
6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
546 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 dözmöng szív (#122)
1 galachmit (#310) 1 halálhozó talizmán (#813) 6 halcsont (#390)
3 kaja (#2) 1 kampós acélszigony (#455) 1 krapixlon fürdőruha (#454)
1 madártoll (#112) 1 moa obszidián (#380) 21 polip szívóka (#391)
8 ragasztó (#83) 1 sötét tekercs (#535) 3 spiritusz (#170)
5 tudás gyöngye (#522) 1 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(163,13) a 93. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár, művészi porolit (#720)
(164,12) bűbájlidérc (#761), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), malom (#1204), Dornodon oltár, 42. jellempróba, quwarg parafenomén (#248)
(165,11) quwarg boly (#359), 45. jellempróba, Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), halálhozó (#419), tüskés harci gromakok (#156)
(166,7) nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(166,10) Leah oltár, 43. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(167,7) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429)
(167,9) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(168,7) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(169,7) a 77. labirintus bejárata, opati polip (#195), moszatrája (#198), kacagó szépia (#206), elektromos angolna (#196), étkezési homár (#197), diuretikus kráken (#207), hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192), vércápa (#193), nagyobb vércápa (#246)

Üzenet küldése a karakternek