265. forduló, 267. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 3. 9h:21'
EZ A 717. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD
718. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826
ingyenf: 21

YORO OKIYI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,53] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 nagy vaskulcs (eladási ár: 35 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy szeppent rákfatty nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 582.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 582.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 577.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 577.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 572.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 569.]

ef 7 501 energia fejlesztése 7
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 520.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 520.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 515.]

ep 86 45 építed a 86. tárgyat 45 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült az olvasztókemence. 12 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 470.]

kb 94 1 kiveszel a bankból a 94. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[86,54] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Felfedeztél egy amniosz-fát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy trikornis előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 555 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Pár lépés után meghallod a legcsodálatosabb énekhangot, amellyel egész életed során találkoztál. Teljesen elbódulsz a szerelemről, hősiességről és hazafiasságról szóló melódiától. Kábultan indulsz a hangforrás irányába, és csak akkor térsz magadhoz, amikor észreveszed, hogy visszaérkeztél a kiindulási pontra. 555 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [87,54] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az uzbány nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [88,55] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 416.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[89,56] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy halálmadár. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a halálmadár testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a halálmadár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Fából lettem én, szalmából,
De egy porcikám se lángol.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,57] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány fejét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kolompár Elvira irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [91,56] Továbbra is síkságon vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 387.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[92,55] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 11 aranyat. Elhagyod a furcsa képződményt. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,55] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő sötét gnóm mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal vállát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját. (ld. enc.) Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (760. épület.)
[32 pontot használtál fel, van még 355.]

be 760 bemész a 760. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve.
- No, mi járatban? Kalandozó vagy, mi? - szólít meg. Mondod neki, hogy eltalálta. - Az nagyon jó! Most ti is csatlakozhattok dicső hadunkhoz, mégpedig az elithez! Nincs más teendőd, mint végigjárni egy kiképzőpályát, amivel bizonyíthatod elhivatottságodat. - átad neked egy térképet. - Itt van ni! Ha a végére értél, jöjj vissza ide!

5 4 3 2 1
6 10 13 15
11 12 14
8
7 27 16 17
9 31 20
28 24
26
21 19 18
33 32 30 29 25
23
37 36 35 34 22
38 39 40 41 42
47 46 45 44 43
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 192. labirintus térképe. A bejárat innét délre 9 mérföldre található.

Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[93,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy erszényes elkarog lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog jobb lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [94,57] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [44 pontot használtál fel, van még 306.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(85,53) szeppent rákfatty (#186)
(86,54) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 47. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720)
(87,54) uzbányok (#102), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din rúnaköve, Elenios oltár
(88,55) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(89,56) halálmadár (#351), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), phua-kúp (#372)
(90,57) uzbányok (#102), Dornodon oltár, művészi porolit (#720)
(91,56) Tharr oltár, szent tölgyfa (#393)
(92,55) púpos burástyák (#92), grok-képződmény (#149), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, drasmólyom (#60)
(93,55) sötét gnóm (#132), Toborzóiroda (#760), csodák kútja (#1096)
(93,56) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 23. jellempróba, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), uzbányok (#102), erszényes elkarog (#354)
(94,57) márványtorony (#175), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kőkorszaki szaki (#109)

[74,59] Lakott területre érkeztél.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Fekete a bőre. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy kocsmai verekedő trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy földsárkány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy fokhagymát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Noar Amaron. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 296.]

vik 10 merészség kalandozókra: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenkibe, még ha Nálad kétszer erősebb és ötször nagyobb a páncélja, akkor is. Csak rá ne fázz... (Megjegyzés: ezzel a merészséggel nem sokáig fogsz életben maradni, úgyhogy fontold meg, mit csinálsz!) Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 10. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.)

[10 pontot használtál fel, van még 286.]

h 1602 27 10 használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Képességeit 10 víz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 1 manifeszt.nyúlványt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 283.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 243.]
[A parancs tárolásra került.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

be 683 bemész a 683. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tűzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 238.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 235.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 225.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [25 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 csillezsályalevelet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 3, 25.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-3 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 407 pontot. A következő körben tehát 607 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 266. fordulód.

Erő: 32 (42) Szint: 20 Merészség: 8/10 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 55 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 393/362 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (41) Varázspont: 332/7 Pénz: 2568 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 51/37 Pszi pont: 87/39 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1752 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6379 TP-t kaptál. Jelenleg 555791 TP-d van. A következő szinthez még 44209 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, renegát törpe. A 259. fordulódban 7095 arany került a bankszámládra. 7343 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/7 (+1%) szúrófegyverek: 20/41 (+5%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 15/78 (+6%) dobófegyverek: 20/57

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -15.); fejsze (#1240) (16 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 56/9 (+25%) 3. mászás: 10/26 (+14%)
4. csapdakészítés: 19/96 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/18 6. gyógyítás: 34/47
7. titkosírás: 6/12 8. felderítés: 8/1 (+7%) 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 22/71 (+1%) 11. taumaturgia: 11/86 (+17%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/85 (+27%) 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/22 (+11%)
16. szörnyismeret: 17/54 (+34%) 17. pszi: 11/15 (+7%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 8/94 (+11%) 20. bányászat: 30/89 21. főzés: 4/86 (+20%)
22. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974) tűzeső (#61) >> adószedő (#234)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 26 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3409.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482) 3 vadászkés (#1264)
Lőfegyverek
2 * hosszú íj (#111) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 37 mérgezett vasnyíl (#187) 3 nyílvessző (#108)
Dobófegyverek
8 fejsze (#1240) 8 nyu-shuriken (#157) 10 tolmokov-koktél (#351)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 bronzpajzs (#89) 1 nagy vaspajzs (#161) 4 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
2 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 3 vas fejpánt (#408)
5 vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690) 11 szürke bőrkesztyű (#271)
2 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
3 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
1 + ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
$1 aranygyűrű ($193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 5 csepp tinta (#101), fér még: 5]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
1 huhogó bibe (#332) [benne 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 5]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 77]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
54 uzbány csőr (#169) [bennük 567 csepp ugh méreg (#166), fér még: 81]
5 vizestömlő (#3) [bennük 53 korty víz (#27), fér még: 47]
3 zöld üveg (#82) [bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 7 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313)
5 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 Sheran cserepe (#1271)
1 szeksztáns (#32) 5 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 20 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 39 álompor (#396)
2 árnyéksár (#61) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 1 cru formázó minta (#300) 5 csillezsályalevél (#1253)
1 darázsfarok (#654) 1 dözmöng szív (#122) 1 elkarog szőr (#665)
1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 1 fülemüle agyar (#267)
1 grákóbőr (#41) 6 grifftojás (#179) 25 gyöngymangó (#135)
7 ilkin érc (#232) 2 jegesmedve bunda (#1067) 1 kazmár gyökér (#205)
20 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304) 5 kvazár (#244)
1 liumbe bimbó (#656) 70 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380)
1 nektoraf faggyú (#667) 2 óndarab (#85) 100 pirkit (#153)
6 pular kristály (#239) 1 rájabőr (#404) 4 ramit kő (#226)
1 rinóbőr (#651) 1 szulfagor agyar (#677) 1 troll csont (#704)
7 varkaudar csont (#1113) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 152.52 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 10 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gromak páncél (#270)
252 kaja (#2) 91 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 67 óndarab (#85)
$3 orgyilkos tőr ($225) 73 rézdarab (#70) 28 spiritusz (#170)
6 szöges páncél (#65) 6 vasalt bunkó (#181) 6 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 arany (#50) 5 isteni könnycsepp (#260) 28 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193) 2 csillezsályalevél (#1253)
1 elkarog szőr (#665) 2 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
8 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 rákfatty váladék (#333)
3 spiritusz (#170) 3 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Noar Amaron (4289. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek