265. forduló, 267. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 11. 12h:09'
EZ A 485. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD
486. játékheted kezdete: máj. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [177,63] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+2 tvp ). Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+278 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+193 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy bunthar nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar jobb hátsó lábát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a bunthar testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Lábával meglök a bunthar. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bunthar szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 11, gyógyulás: 12, összesen: +1 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 412.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 410.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 410.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 408.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy vasszervezet varázslat! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 4. KP: vv 188 182 28 elmormolod a 188. varázslatot a 182. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 406.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 404.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

* 5. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

* 6. KP: kf 811 0 0 kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy bűvös shuriken képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 384.]

kb 211 10 kiveszel a bankból a 211. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

kb 1066 1 kiveszel a bankból az 1066. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 párducbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

kb 1073 1 kiveszel a bankból az 1073. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 párducszemet. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

v 15 133 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csuklyavirág. [-42 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 354.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 344.]

m 6 4 2 mozogsz nyugatra, délre, keletre
[176,63] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés gigaféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a tüskés gigaféreg ízelt testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 53 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a tüskés gigaféreg farkát. (6 támadással 44 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 118, gyógyulás: 42, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 párducbőr pénztárcát. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [176,64] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés gigaféreg nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Semmi eredménye! Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (6 támadással 44 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával megvagdalod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 212, gyógyulás: 71, összesen: -141 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy morgud hagymatövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Tharr harcosa. Egy angyalok gyűrűjét, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy örökkévaló holdkőjét, egy q. ölő éremet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy varkaudarölő éremet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy trakuun lidérc trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy quwarg harcos! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Összeismerkedtek. Az ő neve Sir John Kite. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran sekrestyése. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fattylord derékövet, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Korrissh sisakját, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy szerencsekockát, egy tirik-hun medált, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy márvány sárkány trófea és egy smaragd sárkány trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy csataremák! Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges.
Összeismerkedtek. Az ő neve Yogh Norgh. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [177,64] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kék rakolits lehet. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kék rakolits testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a kék rakolits testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Képtelen vagy védeni a kék rakolits minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 235, gyógyulás: 56, összesen: -179 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr híveié. Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [57 pontot használtál fel, van még 287.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[178,64] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bunthar. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bunthar testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a bunthar fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Lábával meglök a bunthar. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 16, gyógyulás: 13, összesen: -3 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [178,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Szomjúságodat oltod. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy égig érő pálmát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sivatagi doareg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sivatagi doareg oszlopos lábát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával megvágod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 kaját. 2 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 45, gyógyulás: 28, összesen: -17 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [178,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy dehidrátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dehidrátor ízelt testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a dehidrátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor lecsap a bal karodra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor melléd csap a farkával! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A dehidrátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 7, gyógyulás: 11, összesen: +4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Véres Holló hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 263.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[179,67] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [180,68] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [181,68] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hmm, csak egy sivatagi doareg. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a sivatagi doareg testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 kaját. 2 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 22, gyógyulás: 14, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel egy morgud hagymatövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 239.]

m 8 mozogsz északra
[181,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Látsz egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy umor-pióca, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 231.]

szk 396 256 765 keresed a 396. szörnyet a 256. szörnyet a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő jobb középső lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynő testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 5, gyógyulás: 10, összesen: +5 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüstshurikent. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 191.]

kt 1120 1 elkészíted az 1120. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 csillogó nyakéket. IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 188.]

e 12 élelemszerzés 12 pontért
Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.)

[12 pontot használtál fel, van még 176.]

e 12 élelemszerzés 12 pontért
Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 164.]

e 12 élelemszerzés 12 pontért
Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [12 pontot használtál fel, van még 152.]

e 12 élelemszerzés 12 pontért

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [12 pontot használtál fel, van még 140.]

e 12 élelemszerzés 12 pontért
Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)

[12 pontot használtál fel, van még 128.]

e 12 élelemszerzés 12 pontért
Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)

[12 pontot használtál fel, van még 116.]

ef 19 518 energia fejlesztése 19
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-16 TU.] [112 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: vv 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 6. BP: kf 253 812 309 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 812. tárggyal a 309. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 23, 20.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 407 pontot. A következő körben tehát 410 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BŰVÖS SHURIKEN (562. TÁRGY)
A bűvös shurikenek különleges mágikus potenciállal bíró mágikus dobófegyverek. Elkészítésükhöz ugyan nem szükséges varázstárgy készítés varázslat, viszont a megfelelő hatás eléréséhez kizárólag mágiával sűrűn átitatott helyen lehet őket megcsinálni. Erre kiválóan alkalmasak a Thargodan csatamezők. Bizony, nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy a halálos kisugárzású, átkozott helyeken nekiállj, és Thargodan esszenciával bekenj egy ezüstshurikent. Még szerencse, hogy az eljárás mindössze 3 TVP-t igényel, és máris kész a 3D4+3 sebzésű dobófegyver, amely csak igen ritkán vész el.

KÉK RAKOLITS (754. SZÖRNY)
Jé, egy albinó rakolits, amelynek a színe nem vörös, mint eddig megszokott volt. De nézzük csak meg alaposabban, hiszen vannak más különbségek is. Ez a rovar mintha karcsúbb lenne, de lehet ez csak érzéki csalódás és annak köszönhető, hogy nincs szárnya, mint vörösszínű társainak. Más dolgokban nagyon hasonlít, például itt van ez az agresszív viselkedés, ahogyan az élőhelyére betolakodókat fogadja. Hatalmas, szilvaforma szemgolyóiból olyan értelem sugárzik, amely láttán rögtön elfog a rettegés. Hát még amikor mentális képességei révén eléd vetíti közelgő halálod pillanatait, na akkor folyik végig a hátadon az izzadtság igazán!

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 266. fordulód.

Erő: 27 (39) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (49) Támadás: 44 (46) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 23 (28) Védekezés: 44 (49) Menekülés: 30 % Életkor: 43/45 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 380/380 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (38) Varázspont: 716/204 Pénz: 3154 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 72/13 Pszi pont: 333/650 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2994 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 110 TP-t kaptál. Jelenleg 2 367 185 TP-d van. A következő szinthez még 232 815 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Dögvész, purifikátor császár. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10290 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 10 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/37 ökölvívás: 27/48 (+2%) szúrófegyverek: 21/60
vágófegyverek: 29/53 (+5%) ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 29/4

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (13 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,67 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 193,95
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/93 2. nyomkövetés: 78/16 (+92%) 3. mászás: 12/53
4. csapdakészítés: 27/72 5. csapdaészlelés: 11/68 6. gyógyítás: 30/80
7. titkosírás: 9/0 8. felderítés: 23/80 9. szörnyidomítás: 16/30
10. teológia: 28/39 (+22%) 11. taumaturgia: 26/76 (+5%) 12. szerencsejáték: 4/35
13. versengés: 18/68 14. zene: 11/26 15. szörnyismeret: 43/79 (+37%)
16. pszi: 56/97 (+3%) 17. zárnyitás: 21/49 18. vadászat: 22/52 (+90%)
19. vitalitás: 1/11 20. bányászat: 31/4 21. úszás: 4/3
22. főzés: 18/25 23. csapatmunka: 7/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188)
Symulf rúnája (#182) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
teljes őrület (#118)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
varázsvédelem (#34) >> Dögvész (#7495) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
varázsvédelem (#34) >> bányarém (#7083) varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 59 TU. szükséges még: 31 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 55 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 2 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
1 varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
8 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kerek kő (#19)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 16 nyílvessző (#108)
Dobófegyverek
$1 ezüstshuriken ($327) 1 teriád tőr (#1277)
Páncélok
1 Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4)
1 csillogó nyakék (#1120) 8 gólem talizmán (#811) 5 halálhozó talizmán (#813)
1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * nekrofun medál (#253) 1 ritualista amulett (#708)
1 * varkaudar fétis (#1826) 3 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 * arany papi karkötő ($309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 mentát karkötő (#1551) 1 ryuku karvédő (#687)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 14 csepp tinta (#101), fér még: 86]
15 fűszertartó (#210) [bennük 31 csepp sáfránypor (#211), fér még: 44]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
9 kavadu iszák (#25) [bennük 37 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 53]
1 mágusszelence (#1076) [benne 8 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 2]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 48]
32 sullár hólyag (#168) [bennük 111 csepp spiritusz (#170), fér még: 529]
2 szent kehely (#257) [bennük 14 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 6]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
33 uzbány csőr (#169) [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 382]
6 vizestömlő (#3) [bennük 116 korty víz (#27), fér még: 4]
10 zöld üveg (#82) [bennük 71 csepp ragasztó (#83), fér még: 129]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687)
1 bőrkantár (#1125) 1 bűvészpálca (#1639) 2 cirkuszi pergamen (#1233)
7 + deus ex machina (#1) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 7 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894)
34 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680) 59 kaja (#2)
1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 kisebb teleportkő (#1633) 1 koboldkorona (#1629)
5 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 2 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666)
1 moa antigrav (#2204) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 olló (#335) 32 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 reflexélesítő (#1407) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 sáfránykristály (#675) 18 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 szeksztáns (#32)
1 tatu dob (#234) 1 teremtés zsákja (#818) 1 trikornis fókusz (#2169)
1 tudati fétis (#1151) 10 varázskő (#305) 1 viharmadár totem (#1260)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
4 bunthar bőr (#733) 1 csigakagyló (#1131) 1 csillezsályalevél (#1253)
10 csuklyavirág (#133) 1 dentor bőr (#551) 1 din formázó minta (#301)
10 dözmöng szív (#122) 98 drótszőr (#37) 3 etra hályog (#712)
6 ezüstdarab (#326) 20 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403)
$6 főnixtoll ($563) 124 gyöngymangó (#135) 6 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 26 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
12 kőszem (#304) 6 kvazár (#244) 9 liumbe hajtás (#655)
1 lótuszvirág (#447) 36 madártoll (#112) $1 manifeszt.nyúlvány ($214)
9 pirkit (#153) 8 púderkő (#119) 43 quwarg tojás (#360)
9 ramit kő (#226) 27 + remák szív (#264) 7 rozmárfog (#1069)
11 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 1 smirglilevél (#29)
10 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676) $1 téfea-agy ($172)
1 teknősesszencia (#702) 6 titanit (#1412) 1 tyrex csont (#280)
$1 + vapár ág ($110) 5 vasérc (#152) 11 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 177.79 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (20 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20)
8 alligátorbőr (#661) 6 amniosz (#203) 1 csatabárd (#555)
10 extra takarmány (#1360) 1 féregbél (#1071) 158 kaja (#2)
3 kis ónixkulcs (#1110) 6 manakristály (#500) 1 Morgan kristálya (#659)
28 mutáns csont (#331) 7 párducbőr (#1066) 3 párducszem (#1073)
1 próbakő (#1664) 2 pszi kő (#248) 23 purifikátor háj (#269)
40 sáfránypor (#211) 97 sallank karom (#128) 3 tudás gyöngye (#522)
4 ulkor gyöngy (#1072) 48 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csigakagyló (#1131) 1 ezüst nyaklánc (#117) 4 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bunthar bőr (#733) 1 csillogó nyakék (#1120) 5 csuklyavirág (#133)
1 ezüstshuriken (#327) 3 gyenge méreg (#26) 39 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 17 sáfránypor (#211)
5 ugh méreg (#166) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

175 176 177 178 179 180 181 182
62
63
64
65
66
67
68
69
(176,63) tüskés gigaféreg (#256)
(176,64) tüskés gigaféreg (#256), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Sir John Kite (5061. kalandozó), Yogh Norgh (5998. kalandozó)
(177,63) bunthar (#396)
(177,64) kék rakolits (#754), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720), Tharr oltár
(178,64) buntharok (#396), művészi porolit (#720)
(178,65) oázis, égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690), sivatagi doareg (#240)
(178,66) dehidrátorok (#151), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720)
(179,67) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), művészi porolit (#720)
(181,67) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), quwarg királynő (#153)
(181,68) sivatagi doareg (#240), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)

Üzenet küldése a karakternek