Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 8. 15h:08' EZ A 579. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD 580. játékheted kezdete: jún. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1089. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat |
jlk 2182 | jelszó kimondása 2182 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 30: 2. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 30. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 496.]
kf 553 363 | kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat a 363. tárggyal |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 169 | elmormolod a 169. varázslatot |
tv 32 146 60 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 146. varázslatot a 60. varázslatot |
bb 280 500 268 | beraksz a bankba a 280. tárgyat (500 darabot) |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
tv 32 146 60 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 146. varázslatot a 60. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)
be 710 138 | bemész a 710. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [164,12] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüstshuriken felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Cápafoggal megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 153 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 49 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+41 varázspont). 1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 54, gyógyulás: 20, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [165,11] Még mindig bozótos. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos fejét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Cápafoggal megdöföd a quwarg harcos torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+41 varázspont). 1072 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 9 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Varázserőd töltődik (+41 varázspont). 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálhozó bal szárnyát. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a halálhozó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 51 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. Jól harcoltál! (+41 varázspont.) 5662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 135, gyógyulás: 94, összesen: -41 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak fejét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. Jól harcoltál! (+41 varázspont.) 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. Kiváló munka volt (+2 varázspont). 2476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 21, gyógyulás: 65, összesen: +44 ÉP}
(Továbbmész...) [167,9] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead.
(Továbbmész...) [168,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
m 1 | mozogsz északkeletre |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 7 6 20 | mozogsz 7 6 20 |
Meglengetve a cápafogat a másikra rohansz. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Cápafoggal teljesen átszúrod az opati polip jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat a másikra rohansz. Cápafoggal felnyársalod a moszatrája bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 8, gyógyulás: 9, összesen: +1 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Cápafoggal teljesen átdöföd a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 7, gyógyulás: 9, összesen: +2 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan a másikra ugrasz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A kacagó szépia csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 20, gyógyulás: 17, összesen: -3 ÉP}
A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Marokra fogva a cápafogat ellenfeledre ugrasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia dzsuvás testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápjaival a kacagó szépia lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 27, gyógyulás: 17, összesen: -10 ÉP}
lm 16 18 20 | mozogsz 16 18 20 |
Megmarkolva a cápafogat ellenfeledre rohansz. Cápafoggal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Marokra fogva a cápafogat ellenfeledre rohansz. Cápafoggal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 8, gyógyulás: 9, összesen: +1 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat ellenfeledre rohansz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod az étkezési homár jobb első lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az étkezési homár felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 5, gyógyulás: 14, összesen: +9 ÉP}
lm 34 33 33 | mozogsz 34 33 33 |
Marokra fogva a cápafogat a másikra rohansz. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A moszatrája farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}
Meglengetve a cápafogat a másikra rohansz. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] 185 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a cápafogat ellenfeledre ugrasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a bal karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 21, gyógyulás: 16, összesen: -5 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 7, gyógyulás: 8, összesen: +1 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
29 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
29 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 9, gyógyulás: 17, összesen: +8 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 9, gyógyulás: 17, összesen: +8 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 67, gyógyulás: 26, összesen: -41 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal felnyársalod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 58, gyógyulás: 26, összesen: -32 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [167,7] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.
(Továbbmész...) [166,7] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.
* 1. BP: | t. energia kisütése: 215 3 |
* 2. BP: | keresed a 230. szörnyet a 160. szörnyet a 255. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY) Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság! |
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY) Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9. |
TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY) A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra. |
Erő: | 33 (48) | Szint: | 31 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 39 (40) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 34 | Védekezés: | 62 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 7/26 év |
Egészség: | 34 (37) | Életpont: | 574/569 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 19 |
Szerencse: | 40 (51) | Varázspont: | 1329/9 | Pénz: | 2614 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 21/20 | Pszi pont: | 177/15 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 147 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/48 (+103%) | ökölvívás: | 18/0 (+8%) | szúrófegyverek: | 36/53 (+2%) |
vágófegyverek: | 17/55 | ütőfegyverek: | 10/65 | lőfegyverek: | 26/26 (+7%) |
dobófegyverek: | 28/57 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/19 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 89/5 (+30%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 17/26 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 23/55 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/65 (+6%) |
7. gyógyítás: | 16/13 | 8. titkosírás: | 4/48 (+23%) | 9. felderítés: | 25/78 (+18%) |
10. szörnyidomítás: | 9/55 | 11. teológia: | 79/20 (+71%) | 12. taumaturgia: | 67/90 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 5/33 | 14. versengés: | 16/55 (+8%) | 15. harcművészetek: | 14/17 |
16. zene: | 4/1 | 17. szörnyismeret: | 43/78 (+18%) | 18. pszi: | 23/60 (+16%) |
19. zárnyitás: | 1/46 | 20. vadászat: | 4/50 | 21. bányászat: | 25/66 |
22. úszás: | 4/22 (-500%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
ásol max. 20 TVP-ért |
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), kamionoszaurusz (#767) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer), lidércúr (#252), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
a lélek védelme (#57) | Symulf rúnája (#182) | vámpirizáció (#1) | szörnycsábítás (#83) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | agykorbács (#97) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
izomernyesztés (#33) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gromak bőr (#268) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
546 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | galachmit (#310) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 6 | halcsont (#390) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | moa obszidián (#380) | 21 | polip szívóka (#391) | |||
8 | ragasztó (#83) | 1 | sötét tekercs (#535) | 3 | spiritusz (#170) | |||
5 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tüske (#22) |