265. forduló, 267. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 3. 12h:07'
EZ A 315. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD
316. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 40. pontnál.
A táborhoz szürke köpenyes öregember közelít. Közelebb érve meghajol és bemutatkozik: Nevem Netraol és a Mágusok Nagytanácsának tagja vagyok. A Nagytanács tetteid alapján érdemesnek talált arra, hogy bevezessen a Mágia tudományának rejtelmeibe. Engem jelöltek ki, hogy az első pár alapvarázslatra megtanítsalak. Először azonban meg kell fogadnod, hogy hű leszel jellemedhez és óvatosan bánsz avval a határtalan hatalommal, amit a mágia nyújt számodra. Buzgón bólogatsz, ez a hatalom mindent megér. Ezután sokáig gyakoroltok Netraollal. A varázslás elméletében és gyakorlatában is nagy tapasztalatot szerzel, eddig nem is sejtett dimenziók nyílnak meg előtted. Ez az a hatalom amihez semmi nem fogható, érzed igazi mágus leszel. Körülpillantasz, hogy közöld döntésedet Netraollal, de sehol sem találod. Csak szerény kis táborhelyedet látod úgy ahogy tegnap este hagytad. A Nap éppen felbukik a keleti horizonton. Nem lehet igaz - az egész csak álom volt! Kétségbeesetten próbálod álmodból felidézni a legprimitívebb varázslatok szavait, de hiába. Reménykedve gondolsz arra, hogy az ősi bölcsek szerint az álmok sosincsenek igazság nélkül. Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) Varázserőd regenerálódik. (+269 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+170 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: tf 3 0 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 406.]

* 3. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [5 pontot használtál fel, van még 401.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 396.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

* 6. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 386.]

* 7. KP: v 88 0 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 386.]

* 8. KP: hh 1100 1133 1253 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 385.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy uszony képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 364.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +47 max. életerő, +47 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 358.]

* 9. KP: v 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az esszenciavédelem 2 varázslatot! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 10. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

ffk 500 500 250 felt.fv.kozkázata: 500 500 250
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 500 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 500 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 250 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 348.]

v 57 elmormolod az 57. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 293.]

ek 40 50 t. energia kisütése: 40 50
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 250 TVP-t. [-50 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 543.]

p 195 20 használod a 195. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 20 Tudatpontot. [-400 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 528.]

v 7 64 2 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 4 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 525.]

v 7 126 2 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 24 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 522.]

v 7 72 2 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 519.]

lm 39 42 45 mozogsz 39 42 45
Bekukkantasz a kis terembe. [38. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [39. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy kisebb quwarg isten az. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 138 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 158 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 80 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (67 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Aritma ostorával többször eltalálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő, egy zafír erőöv (ld. enc.), 3 ezüst nyaklánc és egy szent jogar. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 691, gyógyulás: 142, összesen: -549 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 manakristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +80 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +82 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +91 életerő.) A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [42. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 22, gyógyulás: 96, összesen: +74 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 7 fekete gyöngy és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [41. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [40. PONT.] Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [44. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [45. PONT.] Hamarosan egy quwarg felderítőt pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő potrohát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 469.]

bb 2 500 2238 beraksz a bankba a 2. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 25 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 manakristályt. Beraksz a bank széfjébe 10 quwarg kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

lm 49 53 53 mozogsz 49 53 53
Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [46. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [47. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [48. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [49. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 22, gyógyulás: 105, összesen: +83 ÉP}

Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [48. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [47. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [50. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [51. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [52. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [53. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy 9 q. rohamosztagos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Több marást ejt rajtad a 12 q. rohamosztagos csáprágójával. (12 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos fejét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Aritma ostorával súrolod a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 4 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 50, gyógyulás: 146, összesen: +96 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester jobb oldalát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Egyhelyben toporogsz.
[55 pontot használtál fel, van még 414.]

lm 54 58 60 mozogsz 54 58 60
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [52. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [51. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Újabb kanyar! [50. PONT.] Folytatod az utat. Az út ismét kanyarodik. [55. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [47. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [54. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg szabotőr lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr bal első lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 26 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 44, gyógyulás: 1, összesen: -43 ÉP}

Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [47. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [55. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [56. PONT.] Hirtelen 9 q. rohamosztagost veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Aritma ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos torát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (12 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Aritma ostorával épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 3 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 53, gyógyulás: 110, összesen: +57 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. [57. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [58. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láncravert quwarg potrohát. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd a láncravert quwarg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A láncravert quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 105, gyógyulás: 21, összesen: -84 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 galachmit és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Mész tovább, előre. [57. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [61. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [59. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [60. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg felderítő az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a quwarg felderítő potrohát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 66, összesen: +66 ÉP}

[80 pontot használtál fel, van még 334.]

lm 81 86 68 mozogsz 81 86 68
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [59. PONT.] Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [56. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [61. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [78. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [79. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [80. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [81. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy láncravert quwarg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a láncravert quwarg jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a láncravert quwarg testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd a láncravert quwarg jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 113, gyógyulás: 23, összesen: -90 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 manakristály. Felpakolsz. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [80. PONT.] Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [82. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [83. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [84. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láncravert quwarg torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a láncravert quwarg fejét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Aritma ostorával néhányszor megcsapod a láncravert quwarg testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A láncravert quwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A láncravert quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 93, gyógyulás: 93, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy 9 q. rohamosztagos az. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Aritma ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Marásokat ejt rajtad a 13 q. rohamosztagos. (13 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Aritma ostorával csak érinted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Marásokat ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 4 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 57, gyógyulás: 162, összesen: +105 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [85. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [86. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy 9 q. rohamosztagos van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos jobb oldalát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 14 q. rohamosztagos többször is megmar! (14 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd a q. rohamosztagos bal középső lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az 5 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 771, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}

Hamarosan egy vadász quwargot pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg jobb első lábát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 19, gyógyulás: 69, összesen: +50 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester torát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 q. demoralizátort (ld. enc.). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [85. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [84. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [83. PONT.] Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [82. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [80. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [79. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [78. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [61. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [62. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [63. PONT.] Folytatod az utat. [64. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [65. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [66. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [67. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [68. PONT.] Hamarosan egy kisebb quwarg istent pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 144 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 161 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Eláraszt a tűz. (88 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 6 vashegyű nyíl, ritualista amulett, 4 csillezsályalevél, 3 fűszertartó, sullár hólyag, 38 madártoll. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Aritma ostorával többször eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 243 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 10 fekete gyöngy és egy smaragd védőgyűrű. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 636, gyógyulás: 143, összesen: -493 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 tudás gyöngye. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +113 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +119 életerő.) [140 pontot használtál fel, van még 194.]

bb 500 2238 360 beraksz a bankba az 500. tárgyat (2238 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 manakristályt. Beraksz a bank széfjébe 10 quwarg kristályt. Beraksz a bank széfjébe 20 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 68 70 75 mozogsz 68 70 75
Egyhelyben toporogsz.
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [70. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg királynő az. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 0, gyógyulás: 76, összesen: +76 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 30 drótszőr és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [69. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [71. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [72. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [73. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [74. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [75. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg nagymester az. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal első lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 madártollat. [55 pontot használtál fel, van még 139.]

lm 77 77 77 mozogsz 77 77 77
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [74. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [73. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [72. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [76. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [77. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy láncravert quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a láncravert quwarg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láncravert quwarg testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával eltalálod a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a láncravert quwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A láncravert quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 101, gyógyulás: 21, összesen: -80 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 mágusköpeny (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[25 pontot használtál fel, van még 114.]

kf 453 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

hu 135 99 hulladék: 135 99
Hulladékgyűjtés törölve: gyöngymangó. Hulladékgyűjtés törölve: fekete gyöngy. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

* 2. BP: tf 1 0 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

* 4. BP: h 1576 20 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [20 pontot használtál fel, van még 94.]

* 5. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

* 6. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 89.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-47 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 26, 22.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját töm magába a törpemammut. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a halhatatlanság várományosa helyett a mágusok mágusa, a harcosok harcosa. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +29 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 89 pontod maradt, ebből a következő körre 89 pontot vihetsz át. Kapsz még 407 pontot. A következő körben tehát 496 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


USZONY (2125. TÁRGY)
Emlékszel rá, hogy amikor az elf elkezdte tanítani az úszás alapjait, két fuldoklás közben láttál a vízben egy békát, aki a méretéhez képest hatalmas tappancsai segítségével fürgén menekült a vicces csapkodásod elől. Talán a rája bőréből egy olló segítségével te is ki tudsz ilyent készíteni. A lábadra a rögzítést a maradékokból kialakítva hozzáragaszthatod egy csepp ragasztóval. Már csak a másik lábadra kell ugyanezt elkészíteni, és kész is az uszony, alig 20 TVP-ért. Ha felveszed, mielőtt vízbe merészkedsz olyan, mintha az úszás szakértelmed kettővel jobb lenne. A víz alatt pedig fürgébb irányváltásokra vagy képes, ezért kettővel jobb lesz a támadásod. (A víziharc támadás bonuszához nem kell külön felvenned, automatikusan használod a víz alatt.) Mivel a saját lábadra gyártod le, ezért felesleges lenne másnak átadnod, nem tudná használni.

