265. forduló, 267. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 20. 12h:43'
EZ A 296. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD
297. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

SELINE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [212,123] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Zu'lit tarsolya termel 2 csuklyavirágot. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+202 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+193 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+122 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-15 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 425.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 423.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 418.]

* 2. KP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [20 pontot használtál fel, van még 398.]

* 3. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 4. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 391.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 389.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 387.]

* 5. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 366.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 365.]

* 6. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 361.]
Szupersebesen mormolsz. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

* 7. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 359.]

* 8. KP: v 6 9999 0 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 9. KP: vv 53 120 0 elmormolod az 53. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 352.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 350.]

hu 551 1112 1282 hulladék: 551 1112 1282
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dentor bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar che-kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz teriád lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

hu 640 222 291 hulladék: 640 222 291
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Thór pörölyét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz láncinget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

hu 26 hulladék: 26
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyenge mérget. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

h 1540 415 használod az 1540. tárgyat
Használod a megsemmisítőt, hogy eltüntess 1 aranypikkelyt. A megsemmisítő szintúgy eltűnik. [2 pontot használtál fel, van még 348.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bíbor erőöv (186,106)-> (120 ap), dentor bőr (186,106)-> (245 ap), gyenge méreg (186,106)-> (10 ap), láncing (186,106)-> (50 ap), teriád lándzsa (186,106)-> (200 ap), Thór pörölye (186,106)-> (500 ap), varkaudar che-kard (186,106)-> (150 ap), összesen 1275 arany, 14 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 19 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 313.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vízlélegzés varázslatot! [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

ek 7 22 7 t. energia kisütése: 7 22 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 úszás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 308.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[213,123] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Lélegzeted visszafojtva elbújsz néhány bokor mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy purifikátor császár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

(Továbbmész...) [214,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ryuku hajóroncsot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Meglapulsz néhány bucka mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy purifikátor császár. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [215,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Meglapulsz néhány bucka mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy purifikátor császár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Miután egy parti bokorban elrejtetted azokat a tárgyakat, melyre a mélyben nem lesz szükséged, besétálsz a hűvös tengervízbe. Egy darabig csak térdig ér, majd hirtelen mélyülni kezd. Ledugod a fejed a víz alá, hogy szemügyre vedd, lentről mi leselkedik rád. Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját. Egy szikrázó manahal jön feléd. [védettséged: 34]

Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-38 varázspont.) Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 4 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 292, gyógyulás: 111, összesen: -181 ÉP}

Most veszed csak észre, hogy a csata során milyen mélyre süllyedtél. Most veszed csak észre az értékes dolgot, mely egy karcsapásra úszik el melletted. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy tenger gyümölcse. Egy vízbeölt ryuku intéz feléd kihívást. [védettséged: 34]

Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 200 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 16 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a vízbeölt ryuku testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A vízbeölt ryuku megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2 821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 280, gyógyulás: 56, összesen: -224 ÉP}

Még el sem süllyedt az előző ellenfeled, már újra bizonyítanod kell, hogy a tenger holmi teremtményei nem állíthatnak meg. Egy szikrázó manahal támad rád. [védettséged: 34]

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-37 varázspont.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 4 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 329, gyógyulás: 121, összesen: -208 ÉP}

Átpréseled magad a kajütablakon, hogy beúszhass a ryuku hajóroncs belsejébe. Bosszankodva fedezed fel, hogy a hajó szemközti fala teljesen hiányzik, kár volt ezen az oldalon nyomorognod. Valami itt jókora pusztítást végzett. Hatalmas testű szörnyeteg bukkan fel előtted! Csak nem ő volt a felelős a hajó legénységének haláláért? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). Egy hullámelementál jön feléd. [védettséged: 34]

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy fullasztás varázslat. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hullámelementál nyakát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Távolról hullámkeltés varázslatot lő rád a másik. 167 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a hullámelementál bal oldalát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hullámkeltés. 274 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 441, gyógyulás: 62, összesen: -379 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Elendil irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megiszol egy adagnyi sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +984 életerő.) [52 pontot használtál fel, van még 256.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a vízlélegzés varázslatot! [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 251.]

v 198 222 122 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

211 212 213 214 215 216
122
123
124
(213,123) purifikátor császár (#393)
(214,123) purifikátor császár (#393)
(215,123) purifikátor császár (#393), szikrázó manahal (#705), vízbeölt ryuku (#409), hullámelementál (#411), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

[222,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Hamar találsz egy rejtekhelyet tárgyaidnak, majd nekiindulsz a tengernek. Egy pillanatra sem tévesztve szem elől a víz alatt sötétlő célpontot, heves karcsapásokkal veted magad a hűvös vízbe. Ledugod a fejed a víz alá, és kinyitod a szemed, hogy láthasd, mi vár rád odalent. Egy villámrája támad rád. [védettséged: 34]

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 drótszőrt. 2 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 61, gyógyulás: 11, összesen: -50 ÉP}

Áldozatod hullája lassan süllyedni kezd lefelé, közben egy-két élősködő életformát folytató hal már csipegetni is kezdi róla a számára éltető falatokat. Egy nagyra nőtt vízinövény lombkoronájában értékes tárgyra bukkansz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP], egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Egy villámrája jön feléd. [védettséged: 34]

A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája jobb vállát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a villámrája testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 drótszőrt. 2 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 149, gyógyulás: 27, összesen: -122 ÉP}

Még el sem süllyedt az előző ellenfeled, már újra bizonyítanod kell, hogy a tenger holmi teremtményei nem állíthatnak meg. Egy villámrája támad rád. [védettséged: 34]

A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája áramvonalas testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 drótszőrt. 2 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 86, gyógyulás: 15, összesen: -71 ÉP}

A hajó oldalából kiharapott lyukon keresztül be tudsz úszni a ryuku hajóroncs belsejébe. Valami itt jókora pusztítást végzett. Ryuku matrózok megtépázott holttestei fekszenek mindenütt. Hatodik érzéked veszélyt jelez, az úszás szabályaira fittyet hányva, hirtelen megpördülsz, hogy szembenézz a tenger legborzalmasabb ellenfelével. Egy vérkeszeg támad rád. [védettséged: 34]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vérkeszeg testét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérkeszeg testét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A vérkeszeg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 halcsontot. 7 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 297, gyógyulás: 145, összesen: -152 ÉP}

Ellenfeled halott, teljes a csönd. Hát akkor nézzük, mit próbáltak Ghallára szállítani a ryukuk ezen a szerencsétlenül járt hajón. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy harci kalapács [harci kalapács ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy tenger gyümölcse és egy ryuku védőkenőcs. Akkor hát irány a felszín. Váratlan eseményektől mentes utad van a partig, ahol hanyatt vágod magad egy rövid időre a homokban, pihenés gyanánt. Aztán elzavarva a tárgyaid körül szimatoló bikaborzot, begyűjtöd értékeidet.
Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Süsü egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% tau] Erőd TF-elődött. [44 pontot használtál fel, van még 207.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[223,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze nyugatra látsz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy nagyobb phua-kúpot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy harci mugrath. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 728 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mugrath bal hátsó lábát. (7 támadással 229 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 kaktuszbogyó úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a harci mugrath páncélos hátát. (7 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a harci mugrath testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A harci mugrath éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 238 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a harci mugrath páncélos hátát. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Cápafoggal gyengén megszurkálod a harci mugrath páncélos hátát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A harci mugrath karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 629 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harci mugrath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 212 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2127, sebződés: 1084, gyógyulás: 478, összesen: -606 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+114 életerő.)

(Továbbmész...) [224,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Hmm, csak egy pikkelyes ptog. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 573 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 223 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pikkelyes ptog bal hátsó lábát. (7 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a pikkelyes ptog bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A pikkelyes ptog farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) A pikkelyes ptog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 596 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Kinyered egy manakristály energiáját. (+1325 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1508, sebződés: 269, gyógyulás: 280, összesen: +11 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 464 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (7 támadással 227 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus ködlő lábát. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a vortexmágus bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 033 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1279, sebződés: 0, gyógyulás: 200, összesen: +200 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a szöges bunkó. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 10 ovimon-bogyó, 1 vaskulcs, 6 kőkés, 1 halcsont, 2 mocsári penke.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Piromenyét, 2 Orzag bilincse, 1 Ellenvarázslat. Ez két pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 1 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 2 Piromenyét, 3 Orzag bilincse. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Sötét halál, 2 Tisztítótűz, 1 Vérfürdető magszim, 1 Orzag bilincse. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 Mákrózsa főzet, 1 Déja vu, 1 Influenza, 1 Aranyeső, 1 Ellenvarázslat. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 2 091 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 80 darab aranyérmét.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy nagyobb phua-kúpot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [224,119] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy algaleioda. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 536 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az algaleioda bal szárnyát. (7 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (62 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az algaleioda testét. (7 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod az algaleioda jobb szárnyát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az algaleioda csípései nyomán dől a vér a sebeidből. (3 támadástól 349 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az algaleioda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 madártollat. 12 245 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1454, sebződés: 411, gyógyulás: 307, összesen: -104 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy nagyobb phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. [68 pontot használtál fel, van még 139.]

m 8 1 2 mozogsz északra, északkeletre, keletre
[224,118] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Utad során felfedezel egy korallfövenyt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze nyugatra látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

(Továbbmész...) [225,117] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Megpillantasz a közelben egy sírfát. Arréb egy másikat. Úgy néz ki, egy bo'adhun temetkezési hely közepén jársz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [226,117] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közelebb mész. A burástya lehel. A pajzs szerencsétlen módon elbillen (nyilván a kő miatt), és az elfet elborítja a sav. Gromak páncélja füstölögve tűnik el, arca félig összeégett, de azért még mindig megpróbál szembeszállni a lénnyel. Gyorsan lesújtasz a férfira hátulról, mire az arcára esik, és könnyű prédája lesz a burástyának. Ez volt ám a móka! (+2 gonoszság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 91.]

ef 20 527 energia fejlesztése 20
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 6. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 18, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját habzsol be a ryuku ostromteknős. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 407 pontot. A következő körben tehát 402 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARCI MUGRATH (491. SZÖRNY)
Nocsak? Egy legendás hírű bo'adh harci mugrath. Amikor a jól felszerelt to'aghun hadseregek a rakshallion paloták ellen vonultak, ezeket az állatokat használták az útjukat álló falak ledöntésére. A harci mugarthok már régen elfelejtették, hogy valaha még az embereket szolgálták, azóta mindenféle idomíthatóságot leráztak magukról. A természet-kutatók véleménye szerint ezek az állatok már régen kihaltak, de most itt a szemed előtt a bizonyíték ennek megcáfolására: a közel négy méter magas, hátán az acélnál is keményebb páncélt viselő harci mugrath gyilkoló tekintete. Ha van elég türelmed, akár győzelmet is arathatsz fölötte, könnyen megszurkálhatod a védtelen testfelületet az állat oldalán, elkerülve a lábának fejénél meredező karmok suhintását.

ALGALEIODA (474. SZÖRNY)
Az algaleiodák gyors mozgású madarak, melyek mind kinézetükben, mind életmódjukban leginkább a sirályokhoz hasonlíthatóak. Néhány apróbb különbség van csupán: a legtermetesebb példányok mérete akár hatszorosa is lehet az átlagpéldányénak, valamint nem igazán érik be a tengerek hullámai által nyújtott ínyencségekkel, legtöbbször valamilyen véresebb falatra fáj a foguk. A bo'adhun feljegyzések szerint ők voltak az okozói, hogy a birodalom első, hajózásra tett kísérletei kudarccal végződtek. Ezek a ragadozók, mivel hogy a nyílt tengeren már nem igazán számíthatnak megfelelő vacsorára, a történelem hosszú évei alatt egyre inkább rászoktak arra, hogy a szárazföldön (legalábbis a tengerparton) lessenek a megfelelő áldozatokra.

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 88. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 266. fordulód.

Erő: 44 (59) Szint: 44 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 36 (68) Támadás: 72 (76) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 36 (48) Védekezés: 79 (87) Menekülés: 30 % Életkor: 37/162 év
Egészség: 37 (59) Életpont: 1294/943 Jellem: gonosz (147) Tul. pont: 0
Szerencse: 47 (67) Varázspont: 1741/1094 Pénz: 40308 arany Kép. pont: 32
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 244/536 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 1
Eddig összesen 4631 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 79 126 TP-t kaptál. Jelenleg 11 781 849 TP-d van. A következő szinthez még 818 151 TP szükséges. Trófeáid: elfajzott enkala, selyemszárnyas, triklem drakolder. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2619 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/32 (+32%) ökölvívás: 27/4 szúrófegyverek: 43/9 (+2%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 36/59 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
226,117 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/73 (+36%) 2. nyomkövetés: 41/54 3. mászás: 20/12
4. csapdakészítés: 37/57 (+17%) 5. csapdaészlelés: 15/98 6. gyógyítás: 58/64 (+16%)
7. titkosírás: 2/84 8. felderítés: 23/39 (+8%) 9. szörnyidomítás: 15/73
10. teológia: 78/2 (+35%) 11. taumaturgia: 118/67 (+22%) 12. szerencsejáték: 3/39 (+12%)
13. versengés: 18/55 (+27%) 14. harcművészetek: 23/8 15. zene: 54/46 (+25%)
16. szörnyismeret: 17/68 17. pszi: 32/16 (+5%) 18. zárnyitás: 15/96
19. vadászat: 22/19 20. vitalitás: 2/19 21. bányászat: 35/0
22. úszás: 17/45 (-15%) 23. főzés: 10/86

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 5330. karakternek
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 53 TVP-ért
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660), vérkeszeg (#407)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (181,5,1) vámpirizáció (#1) (71,0) áldomás (#6) (9987,0) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) Techiulan aurája (#261)
erőpajzs I (#12) esszenciavédelem 2 (#188) óriáserő (#53) nagyobb agypajzs (#120)
vízlélegzés (#185)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 175, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 7, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1764 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 75 TU. szükséges még: 55 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3082 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 2 bíbor erőöv (#291) 7 dentor bőr (#551)
10 gyenge méreg (#26) 6 kaja (#2) 10 kaktuszbogyó (#429)
1 láncing (#222) 1 manakristály (#500) 1 megsemmisítő (#1540)
1 sallank karom (#128) 1 sötét ital (#284) 1 szöges bunkó (#8)
1 teriád lándzsa (#1282) 1 Thór pörölye (#640) 1 varkaudar che-kard (#1112)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1209 arany (#50) 2 csuklyavirág (#133) 11 drótszőr (#37)
2 halcsont (#390) 2 madártoll (#112) 1 ryuku védőkenőcs (#1154)
2 tenger gyümölcse (#1155)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

221 222 223 224 225 226 227
116
117
118
119
120
121
122
123
(222,122) villámrája (#405), vérkeszeg (#407), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(223,121) harci mugrath (#491)
(224,118) korallföveny (#1160, belőle készíthető: #1161)
(224,119) algaleioda (#474)
(224,120) pikkelyes ptog (#470), vortexmágus (#418)
(225,117) Dornodon oltár, 21. jellempróba
(226,117) 44. jellempróba, Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek