Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 5. 9h:27' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1089. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat |
v 1 100 | elmormolod az 1. varázslatot |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
ek 7 22 5 | t. energia kisütése: 7 22 5 |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem fejét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem testét. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a smaragdgólem testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. Jól harcoltál! (+41 varázspont.) 5617 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 132, gyógyulás: 91, összesen: -41 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal lábát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megcsapod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Jól harcoltál! (+41 varázspont.) 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 4, gyógyulás: 17, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [144,61] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Varázserőd töltődik (+41 varázspont). 1590 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 8, gyógyulás: 22, összesen: +14 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász jobb lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+41 varázspont). 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 710 138 | bemész a 710. épületbe |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Cápafoggal eltalálod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Varázserőd töltődik (+41 varázspont). 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [144,63] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Steven McCar előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csápos otagi. {támadása: 50.} Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
be 83 | bemész a 83. titkos labirintusba |
lm 17 21 3 | mozogsz 17 21 3 |
Megmarkolva a cápafogat a másikra rontasz. Cápafoggal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. Jutalmad nem marad el (+2 varázspont). 94 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Cápafoggal teljesen átszúrod a hínárevő piranha jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat ellenfeledre rontasz. Cápafoggal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
220 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Meglengetve a cápafogat a másikra rontasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 23, gyógyulás: 16, összesen: -7 ÉP}
lm 8 8 25 | mozogsz 8 8 25 |
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat ellenfeledre ugrasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
530 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat ellenfeledre ugrasz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 11, gyógyulás: 11, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a cápafogat ellenfeledre rohansz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod az étkezési homár testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 12, gyógyulás: 11, összesen: -1 ÉP}
Megmarkolva a cápafogat ellenfeledre rontasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod az étkezési homár potrohát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Apró karcolást ejt rajtad az étkezési homár ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 5, gyógyulás: 12, összesen: +7 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat ellenfeledre ugrasz. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 5, gyógyulás: 8, összesen: +3 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Cápafoggal felnyársalod a mélység fattya alaktalan testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mélység fattya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 12, gyógyulás: 9, összesen: -3 ÉP}
lm 8 27 29 | mozogsz 8 27 29 |
Marokra fogva a cápafogat a másikra ugrasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 11, gyógyulás: 17, összesen: +6 ÉP}
Marokra fogva a cápafogat ellenfeledre rontasz. Cápafoggal felnyársalod a mélység fattya testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
lm 30 8 10 | mozogsz 30 8 10 |
A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Marokra fogva a cápafogat a másikra ugrasz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia dzsuvás testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 21, gyógyulás: 15, összesen: -6 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva a cápafogat a másikra rohansz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a diuretikus kráken gigászi testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A diuretikus kráken csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 43, gyógyulás: 23, összesen: -20 ÉP}
lm 12 12 13 | mozogsz 12 12 13 |
lm 13 15 15 | mozogsz 13 15 15 |
Marokra fogva a cápafogat a másikra rontasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 54, gyógyulás: 23, összesen: -31 ÉP}
Megmarkolva a cápafogat a másikra rontasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 46, gyógyulás: 30, összesen: -16 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány jobb vállát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [142,62] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. A feléd közeledő sebesült manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 60.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 111 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). A manaelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. Messze hajítod a vacak kis varkaudar vajákos trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes manaelementál trófeát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1390, sebződés: 12, gyógyulás: 211, összesen: +199 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 70, gyógyulás: 9, összesen: -61 ÉP}
Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat ellenfeledre támadsz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sámán testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sámán sikamlós testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A vércápa sámán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal felnyársalod a vércápa sámán testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa sámán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
Meglengetve a cápafogat ellenfeledre rontasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sámán uszonyát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A vércápa sámán belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal felnyársalod a vércápa sámán testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa sámán fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sámán testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A vércápa sámán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat ellenfeledre támadsz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
Megmarkolva a cápafogat ellenfeledre támadsz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
Megmarkolva a cápafogat a másikra ugrasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem!
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 194.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 174.]
v 198 163 13 | elmormolod a 198. varázslatot |
[163,13] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
f 391 | kísérletezel a 391. tárggyal |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 215 3 |
* 2. BP: | keresed a 230. szörnyet a 160. szörnyet a 255. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY) Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai. |
ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY) Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről. |
ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY) Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni. |
OPATI POLIP (195. SZÖRNY) Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent. |
MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY) A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá. |
OBSZIDIÁN TÜSKE (481. TÁRGY) Az obszidián tüske igazándiból egy hosszú, hegyes rúd, amelyet a papok általában vámpírok és más, mágikus lények "semlegesítésére" használnak. Elméletileg az obszidián tüskét egyszeri használatra szánták, de te megkísérelheted, hogy többször harcolsz vele. Számíts azonban rá, hogy minden harc után van 25% esély rá, hogy az obszidián tüske elveszti varázserejét, és hasznavehetetlenné válik. Addig is, az obszidián tüske egy 2D8+6 sebzésű mágikus szúrófegyver, amely használatához min. 8-as teológia szükséges. |
MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY) Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége. |
Erő: | 32 (38) | Szint: | 31 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 39 (40) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 34 | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 7/26 év |
Egészség: | 34 (37) | Életpont: | 574/543 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 19 |
Szerencse: | 40 (47) | Varázspont: | 1329/155 | Pénz: | 2068 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 21/14 | Pszi pont: | 177/14 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 147 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 (+2) | ökölvívás: | 17 | szúrófegyverek: | 36 |
vágófegyverek: | 17 | ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 26 |
dobófegyverek: | 28 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30 | 2. nyomkövetés: | 88 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 16 | 8. titkosírás: | 4 | 9. felderítés: | 25 |
10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 78 (+1) | 12. taumaturgia: | 67 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 16 | 15. harcművészetek: | 14 |
16. zene: | 4 | 17. szörnyismeret: | 43 | 18. pszi: | 23 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 4 | 21. bányászat: | 25 |
22. úszás: | 9 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
ásol max. 20 TVP-ért |
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), kamionoszaurusz (#767) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer), lidércúr (#252), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | agykorbács (#97) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
izomernyesztés (#33) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tükör (#43) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
609 | arany (#50) | 1 | cru formázó minta (#300) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halcsont (#390) | |||
5 | kaja (#2) | 2 | kvazár (#244) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 2 | obszidián tüske (#481) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | pirkit (#153) | 18 | polip szívóka (#391) | 12 | tolmokov-koktél (#351) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 4 | varázskő (#305) | 1 | vasérc (#152) |