ZAFÍR ERŐÖV (397. TÁRGY)
Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselőjének az erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod.

QUWARG DEMORALIZÁTOR (2067. TÁRGY)
Nem tudod mire jó ez az izé. Azt sem tudod, hogyan került egy quwarghoz ilyen jelentéktelennek tűnű, furcsa, szürke gömb. Egy biztos azonban, amíg jól láthatóan kitűzöd a ruhádra, minden quwarg rettegni fog tőled. (Ez játéktechnikailag minden ütésedre és ellőtt lövedékedre +5 sebzést ad quwargok ellen.) Ráadásul olyan apró, hogy a helyet sem foglalja más kitűzőid elől. Nyilván nem adod át senkinek, ha már olyan szerencsés voltál, hogy szereztél egyet.

MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY)
Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun).

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 266. fordulód.

Erő: 34 (49) Szint: 30 Merészség: 10/4 Magasság: 110 cm
IQ: 38 (53) Támadás: 40 (43) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 23 (30) Védekezés: 56 (62) Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 480/460 Jellem: gonosz (481) Tul. pont: 4
Szerencse: 28 (39) Varázspont: 701/209 Pénz: 2105 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 76/42 Pszi pont: 274/97 EFejl: 30
Eddig összesen 3560 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 52 967 TP-t kaptál. Jelenleg 3 018 735 TP-d van. A következő szinthez még 481 265 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, kisebb quwarg isten, quwarg nagymester. A 145. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5650 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/28 ökölvívás: 20/66 szúrófegyverek: 1/9
vágófegyverek: 30/72 (+3%) ütőfegyverek: 33/18 (+18%) lőfegyverek: 31/30 (+9%)
dobófegyverek: 24/43 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) << csatabárd (#555) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 77. ponton
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 136,66
Kedvenc táborhely: 106,96
Legfeljebb 62 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/70 2. nyomkövetés: 62/53 3. mászás: 16/86
4. csapdakészítés: 21/29 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/28 6. gyógyítás: 16/0
7. titkosírás: 11/29 8. felderítés: 29/53 9. szörnyidomítás: 8/64
10. teológia: 29/32 (-167%) 11. taumaturgia: 27/62 (+8%) 12. szerencsejáték: 3/41
13. versengés: 16/6 14. zene: 16/78 (+25%) 15. szörnyismeret: 47/46
16. pszi: 54/32 (+5%) 17. zárnyitás: 14/89 18. vadászat: 5/9
19. bányászat: 35/58 20. testépítés: 15/27 21. úszás: 3/9
22. főzés: 17/72 23. csapatmunka: 5/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), csatabárdot (#555) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vortexmágus (#418)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) (9967,40) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) esszenciavédelem 2 (#188)
a lélek védelme (#57) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
fehérál.roncsolása (#248) >> nők (#999) fehérál.roncsolása (#248) >> férfiak (#998)
fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál.
3.) "Raia szent lovagjai" halomra ölik híveimet a nagyvárosok környékén. Koncolj fel legalább egyet e pimaszok közül!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 250 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzpenge (#126) 4 csillezsályalevél (#1253) 2 csontszablya (#64)
1 csuklyavirág (#133) 3 fűszertartó (#210) 5 gyógykenőcs (#313)
6 isteni könnycsepp (#260) 16 kaja (#2) 19 madártoll (#112)
1 mocsári penke (#148) 20 quwarg tojás (#360) 2 rézsisak (#72)
1 ritualista amulett (#708) 1 sáfránypor (#211) 20 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 6 vashegyű nyíl (#176) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
90 arany (#50) 30 drótszőr (#37) 3 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 fáklya (#36) 22 fekete gyöngy (#99)
1 galachmit (#310) 2 gyöngymangó (#135) 1 mágusköpeny (#453)
1 q. demoralizátor (#2067) 10 quwarg kristály (#2238) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 szent jogar (#150) 2 tudás gyöngye (#522)
1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, kisebb quwarg isten (#213), quwarg nagymester (#214), quwarg felderítő (#299), q. rohamosztagos (#242), quwarg szabotőr (#301), láncravert quwarg (#744), vadász quwarg (#241), quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek