265. forduló, 267. forduló, Bányarigó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 26. 9h:55'
EZ A 544. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD
545. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX

BÁNYARIGÓ KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,109] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 12 szvó-ektoplazmát. A büntetés tételenként 15 arany.
A táborozás 3. napján összefutsz egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfival. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight felszentelt papja. A harci mágusok rendjének őstehetség rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Alex Zelpher. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 8. napon találkozol egy barna, rövid hajú, szürke szemű, körszakállas gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy tintacsiga trófea és egy gyilkos sallank trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Brainspotting. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+151 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 21, gyógyulás: 22, összesen: +1 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 599.]

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 594.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 589.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 584.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 579.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 574.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vérbeli borzongás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 240 TVP áll rendelkezésedre! 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 544.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 240 TVP áll rendelkezésedre! 2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 514.]

tps 999 TVP spórolása: 514 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 514 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [514 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 240 TVP elővétele: 240 pontért
Felszabadítottunk neked 240 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve halotthívás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Bizonyítsd, hogy jellemed elég fekete az előléptetésedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. 2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 210.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 180.]

tpf 999 TVP elővétele: 999 pontért
Felszabadítottunk neked 274 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[97,112] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Valik erdeje. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar behemót. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót bal karját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 30, gyógyulás: 33, összesen: +3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [98,113] Tovább barangolsz a fák között.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen trikornis nyomokra bukkansz! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy trikornis nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 5 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis jobb oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Szarvaival a trikornis megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a trikornis rúgása elől. A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 17, gyógyulás: 15, összesen: -2 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,113] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Asmodee letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 3 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna. [44 pontot használtál fel, van még 410.]

m 2 mozogsz keletre
[100,113] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a törpemammut testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 7, gyógyulás: 19, összesen: +12 ÉP}

[13 pontot használtál fel, van még 397.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható ezüsttőrt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevő piranha!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ezüsttőrrel jól megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 377.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált ezüsttőrt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevő piranha!

Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel eltalálod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ezüsttőrrel megdöföd a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 357.]

m 1 mozogsz északkeletre
[101,112] Síkság, továbbra is csak síkság. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy patakot. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[13 pontot használtál fel, van még 344.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben ezüsttőrt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy elektromos angolna!

Megmarkolva az ezüsttőrt ellenfeledre rontasz. Ezüsttőrrel eltalálod az elektromos angolna testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 324.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható ezüsttőrt markolod. Néhány perc múlva felmész levegőt venni, majd újból lebuksz, de semmi érdekeset sem találsz. [20 pontot használtál fel, van még 304.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[102,111] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A ryuku gárdista megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával felnyitod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 16, gyógyulás: 20, összesen: +4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy uzbány egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).

(Továbbmész...) [103,111] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzrakó helyet. A tűz őrzője gyanakodva vesz szemügyre. Lerí róla, hogy nem szívleli a gonoszokat. Sebaj, nem kell jóban lenned vele. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány bal oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az uzbány megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 13, összesen: +10 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 19, gyógyulás: 20, összesen: +1 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,110] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy tavacska van. Elteszed a látcsövet.

[39 pontot használtál fel, van még 265.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[105,109] Továbbra is síkságon vagy.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [106,108] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy patakot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 239.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony ezüsttőrt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy elektromos angolna!

Meglengetve az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel megdöfködöd az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 219.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben ezüsttőrt fogsz. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [20 pontot használtál fel, van még 199.]

ek 395 97 109 t. energia kisütése: 395 97 109
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(97,112) varkaudar behemót (#189), szent tölgyfa (#393)
(98,113) trikornisok (#104)
(99,113) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Asmodee (5790. kalandozó)
(100,113) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, törpemammut (#115), hínárevő piranha (#194)
(101,112) tavacska, elektromos angolna (#196)
(102,111) ryuku gárdista (#360), nekrofun (#173), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), 36. jellempróba
(103,111) tűzrakó hely (#1169), uzbányok (#102), arató csattanat (#144)
(104,110) márványtorony (#175), csodabazár (#1404)
(105,109) patak
(106,108) tavacska, elektromos angolna (#196)

[97,109] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy erődítmény van. Elteszed a látcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 194.]

ef 8 energia fejlesztése 8
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] A befejezéshez még 1999 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 114.]

im 0 99 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve életszívás II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Keress egy ősi csatamezőt és animálj egy csontvázat! 2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 84.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 54.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 24.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 21.]

* 2. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 21 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 407 pontot. A következő körben tehát 407 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRBELI BORZONGÁS (46. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot ellenfeledre bocsátva, legbelső félelmeit kelted életre és játszod ki ellene. Ha nem dobja meg mentődobását mentális támadás ellen, azonnal elszalad a harcból. Ezt a varázslatot különösen veszélyes ellenfelek ellen érdemes használni (vagyis nálad magasabb szintű kalandozókra). Szörnyek ellen nem fogod alkalmazni. Elmondása 9 VP-be kerül, anyagi komponense nincs.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

HALOTTHÍVÁS (93. VARÁZSLAT)
A halotthívás varázslattal életre hívhatsz egy gyengébb élőhalottat, és a szolgálatodba állíthatod. Az így animált hullák "elfogott szörnynek" minősülnek. Nem esznek semmit, és feltétel nélkül engedelmeskednek. Beidomításukra természetesen kell némi időt szánni (ID parancs - ha nem vagy tisztában a szörnyelfogás alapfogalmaival, kár is a halotthívást használnod), hogy felismerjék a parancsaidat. A varázslatot egy olyan mezőn kell kiadnod, ahol friss csatatér, de legalábbis egy kalandozó hullája van, ha zombit akarsz idézni, és ősi csatamezőn, ha csontvázat akarsz hívni. A varázslatot a jövőben máshol talált csatamezőkön is kipróbálhatod. A varázslat elmondása 34 VP-be kerül, anyagi komponense két isteni könnycsepp.

CSODABAZÁR (1404. TÁRGY)
Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.]

ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY)
Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak.

ÉLETSZÍVÁS II. (80. VARÁZSLAT)
Az életszívás, a növényi életenergia sejtregenerálásra fordítása pitiáner az előtted megnyíló újabb távlathoz képest: állatok, szörnyek életerejének elszipkázása! Mivel a varázslat hosszadalmas, és tenyeredet végig az áldozatra kell tapasztanod, a varázslat kizárólag elfogott szörnyiedre alkalmazható, a V 80 <szörny> paranccsal. A varázslat hatására a szörnyed életpontjainak függvényében gyógyulsz, és a szörny természetesen elpusztul. Elmondása 12 VP-be és 5 TVP-be kerül. Alkalmazható a föld alatt, labirintusokban is.

KARAKTERLAP

Bányarigó, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah felszentelt papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 266. fordulód.

Erő: 38 Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 28 Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 36 Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 34 Életpont: 276/335 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (27) Varázspont: 380/256 Pénz: 2000 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 20/3 Pszi pont: 59/59 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 1193 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4997 TP-t kaptál. Jelenleg 472825 TP-d van. A következő szinthez még 127175 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 538 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/8 (+35%) ökölvívás: 20/88 szúrófegyverek: 14/83
vágófegyverek: 19/25 (+14%) ütőfegyverek: 14/94 lőfegyverek: 9/50
dobófegyverek: *20/102

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/69 2. nyomkövetés: 44/0 (+24%) 3. lopás: 20/75
4. mászás: 5/5 5. csapdakészítés: 17/93 (+5%) 6. csapdaészlelés: 17/60 (+5%)
7. gyógyítás: 56/88 8. titkosírás: 11/16 9. felderítés: 13/76
10. szörnyidomítás: 6/16 11. teológia: 26/72 (+12%) 12. taumaturgia: 22/37 (+1%)
13. versengés: 2/11 14. harcművészetek: 18/20 15. zene: 16/77
16. szörnyismeret: 13/88 (+34%) 17. pszi: 7/33 18. vadászat: 3/7
19. bányászat: 30/24 20. úszás: 8/57 (+30%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress egy ősi csatamezőt és animálj egy csontvázat!
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő.

Összsúly: 160.06 kg Megterheltség: 173%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 isteni könnycsepp (#260) 5 kaja (#2) 1 szent kehely (#257)
1 trikornis szarv (#198) 1 uzbány csőr (#169)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 40-es TK-ból kivettük a szamurájkardot, ami ezentúl csak Toyaki kristályából szerezhet‹ meg.

Üzenet küldése a karakternek