Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 12. 9h:09' EZ A 676. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD 677. játékheted kezdete: júl. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a troll ritualista bal lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). A troll ritualista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 7. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a téfea magoflux bal karját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a téfea magoflux jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [113,97] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a bávatag golombár nyakát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bávatag golombár ragyás testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bávatag golombár bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (37 életpontot vesztettél) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 75, gyógyulás: 6, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [114,98] Továbbra is dombság. Észreveszel egy kazmárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bibircsók-óriás. {támadása: 19.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 205 1 | elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot) |
a 1113 5001 3 | átadod az 1113. tárgyat az 5001. kalandozónak (3 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Becsapódva, megdöfi a bávatag golombár jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bávatag golombár jobb oldalát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 49 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a bávatag golombár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (41 életpontot vesztettél) A bávatag golombár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 121, gyógyulás: 6, összesen: -115 ÉP}
(Továbbmész...) [116,98] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bíborgörény hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Látsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tündöklő szobor van. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. {támadása: 49.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 20 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a bávatag golombár ragyás testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a bávatag golombár jobb karját. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a bávatag golombár ragyás testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (33 életpontot vesztettél) Véres nyál csordul ki a bávatag golombár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 106, gyógyulás: 8, összesen: -98 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 29 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg egyik karját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (ld. enc.) 1 539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 63, gyógyulás: 14, összesen: -49 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az agyagelementál testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Mallon botjával megcsapod az agyagelementál nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az agyagelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, az agyagelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 446 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 89, gyógyulás: 18, összesen: -71 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 37 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 33 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 80, gyógyulás: 11, összesen: -69 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák jobb középső lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 56 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [118,97] Továbbra is dombság.
im | imádkozol |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [116,98] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bíborgörény előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
ef 10 511 | energia fejlesztése 10 |
szk 99 22 71 | keresed a 99. szörnyet a 22. szörnyet a 71. szörnyet |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY) Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag erdőben található meg (ezért a főzet csak erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni. |
ZINTHURG (180. SZÖRNY) A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY) Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát. |
RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT) Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között. |
AGYAGELEMENTÁL (203. SZÖRNY) A földelemek közül a legkisebb hatalmú, aránylag kisméretű teremtmény. Egy mozgó agyagkupacra emlékeztet, amely éktelen zajt képes csapni, ha egy tolvaj gazdája holmija közelébe keveredik. Mivel az elementálok sosem alszanak, egy agyagelementál éberségét igen nehéz kijátszani. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni. |
QUWARG NAGYMESTER (214. SZÖRNY) Minden tízezredik quwarg harcos képes olyan sokáig életben maradni, hogy tapasztalata, harci jártassága messze felülmúlja rovartársaiét. Ha egy ilyen "quwarg-szamuráj", vagy csúfnevén, quwarg nagymester őriz egy quwarg bolyt, akkor abba még az ongóliantok sem nagyon szoktak beleturkálni, mert a quwarg nagymester csípését még ők is megérzik. Sokak szerint a quwarg nagymestert még a Vasalt Bunkók sem tudják engedelmességre kényszeríteni. |
SZEMMELVERÉS (137. VARÁZSLAT) Átok mindenkire, aki ellenséges szándékkal közelít feléd! Ha ezt a varázslatot elmondod, a következő táborozásod végéig mindenkinek, aki harcol veled, lesz -6 szerencséje az általad alkalmazott harci varázslatokkal szemben. A varázslat elmondása 18 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy isteni könnycsepp. |
Erő: | 28 (33) | Szint: | 23 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 22 (27) | Védekezés: | 28 (32) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 29 (31) | Életpont: | 323/274 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (34) | Varázspont: | 479/50 | Pénz: | 1734 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 38/11 | Pszi pont: | 162/131 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/46 | vágófegyverek: | 25/85 |
ütőfegyverek: | 26/86 (+15%) | lőfegyverek: | 22/98 (+14%) | dobófegyverek: | 15/30 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -18.); mérgezett vasnyíl (#187) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 40 százalék; |
116,98 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/57 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 47/19 (+21%) | 3. lopás: | 4/81 |
4. mászás: | 16/57 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 18/15 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 10/19 |
7. gyógyítás: | 44/80 (+3%) | 8. titkosírás: | 13/97 (+4%) | 9. felderítés: | 22/43 |
10. szörnyidomítás: | 7/54 | 11. teológia: | 26/50 (+25%) | 12. taumaturgia: | 24/66 (+8%) |
13. versengés: | 8/5 | 14. zene: | 15/78 | 15. szörnyismeret: | 31/70 (+33%) |
16. pszi: | 20/16 (+5%) | 17. zárnyitás: | 3/84 | 18. vadászat: | 14/49 |
19. bányászat: | 37/87 (+22%) | 20. főzés: | 11/5 | 21. csapatmunka: | 1/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), piromenyét (#99) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
mentális pajzs (#72) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
3.) Egyszerű küldetés: áldozz fel egy pszi követ! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 15 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 659 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 133.75 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 4 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 12 | kaja (#2) | |||
2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 7 | smirglilevél (#29) | 6 | spiritusz (#170) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 2 | kazmár gyökér (#205) | 14 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 7 | óndarab (#85) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | tinta (#101) | 6 | varázskő (#305) | |||
1 | vasérc (#152) |
110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | |
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|